Thread has been deleted
Last comment
English test LUL
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
so my teacher gave me this test imgur.com/a/cFl7LJv Can you, DEAR HLTV, check this shit out. Most of em are 100% right but theres some tricky ones Check everything danke
2018-09-28 04:35
#1
 | 
United States fpsBonkers 
i was going to be a smart ass in this reply, but what the hell are some of these questions?
2018-09-28 04:37
#2
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
ikr
2018-09-28 04:38
#20
 | 
Sweden KarlXII 
How old are you? 9? I mean wtf is that "test"???????????????????? Are you in 3rd grade? Why are you on HLTV
2018-09-28 04:50
#21
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Sorry, swede. We're not as developed as you are. English is shit in here.
2018-09-28 04:51
#24
 | 
Sweden KarlXII 
lol yeah i can see that xD
2018-09-28 04:53
Are you really from kyrgyztan
2018-09-28 10:05
#119
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Yes, I really am. Sup?
2018-09-28 10:05
Wtf : D
2018-09-28 10:07
#122
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Actually, my Alias "XA4" gives it away. Anyone from CIS would recognize that word.
2018-09-28 10:09
Howmuch is rent in kyrgyztan?
2018-09-28 10:09
#125
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
depends on where and when. Gotta say that $100 is more than enough to live a king for a weekend in Bishek. Capital, btw
2018-09-28 10:10
Niiice :D
2018-09-28 10:11
#128
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
2018-09-28 10:12
i wouldn't even pay attention if you didn't underline it. btw why notes are on russian? do you learn it in school or you just speak 2 languages since childhood?
2018-09-28 11:51
#169
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Yea, we do speak 2 languages since the childhood. And best part is we can mix these languages. I can start a sentence in russian and finish it in kyrgyz.
2018-09-28 11:53
Man, you should to know that XA4 refers to Caucasus guys, if you are from central asia you are "4urka" then. No offence.
2018-09-30 09:53
#238
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
I dont care, buddy. XA4 sounds better and i took it.
2018-09-30 09:53
Ever heard average Swedish speak English? You would be suprised
2018-09-28 10:25
can confirm the average swede is ass at english and/or their accent is deadful
2018-09-28 17:30
yeah thats exactly what I expected
2018-09-28 17:36
wrong
2018-09-28 22:26
0/8 the swedish accent is one of the most distinct accents there is when they are trying to speak english
2018-09-28 22:35
that wasnt what i meant retard you are wrong that the average swede is ass at english
2018-09-28 23:02
you cant just say "wrong" when i made two points and then expect me to know which one you were responding to, so if anyones retarded here its you tbh
2018-09-28 23:06
no you are retarded the swedish accent is the best in the world and swedes are the second best english speakers in the world
2018-09-28 23:09
wow im surprised i almost fell for this bait
2018-09-28 23:20
you are fat
2018-09-28 23:21
23 is B
2018-09-28 09:19
Well, considering that 90%+ of Americans write should of instead of should have...
2018-09-28 14:45
Everywhere A.
2018-09-28 04:38
#4
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
I dont want to work as a toilet cleaner
2018-09-28 04:38
I'm and i dont have to pass random exams.
2018-09-28 04:39
#6
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Yea, the only thing a toilet cleaner has to pass is the toilet door
2018-09-28 04:40
sad but true
2018-09-28 04:41
ayy lmao
2018-09-28 09:50
Hahahah +1
2018-09-28 09:53
#146
 | 
Switzerland codplayer 
good one ;)
2018-09-28 10:58
#153
 | 
Namibia banned_so 
haha kyrgis rekting
2018-09-28 11:14
#165
 | 
Israel TheLoveGuy 
OMEGALUL XDDD
2018-09-28 11:47
#172
 | 
Other Noobskills 
Made my day lmao
2018-09-28 12:20
lul
2018-09-28 14:03
Almighty pushhhhhn
2018-09-28 22:18
#250
 | 
Italy GODcenz0r 
Lmao made me smile xaxaxa
2018-09-30 11:26
+2
2018-09-28 04:40
#9
tarik | 
United States nikolaii 
4 is c
2018-09-28 04:41
#10
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Oh i see. To dress up
2018-09-28 04:42
#11
tarik | 
United States nikolaii 
yep
2018-09-28 04:42
#12
tarik | 
United States nikolaii 
also 13 and 19 are b
2018-09-28 04:44
#13
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Living legend
2018-09-28 04:45
#14
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Oh i just notticed how i fucked it up lol1 19 ^
2018-09-28 04:46
#16
tarik | 
United States nikolaii 
yea haha, and some of these questions are odd though
2018-09-28 04:46
#19
tarik | 
United States nikolaii 
23 is a or d but the sentence makes sense in english
2018-09-28 04:53
#28
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Just a thought. Maybe it's B? Like Dmitry IS found of bla bla as well as his cousins
2018-09-28 05:06
#29
tarik | 
United States nikolaii 
no because you are talking about his cousins as well. So you have to say are.
2018-09-28 05:07
#30
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Gotcha. So A or D? Both work but it either has to be A or D. only 1 xd
2018-09-28 05:08
#31
tarik | 
United States nikolaii 
dude I'm not sure, as well as makes sense but it is formal and going skiing works but "are fond of skiing" also makes sense.
2018-09-28 05:12
#48
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
What about 15 20 and 8
2018-09-28 06:12
#51
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
They seem correct to me But i aint sure on dat dawg
2018-09-28 06:25
#52
tarik | 
United States nikolaii 
I think 8 is b, 15 is good, and I would just say 20 how it is, "my friend married a russian." No need to add anything.
2018-09-28 07:07
#58
France SiiC 
i would have thought like you about this one , in french "as well as" is just a complement for comparison and is not part of the subject like when you just say "and"
2018-09-28 07:52
#23 is A #4 is C I didn't read the rest
2018-09-28 04:46
23 is B...
2018-09-28 09:22
#112
 | 
United Kingdom Johal 
Shhhh, he might not know english verywell
2018-09-28 09:54
#161
 | 
World ///fuck 
"23: A" ???
2018-09-28 11:40
+1
2018-09-28 22:23
hei hei hilsen meg😎
2018-09-30 12:41
#17
 | 
United States stephcurry30 
23. D, going is unnecessary 4. C, missing to 13. ur correct, contrast good-looking w/ plain
2018-09-28 04:47
#18
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
A guy from above says 23 is A Whom do I trust lol An american or a french-canadian
2018-09-28 04:48
#23
 | 
United States stephcurry30 
actually hes right, its A, cuz no one looks at you and says myself as well as my cousins
2018-09-28 04:52
#50
 | 
United Kingdom mitchellxd 
wrong
2018-09-28 06:21
its a stupid sentence but it isnt incorrect. my pick would be D. theyre fond of "skiing" not "going skiing". they like the activity itself and not driving/going there thats the boring part.
2018-09-28 09:58
#132
 | 
United States stephcurry30 
its actually B cuz of subject-verb disagreement: Dmitry is singular therefore the verb should be "is" and not "are" since "as well as his cousins" doesnt make the sentence compound and "cousins" arent part of the subject
2018-09-28 10:20
+1
2018-09-28 10:25
ye someone already explained it. still confused the hell outta me. i dont even know what i would use in my language. name doesnt check out LUL edit: checked it with an online grammar tool and its "are" in german.
2018-09-28 10:30
#32
 | 
Canada Ayton 
lol
2018-09-28 05:13
It's B. It should be is, instead of are, because there is only one Dmitry.
2018-09-28 09:23
#113
 | 
United Kingdom Johal 
Dont trust either, their brains are fucked. B is the right answer, are doesnt make sense
2018-09-28 09:55
#133
 | 
United States stephcurry30 
ye i noticed
2018-09-28 10:21
#22
 | 
United States Idoitforlols 
How did you get a copy of the USA citizenship test?
2018-09-28 04:52
#25
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Found it on the border of USA
2018-09-28 04:56
#26
NiKo | 
India se7eNNN 
Just curious. How old are you? Here in India, just at mere age of 10 you get such questions.
2018-09-28 04:56
#27
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Oh, really? Wasn't India a british colony? Yea, it was. No shit (soft spot) english in India is better than ours. Russian is our "english" here. I don't know what i expected from a guy who has "^" in his nickname.
2018-09-28 04:59
#176
NiKo | 
India se7eNNN 
I was just stating the fact dude no offense. But idk why me having ^ in the nickname has anything to do with this.
2018-09-28 14:00
So you want to say you got this kind of tests when you are 10 yo and people from your country still can't use it properly?Because when i see 5 times in a row something like "why are you" instead of "how are you" im just curious what lvl of english can be in your schools.
2018-09-28 08:05
Statement confirmed by Donisr. It might not be a lie that they get such tests at age of 10 because I was getting such and must say they were/are easy for an average 10yo. But whay makes me curious is the fact that Indian still make many oral mistakes.
2018-09-28 10:16
#131
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Cheating tests
2018-09-28 10:17
I do not know whether they cheat or if this Indian misclicked 10 instead of 30 but the fact about their oral is just as clear as the sun in the sky today.
2018-09-28 10:24
#179
NiKo | 
India se7eNNN 
Yes brother, you are right. We do lack verbal skills and the shitty accent makes it worse. But no I was not overstating the facts and what I said is true. 10-12 y.o people would find this test rather easy/okayish.
2018-09-28 14:04
#177
NiKo | 
India se7eNNN 
The people who type why are you rather than how are you are simply trolls. No one with even the slightest of education makes such silly mistakes. Although I can agree that we are or at least the majority of us are not that good at verbal speaking.
2018-09-28 14:02
ok i got your point
2018-09-28 15:10
#33
nex | 
Germany NexTheGod 
23 is A
2018-09-28 05:13
Its B ... not suprised you are German
2018-09-28 10:24
#202
nex | 
Germany NexTheGod 
cousins is static and won't change. Therefore it is plural. Which means "are" is correct LMAO
2018-09-28 19:39
are you dumb? it IS about dmitri not his cousin... god damn Id punch ether you or your english teacher right in the face
2018-09-28 19:40
Always start your sentence with a capital letter. I’d is correct not id. Either not ether. Also you forgot a dot at the end of almost every sentence. I am pretty sure you are the one who should get his face punched. Moron.
2018-09-28 23:29
this is hltv, who gives a fuck about grammar?
2018-09-29 10:22
Well, he said that the German guy should get punched for not knowing something in English. A guy that can’t even write properly, tells other people they should get punched, lol. And “this is hltv” is not an execuse, you donkey.
2018-09-29 11:09
Listen to me little kid, dont play smart. You are missing my point which is “its b”’ and you trying to mess with my grammar?
2018-09-29 16:12
Dont tell me what to do, „grandpa”.
2018-09-29 17:16
Then get lost lil 10.5yo
2018-09-29 19:59
10.5? Using numbers like that won't make you smart.
2018-09-29 21:19
Just go away polak
2018-09-29 21:22
That is all you can say? Damn.
2018-09-29 22:04
damn meet me irl and I tell you more, I dare you btw
2018-09-29 22:22
Oh sure, book me a flight and I will make sure you will never visit this site again.
2018-09-30 09:37
#235
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Funny how this shitty thread has gotten so far lol
2018-09-30 09:42
Yup. This guy thinks he is a GOD and knows everyting. He reminds me of my dads friend. He is over 40 and still living with his mother. Thinks he knows everything but somehow he wasn’t thinking when he needed to.
2018-09-30 10:04
1. Think I know everything? Prove me the part where I actualy think so? 2. Remind you of your friend who is living with his mom? LITERALLY have nothing in common with MOST likely not your dads friend. But YOU instead so stop lying. 3. I wont book you any shit, poor kid. The only thing you will be sure of, if we ever meet is gonna be you using a wheelchair after that. Have a nice day, dumb kid
2018-09-30 10:13
Sorry but I am not afraid of 5”8 midgets.
2018-09-30 11:21
4 is C 23 is either A or D
2018-09-28 05:15
#35
k0nfig | 
Denmark nalleB 
24 is C not D
2018-09-28 05:21
#37
 | 
United States Rod0lfo 
+1
2018-09-28 05:26
#71
 | 
Croatia Jack Russell 
I are think that as well
2018-09-28 08:59
20 is actually A. None of the last three would really make sense
2018-09-28 05:25
#38
 | 
United States Rod0lfo 
23) Is actually a really hard question for Americans because we don't talk like that, this is more British English. My guess is that it would be D because if you don't say going it would still be correct but I'm honestly not sure. Also 20 is A, 24 is C, As they said above.
2018-09-28 05:31
#57
shroud | 
United States HowToK 
no not really. we don't talk like that because modern language has kind of regressed, so there are quite a few grammar points majority of english speakers don't actually know about, not to mention that we are most likely grammatically incorrect when we talk, but it sounds correct because of convention. an example is the usage of who and whom
2018-09-28 07:31
looks like a brazilian public high school
2018-09-28 05:36
#40
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Almost the same thing
2018-09-28 05:38
sad but true
2018-09-28 05:42
C
2018-09-28 05:46
I mean, it seems like a pretty standard test to me... I’ve studied in various English schools all over Kiev and have even worked in one for a few months (a very unpleasant experience), so I know hella well that those kinds of impractical and specific tasks are extremely popular around here. I guess this is a problem all ex-soviet countries have, with an incorrect way of studying English. That’s why I had to, essentially, learn the language by my self.
2018-09-28 05:49
No probrem ma frend. Let's make a group called "Engrish better than English" and fight against these engrishphobics ! youtube.com/watch?v=cArRX3bGgKw
2018-09-28 05:56
#45
 | 
Russia Gresskaret 
If 23 is A, what do you replace "as well" with?
2018-09-28 05:58
#47
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
"And" ? Tricky one, yes
2018-09-28 06:04
#49
 | 
United Kingdom mitchellxd 
#46
2018-09-28 06:11
#54
 | 
Norway bruhfessor 
D) should be replaced. ”fond of going skiing” doesnt make any sense. it should be ”fond of skiing”. I mean nobody like the actual bus drive to some mountain that much, the going part.
2018-09-28 07:17
#56
 | 
United States MAKEOUTHILL 
nope :D its so primitive and you still got it wrong
2018-09-28 07:30
#222
 | 
Norway bruhfessor 
I guess you are either a fakeflagger or just illiterate in your own language
2018-09-29 10:11
#225
 | 
United States MAKEOUTHILL 
i guess english in belgium is really weak.
2018-09-29 12:54
#254
 | 
Norway bruhfessor 
i guess you dont even english
2018-09-30 21:53
#152
 | 
Russia Gresskaret 
You would not need commas if that was "and"
2018-09-28 11:11
#46
 | 
United Kingdom mitchellxd 
23. D, A could be changed to "and" but the question is asking "what must be changed", so D must be the answer 4. C, you must have a proposition before dress for the sentence to make sense. 13. B, handsome wouldnt make sense because one is already good looking and they cant both be good looking. modest and witty are personalities so they wouldnt make much sense for them to be opposites of good looking. Plain could be a personality but can also be used for appearance so this is the best answer. 20. toss up between A and C, A sounds more natural to me but it could be C everything else is right and 20 might be right not really sure
2018-09-28 06:00
#53
 | 
Lithuania Paulius_CS 
England won
2018-09-28 07:11
#55
 | 
United States MAKEOUTHILL 
nothing hard lmao
2018-09-28 07:29
#162
 | 
World ///fuck 
Wow a native speaker finds this Russian english test easy! Amazing!
2018-09-28 11:43
#204
 | 
United States MAKEOUTHILL 
im slovakian and still i find it primitive
2018-09-28 22:13
ay yo finna gonna slap dat shit yknowwhatimean like we is gangsta OG as hell and shit yo smoke the lean and dirty sprite hell yeet boy bang bang
2018-09-28 07:51
#60
shroud | 
United States HowToK 
I don't see anyone mentioning this, but 23 should be B, not A and not D. Dmitry is singular, so the verb should be singular. Using 'as well as' does not make the subject compound, unlike 'and', so the subject stays singular. While the sentence may sound a bit weird, the usage of 'as well as' in a sentence can be quite common when you start writing papers and such, so it's just a good rule of thumb to remember. Dmitry AND X are... Dmitry, as well as X, is...
2018-09-28 07:55
#61
France SiiC 
i kinda did but english is not my city #58
2018-09-28 08:00
I thought the exact same as well +1
2018-09-28 08:09
I'm your grandmother
2018-09-28 08:15
+1 AND doesn't need a comma
2018-09-28 08:49
It's an oxford comma. It's fine.
2018-09-28 14:08
#72
 | 
Croatia Jack Russell 
This. Pretty simple actually but easy to miss.
2018-09-28 09:02
#80
 | 
United States stephcurry30 
u nailed it, i didnt catch the subject-verb disagreement
2018-09-28 09:15
#82
 | 
Finland IFK 
+1
2018-09-28 09:17
+1
2018-09-28 11:09
Ignore all these illiterate burgers telling you 23 is A or D. 23 is actually B and you were correct with your assumption in #28. See here: site.uit.no/english/grammar/aswellas/
2018-09-28 08:14
I don't know but thats easy than what we have in our schools What class are u in mate?
2018-09-28 08:38
#69
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Comparing an Indian school to mine lmao British Colony school vs Russian colony school
2018-09-28 08:53
British education was pretty good Lmao u call that test even a 5th grade student here fan solve that
2018-09-28 08:54
#74
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Yea, that's why some Americans are struggling to solve the 23rd one.
2018-09-28 09:09
Wtf British and america are different people do u get it
2018-09-28 09:12
#78
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Yea, and now i see the difference between the Brits and GoldShitters.
2018-09-28 09:13
Yea u just wanna keep bantering widout valid points. Why is it so hard for u to believe that the test is supereasy for us. It is ez and i will stand by my point and u just don't wanna admit it .
2018-09-28 09:15
Cannot even count on my fingers how many grammatical mistakes you made in your posts. /case closed kid PS. Dont ask me to prove
2018-09-28 10:45
That's coz i used short words smart kid
2018-09-28 10:46
Oh yeah? You wanna prove me wrong ? Like I already mentioned you CANT hide the fact that “your nation” people speak weak english. So why dont YOU accept that and bounce away?
2018-09-28 10:57
English was never our first english but we still learn and it and speak better than many ppl out there U can even come to India and meet a 12 yr who can speak good English we all try to learn , write and speak and we never fucking spread hate against u all and what a fool are you that you are comparing your english with us ofc we are not perfect at it cuz it was never ever out first language but we still can beat u easily when it comes to grammar
2018-09-28 17:25
#191
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
India was a british colony. You learn and speak english as a second language. Kyrgyzstan was a russian colony. We speak Russian fluent. If you compare our russian to your english.. You suck a dick, lul.
2018-09-28 17:30
How can U even compare 2 diff languages ? Lmao what an idiot...
2018-09-28 17:33
#194
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
You're the idiot here. Have a nice day. :)
2018-09-28 17:34
XA$ got triggered so now he backs off HF
2018-09-28 17:39
No personal grudges.. but ur comparson doesn't mean or prove anything
2018-09-28 17:40
#220
 | 
India KolossaL 
actually, often english isn't our second language. We have other regional languages, which are native for families who come from there. Sure, we have Hindi as our first language, but there's tons of other languages. English is my third language. I spoke Hindi and Marvari (a native dialect from Rajasthan) fluently, before I could do the same with english. Also, yes we do get such tests quite early on in our education, and it's easy for us because, either we've read books since we were little, or we sucked at English and our parents made us grind out grammar tests like it was shit coming out of our asses. And yes, we make tons of verbal mistakes when speaking english, which is most likely because the amount we get to hear and speak with a person who does speak english well is less than the amount we get Pro CS tournaments in India ALSO WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU? JUST BECAUSE WE WERE AN ENGLISH COLONY DOESN'T MEAN OUR ENGLISH SHOULD BE BETTER THAN YOURS. You do realise, if english wasn't a global language BECAUSE the English went everywhere and conquered everything, we probably wouldn't have to learn it. We fucking fought against it. Our education system is almost nothing like the British one. I know because I've studied in both. The level of education, and educators, is significantly low. So please, keep your bullshit opinions to yourself
2018-09-29 07:53
#73
Styx | 
Turkey Styyx 
23 is D
2018-09-28 09:02
This is way too ez af
2018-09-28 09:11
Obviously thats whwt i said to XA4 and he wants to just start a banter look at #69
2018-09-28 09:13
#81
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Funny how 1-st world countries are fine with this test While Shit 3-rd world countries like India are bragging how EZ this test is for them. Lmao
2018-09-28 09:16
If it is Ez it is 1st world nations also know this test is ez Maybe British education is just too much for u. I know what's ur problem u my lil russian friend is mad coz u have to learn english in ur school u just want to learn russian mi frend lyk paaza lyk tu sey mi frend. Russsian med boi
2018-09-28 09:19
Lol do u even read what u write u just praising ne U r just biggest fool that u think India is 3rd world India can buy ur tiny nation multiple time and sell out to Somalia pirates fr free
2018-09-28 09:20
#86
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
I would be a fool If denied that India is a third world country. :)
2018-09-28 09:32
Lol do one thing let us be 3rd world One suggestion turn off hltv and study hard so next time u don't feel these tests r too hard. Lol shame even 3rd worlds can solve these and u feel thats hard. Omegalul Leave hltv and study hard.;)
2018-09-28 09:23
#90
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
I didn't say that this test either hard or easy. Learn to read, fool. :)
2018-09-28 09:26
Apologize to me for calling me a fool Or else i am leaving this thread forever
2018-09-28 09:27
Ohh no dont leave!!!! it will such a loss to HLTV Bye
2018-09-28 10:33
Not u bone in the chicken
2018-09-28 10:37
Nice comparison. I got an idea of how old you actually are..
2018-09-28 10:59
I am as old as the guy who did something to ur mom and then u came after 9 months
2018-09-30 09:47
23 is B definitely, should be 'is'.
2018-09-28 09:30
#93
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
2018-09-28 09:30
they are easy wtf
2018-09-28 09:33
#95
f0rest | 
Bulgaria squezzi 
3 is C
2018-09-28 09:34
#96
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
prove or i'll
2018-09-28 09:35
#97
f0rest | 
Bulgaria squezzi 
The simple present tense is one of several forms of present tense in English. It is used to describe habits, unchanging situations, general truths, and fixed arrangements. The simple present tense is simple to form. Just use the base form of the verb: (I take, you take, we take, they take) The 3rd person singular takes an -s at the end. (he takes, she takes)
2018-09-28 09:37
#98
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Note that you're the only one saying 3 is C. :P
2018-09-28 09:39
#99
f0rest | 
Bulgaria squezzi 
iz true tho my russki friend
2018-09-28 09:40
#101
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
ok i trust you in your word semi-russki friend
2018-09-28 09:41
also 19 b 20 a
2018-09-28 09:41
#102
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
I do know that!
2018-09-28 09:42
what dont u know then
2018-09-28 09:42
#105
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Your post about 3 is C I aint sure bout dis one now
2018-09-28 09:43
It's a habit, something that happens too often. Present Continuous is used when describing actions that happen at the moment or something that's for sure gonna happen in the near future
2018-09-28 09:44
3 is C. He's right.
2018-09-28 09:47
#108
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Life has taught me to always trust chinese with numbers in their names
2018-09-28 09:49
lol thanks dude. We also need to test on this kinds of shit thousands of times when attending middle school and high school. Practice makes perfect. Good luck!
2018-09-28 10:04
#104
 | 
Malaysia byaIi 
2hard for me tbh
2018-09-28 09:43
All the English u'll ever need is "Drop AWP, blyat", why bother
2018-09-28 09:52
#115
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
All the English u'll ever need is "Pls gib me moni", why bother
2018-09-28 10:00
Remember when Boris Yeltsin played the drums on your PM's Head with 2 spoons?
2018-09-28 10:04
#127
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
No, because i wasnt even born back then? How does one remember something when he hasn't even been born?
2018-09-28 10:11
AVP*
2018-09-28 10:06
#124
shox | 
Romania frosty0 
go to pasha london school and you'll pass all tests my friend.
2018-09-28 10:10
#129
 | 
Iran KouDaPou 
Ye learning English is hard, expecially based on how the language follows no rules of any other language :(
2018-09-28 10:13
lmao you don't even know your language how do u expect us foreigners to know it
2018-09-28 10:21
#151
fnx | 
Brazil Joao@NTC 
+1 and then they bully us
2018-09-28 11:11
#164
 | 
Iran KouDaPou 
Know my own language? Why so tossssic :(
2018-09-28 11:46
#140
RpK | 
France KepleR82b 
26 sounds like: Roses are red Violets are red Everything's red Holy shit, the garden's on fire
2018-09-28 10:28
#148
 | 
Sweden embrace1 
#23 B
2018-09-28 11:04
#150
fnx | 
Brazil Joao@NTC 
hahahaha what is this thread #23rd question American guy says the answer is D Aussie says the answer is B Canadian says the answer is A British says the answer is B epic thread
2018-09-28 11:10
#154
 | 
Namibia banned_so 
aussie loyal to brits nothing new
2018-09-28 11:15
OMEGALUL
2018-09-28 14:09
#23 B.
2018-09-28 11:21
#157
 | 
World ///fuck 
Why did you drag your test in your toilet? What kind of carless person are you who do not take care of their school papers?
2018-09-28 11:36
#158
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
0/8 I used to filters to make letters look more sharp. imgur.com/a/Tic7HrD
2018-09-28 11:38
#159
 | 
World ///fuck 
I do not believe that one bit. Upload the unfiltered photo to imgur to prove.
2018-09-28 11:38
#160
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
now ///get the fuck outta here
2018-09-28 11:40
#163
 | 
World ///fuck 
It still looks shit, but it might be the bad printers in russia or your shit 2 megapixel camera
2018-09-28 11:46
#166
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
I assume you have never used a printer, have you
2018-09-28 11:49
#167
 | 
World ///fuck 
I have a Canon printer at home but ok man
2018-09-28 11:51
#170
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Having something doesn't necessary mean you know how it works or use it. You can have a guitar at home but don't know how to play it.
2018-09-28 11:55
#174
 | 
Cyprus Swishh_ 
#23 is B 100%.
2018-09-28 13:32
All the Indians saying that this test is ez hahahah. Yea if u have English as your 2nd language and everybody speaks it in your country it's a different story. BTW your accent is fucking horrible so stop flexing. This guy actually speaks pretty decent English bet it's better than 95% of his relatives. Not gonna lie I didn't recognize the flag at all. Gl with the test man.
2018-09-28 13:49
#183
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Danke m8
2018-09-28 14:41
An easy way to approach questions like 23 is to simply remove stuff in the commas.
2018-09-28 14:13
#187
 | 
Sweden DanzigOrWar 
How old are you? like seriously curious just want to compare it to Swedish tests.
2018-09-28 17:28
#188
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Comparing Swedish english tests to ours is like comparing a real pistol with a water gun
2018-09-28 17:29
#190
 | 
Sweden DanzigOrWar 
yes but I am just curious pls tell me not trying to be rude.
2018-09-28 17:30
#192
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
11. And don't make a conculusion from this test. This is just a friendly "competition" in my class. I'm just trying to prove i'm the best in my class.
2018-09-28 17:32
#196
 | 
Sweden DanzigOrWar 
Nah I was just curious honestly, its understandable that its an 11-grade test considering your in an ex-soviet union country.
2018-09-28 17:36
#197
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Just so you know, our english level is way higher. These tests are like 10 y/o old. Our teacher is just lazy af. Weve been studying same book for 3 years in a row lmfao
2018-09-28 17:39
#200
 | 
Sweden DanzigOrWar 
that's pretty good
2018-09-28 17:40
#201
 | 
Sweden DanzigOrWar 
Many 9th graders in Sweden would find it hard even though people always say Swedes are good at English but many Swedes are pretty much the opposite.
2018-09-28 17:44
23.B 4.C Am i right?
2018-09-28 22:19
#212
 | 
Switzerland AlexTenebrae 
lul russki LUUUUUUUUUUL
2018-09-28 23:08
arent think dat \dab\
2018-09-28 23:10
please tell me you didn't struggle at this.
2018-09-28 23:16
#219
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Nein.
2018-09-29 07:16
If you can't solve this 6th grade test don't bother cheating you wont get anywhere anyway
2018-09-29 07:58
#229
shox | 
India prat_pps 
what are these questions??? 5th grade English?
2018-09-29 20:03
nice, doing homework with HLTV lul
2018-09-30 09:57
#240
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
It aint no homework tho It's for something else. Still glad this thread has got so popular lmfao
2018-09-30 09:58
how is the 23 not a correct sentence already when it says "to make it correct"
2018-09-30 10:05
#247
 | 
United States 7hai 
rofl, it sounds funny, but its a legit sentence though.
2018-09-30 10:15
#243
 | 
United States 7hai 
lol nub
2018-09-30 10:10
#244
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
thanks 4 bump
2018-09-30 10:11
#245
 | 
United States 7hai 
np
2018-09-30 10:13
All of them are correct. #23 is D Im sure this is already answered but just in case :*
2018-09-30 11:26
#251
 | 
Kyrgyzstan KNEEGGER 
Wrong. 23 is B lul
2018-09-30 12:36
FUCK IT IS. Welp back to grade 2 i go
2018-09-30 13:12
Login or register to add your comment to the discussion.