Thread has been deleted
Last comment
Attack on Titan S3
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
It's been great so far. Much better than the 2nd season. Better graphics, better plot and finally 24 episodes(which will surely bring boring episodes but it's okay). I've always liked AoT tho, because it has no lolis and other anime bullshit. Much blood, guts and beheading. What else could you possibly need for the best anime show? What do you think?
2018-08-18 05:00
#1
 | 
Poland MAGA2020 
"What else could you possibly need for the best anime show?" Some actual good characters and a non-generic storyline.
2018-08-18 05:01
#4
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
Levi Annie Eren is kinda annoying and dumb but had some epic moments(when changed into TItan)
2018-08-18 05:03
but titties are the only reason why i ever watch anime
2018-08-18 05:01
i think if it had a bit more cheese it’d sell better.
2018-08-18 05:02
I agree, i think they changed studio, i actually hated the first season cuz the animation is not very pleasing and that horrific shading like wtf.
2018-08-18 05:06
wut ???? the first season was the best in terms of graphics and animation.
2018-08-18 14:02
Yea cuz ur gay
2018-08-18 14:04
nice argument
2018-08-18 14:05
Thanks man
2018-08-18 14:06
#6
 | 
France iNolake 
Very gud but i miss titans
2018-08-18 05:08
#9
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
20 more episodes, i bet we will see plenty.
2018-08-18 13:42
#7
 | 
Canada Skadiddle 
Is season 3 on crunchyroll?
2018-08-18 05:17
#8
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
idk. I use horriblesubs
2018-08-18 05:19
I was on instagram and they spoiled me about the latest manga development I was so pissed I stoped reading since 2014 just to plan binging watching them :( Mikasa best grill
2018-08-18 13:46
#11
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
feelsbadman
2018-08-18 13:58
Anime is fucking gay
2018-08-18 13:59
#13
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
So are you.
2018-08-18 14:00
Nt poor kid
2018-08-18 14:02
#21
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
nt goatfucker
2018-08-18 15:24
Nt 4th worlder
2018-08-18 15:35
#23
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
nt 5th world ISIS
2018-08-18 15:39
Haha poorest country in the world thinks he can talk
2018-08-18 15:50
#25
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
hahaa isis terrorist thinks he can talk
2018-08-18 16:59
#15
 | 
Romania RyuunosukeE7 
i think you need to make this post on another site.
2018-08-18 14:02
#17
 | 
Turkey Payynnkilla 
true, definitely one of the best anime, if not the best :D watched the few episodes of season 3 yesterday, its really great so far, even tho i read the manga a little bit :D
2018-08-18 14:04
very effects very story
2018-08-18 17:01
teen titans
2018-08-18 17:01
Login or register to add your comment to the discussion.