Thread has been deleted
Last comment
OPTIC CHOKE
D0cC | 
United Kingdom arsehole 
Optic choking the ez round LOL
2018-08-30 17:39
So? Anyway, ez 4 OpTic.
2018-08-30 17:40
#5
 | 
United States ItsOkToBeWhite 
i see xDDD
2018-08-30 17:41
#7
D0cC | 
United Kingdom arsehole 
heh
2018-08-30 17:43
#10
 | 
United Kingdom Kingcuz 
ez for optic - CanjunBot 4 kills - 20deaths - lmao
2018-08-30 17:45
#11
D0cC | 
United Kingdom arsehole 
+99999999999999999999999
2018-08-30 17:46
Not big surprise.
2018-08-30 17:40
LUL
2018-08-30 17:41
#4
 | 
United Kingdom TypicalBrit 
choke? faze so good that they are scaring optic
2018-08-30 17:41
#6
D0cC | 
United Kingdom arsehole 
it is choke because it was an ez round win but optic lose to pistols
2018-08-30 17:42
#8
 | 
United Kingdom TypicalBrit 
no. cuz they are too scared to even shoot at faze.
2018-08-30 17:43
#9
D0cC | 
United Kingdom arsehole 
they shoot but they are suck
2018-08-30 17:44
I guess lesson here is no matter how you mix it bunch of noob leftover team is still noob tho.
2018-08-30 17:46
#13
D0cC | 
United Kingdom arsehole 
people say k0nfig is god but he suck dick
2018-08-30 17:49
yup.
2018-08-30 17:50
#15
 | 
Russia Ilyichee 
no :3
2018-11-15 07:30
Login or register to add your comment to the discussion.