Thread has been deleted
Last comment
Astralis rain?
EspiranTo | 
Lithuania EspirantoDespacito 
-xyp9x +rain The dont need to change but this is an upgrade
2018-09-22 10:26
#1
 | 
Japan dAnjel_ 
swaping their best clutcher and anchor for... a decent aimer? why?
2018-09-22 10:27
#12
s1 | 
Ukraine mple 
The best clutcher? Are you fucking serious?
2018-09-22 10:32
#14
 | 
Netherlands pewpeww 
"their" best clutcher
2018-09-22 10:35
#22
 | 
Sweden Unluko 
+1
2018-09-22 10:47
+1
2018-09-22 10:49
actually doesn't matter there is ''their'' or no.
2018-09-23 01:38
#102
Xyp9x | 
Turkey Adigeee 
not "their" best cluther of cs scene atm
2018-09-23 03:01
xyp9x is the best clutch player in the world
2018-09-22 10:54
Flair checks out
2018-09-22 11:14
#43
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
xyp9x is the best clutch player in the world if you dont think so, you are mentally challenged kid that following scene for 2 monthes at best
2018-09-22 11:33
#47
shox | 
United Arab Emirates R4SH4SH 
+1
2018-09-22 11:36
#64
s1 | 
Ukraine mple 
OMEGALUL dupreeh>>>
2018-09-22 11:56
#72
 | 
Lithuania DieNastyA 
dupreeh xddd Xyp9x> any1 outside of finland EZ4ENCE
2018-09-22 12:00
#73
s1 | 
Ukraine mple 
if you think that finishing off outpositioned enemies who have less than 30 HP is hard, then you must be one of those still playing mm.
2018-09-22 12:00
#74
 | 
Lithuania DieNastyA 
That is why he is a major champion and we are both trash at the game. Also analyst,pro player opinions > some random russian's they all say xyp9x is the most clutch
2018-09-22 12:03
Nah dude. Go to youtube. Theres plenty of great clutch plays by xyp. The majority of pros consider him to be the best clutcher aswell.
2018-09-22 12:03
#95
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
Expected from braindead.
2018-09-22 17:29
#77
 | 
Europe Cirro 
He is, idk how someone can agrue with that
2018-09-22 12:10
#41
 | 
United States Jamila 
It didn't even say that but yeah he's the best clutch player in the world
2018-09-22 11:31
#62
s1 | 
Ukraine mple 
LUL
2018-09-22 11:56
#56
 | 
Denmark Xipingu 
"THEIR best clutch player" "THEIR best" "THEIR" I know it's difficult times in Ukraine, but reading comprehension please.
2018-09-22 11:52
#61
s1 | 
Ukraine mple 
He isn't even the best clutcher on Astralis expected toxicity from the most toxic country, denmark
2018-09-22 11:56
+1 we are toxic AF! And we love it
2018-09-22 13:05
#84
 | 
Denmark Xipingu 
He is. As if you know more about Astralis than someone who has been a fan of the core since it was established, nt. Also yes, we are toxic. +1
2018-09-22 13:08
#89
s1 | 
Ukraine mple 
By this logic, you have no right to talk about s1mple since I've been a fan of him since 2015. As if you know more.
2018-09-22 13:11
ahahahah who is better in clutches then him?
2018-09-22 13:11
#90
s1 | 
Ukraine mple 
On Astralis dupreeh, globally Niko (yes), sunny, s1mple, f0rest, olof... All better than this overrated piece of shit cleaner.
2018-09-22 13:13
lmao u r stupid br0
2018-09-22 14:08
#68
 | 
Europe Astraine 
he is s1mple`s fanboy = braindead kid
2018-09-22 11:57
#85
 | 
Denmark Xipingu 
+1000
2018-09-22 13:08
#87
s1 | 
Ukraine mple 
Reported
2018-09-22 13:10
#86
s1 | 
Ukraine mple 
Nt fakeflagging toxicmark
2018-09-22 13:10
#92
 | 
Europe Astraine 
fakeflagger? lol SLAVA UKRAINE dayn
2018-09-22 16:38
aimer? best bait i saw in a while gj! keep your hard work mate!
2018-09-23 01:32
This is why aliens won't visit earth
2018-09-22 10:27
#5
 | 
Canada Surzz 
LOL
2018-09-22 10:27
#6
swag | 
Sweden frozze90 
they been here for a long time ma frend
2018-09-22 10:28
x-materials 1 season 1 episode
2018-09-22 11:23
+1
2018-09-22 10:28
LOL
2018-09-22 10:29
#16
Zeus | 
CIS LRtx 
lmao
2018-09-22 10:38
rofl xaxaxaxa
2018-09-22 11:37
+1
2018-09-22 13:03
Not an upgrade 0/8
2018-09-22 10:27
i think it's bait , but if this guy is serious his iq must be under 75
2018-09-22 10:28
more like under 0
2018-09-22 11:12
#44
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
more like under -75
2018-09-22 11:33
#11
 | 
Korea XigNw0w 
Nope
2018-09-22 10:29
#13
 | 
Guatemala watdhepuck 
name & flag checks out - from shit country that got destroyed in war
2018-09-22 10:38
#30
NAF | 
Slovakia t4gg3d 
Guatemala calling other countries shit must be b8
2018-09-22 11:07
#37
 | 
Guatemala watdhepuck 
guatemala > fake russian country slovakia
2018-09-22 11:14
i don't even know Guatemala cs scene exist
2018-09-22 11:20
#45
 | 
Guatemala watdhepuck 
i didnt even know that 3 world indonesians had internet i thought you still live in houses made of garbage and shit.
2018-09-22 11:34
lol our represent is exist at the major dude...
2018-09-23 06:41
#78
NAF | 
Slovakia t4gg3d 
Yes hf with your 90$ monthly salary
2018-09-22 13:01
Guatemala says LMAOO
2018-09-22 11:12
LMAO retard switch
2018-09-22 10:45
#21
s1mple | 
Ethiopia xdcc 
No rain in australia
2018-09-22 10:46
#28
 | 
Australia CaZeR01 
In new south wales*
2018-09-22 11:05
#32
s1mple | 
Ethiopia xdcc 
Spider rain doesn't count
2018-09-22 11:08
#33
 | 
Australia CaZeR01 
Damnit
2018-09-22 11:09
#23
 | 
Turkey Alpyy 
I don't think so. Xyp9x is the best support player in the world imo
2018-09-22 10:48
#25
 | 
Israel unsolid 
omegalul
2018-09-22 10:52
thats what i call a downgrade and a huge one honestly. xyp is best clutcher and support 'station' in the game. rain is well... washed up rifler(arent all washed up in faze?)
2018-09-22 10:54
#29
s1mple | 
Ukraine Syom4ik 
Astralis is perfect now
2018-09-22 11:07
#46
 | 
France ZywHere 
+1
2018-09-22 11:35
no point lmao
2018-09-22 11:08
But rain > xyp
2018-09-22 11:39
no lol. xyp is like the best clutcher in the game, can frag, probably one of the best players in the world by nade usage. There is no one better than him in his role.
2018-09-22 11:40
Xyp is a decent support but by far Not the best. Krimz, rain and TACO are all better
2018-09-22 11:43
So you are saying to me. Astralis needs to change xyp9x. But how many of them have stayed on one roster. Only KRiMZ. What about language. Why would they change their language for one un-needed change? This Astralis roster has the most chemistry out of any roster in the world right now.
2018-09-22 11:47
Because Jebaited ;) Obviously Astralis are perfect as they are
2018-09-22 11:52
No, you were being serious, its obvious. You are just saying this for the sake of losing the arguement.
2018-09-22 11:53
Haha, delusional
2018-09-22 11:56
im delusional? lmao. You seemed pretty delusional in this arguement in which you lost and tried to make excuses like "jebaited".
2018-09-22 11:57
Jebaited
2018-09-22 11:58
#96
 | 
Denmark Twick9x 
His mentally challenged, just leave him
2018-09-22 17:53
-dupreeh + seized -device +solek -glaive +edward -magisk +snax -xyp9x +Smithz The dont need to change but this is an upgrade
2018-09-22 11:17
#42
 | 
Armenia GaRY56 
Ez 2019 Major Champs Kappa
2018-09-22 11:33
No bc then he'll expose gla1ve for using that smoke exploit
2018-09-22 11:39
#53
LUq | 
Poland neeeexZT 
n1 b8 m8 i r8 0/8 hahahaha what a stupid boy
2018-09-22 11:44
faze gla1ve
2018-09-22 11:46
Rain is shit
2018-09-22 11:53
No, why? Xyp9x is much better.
2018-09-22 11:53
#63
 | 
Poland Hypu 
LUL
2018-09-22 11:56
Literally 0/8
2018-09-22 11:57
Does Rain speak Danish?
2018-09-22 11:57
Although this thread is bs I see you're serious so I'il explain. Norse, Danish and Swedish are basicly the same language but with different 'dialects' so it would be ez to adapt
2018-09-22 16:46
Ok thanks.
2018-09-23 01:31
WHY IDIOOT NUMBER1 TEAM ON THE WORLD STUPIDD
2018-09-22 11:59
#75
 | 
CIS NaVi_Boss 
Australis
2018-09-22 12:03
#81
KRIMZ | 
Romania moetxxx 
i hope they will do this to destroy their shitty team
2018-09-22 13:06
/8
2018-09-22 13:06
xyp9x > rain
2018-09-22 13:06
Lol xyp9x is better than rain And why wud they mess a perfectly balanced team wid all roles sorted and firepower
2018-09-22 16:49
#99
 | 
Other WeirdFellow90 
TACO > xyp9x > rain
2018-09-23 01:36
#101
 | 
Germany W0NDERCHiLD 
-64/8
2018-09-23 02:56
Login or register to add your comment to the discussion.