Thread has been deleted
Last comment
If you were a pro
Lebanon iAintGotNoFriends 
What team would you choose to play for?
2018-09-22 13:16
ence
2018-09-22 13:17
#8
 | 
Denmark fuckgade 
Ez back to back majors
2018-09-22 13:21
NRG Because I’m harmless person and hey can’t beat anyone
2018-09-22 13:18
lmao
2018-09-24 08:02
lmao
2018-09-24 08:02
lmao
2018-09-24 08:02
#3
 | 
Other VladimirLucas 
american organizations seem to be the best since america is the land of business team liquid is probably best org ever, they are tier 1 in everything
2018-09-22 13:18
NA top 1
2018-09-22 13:20
#16
.PhP | 
Czech Republic wellbi 
Liquid is not american org.
2018-09-22 13:30
U mean C9? Liquid isnt an American org
2018-09-22 13:32
feelsbadman no1 mention liquid is dutch org :(
2018-09-22 14:13
#67
 | 
Other VladimirLucas 
reach world cup first bro
2018-09-22 16:34
show your flag first bro
2018-09-24 08:03
#99
 | 
Other VladimirLucas 
i believe in unity of humanity one love one nation nobody wants separation
2018-09-24 10:23
#54
 | 
Czech Republic Prevodovka 
xdddd america is the land of business ?
2018-09-22 14:14
#90
 | 
United States CousinBilly 
safe to say Czech isnt
2018-09-24 03:37
dutch org btw
2018-09-23 15:00
Cloud9. Cuz easy 20k$ salaries and I don’t even have to do anything in return
2018-09-22 13:19
#33
pheini | 
Finland Dauni 
that would be vp
2018-09-22 13:32
#5
TACO | 
Czech Republic potruss 
Team probably C9 or Liquid bcs they have the biggest salaries. If you ask about players then I would love to play with FalleN
2018-09-22 13:20
FaZe and G2 have the highest salaries but nt
2018-09-22 13:22
#13
TACO | 
Czech Republic potruss 
I am pretty sure its C9
2018-09-22 13:23
No it’s not
2018-09-22 13:23
#17
TACO | 
Czech Republic potruss 
Cloud 9 is the most successful org around the whole esport. How are they not having the biggest salaries?
2018-09-22 13:24
0/8
2018-09-22 13:26
#31
TACO | 
Czech Republic potruss 
CSGO, Dota, LoL, now even fortnite and pubg....
2018-09-22 13:27
Yea and almost every org has the same amount of teams Cloud9 have never won an international in Dota 2 The most successful org right now is probably OpTic since they won like 20 million dollars after the recent international
2018-09-22 13:34
#18
 | 
Sweden Autistmeister 
C9 is way below EU wages.
2018-09-22 13:25
#19
RUBINO | 
Denmark ilnert 
FaZe is an American org as well and they earn more than C9 obviously, hence salaries are higher most likely
2018-09-22 13:25
#6
 | 
North America xdlmaorofl 
C9 or Liquid
2018-09-22 13:20
#9
gla1ve | 
Poland kola5410 
I'd say big because of gob b and his IGLing style
2018-09-22 13:21
#10
 | 
Denmark fuckgade 
North
2018-09-22 13:21
VP. Easy money for nothing
2018-09-22 13:22
#22
 | 
Malaysia byaIi 
+1 easy for jordan
2018-09-22 13:26
#15
 | 
Sweden Autistmeister 
Vega squadron so I can rush B every round without being yelled at
2018-09-22 13:23
with Mac-10
2018-09-22 13:26
#27
 | 
Sweden Autistmeister 
ez
2018-09-22 13:27
Hardstyle would fit vega
2018-09-22 13:33
Yes but they would lose every single match
2018-09-22 13:36
Nothing new
2018-09-22 15:21
Vega did pretty well on the major though
2018-09-22 22:05
#32
Hobbit | 
United Kingdom salad! 
+1 probably the most fun
2018-09-22 13:28
#39
 | 
Cambodia crittentao 
hahah
2018-09-22 13:34
#20
 | 
Bosnia and Herzegovina HAPPYje 
fnatic
2018-09-22 13:25
#21
 | 
Israel Xpicyy 
HR
2018-09-22 13:25
Astralis or FaZe
2018-09-22 13:26
#24
 | 
Spain VIKTORAL 
vp definitely best
2018-09-22 13:26
#28
Kvik | 
Lithuania andy_ 
If language doesn't matter - fnatic. If it does - Imperial/Faze/Liquid.
2018-09-22 13:27
#29
 | 
Philippines zhixz 
mibr so i can sabotage them and finally clean out the remaining brazillian teams
2018-09-22 13:27
#30
Snax | 
United Kingdom LFX 
Mouz or FaZe because 1. I speak English and live in the UK 2. I don't wanna leave to move to America 3. I can't join a team like Astralis or VP because they are polish and Danish only
2018-09-22 13:27
any american org so i can be shit and still get big bux
2018-09-22 13:32
VP cuz 25k per month for free LOL
2018-09-22 13:34
Lemondogs
2018-09-22 13:34
#41
 | 
Cambodia crittentao 
probably imperial to help make my country proud
2018-09-22 13:35
Why are you hiding under EU flag like fucking pussy
2018-09-22 13:37
#45
 | 
Cambodia crittentao 
not hiding, I just like how it looks and im from EU so wtf
2018-09-22 13:38
But it seems you’re ashamed of your own country, otherwise why would you use EU flag over Lithuanian
2018-09-22 13:40
#50
 | 
Cambodia crittentao 
idc what it looks like to u. im not ashamed and changing flags every month
2018-09-22 13:50
XD
2018-09-22 14:11
#43
Xyp9x | 
Czech Republic Puqet 
Mibber or astralis
2018-09-22 13:36
#46
 | 
Portugal R4nger)( 
Mibr/Immortals .. i like the brand and Linkin Park invests on them so ... #RipChester
2018-09-22 13:38
#47
 | 
Myanmar AstralisGoat 
VP so I could play with a legend like NEO...... Just kidding cause they get paid a shit ton and the CEO of VP doesn't care they are the worst players in CS Go.
2018-09-22 13:38
#48
 | 
Ukraine kek1 
g2
2018-09-22 13:39
i would bang only emiliahult tbh.
2018-09-22 14:14
She’s not even attractive. Ugly as fuck if you ask me.
2018-09-22 22:06
#85
 | 
United States Shadow272 
+1
2018-09-24 03:30
#55
 | 
Israel unsolid 
mouz and be the next styko
2018-09-22 14:14
vp = best money, don't need to practice and you can play sh!t
2018-09-22 14:14
Na'Vi
2018-09-22 14:16
papa Zeus
2018-09-22 15:23
ti govoriw na ruskom? Do you speak russian? :D
2018-09-22 15:24
no:D
2018-09-22 15:26
i wanted to say that i like taco aswell, no jokes <3
2018-09-22 15:35
:33
2018-09-22 15:45
ENCE
2018-09-22 15:23
nxl
2018-09-22 15:26
What’s that
2018-09-22 22:06
well its sort of the mibr of indonesia
2018-09-23 14:55
Why not BOOT or TyLoo then
2018-09-24 03:25
Well boot and tyloo are chinese team, nxl is the team that made indonesian csgo scene grow because they won a lot of international tournament on 2012-2015 ish... bntet started playing from nxl as well on 2012. Nxl was the best team in asia untill tyloo moved to csgo from 1.6 and other team from the SEA region rised
2018-09-24 10:48
MIBR Liquid or Navi
2018-09-22 15:36
liquid/navi/hellraisers free money would be
2018-09-22 22:09
#72
 | 
Germany ONEtabseN 
Besiktas Fe
2018-09-22 22:10
This name is shit tho. Secret Fe was much better imo.
2018-09-22 22:12
#75
 | 
India Fluxie^ 
Vp or cloud nine. Earn ez money without any hard work or results.
2018-09-23 14:56
I would choose BIG only because i would like to tk Smooya during some event
2018-09-23 14:58
FaZe
2018-09-23 14:59
#79
s1mple | 
Finland Salli 
Virtus Pro, dat 25k/month though. Also have to be sure to lick Big Papitos ass and balls clean, in order to tap into that fanbase. I could play support to make Papa and NEO destroy tier 4 LANs like no other. Fuck it, lets put kuben in the server too.
2018-09-23 15:17
lmao i think this salary would even convince joelz to attend a lan tournament
2018-09-23 15:23
FaZe
2018-09-23 15:24
vp for salary
2018-09-23 15:26
#86
 | 
Brazil ZladroN 
how much do vp pros earn?
2018-09-24 03:31
25k$ per player a month according to the sources
2018-09-24 03:35
#89
 | 
Brazil ZladroN 
omg i have to join vp
2018-09-24 03:36
#84
 | 
Portugal SKRTSAK 
NiP, Fnatic, Navi, SK cuz legendary orgs
2018-09-24 03:27
#87
 | 
United States Shadow272 
Vp I could play for fun and get 20k+ per month
2018-09-24 03:31
Grayhound
2018-09-24 03:40
#92
chrisJ | 
Finland Motori 
Mousesports so i can replace sunny
2018-09-24 08:01
#97
 | 
Ukraine fragerrrrr 
maybe na`vi or pro100
2018-09-24 08:03
#98
kNgV- | 
Australia OsirisAU 
Mouz probably.
2018-09-24 08:06
#102
n0thing | 
Netherlands om1t 
mouz or C9
2018-09-24 10:49
#103
 | 
Japan @0x0 
2018-09-24 10:50
Login or register to add your comment to the discussion.