Thread has been deleted
Last comment
USA lottery 1.6 billion
United States koth 
Who is flying over here to buy tickets? That is crazy to think one or a couple people will win that kind of money. What would you buy with it? I might buy forsaken some better cheats.
2018-10-20 13:20
#1
 | 
Bulgaria squezzi 
I will buy my country
2018-10-20 13:21
#2
United States koth 
or just move out of it haha
2018-10-20 13:21
#14
 | 
Bulgaria squezzi 
good idea, this country will never get better with the retarded population we got
2018-10-20 13:27
Agree, low iq people in Bulgaria
2018-10-20 13:33
#29
 | 
Bulgaria squezzi 
Anyone who believes in Putin has low IQ
2018-10-20 13:37
#53
 | 
Turkey b0wsette 
Run for prime minister, I'll vote for you. Once you win, you can buy Romania with the 1.6b
2018-10-20 14:46
#63
KRIMZ | 
Romania moetxxx 
why romania
2018-10-20 15:10
#71
 | 
Turkey b0wsette 
Neighbours + gypsy soldiers suck (good Romanians good tho)
2018-10-20 15:27
it's Myanma, not Bulgaria man
2018-10-21 15:11
#56
 | 
Russia Darkrus 
+1000 same problem here
2018-10-20 14:55
#28
 | 
Sweden meistr0 
+1 kek
2018-10-20 13:37
#3
 | 
Norway rogueplayer 
You will get USA on your door and a discount on freedom and democracy
2018-10-20 13:22
Yeah but you would have to learn Freedom Units
2018-10-20 14:28
EZ for Kosovo
2018-10-21 01:27
I would buy your country.
2018-10-21 11:16
Nt lituanian star xD
2018-10-21 18:31
Id invest in weaponry and a cartel
2018-10-20 13:22
i would spend on saving the enviroment
2018-10-20 13:33
What are you a faggot?
2018-10-20 13:34
no, im some1 who wants to live for longer than 12 more years
2018-10-20 13:35
Oh okay good for you then.
2018-10-20 13:35
ty
2018-10-20 13:35
#32
United States koth 
Is 2012 coming back in 12 years?
2018-10-20 14:02
no
2018-10-20 14:06
Rich but short life > long but poor life
2018-10-20 14:05
children values life will teach you son
2018-10-20 15:20
I'm probably older than you
2018-10-20 15:21
highly doubt that, despite the age you might still be a kid inside words be your facts and you've given em fate is sealed now, life will truly teach you
2018-10-20 15:22
#130
 | 
Norway analpain1337 
When your losing your kid inside you can kys. Adult adults are retarded and make fight and war without reason
2018-10-21 09:44
there are no wars without reason, there are no fights that wouldnt make sense staying kid forever will not bring you the full view on life, you will never feel a lot of things only adults can understand and you might just doom the world by being afraid of face the facts up to you
2018-10-21 09:53
#133
 | 
Norway analpain1337 
No Kids fight over religion, they are not tricked into it yet = -99% of wars. Kids play with ppl they like and leave the other alone. Adults force ppl in to doing things for others. Kids are who they are adults force ppl to be something they are not. We get brainwashed from age 6 in EU. The only reason you walk this earth is to fuck females/males depending on your gender
2018-10-21 09:58
Kids are what adults make them to be, kids are just light shades of their parents. And kids will grow anyway but the difference is that a grown kid is more dangerous and uncontrollable than an early adult. Circumstances lead to different types but striking against maturity because of past problems is silly. Instead, get grown and change rather than run away tail between legs
2018-10-21 10:02
#153
 | 
Norway analpain1337 
I'm grown but I'm not boxed in like a "adult" I can still have fun, can't say I ever run away with the tail between my legs sadly. Me genes tell me to take responsibility for my actions. A dangerous grown kid is based on bad genes. Bad parents bad kids in most cases
2018-10-21 11:00
In all the cases, overwhelming majority of those, kids dont live to be either good or bad, parents direct him and bad parents dont have a choice, they direct him to be the same shit as they are i'm curious as to what fun you have because being adult doesnt mean you cant have fun
2018-10-21 11:21
#166
 | 
Norway analpain1337 
Depends on where your from. In norway the pk's are removing fun, as an mature adult you shuld not drink alcohol, drive anything other then an electric car and only if your forced to use it. So motor hobby is not for real adults. The bar is not for real adults, having other opinions is not for adults. Be a sheep or a kid
2018-10-21 11:24
interesting, at least you get compensations for that in the matter of high quality living, good salaries and other slavery attributions. theres no good choice really in your case if its as bad as you describe, im sure you still can have some fun and many do, just do it underground like we've always done
2018-10-21 11:30
#171
 | 
Norway analpain1337 
Or just don't give up on your inner child, and say happy
2018-10-21 11:31
i wish i could but it's gone naturally, i just dont find the things i used to do interesting anymore. i'm grown out of that and i guess its not the case with many people out there enjoy it if you can but i need something more, i need challenge to succeed and become better, childy affairs are easy to do and the fun is lowkey but maybe i had a low tier childhood
2018-10-21 11:32
#238
elemeNt | 
United States jv$ 
Don't listen to this idiot, he thinks kids are only molded by parents and nothing else.
2018-10-22 16:06
#77
 | 
Greece deST) 
Im glad that ive read a non autistic reply in HLTV for the age of 2018 Gj sir
2018-10-20 16:10
Can I buy online? Also I would buy 37 cars, 4 mansions, 9 apartments, a plane, a helicopter, a boat and ur mother
2018-10-20 13:22
#7
United States koth 
She is 65, so I guess youre into that sort of thing.
2018-10-20 13:23
I wouldnt buy her for sex bro dw What would you buy?
2018-10-20 13:23
#12
United States koth 
I would start a business. A special needs child daycare. Might branch out and do it in a lot of major cities because there are not a lot of possibilities for parents to have daycare for their special needs children.
2018-10-20 13:26
#17
Xeno | 
Netherlands Xenoo 
The Spartans already came up with a simple solution hunders of years ago.
2018-10-20 13:28
Junge 😂😂
2018-10-21 09:19
A special needs child daycare? Fuck off
2018-10-20 13:31
#25
United States koth 
Someone is mad that I want to make the world a better place.
2018-10-20 13:35
A better place by helping fucking wastes of oxygen ? As if we dont have enough of that. Build a school for gifted kids. Help them realise their potential and really make the world a better place. Instead of uplifting retarded animals into still being retarded.
2018-10-20 13:45
#31
United States koth 
You are a waste of oxygen.
2018-10-20 13:58
Expected from useless enabler
2018-10-20 14:18
#45
Germany mogh 
holy shit you are a real piece of shit, you are a waste of oxygen more than any other kid special or not. if you would say something like that to my face i would punch your fucking teeth out, disgusting human trash. the world is a shitwhole because of people like you, you don't understand what civilization means.
2018-10-20 14:32
Kek
2018-10-20 15:07
#72
United States koth 
+1000
2018-10-20 15:31
the world was built by exploiting and conquering the weak. there is no point in keeping some useless defective beings alive, as can be seen in nature. if they arent too disabled its ok but if theyre vegetables then just let them go
2018-10-21 01:36
#89
 | 
Argentina makuken 
You're chinese, you're a fucking plague man just stfu
2018-10-21 01:52
and you're someone who lives off social services lol
2018-10-21 01:57
#119
 | 
Denmark mersault17 
Mao? Is that you?
2018-10-21 08:29
mao was way too extreme, im just being realistic and objective
2018-10-21 11:09
Talking about the weak while you are an asian, most likely a 160cm midget with no strength whatsoever. How ironic. Your fucking karate thingy wont help you.
2018-10-21 11:15
yea tell me your compound lift numbers or is all you lift a mouse? talk all the shit you want behind the computer its obvious your just a soyboy
2018-10-21 11:17
I workout for 2.5 years skinny boy, im sure I lift much more than some fucking asian thinking he is the shit. Fucking kid works out for 3 months and thinks he is superiour, ive got enough.
2018-10-21 11:18
lmao there you go assuming things, i have been lifting for 5 years but no point in wasting any more breathe about this everyone has different goals when lifting. instead lets talk about your job at mcdonalds, any rude customers lately?
2018-10-21 11:20
If you meant to ask how I'm doing with computer networking then well, its going great. What about your factory, received the minimal wage yet?
2018-10-21 11:23
hey someone spilled their drink better go mop it up
2018-10-21 11:25
No problem, you do your thing, I will wait here while you will be mopping it.
2018-10-21 11:27
im busy with making location-agnostic Z80 programs using a far relative jump routine at the moment would you mind mopping around my legs and make sure not to touch my shoes they cost more than your rent thank you
2018-10-21 11:33
mopped that spilled drink yet?
2018-10-21 12:14
only thing i mop up will be your body and your lies about your fake job in computer networking. by the way you missed a spot on the left there i know you're use to flipping burger patties but mopping shouldnt be too hard for you either
2018-10-21 23:05
What, lying? The fuck are you jealous or something? This is pathetic, not my fault you chose the wrong school mr factory worker. "i have been lifting for 5 years" Such a bullshit. You have never lifted anything heavier than yourself, skinny failure. Have a nice day in the factory.
2018-10-21 23:08
hey are you showing attitude to a customer? know your place fast food worker or you'll lose whatever measly wages and benefits you get from flipping burgers and sweeping floors LOL. by the way the mop you're holding kinda looks like your body LMAO
2018-10-21 23:10
Less talking more working, this factory isnt going to do the job itself. One more word and your wage for this week is getting cut. And they say Asians are the best workers, lmao what a let down.
2018-10-21 23:12
look i know you arent satisfied with your fast food work but that's the trade off when all you do is beat yourself all day in your moms basement then drag yourself off to work. go outside and get some air some times ok? it must be hard smelling all that grease in the kitchen. and dont try to carry the frozen patties by yourself i wouldnt want you to snap your stick arms
2018-10-21 23:17
That's it, no wage this week for you. Hope you have some left over rice in your fridge so you will have something to eat, useless midget. Have fun benching the bar in the gym today, dont worry, nobody will laugh at you. Why is every asian (budget human) so mad these days? Is it beacuse they are weak or because they have small dicks? Makes me wonder.
2018-10-21 23:20
#220
 | 
United States stephcurry30 
lol
2018-10-21 23:34
"windy in bulgaria?" Yeah, how was Michael btw? Or Irma? Or literally any other hurricane? After all you have plenty of em in USA. Oh and btw thanks to people like me you are connected to the internet and can use HLTV to write such brain damaging replies. Thanks for your time burger, but you weren't a match for me.
2018-10-21 23:38
Lmao, edited the reply after realizing how stupid was it to say its windy in EU, because there's a hurricane behind your window every month? Yeah, kinda sutpid if you ask me.
2018-10-21 23:40
haha
2018-10-21 23:40
How am I not a match? Please, how is some 160cm 20cm biceps cross eyed yellow skin factory working minimal wage earning nobody gonna be superior to literally anyone? Back to working
2018-10-21 23:43
hey whats with the long text you talking to yourself? HAHA
2018-10-21 23:43
Asian humor at its best, haha, you factory workers are funny as hell You aren't a match to me
2018-10-21 23:44
#96
MSL | 
China NA_LUL 
hes a scumbag. chinese society is trash bc of trash like him
2018-10-21 03:11
you're the kid who was crying about bad grades and asking for programming help lmao. if anyone is trash its you
2018-10-21 11:08
#47
Germany mogh 
+1
2018-10-20 14:32
+1 I wish everyone had this iq. Everyone who has above 10iq knows down syndrome people can't do a shit no matter what. They can't even get 10 wins in csgo to become silver 1. kys ahahahhahaha
2018-10-20 14:38
It's funny, there's probably 100 retard daycares for every school designed to get the best out of our best people. But these idiots wanna keep opening them to feel better about themselves and keep neglecting people that could find a way to fix the root problem. And because I point it out I'm a piece of shit.
2018-10-20 15:16
dude seriously if I find out my wife is pregnant with a down syndrome I will take her medications for pre birth abortion. Like wtf You are a guy or girl reaching 14+ years and getting sexually attracting to other gender and you can't do a shit. No one will sleep with you + no enough iq to visit pornhub and take good ass masturbate. I'm not cruel. We are normal people and having hard times in real life. With down syndrome, it's just unreal
2018-10-20 15:19
It's completely useless to waste your life on a retard. They will suffer like hell too. Aborting is the only logical option atm. But you could even fix that in the future with genetic therapy in uterus if you promoted smart people instead of retards in our culture. I guess it's nice payback for all the stuff smart people came up with to make our lives easier.
2018-10-20 15:23
#74
United States koth 
Everyone deserves a quality of life. Children who are advanced will make their own opportunities and get into top universities. Special needs children and adults need help living day to day lives and with work there are many that move out on their own and live independently. You have no clue about life. I don't blame you that your parents brought you up to not have compassion for another human being in a situation they had no control over. Do research autistic children are some of the smartest people alive and guess what they are normally only extraordinary at one subject, but they are the best at that subject.
2018-10-20 15:41
Actually gifted children tend to struggle in normal schools as well. But they get neglected because everybody has the same mentality you do. "They'll make their own opportunities" if they get proper support from parents or tutors. If they come from low/middle class or dont get the proper attention they are more likely to become under achievers. Pick up a development psychology book, read up some stats, will you? Also, I have more compassion than you. Youre just a snowflake stereotypical charitable person who's biggest charity goes to his own consciousness. Put some thought behind your actions instead of doing the same thing everybody is doing and thus make no difference. Also, I didnt say we shouldnt help special needs people. You just assumed that. I said we should promote abortion if you know beforehand in another post, but you cant always know and you cant always prevent shit from happening. Ofc we should help them. But theres enough about that kind of help going around and if I had to choose between one or the other group you can be sure I'd be practical.
2018-10-21 01:20
Also the gifted kids Im talking about include autists. But you shouldnt just help them because theyre autists.
2018-10-21 01:23
n1 pedo
2018-10-20 14:32
#73
United States koth 
Such a waste you are.
2018-10-20 15:33
STARTING A BUSINESS WHILE HAVING 1.6 BILLION XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2018-10-21 10:36
#239
elemeNt | 
United States jv$ 
so you can touch them, sicko.
2018-10-22 16:07
lottery doesnt even have a real winner dud its a scam to take ur money. the news might show this and this guy won lottery but lemme tell you this guys are just paid fkin actors.
2018-10-20 13:23
#9
United States koth 
Probably.
2018-10-20 13:24
Married couple in my hometown once won a couple of millions. Definitely wasnt fake in that case :d
2018-10-20 14:31
#55
 | 
Myanmar Lemo2K 
stop acting, you're probably one of them who is working on lottery
2018-10-20 14:54
Stop scamming us
2018-10-20 15:01
dem conspiracies ayyyy
2018-10-21 09:16
a friend won 20 million... yeah totally rigged
2018-10-21 20:05
and ur still on hltv must be a good friend haha
2018-10-22 17:19
because he will give his 50 friend 500k so he has 10 million - nah wouldnt want to be such a friend
2018-10-22 17:45
ya full of shit and u ya kno it.
2018-10-22 17:52
okay big boy
2018-10-22 17:55
#10
Lithuania fRls 
Isn't there a prohibition on foreigners?
2018-10-20 13:25
#15
United States koth 
Nope anyone can play
2018-10-20 13:28
u need green card tho
2018-10-20 13:26
#18
United States koth 
No anyone can play
2018-10-20 13:29
#13
 | 
North America dbanodbano 
i ll buy 40 hot blondes, 40million for each chicks. mating them. i should have 100+ childrens
2018-10-20 13:27
why buy theyd come for free
2018-10-20 13:32
If he pays them, he'll have to do it once, otherwise, if they come, he would have to pay them forever.
2018-10-21 10:38
fuck ure right
2018-10-21 15:09
#16
 | 
Canada haroonscape 
spend life savings on powerball ezpz
2018-10-20 13:28
#33
 | 
Germany sputs 
i would buy expensive clothes to be very kuhl
2018-10-20 14:02
#36
coldzera | 
Brazil ezSK 
Is your name based on the main character in name of the wind novel?
2018-10-20 14:08
What
2018-10-21 10:18
Who are you talking to?
2018-10-21 14:45
#37
 | 
Ukraine Arztyy 
I'll kill vladik69
2018-10-20 14:09
you don't say...
2018-10-21 07:59
I'll kill Putin.
2018-10-21 10:38
hahahahah n1, maybe also a better gaming chair?
2018-10-20 14:19
#41
 | 
United States _Twine22_ 
Socialist would force you do donate 80% of your winnings
2018-10-20 14:29
they only can whine on twitter
2018-10-20 14:30
#48
 | 
United States _Twine22_ 
xD
2018-10-20 14:34
#57
 | 
Myanmar Lemo2K 
after the win, they will change rules that you have to pay 40% of the winning in lottery will be part of the taxes
2018-10-20 14:57
#75
 | 
United States _Twine22_ 
LOL true haha
2018-10-20 15:51
#97
United States koth 
Still about a billion dollars.
2018-10-21 03:13
It hurts losing 600kk
2018-10-21 10:39
And you'll need to pay before you can accept the winnings
2018-10-21 10:48
Wrong. They take 25% as collateral then you owe the rest at tax time.
2018-10-21 14:46
I wasn't serious -_-
2018-10-21 20:02
#43
L.K.S | 
Brazil Exfm 
I'd spend it all on cs go skins
2018-10-20 14:31
#49
 | 
Belarus @Bitly 
I would buy Nemiga and make it better.
2018-10-20 14:36
#84
 | 
Myanmar xdcc 
make belarus great again?
2018-10-21 01:30
#151
 | 
Belarus @Bitly 
I would be a lot better option than Lukashenka.
2018-10-21 10:49
I hope you win Bitly. You are such a great russian guy :')
2018-10-21 23:50
#232
 | 
Belarus @Bitly 
I'm Belarusian actually, but thanks.
2018-10-22 12:21
Buy Ajax and close down the club, ez.
2018-10-20 14:37
I would make a pc that csgo runs in 9999999999999999999 fps and I will pay valve to host a server in my gaming room so that I get 0 ms ping and will rekt you all hltv noobs by win 16-0 everygame. I will hire porn stars so while I play csgo 24 hours on my gold plated gaming chair, they will keep giving me blow jobs. #DreamLife
2018-10-20 14:46
xD
2018-10-21 03:27
Classic 15 y/o reply
2018-10-21 10:20
xD
2018-10-21 10:39
typical 14 yo reply
2018-10-21 15:00
#54
tabseN | 
Germany Ratwar 
skins
2018-10-20 14:49
thats like 500 dollars after taxes
2018-10-20 14:58
+1
2018-10-21 01:30
No it's actually like 986 million dollars
2018-10-21 03:47
wow you really took time to do maths or just a random answer
2018-10-21 07:53
It's 967.89 million dollars.
2018-10-21 10:40
500 Dollar after Taxes? In which Country?
2018-10-21 23:49
Id influence US elections with it.
2018-10-20 14:59
#82
 | 
Myanmar xdcc 
at this point fascism would be better than the disaster USA is
2018-10-21 01:29
Lol wym
2018-10-21 03:48
0/8
2018-10-21 23:26
#218
 | 
Myanmar xdcc 
because its not bait its true. with corporations controlling everything and rednecks not even paying attention what they vote for
2018-10-21 23:28
1/8 bait. I agree that corporporations do have a lot of power, but this isn’t unique to the USA. And we aren’t a democracy. You think rednecks are our bigger problem? What about the brain dead’s in NY and CA who just vote for what the media tells them? And what about the Europeans who believe this BS about the US because the media says it?
2018-10-21 23:30
I would buy cod to delete the scene
2018-10-20 15:03
Pls no
2018-10-21 03:27
after taxes 6k
2018-10-20 15:22
#95
United States koth 
More like 1 billion.
2018-10-21 03:10
Lol
2018-10-21 09:16
Change my name, buy a big house for all my family and go disappear or something.
2018-10-20 15:54
you can buy online you know
2018-10-21 01:28
buy mibr lock them into 5 year contracts disband them
2018-10-21 01:30
i will buy the whole music industry and and bring back Rock & Roll
2018-10-21 01:35
i'd just ban rap
2018-10-21 08:00
I'm glad your first acc got banned.
2018-10-21 10:41
no one cares about you tho kek
2018-10-21 10:42
+1 brother
2018-10-21 15:01
it would take a lot more than a billion to buy the whole music industry
2018-10-21 15:27
Doesn't matter, atleast you get my intention.
2018-10-21 15:29
It must be horrible winning that much money
2018-10-21 01:44
indeed. Such a sad moment when you win 1.000.000.000 dollars
2018-10-21 08:00
how do you think that would impact your life though? all people in your past would come out of the woodwork to get a piece of the cake. everything is fake from that point. you would also get killed since you live in ukraine
2018-10-21 15:39
i wouldn't get killed in ukraine just because of beeing a billionair, we have many of them. I wouldn't need anyone if i had money, easy
2018-10-21 18:28
#90
African Union wtbx 
you dont win that kind of money though
2018-10-21 01:52
#94
United States koth 
If you are the winner you get a choice 1 billion over 30 years or around 600 million now due to taxes.
2018-10-21 03:08
Inflation included over 30years or current worth of money?
2018-10-21 09:15
1 billion dollars now is 1 billion dollars in 30 years. it might be worth less but it is the same 1 billion dollars.
2018-10-21 14:49
buyin lottery tickets lmao fkin losers youtu.be/bTxOjLt30Ok?t=292
2018-10-21 01:57
I'd give 5$ to each American
2018-10-21 02:00
You Dont. Report.
2018-10-21 23:48
Any gringo friend to bet for me?
2018-10-21 03:19
#99
chucky | 
Brunei aspexo 
I would buy a csgo scene for NA
2018-10-21 03:21
lottery is one big ponzy scheme in case you havent realized yet the winners are all actors and actresses
2018-10-21 03:22
+1 lmao these kids are stupid af
2018-10-21 08:03
I know someone who won close to a million in germany and can assure you that he is no actor
2018-10-21 09:14
I would give 100 million to my family then build a $500k house with the sickest setup ever. Would then hire some thai ladyboys as full-time sex workers and just play cs and bone all day. Probably travel a little
2018-10-21 03:24
#103
 | 
Portugal raaVz 
nice
2018-10-21 03:27
You know that 500k is not the half of a billion right?
2018-10-21 09:13
he doesnt know
2018-10-21 15:03
is 500k a lot of money for a house in montenegro?
2018-10-21 15:04
#102
 | 
Portugal raaVz 
invade venezuela and kill maduro (Venezuela president) and be the king of that shit country
2018-10-21 03:26
Till when i can buy a ticket?
2018-10-21 03:33
Tuesday night
2018-10-21 14:50
I'd try to cure my ligma.
2018-10-21 03:36
#120
 | 
United Kingdom tejas_moksha 
im still trying to cure my sugma :(
2018-10-21 09:07
Yeah, I had to go to Sub Con, no luck there either :|
2018-10-21 09:30
Retarded Crinja funboys, go kick your son.
2018-10-21 10:43
"Signed up 2018-07-30" expected
2018-10-22 15:47
#110
 | 
Australia t0rrent 
Start an asteroid mining company
2018-10-21 03:59
you mean send asteroids to Earth so we stop our suffering? My boi Musk likes you.
2018-10-21 08:01
Good luck. Winning chance 1/300M
2018-10-21 07:54
nope lol, its 50/50. you win or u dont
2018-10-21 15:19
I'd try not to get killed.
2018-10-21 08:06
How much is this in €?
2018-10-21 09:12
at least 16
2018-10-21 11:23
1.387.624.000
2018-10-21 14:52
#127
 | 
Germany sleezy 
I would build my own space station and leave Earth so I'm not bound to Any laws or taxes
2018-10-21 09:19
Or just buy a boat and go in international waters
2018-10-21 14:53
there are laws there tho
2018-10-21 15:04
What law would you like to break in outer space that you cant do on earth?
2018-10-21 16:32
#210
 | 
Romania rockNoob 
download illegal porno
2018-10-21 23:08
I don't care
2018-10-21 09:53
haha 1.6 billion that is nothing...you know Eurojackpot they have 74 billions
2018-10-21 10:21
Liar the largest eurojackpot was 90 million.
2018-10-21 14:54
It was but actually it is what i said so shut up.
2018-10-21 15:16
It was but actually it is what i said so shut up.
2018-10-21 16:31
#138
720 | 
Germany felixlulz 
i would buy africa
2018-10-21 10:23
you couldn't even dare try to buy Africa with that idiot
2018-10-22 17:52
I would buy some cunts
2018-10-21 10:41
#148
 | 
Germany phlizz 
would do almost same as now. just +quit job and maybe more drugged vacations.
2018-10-21 10:43
I would leave the fucking routine and live life.
2018-10-21 10:49
+1
2018-10-21 11:32
bunch of hookers and cocain
2018-10-21 11:10
and die in 3-6 months xD
2018-10-21 15:05
#163
 | 
Laos Jardeet 
over half of it gets taxed anyway so its nowhere near a billion
2018-10-21 11:22
You must be rly dumb if you think 1.6 billion is a lot nawadays. Those lottery fucks are cheap as fuck. Maybe if it was trillion.... To put it in context, you can only buy 16 ronaldos.
2018-10-21 11:28
0/8
2018-10-21 11:33
#192
 | 
Croatia feelsbadmane 
no point playing lottery u cant understand how big are the odds u are going to win,u have more chance of getting hit by a car and after u bounce from floor thunder strikes u,and after that u bounce down the hill in the water where piranhas eat your body to bones
2018-10-21 15:13
#216
 | 
United Kingdom Jonty04l32 
Hahaha. Basically this: ^ Although I think the likeliness of that happening is about the same as winning the lottery and then being struck by a meteorite.
2018-10-21 23:25
i would invest the money on somethin
2018-10-21 15:24
#196
 | 
Germany uRaguuu 
-spead/support anime -give my family their own company where they can work what/how-ever they want + new house tbh i wouldnt know what else, maybe travel alot and buy alot of stuff, good food, etc. and if i get bored make a own game dev company, could be cool to create a game without pressure about time and money
2018-10-21 15:27
put it in the exchange box at me business
2018-10-21 15:41
all in on roulette
2018-10-21 20:04
#215
 | 
United Kingdom Jonty04l32 
It is statistically more probable to die on the way to buying a lottery ticket than actually winning the lottery... Here: google.co.uk/search?q=guy+who+won+the+lo.. This, statistically, will never be replicated ever again.
2018-10-21 23:24
#226
 | 
Portugal JA11ty 
I would fuck myself in weed and hash, party every fucking day, god i wish, stuck in university until that happens
2018-10-21 23:43
#229
Brazil nyz 
plastic surgeries
2018-10-21 23:49
It is over 2.2 billion now
2018-10-22 15:53
wealth will not make you happy 90% would give to charity
2018-10-22 15:59
Good for you. Admirable thing to do.
2018-10-22 16:00
i would buy germany so i can kick out merkel and let her be beheaded
2018-10-22 16:02
Complete transition with FFS and many damn hormones. Support family. Buy house. tbh that amount of money is enormous in Russia since there are low prices and not so big taxation. So i'd invest in something useful for society, some research or invention. Charity is a temporary crutch.
2018-10-22 16:15
#243
 | 
Brazil kaiokenplay 
lottery LUL
2018-10-22 17:47
Buy some good prospering company and make money from this. Buy amazing house for myself and familly. Live the moment - cuz you dont care anymore about money.
2018-10-22 17:49
i would fund my own army and take control of drug trafficing in germany
2018-10-22 17:53
#249
 | 
Brazil BlueLighting 
with this amount of money the first thing I would do is help my family and get out of this country the fast I can
2018-10-22 18:00
I dont know how those sites work, but you can buy these tickets online also. I assume the casino will go and buy the actual tickets with your numbers and then just claim the win and pay you. I think eurolotto for example has these on sale, so no need to travel. It is also possible that you will never get your money if bought through a site like that :D I would assume that if won in finland you'd still need to pay extra 50% tax here, still good money though :) But all in all to answer op: Its hard to know how one would actually react of course you would almost go insane. I would quit my job, but still try to take it slow, no need to go crazy and buy five yachts on the first day. You'd need a team of people to actually handle those assets lawyers and accountants and people to take care of investments etc. Also I would try to keep as quiet as possible, help close friends and family when needed. I would probably buy a esports org and that way be part of the scene, organize some big events in finland to support local scene to grow etc :) And invest in interesting startup companies, not to make that much more, but to be around interesting inventions and support. And maybe some would actually profit you :)
2018-10-22 18:06
Login or register to add your comment to the discussion.