Thread has been deleted
Last comment
RED DEAD REDEMPTION 2
f0rest | 
Italy themanwhosoldtheworld 
who else is hyped for this game? the gameplay looks phenomenal and the world is fucking HUGE i hope it has a good story as well, i'm so mad i must wait extra time for PC release :|
2018-10-20 15:08
#1
 | 
Lithuania rohall 
have they even confirmed that its going to be released on PC?
2018-10-20 15:09
#2
GuardiaN | 
Iran NGOD 
its not official one of the eu store start selling pc version and the release date was 2019
2018-10-20 15:12
#26
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
WTF
2018-10-20 16:30
#39
GuardiaN | 
Iran NGOD 
its coming for pc in 2019 i bet my knife
2018-10-20 20:05
Ok we ill see
2018-10-20 20:32
source?
2018-10-21 20:14
yeah its a temporary exclusive for console like most games
2018-10-20 15:10
You have no clue what you're talking about. There is no official statement that it's ever coming to PC, not even a hint. The first RD redemption has never came out on PC, and it's been 8 years.
2018-10-20 15:49
why would they lose billions of profit from the PC playerbase? are u insane?
2018-10-20 16:16
#30
 | 
Romania themightyflea 
pretty sure they are better at business than you
2018-10-20 16:34
#31
 | 
Costa Rica memelelele 
because they don't want to get exposed again with cheats like they did in GTA V
2018-10-20 16:36
its a sp game
2018-10-20 19:57
no lol it has online just like gta 5
2018-10-20 20:03
#43
 | 
Costa Rica memelelele 
+1
2018-10-21 05:53
And online makes money. PC is great. Retards buy the game over and over after getting banned for cheats.
2018-10-21 09:17
#22
 | 
Ukraine AndriyK 
RS can almost double profit porting already made game, why wouldnt they do it? Rdr was diffrent story, they barely made it for x360 and ps3 because unoptimized hardware, and porting to PC was too much pain to do XboxOne and Ps4 are basically remote PCs and porting is much easier.
2018-10-20 16:20
They won't double their income with PC release, they won't even be close to doubling it. If PC would double their profit, they would release it on PC alongside consoles.
2018-10-20 16:22
you have no idea of what you're talking about
2018-10-20 16:23
#35
HEN1 | 
Brazil wLnnn 
Dude, you're the one who has no idea what you're talking about.
2018-10-20 20:02
#48
 | 
Myanmar AstralisGoat 
Didn't they do that with GTA V? PC release came way after the console ones?
2018-10-21 06:09
Im not cuz not for PC
2018-10-20 15:10
#5
 | 
Ukraine AndriyK 
it will be just not this year
2018-10-20 15:12
Still not hyped Gta is better
2018-10-20 15:14
#11
 | 
World ///fuck 
wow it will come out 2020, who cares! SICK!
2018-10-20 15:45
#20
 | 
Ukraine AndriyK 
Considering how shitty games on pc are nowdays you should care.. It should be worth waiting
2018-10-20 16:12
#7
 | 
Portugal nakbarone 
Not yet
2018-10-20 15:16
#8
 | 
Europe potatomato 
be gone console peasant
2018-10-20 15:17
last console i bought was a ps3 :| i cant play rdr2
2018-10-20 15:38
#15
 | 
World ///fuck 
buy rdr1 then, it is good
2018-10-20 15:55
already played and finished long time ago
2018-10-20 16:09
#10
 | 
World ///fuck 
Not on PC, who cares. RDR 1 never came out on PC.
2018-10-20 15:44
Just going to watch Soda or other streamer play it.
2018-10-20 15:47
soda gonna ruin it
2018-10-20 16:09
Nah, i enjoyed his resident evil playthrough.
2018-10-20 16:30
well resident evil has no story
2018-10-20 19:56
Of course it does, what are talking about.
2018-10-20 20:29
#14
 | 
Denmark Weylyn2 
Bought a ps4 pro for that game lmao
2018-10-20 15:50
im envy
2018-10-20 16:10
Looking forward to this! Really enjoyed the previous version.
2018-10-20 16:11
#49
gabs | 
Andorra DiaRhea 
Another console peasant wtf nomad
2018-10-21 06:12
LOL I am Martin! Nomad is nomad!
2018-10-21 16:35
#23
 | 
Brazil cabocl0 
Me! Best game ever made!
2018-10-20 16:20
#28
 | 
United States (Fr0st) 
Probably
2018-10-20 16:33
#29
 | 
Azerbaijan Talley 
it's made by rockstar games, ofc it will be good.
2018-10-20 16:33
true
2018-10-20 20:01
Not excited for games with on disc dlc
2018-10-20 20:04
#38
 | 
United States TriHardSeven 
It's gonna be full of microtransactions like GTAV Online, gonna ruin it for me.
2018-10-20 20:05
lol?
2018-10-20 22:05
it's already confirmed that there are missions and weapons and other things on the disc that you have to pay money to unlock. if you want all the contents on the disc it costs over 100 euro
2018-10-21 09:13
cant find a news where they say this
2018-10-21 14:50
uhm 1 extra bank robbery and gang hideout out of dozens ? extra outfits and free weapons skins yeah i know it sucks but its not THAT bad
2018-10-21 20:13
#44
 | 
United States ImFat 
Not at all, maybe if it was on PC but as far as i know its not. Until it comes to PC i couldn't care less.
2018-10-21 06:05
+1
2018-10-21 06:06
#47
 | 
Finland no_man 
so never?
2018-10-21 06:07
#50
gabs | 
Andorra DiaRhea 
+1. And when it comes on pc in 2020 I'll be busy playing cyberpunk
2018-10-21 06:15
#54
 | 
United States ImFat 
+1 true
2018-10-21 09:08
didnt even p[lay the 1st one so nah
2018-10-21 06:06
gonna be angry if they don't release on PC
2018-10-21 06:19
never played the first one, is part 2 going to be like gta/skyrim? if so i will probz get it, if not then might pass (assuming it even comes out on pc)
2018-10-21 06:23
what the fuck did I just read..
2018-10-21 09:14
a comment in english but since you're an uneducated twat you probably weren't able to comprehend any of it at least answer the question, is rd like gta/skyrim, never played it
2018-10-21 09:18
gta and skyrim aren't even remotely similar..
2018-10-21 10:40
ik but is rd2 similar to either of those?
2018-10-21 11:00
more like gta
2018-10-21 11:20
Listen, this is going to be the game that will change the history of games forever. I'm not hyped
2018-10-21 06:26
No.
2018-10-21 11:02
yea, gonna play the fuck out of it
2018-10-21 11:25
i'll need to buy an externall hard drive because my ps4 ran out of space btw do any of you know where to get cheap ones?
2018-10-21 16:37
#67
 | 
Croatia AzorAhai 
Most hyped game ever, easily game of the decade!
2018-10-21 16:39
#68
 | 
United States Bill_Bait 
overhyped trash
2018-10-21 16:43
lol what
2018-10-21 20:13
Login or register to add your comment to the discussion.