Thread has been deleted
Last comment
I guess your age
 | 
Turkey b0wsette 
I am big magician. Give me: -Your IRL name -3D or 2D titties -what u tink of juliano -favorite cs map
2018-10-18 21:56
#2
NiKo | 
Portugal B0real 
-Josefino -3d - she delicate like a flower -Dust2
2018-10-18 21:58
#4
 | 
Turkey b0wsette 
19
2018-10-18 21:58
#5
NiKo | 
Portugal B0real 
correct
2018-10-18 21:58
#6
 | 
Turkey b0wsette 
no less expected from b0wsette the god himself~!
2018-10-18 21:58
#8
NiKo | 
Portugal B0real 
ye, your amazing
2018-10-18 21:58
#9
 | 
Turkey b0wsette 
thank! have a lovely day
2018-10-18 21:59
#11
NiKo | 
Portugal B0real 
thx, you too mr.b0wsette
2018-10-18 21:59
Jonathan... 2D, whoever made 3D pornography didn’t had a life! Nice ass! Miiiiiiiiirage! :p
2018-10-18 21:58
#10
 | 
Turkey b0wsette 
14
2018-10-18 21:59
18. ;)
2018-10-18 22:00
#14
 | 
Turkey b0wsette 
crap
2018-10-18 22:00
Xd
2018-10-18 22:01
karim 3d overrated pool day
2018-10-18 22:00
#15
 | 
Turkey b0wsette 
23
2018-10-18 22:00
23+
2018-10-18 22:00
#20
 | 
Turkey b0wsette 
36?
2018-10-18 22:00
-36
2018-10-18 22:01
#26
 | 
Turkey b0wsette 
35..?
2018-10-18 22:01
#16
broky | 
Germany SETSA217 
Daniel 3D Titties ofc Uglyass monka dunno why everyone fapping on her Inferno/Mirage
2018-10-18 22:00
#21
 | 
Turkey b0wsette 
22
2018-10-18 22:01
#47
broky | 
Germany SETSA217 
16 xd
2018-10-18 22:04
#17
rain | 
Sweden Jimziw 
Jim 2D normal chick mirage
2018-10-18 22:00
#24
 | 
Turkey b0wsette 
17
2018-10-18 22:01
#42
rain | 
Sweden Jimziw 
19
2018-10-18 22:03
#18
 | 
Sweden HoIger 
Holger 3D Delicate Mirage/Inferno
2018-10-18 22:00
#30
 | 
Turkey b0wsette 
18
2018-10-18 22:01
#33
 | 
Sweden HoIger 
22 :/
2018-10-18 22:02
#35
 | 
Turkey b0wsette 
At least you look younger than you are! What's your secret?
2018-10-18 22:02
#37
 | 
Sweden HoIger 
Meatballs, fucking loads of em
2018-10-18 22:02
#40
 | 
Turkey b0wsette 
Hmm, what's ur recipe?
2018-10-18 22:03
#54
 | 
Turkey b0wsette 
Thank, kind sir! I don't think I can find pork anywhere in Turkey though :(
2018-10-18 22:06
#22
 | 
Slovakia t0mr1ght 
Tom 3d ofc Plastic Seasons
2018-10-18 22:01
#28
 | 
Turkey b0wsette 
21
2018-10-18 22:01
#53
 | 
Slovakia t0mr1ght 
nt but I think I'm too old for my age I'm 15, turning 16
2018-10-18 22:06
#25
tarik | 
Turkey Bronc0 
Fatih 12d ugly train
2018-10-18 22:01
#31
 | 
Turkey b0wsette 
19
2018-10-18 22:02
#39
tarik | 
Turkey Bronc0 
nice try, im 18
2018-10-18 22:03
#41
 | 
Turkey b0wsette 
hay amk
2018-10-18 22:03
#46
tarik | 
Turkey Bronc0 
:D
2018-10-18 22:04
#48
tarik | 
Turkey Bronc0 
juliano is literally ugly btw ( güzel diyen kördür )
2018-10-18 22:04
#51
 | 
Turkey b0wsette 
no u
2018-10-18 22:05
#27
 | 
Denmark potatomato 
i suspect pedo
2018-10-18 22:01
#50
 | 
Turkey b0wsette 
are you 5? because that's what the minute hand of my c(l)ock is pointing to right now!
2018-10-18 22:05
#56
 | 
Denmark potatomato 
its a good guess , but your calculations are slightly off
2018-10-18 22:07
#59
 | 
Turkey b0wsette 
It's always on, though... turned on.
2018-10-18 22:07
#63
 | 
Denmark potatomato 
#27
2018-10-18 22:08
Vinny 3D Bitch Overpass/Black gold
2018-10-18 22:02
#36
 | 
Turkey b0wsette 
26
2018-10-18 22:02
15 :P
2018-10-18 22:07
Alex 3D UGLY AF Cache
2018-10-18 22:02
#38
 | 
Turkey b0wsette 
19, and there's no reason to be rude towards juliano ;-;
2018-10-18 22:03
LOL edit: correct btw
2018-10-18 22:04
#52
 | 
Turkey b0wsette 
yey
2018-10-18 22:06
#43
 | 
Australia EzKK 
Kerry 3D Not bad / Not that good Cache
2018-10-18 22:03
#55
 | 
Turkey b0wsette 
26, nice name btw!
2018-10-18 22:06
#57
 | 
Australia EzKK 
Thanks, but I'm not that old! <3
2018-10-18 22:07
#62
 | 
Turkey b0wsette 
16?
2018-10-18 22:08
#65
 | 
Australia EzKK 
Haha I'm actually just 14, but ur pretty good
2018-10-18 22:09
#69
 | 
Turkey b0wsette 
Damn bro u look old, take a few days off and get rid of that stress.
2018-10-18 22:09
#74
 | 
Australia EzKK 
Hahaha, what makes me look old?
2018-10-18 22:11
#75
 | 
Turkey b0wsette 
The stress, are you focusing too hard on your studies? Lacking sleep, perhaps?
2018-10-18 22:11
#86
 | 
Australia EzKK 
How do u know? Btw did u call me bro?
2018-10-18 22:13
#96
 | 
Turkey b0wsette 
yes, but bro stands for "be reunited outthere"
2018-10-18 22:14
#108
 | 
Australia EzKK 
Ahhh ok soz dont know alot
2018-10-18 22:15
Bill Real breasts She's just a kid! What's a cs map?
2018-10-18 22:05
#64
 | 
Turkey b0wsette 
46!
2018-10-18 22:08
67
2018-10-18 22:09
#60
 | 
United States JJChinchilla 
Jacob 3D all day Nice girl, cute, but overrated at CS Train
2018-10-18 22:08
#66
 | 
Turkey b0wsette 
19
2018-10-18 22:09
#68
 | 
United States JJChinchilla 
18, close.
2018-10-18 22:09
IVAN 3D 4/10 TRAIN
2018-10-18 22:08
Mikolaj 3d She is kinda nice tbh Train
2018-10-18 22:10
#80
 | 
Turkey b0wsette 
That sounds like an unusual name for an Australian o_O 17 tho
2018-10-18 22:12
HEY ANSWER MINE REPLY
2018-10-18 22:13
Yeah im half australian half polish but born in poland, u got i right 17 almost 18 tho
2018-10-18 22:17
#129
 | 
Turkey b0wsette 
ooo, whens ur bday?
2018-10-18 22:18
8th of december,i guess its still like 2 months
2018-10-18 22:19
#140
 | 
Turkey b0wsette 
oh I see! happy birthday then my friend :)
2018-10-18 22:19
#71
 | 
Switzerland AlexTenebrae 
-Alex -3D -she is cute and delicate like a flower -overpass
2018-10-18 22:11
#81
 | 
Turkey b0wsette 
17
2018-10-18 22:12
#84
 | 
Switzerland AlexTenebrae 
18 close enough
2018-10-18 22:13
#72
 | 
Germany ZstGoD 
Nikola 3d Shes nice Cache
2018-10-18 22:10
James 3D ofc average but not ugly cache
2018-10-18 22:11
#82
 | 
Turkey b0wsette 
20, hello bro! Have the loveliest of days :)
2018-10-18 22:12
18, have nice day too my friend Mr b0wsette
2018-10-18 22:13
Anthony 3D Ho/not cute/fat Mirage
2018-10-18 22:12
#83
 | 
Turkey b0wsette 
22
2018-10-18 22:12
Right
2018-10-18 22:32
#196
 | 
Turkey b0wsette 
yey
2018-10-18 22:46
Shreyansh Real breasts couldn't care less De_Inferno
2018-10-18 22:12
#85
 | 
Turkey b0wsette 
Cool name! 21
2018-10-18 22:13
Absolutely correct sir. Respect for you thanks
2018-10-18 22:13
#92
 | 
Turkey b0wsette 
yeeey x) super bowsette never fails
2018-10-18 22:13
+1
2018-10-18 22:14
#78
smooya | 
Finland tuspa7 
Thomas 3d she delicate like a flower d2
2018-10-18 22:12
#87
 | 
Turkey b0wsette 
16
2018-10-18 22:13
#95
smooya | 
Finland tuspa7 
you caught me
2018-10-18 22:14
#98
 | 
Turkey b0wsette 
yey
2018-10-18 22:14
#79
 | 
Poland Ktav 
Jacob 3d Impressed with her performance, how can be a girl better in cS than me :) De_dust2 xD
2018-10-18 22:12
#90
 | 
Turkey b0wsette 
21
2018-10-18 22:13
#123
 | 
Poland Ktav 
Close sir 34
2018-10-18 22:17
#93
 | 
Spain emCee_ 
Ernest 3D She is cute Inferno
2018-10-18 22:14
#101
 | 
Turkey b0wsette 
Cool name! 19
2018-10-18 22:15
#110
 | 
Spain emCee_ 
LOL U got it!
2018-10-18 22:16
#116
 | 
Turkey b0wsette 
ez katka!
2018-10-18 22:16
Liam 3d Above average for sure, but not crazy hot or anything Train
2018-10-18 22:14
#102
 | 
Turkey b0wsette 
22
2018-10-18 22:15
18
2018-10-18 22:29
#182
 | 
Turkey b0wsette 
Bugger, sorry for assuming age!
2018-10-18 22:30
:DDDD
2018-10-18 22:30
Matthew 2d i like her de_cache
2018-10-18 22:15
#103
 | 
Turkey b0wsette 
16
2018-10-18 22:15
that was fast but no, i wish i was 16 again lul
2018-10-18 22:16
#100
 | 
France FrenchJoseph 
-Joseph -real ones -good female player, ok player (male and female) -train
2018-10-18 22:15
#104
 | 
Turkey b0wsette 
10
2018-10-18 22:15
#105
 | 
France FrenchJoseph 
why ?
2018-10-18 22:15
#106
 | 
Turkey b0wsette 
lol my bad I meant 19 wtf
2018-10-18 22:15
#109
 | 
France FrenchJoseph 
hehe almost, im 17
2018-10-18 22:16
#114
 | 
Turkey b0wsette 
crab
2018-10-18 22:16
Stefan Both 6 Train
2018-10-18 22:15
#112
 | 
Turkey b0wsette 
You, my friend, are lucky as fuck to carry the same name as Stefan Karl Stefansson. 21
2018-10-18 22:16
Nice,24.
2018-10-18 22:16
-Your IRL name - Danil -3D or 2D titties - only 3d, i mean i like anime but not hentai -what u tink of juliano - i like how she looks -favorite cs map - inferno or some of kz maps
2018-10-18 22:16
#119
 | 
Turkey b0wsette 
24, if its 23 I kill myself
2018-10-18 22:17
nah man, you expecting too much from this site im only 20
2018-10-18 22:19
#115
 | 
Spain VIKTORAL 
b0wsette = female bowser?
2018-10-18 22:16
#120
 | 
Turkey b0wsette 
indeed
2018-10-18 22:17
#126
 | 
Spain VIKTORAL 
i think ive asked u before...
2018-10-18 22:17
#130
 | 
Turkey b0wsette 
no u havent xd
2018-10-18 22:18
#141
 | 
Spain VIKTORAL 
yes i did in a news thread and u said i shouldnt tell anyone remember?
2018-10-18 22:20
#142
 | 
Turkey b0wsette 
no, link?
2018-10-18 22:20
#147
 | 
Spain VIKTORAL 
it was some time ago u had uk flag i remember and it was one of the first comments on that news
2018-10-18 22:22
#152
 | 
Turkey b0wsette 
I never fakeflag so I guess it was someone else
2018-10-18 22:22
#178
 | 
Spain VIKTORAL 
maybe yes bowser famous guy many impersonators btw Name: Victor 3d lmao idk she lives out of cs, i dont really respect that overpass
2018-10-18 22:27
#179
 | 
Turkey b0wsette 
17? You seem to be young big intellektual
2018-10-18 22:28
#191
 | 
Spain VIKTORAL 
no way! thats right xd gj u sure u werent uk flag before?
2018-10-18 22:33
#195
 | 
Turkey b0wsette 
yes
2018-10-18 22:46
- Egor - 3d - so pretty and good player - mirage
2018-10-18 22:16
#122
 | 
Turkey b0wsette 
22
2018-10-18 22:17
#121
 | 
Asia CA1MAN 
-Eric -3D -okay body, ugly face -inferno
2018-10-18 22:17
#124
 | 
Turkey b0wsette 
19
2018-10-18 22:17
#125
 | 
Asia CA1MAN 
close, 17
2018-10-18 22:17
Josh ewww i dont fap overratted just a bunch of horny kids inferno
2018-10-18 22:17
#133
 | 
Turkey b0wsette 
No fap very good for your teeth. Kewl naem, 23
2018-10-18 22:19
17 :(
2018-10-18 22:21
#146
 | 
Turkey b0wsette 
See? You look like big adult and yet youre tiny teenager, all thanks to no fap! Cheer up
2018-10-18 22:21
omg so true! look no fap = get girls
2018-10-18 22:22
#154
 | 
Turkey b0wsette 
yes
2018-10-18 22:22
#131
 | 
Portugal noxer* 
Nuno -3D Would bang, sexy 7/10 d2
2018-10-18 22:18
#134
 | 
Turkey b0wsette 
17
2018-10-18 22:19
#136
 | 
Portugal noxer* 
24
2018-10-18 22:19
#137
 | 
Turkey b0wsette 
fuk
2018-10-18 22:19
IVAN 3D 5/10 TRAIN
2018-10-18 22:18
Dominik 2D 7/10 Cache
2018-10-18 22:20
#144
 | 
Germany Koxky 
Niklas 3d Overrated Train
2018-10-18 22:21
#157
 | 
Turkey b0wsette 
19
2018-10-18 22:22
#158
 | 
Germany Koxky 
14
2018-10-18 22:23
#160
 | 
Turkey b0wsette 
fuck what
2018-10-18 22:23
#162
 | 
Germany Koxky 
No shit
2018-10-18 22:23
He is pretty bad. I'm 15 and he said I was 26 OMEGALUL
2018-10-19 00:21
-Your IRL name : Kevi -3D or 2D titties : 3D -what u tink of juliano : she is alright -favorite cs map: well it was office before
2018-10-18 22:21
#148
 | 
Turkey b0wsette 
21
2018-10-18 22:22
In few months Nice one Close enough gg gl hf
2018-10-18 22:22
#156
 | 
Turkey b0wsette 
when ur big bday?
2018-10-18 22:22
In next May i will be 21 :)
2018-10-18 22:23
#174
 | 
Turkey b0wsette 
ncie! happy bdy then :)
2018-10-18 22:24
#149
s1mple | 
Russia JeeN 
-Oleg -3D -Cute -Mirage/Cache
2018-10-18 22:22
#159
 | 
Turkey b0wsette 
23
2018-10-18 22:23
#172
s1mple | 
Russia JeeN 
Close, but 18
2018-10-18 22:24
Alex 2d not bad cobblestone/train
2018-10-18 22:22
#164
 | 
Turkey b0wsette 
22
2018-10-18 22:23
less :)
2018-10-18 22:24
#170
 | 
Turkey b0wsette 
21?
2018-10-18 22:24
17 :D
2018-10-18 22:24
#176
 | 
Turkey b0wsette 
gud! name checks out :D
2018-10-18 22:24
actually thats true all i need is not to die till i'm 22
2018-10-18 22:25
#153
 | 
Latvia Tibro 
arthur 3D Meh good one best cs map: inferno
2018-10-18 22:22
#165
 | 
Turkey b0wsette 
16
2018-10-18 22:23
#208
 | 
Latvia Tibro 
nt
2018-10-19 11:11
#161
 | 
Ukraine VeryNaziGay 
Gleb 2d 60/40 fuckable no more train
2018-10-18 22:23
#167
 | 
Turkey b0wsette 
big mature cuz a veryXguy, brain age 89
2018-10-18 22:24
#168
 | 
United Kingdom Shoomus 
- Seamus - 3D who the fuck likes 2D tits? weirdos - good player, would stare at her on the bus and not talk to her - cache
2018-10-18 22:24
#171
 | 
Turkey b0wsette 
24
2018-10-18 22:24
#199
 | 
United Kingdom Shoomus 
nice try 17 XD
2018-10-18 23:11
Max 3d cute enough mirage
2018-10-18 22:24
#175
Magisk | 
Brazil rnn1 
Rian 2D cute inferno
2018-10-18 22:24
#180
ScreaM | 
Morocco Feit4N 
-munir -12D -not interested -mirage
2018-10-18 22:28
#183
 | 
Turkey b0wsette 
16, kewl name btw!
2018-10-18 22:30
#185
 | 
France Waiit 
Théo I don't understand the question x) Random Cbble
2018-10-18 22:30
#186
apEX | 
France insxnity 
Adrian Depends on my mood Overrated Inferno
2018-10-18 22:31
#187
ScreaM | 
Morocco Feit4N 
Ty but not correct bro
2018-10-18 22:31
#188
MSL | 
China NA_LUL 
-Tom -3D (not animated, real) - i hear the name juliano all the time but i dont know who she is - i like overpass
2018-10-18 22:31
#190
 | 
Lithuania andy_ 
-Your IRL name: Andrius -3D or 2D titties: 3D -what u tink of juliano: kinda overrated but not bad overall -favorite cs map: Mirage/Overpass
2018-10-18 22:33
#192
 | 
France France98123 
-antoine -dunno maybe 3D -meh, average -assault
2018-10-18 22:34
-Nay Nay -3D -She's decent and hot. - Overpass/Mirage
2018-10-18 22:40
-Jason Savage -3D -7/10 -CobbleStone
2018-10-18 22:42
-Your IRL name: Jakub -3D or 2D titties: 3D -what u tink of juliano: i actually dont care, got own gf ;p -favorite cs map: cobble
2018-10-18 22:52
#198
 | 
Europe fourrior 
-fourrior -3d -She is awesome Inferno
2018-10-18 22:59
Peter 3D Don't really care. She looks pretty nice I guess Inferno
2018-10-18 23:12
-Hamish -3D - she delicate like a flower -Train / courthouse(great workshop map thats no longer available)
2018-10-19 00:23
#203
leo^ | 
United States wes33 
William 3D slut, 5/10 Inferno
2018-10-19 00:24
Kayode 2D 5/10 thot who only looks attractive due to having the perfect angle/makeup/filter Dust 2
2018-10-19 00:25
Yuri 3D in terms of female cs ok, in terms of appearance 3/10 cache
2018-10-19 00:27
#206
 | 
France xkillua 
-ilian -3D -5/10 -Tuscan, Train
2018-10-19 02:03
#207
 | 
Malaysia byaIi 
I am big magician. Give me: richard i dont like decent semi-pro player ofc cache
2018-10-19 02:08
Max 3D Juliano is 9/10, in cs not so much Overpass
2018-10-19 11:36
Leon 3D I‘d smash her Train(yeah for real)
2018-10-19 11:38
trevor 3d big smoke more handsome mirage ( i dunt play this shityy game anymore)
2018-10-19 21:38
#212
 | 
CIS Geograt 
Decoy 3D I’m scared of her Train
2018-10-19 21:42
Login or register to add your comment to the discussion.