Thread has been deleted
Last comment
OMG Twistzzz
 | 
China i_1v5_in_school 
He looks so nervous at the walk hahahaha, inb4 Twistzzz crumbles under the pressure and underperforms. GO ASTRALIS!!!
2018-09-22 20:51
twistzzz is always awkward im pretty sure hes gonna transform into an anime character one day and live in some digital world
2018-09-22 20:53
HAAHHA
2018-09-22 20:57
#2
 | 
United States ldKuKluxKlan 
He is so weak lol. literally 90% of hltv could beat him up
2018-09-22 20:54
#4
 | 
Austria iVulkaN 
but he could beat 99% of hltv on aim map
2018-09-22 20:55
I'm the 1% :)
2018-09-22 20:57
#12
 | 
United States Trump2020KAG 
HAHAHAHA
2018-09-22 20:57
#18
valde | 
Brazil 643 
he could beat 99% of all pros on aim map, more like 99,999% of hltv members
2018-09-22 20:58
#26
 | 
Paraguay HighAlching 
wow he could beat someone in a game omg ;O watchout guys
2018-09-22 21:05
#32
 | 
United States ldKuKluxKlan 
LOL
2018-09-22 21:09
#33
 | 
Czech Republic QuertyX 
Well, probably not, but he can hire a bodyguard who could beat you up
2018-09-22 21:10
#49
 | 
Paraguay HighAlching 
ok and?
2018-09-23 00:31
in game which gave him so much money LUL
2018-09-23 00:10
#58
 | 
Austria iVulkaN 
earned* he didn't get it for no reason
2018-09-23 11:57
yea cuz he is good at it
2018-09-23 20:17
A game that gives him enough money to buy you and your whole family lmfao
2018-09-23 00:15
#50
 | 
Paraguay HighAlching 
exactly idiot, this is his career so obviously he will be better than almost everyone who plays it casually, meanwhile i am better than him at other things
2018-09-23 00:33
lol
2018-09-23 17:45
#47
max | 
Sweden Unluko 
+1
2018-09-23 00:17
Why would you want to beat someone up? Is everything ok with you?
2018-09-22 20:55
#7
 | 
United States ldKuKluxKlan 
weak people like him deserve to get beat
2018-09-22 20:56
are u mentally challenged or something ? why would u beat something which havent done anything to you ? u are some fat kid probably
2018-09-22 20:57
#20
 | 
United States ldKuKluxKlan 
because he is weak and needs to get beat? what are you still hanging on ur moms teet?
2018-09-22 20:59
hhHhhaAHAAHHAHAAHHAAHHAHAHAAH it fuckin even rhymes
2018-09-22 21:03
U need medical attention
2018-09-22 21:07
Abysmal swedish fucktard
2018-09-23 00:10
expected from Albania
2018-09-22 20:59
#21
 | 
Brazil CaioOlive 
social darwinism as its finest
2018-09-22 21:01
#48
max | 
Sweden Unluko 
wtf man lol typical faze fan right here
2018-09-23 00:17
#51
 | 
United States ldKuKluxKlan 
im a olof fan?
2018-09-23 00:45
#52
max | 
Sweden Unluko 
Yes and faze
2018-09-23 00:45
#53
 | 
United States ldKuKluxKlan 
no?
2018-09-23 00:45
#54
max | 
Sweden Unluko 
Yes? Look at your profile
2018-09-23 00:46
#67
 | 
Germany juqqt 
typical albo... always searching to beat someone up disgusting piece
2018-09-23 18:04
When those players walk and high five people along the way, I wonder how many of the people have not washed their hands after taking a piss / shit? That's dirty as fuck, I wouldn't touch strangers.
2018-09-22 20:54
#6
 | 
Austria iVulkaN 
reminds me of the clip olof high fiving a dildo lol
2018-09-22 20:55
Probably been used by 2 girls and Twistzz
2018-09-22 21:07
#10
 | 
United States ferric 
Yeah if i was a pro id wear a glove when walking through the stage...
2018-09-22 20:56
i finger my butthole before i give nitr0 a high five
2018-09-22 21:05
#31
autist | 
Poland rHin00 
XD
2018-09-22 21:09
What the fuck
2018-09-23 00:16
#43
 | 
CIS eddie42 
most finnish comment I ever seen
2018-09-23 00:11
#44
 | 
Belarus diehartz 
Lmfao
2018-09-23 00:14
#55
max | 
Sweden Unluko 
+1
2018-09-23 00:55
#8
 | 
United States Trump2020KAG 
COME ON LIQUID
2018-09-22 20:56
#9
Pumtac | 
Slovenia YuNOliek 
I don't care how he walks, just how he would look naked in my bed
2018-09-22 20:57
you naughty GIRL
2018-09-22 20:57
#22
fox | 
Portugal VAC69FOX 
where are the pics of yunoliek
2018-09-22 21:01
they were posted yesterday bro :)
2018-09-22 21:03
if i taken u on a date and teach u cs will you be my baby mama
2018-09-22 21:50
ofc i always dreamed of being a mother to cs kiddies!
2018-09-22 22:56
no mother blyat baby moma :( my wife
2018-09-22 23:40
ez but marriage in EU? I speak no china sorry :/
2018-09-23 00:02
no need to speak china we speak slovakia and ez marriage with 2-3 kids 1 dog and pasaporte
2018-09-23 00:09
where i sign this contractu?
2018-09-23 17:43
I come to u or you come to me?
2018-09-23 17:54
u need to wait 2 weeks so I turn 18 to sign contract (I am stewie2k btw)
2018-09-23 17:56
HMMM a risky wait, are you worth the 2 weeks many people are on the line!
2018-09-23 17:59
Ofc I am worth it wtf I can give head(shot) in smoke and I'm on top most of the time 😉
2018-09-23 18:01
But as a player you need to be tamed dont you like when people take control? 😉
2018-09-23 18:10
Hmm gotta ask papaBiceps he told me "full control"
2018-09-23 18:19
That's the perfect person i need! I will send you the papers later but we need to know what you go for so i need more evidence later to send the (video) hEhE. to the people who has control of the church.
2018-09-23 18:23
+1
2018-09-22 20:58
Didnt know you were lesbian
2018-09-22 21:07
inb4 Astralis fans = worst fans
2018-09-22 20:57
the only thing thats going to crumble is hltv over your stupid ass after astralis gets bodied.
2018-09-22 21:07
#39
 | 
Australia Hythrex 
this post didnt age well
2018-09-23 00:10
#59
 | 
Denmark Derige 
LMAO
2018-09-23 11:58
Daymmm
2018-09-23 00:11
Well it was a nice try.... NOT 16-8 16-7 lol go home
2018-09-23 00:58
bot
2018-09-23 17:44
Login or register to add your comment to the discussion.