Thread has been deleted
Last comment
To 1.6 lovers
FalleN | 
United States ChangeTheWorldDude 
todya we have showmatch fnatic vs tyloo.. You knwo what to do.. show them we still have 70 k specs ;)
2012-09-20 08:55
Topics are hidden when running Sport mode.
#2
Russia vique 
today will be K1 League match with CS:O
2012-09-20 09:00
#3
Europe tenet 
70k, probably not, still its just a showmatch.
2012-09-20 09:05
1.6 community isn't that big as you think. 5-10k specs will be succes (for this showmatch)
2012-09-20 10:05
Oh really?
2012-09-20 16:16
?
2012-09-20 16:25
Well there have been many matches, not that I am boasting on behalf of the game or anything, but I've seen countless fanboys posting over CS 1.6 vs CS:S and CS:GO Top Spectator + Stream Stats. Those were well around 70k. Yup, I agree that the pro scene is down now, but this only (IMO) is a better way to get Specs per Match ratio higher ;) . Since many players left the pro scene I guess the matches played will be drastically less, thus making people focus on one match rather than the 3+ that used to happen in a day with previous tournaments. Just my opinion.
2012-09-20 16:32
"making people focus on one match rather than the 3+" Yeah, you are right in this aspect, but the problem is that many people already stop following 1.6 matches and even less care about showmatch without prizes. 5000 viewers is the highest possible amount (IMO). And about Top spectators - there was 70k number, but in probably the best and most hyped 1.6 tournament in last few years. Steam Stats shows that 1.6 has more than double players than CSGO, but keep in mind that CS:S had number almost as big as 1.6 in last years yet "no one" was watching the matches cause professional scene was almost dead and boring (just few tournaments in a year, like 1.6 now). Of course it's only my opinion, let's hope viewers will prove me wrong tomorrow ;)
2012-09-20 17:14
Sure will hope for that ;) I'm with our community anyhow .
2012-09-20 17:17
Yeah all you 10 cs 1.6 lovers with those 150 accounts of yours !
2012-09-20 10:41
150? k. We sure do have 150 computers lying in our house with a fast enough internet on each to stream with each.
2012-09-20 17:18
#6
Portugal picc 
LOL. you're crazy. i bet it won't even pass 2k
2012-09-20 10:46
#44
Portugal gxt 
oi picc , adoro o teu sv , e os teus videos tb , sou o teu stalker
2012-09-20 17:21
#49
Portugal picc 
LOL
2012-09-20 18:00
#51
Portugal gxt 
pena que o teu sv ta sempre vazio :( ( muitas vezes eu chamo amigos pra encherem o sv e o sv fica cheio durante umas horas mas acaba por ficar vazio umas horas depois )
2012-09-20 18:12
#52
Portugal picc 
é normal, o server tem dois dias. mas durante a noite custuma ter la gente.
2012-09-20 18:41
#54
Portugal gxt 
k , vou ver depois , obg
2012-09-20 19:08
What's your problem man? It won't pass 1k, stop dreaming.
2012-09-20 11:53
+1
2012-09-20 13:00
#8
China c0ast 
depend on the loading of cs1.6-HLTV server,and I guess it won't be more than 4K
2012-09-20 12:01
cs never had 70k without help from other games. Maybe like in 2005. So stop crying.
2012-09-20 12:23
cs had 70k at iem in 2012 afaik.
2012-09-20 15:33
Do you have a video link for iem 2k12 matches with good english commentatory?
2012-09-20 16:17
youtube.com/watch?v=Oq_GXAxZwGE if I remember correctly, the SK-ESC semi-final was more intense and tight, but you'll have to find that one yourself.
2012-09-20 16:48
Sure, Thanks for the link ;)
2012-09-20 17:07
#50
Portugal picc 
who is the guy commentating? i like him.
2012-09-20 18:02
which one of them? Joe "JoeM" Miller and Paul "ReDeYe" Chaloner are commentating. ReDeYe is the one who's on stage pre-match.
2012-09-20 19:31
#57
Portugal picc 
thanks.
2012-09-20 19:38
"withou help from other games" oh god and its here again, even if it was already said that most of those viewers were waiting for sc2 finals... it was said and prooved like milion times but 1.6 community will bring it over and over again. Tell me how was another events after that ? how many had ESWC. 30-40k is realistic for 1.6, 50is peak. 70 not.
2012-09-20 17:48
It is only a show match so I don't think it will get that many. I will watch it though.
2012-09-20 12:45
#11
 | 
Algeria NezeN 
i will ask my friends to help me :)
2012-09-20 12:57
fnatic all the way <3
2012-09-20 13:14
Desperation at its finest
2012-09-20 13:46
Nope, got more important stuff to do.
2012-09-20 14:05
yup ready to watch even tho i have pounding headache and vomit all over my monitor
2012-09-20 14:45
#21
Zeus | 
Other Chuckeee 
haha+1
2012-09-20 14:55
you have a pounding headache and vomit all over your monitor? disgusting but awesome that your still gonna watch :D
2012-09-20 15:04
no thank you
2012-09-20 14:56
Hmmmmm nope.
2012-09-20 15:03
there would be wayyyyyy more specs then you think if they would just post a fucking i.p. you don't think their will be thousands of Chinese specs watching?
2012-09-20 15:18
deadened bro
2012-09-20 15:24
Could you please just shut the fuck up for some seconds? I still enjoy 1.6 and I`m very excited to watch this showmatch on Friday. You aren`t any better than the people who spread their hate in every CS:GO thread. Just stay out of 1.6 threads/news by using the filter. Thanks.
2012-09-20 16:21
#38
Canada xb0y 
Just get the fuck out.
2012-09-20 17:14
A lot of hatred you are getting. I'd suggest you step aside. P.S. Im with 1.6 as well, so I sorta hate you a bit </3
2012-09-20 17:21
#30
 | 
Algeria NezeN 
there is no hltv :( !!
2012-09-20 16:05
That is for the K1 Match happening ATM. Tomorrow there is a showmatch fnatic vs TyLoo . If you checked the active threads you would notice 2 "fnatic vs TyLoo"
2012-09-20 17:20
Cringed at that one india lol. Admins, ban those funkies who are constantly saying "CS:GO is shit" and didn't even read the title. And I'm speaking to 50% of hl-tv users who are just narrow-minded fanboys who can't accept other games like Call Of Duty, CSS or mainly CS:GO. Leave the site if you can't accept CS:GO, because CS1.6 coverage will be pretty much dead in a few months.
2012-09-20 17:20
see your effort there, but not necessary, specs will be huge automatically.
2012-09-20 17:29
its amazing to me that 1.6 fanboys have to stoop so low as to bring up the 70k stream numbers OVER AND OVER when it is abundantly clear to anyone with a pulse that those were sc2 viewers waiting for the sc2 finals lol to start because 1.6 ran over its scheduled time.
2012-09-20 17:50
It definitely isn't clear that was the case, and even if it was, viewers is viewers to sponsors. ESWC 2011, 60k speccs. What's your explanation there? Faked numbers? Denying the fact that 1.6 has a huge fanbase in Europe is beyond retarded, sorry.
2012-09-20 18:44
Its a show match, no one gives a crap. It can be 100k viewers that doesn't mean anything
2012-09-20 19:17
BIG
1.56
Spirit
2.36
Neverest
1.70
Rejected
2.03
ENCE
1.69
Gen.G
2.16
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.