Thread has been deleted
Last comment
Rap From Your Country
 | 
Portugal ImNotKaZ 
So, when I was exploring through the recent activity section, I came across a thread about music, mostly rap, and one of the examples used was this music here - youtube.com/watch?v=D54HHf3PsP0 I found this music really interesting, and while scrolling through the answers I listened to some good raps from other countries, so im asking for y'all to post here raps like that one from your country.
2018-10-21 17:36
2018-10-21 17:37
#3
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Not bad. Thanks for sending.
2018-10-21 17:39
Np dad
2018-10-21 17:39
#7
 | 
Portugal ImNotKaZ 
His voice is not the best, but thats what im looking for. Thanks.
2018-10-21 17:41
#42
 | 
Finland SunMutsi 
thats just a meme dude btw
2018-10-21 18:00
#44
 | 
Portugal ImNotKaZ 
That explains it.
2018-10-21 18:00
man looks like karrigan
2018-10-21 17:57
#40
 | 
Portugal ImNotKaZ 
lmao, but uglier.
2018-10-21 17:59
#77
 | 
Finland vetu104 
He's got william's syndrome, that's why he looks like that.
2018-10-21 18:20
#78
 | 
Portugal ImNotKaZ 
How to delete comment
2018-10-21 18:20
#6
tabseN | 
Germany LIL_PEEP 
+1
2018-10-21 17:41
#8
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Nah, not what im lookin for. Thanks anyways.
2018-10-21 17:42
#12
 | 
Portugal ImNotKaZ 
pls no
2018-10-21 17:46
#26
 | 
Portugal ImNotKaZ 
That's better. Thanks.
2018-10-21 17:53
thx and now a really good song youtube.com/watch?v=0yCdkWEQEok
2018-10-21 17:57
#39
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Not bad, but still preffer the upper one.
2018-10-21 17:58
youtube.com/watch?v=zHf4aSr8e4o youtube.com/watch?v=LMbKsHKXUgw youtube.com/watch?v=WuiB6VUI4ZA oldschool rap from DK, not that new autotune plastic gangster shit the beta youth is listening to these years
2018-10-21 17:44
#11
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Yes, that's more like it. That remembers of of this - youtube.com/watch?v=2dhT_SACmG8
2018-10-21 17:45
#14
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Not bad, but the music's seem "too happy". Thanks for the suggestion.
2018-10-21 17:48
2018-10-21 17:49
#17
 | 
Portugal ImNotKaZ 
lmao, that's cool asf, does he have a music or clip video of the music?
2018-10-21 17:49
Edited this one is better
2018-10-21 17:51
#30
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Yes, Thanks.
2018-10-21 17:55
#20
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Not what im looking for. Thanks anyways.
2018-10-21 17:50
#18
 | 
Brazil PlasticB0Y 
2018-10-21 17:50
#22
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Brazilian raps is not the best, but this track was actually nice. Thanks.
2018-10-21 17:51
#49
 | 
Brazil PlasticB0Y 
if you liked this one here is my playlist of them youtube.com/playlist?list=PLaAhsjh7oFJsK.. this group ended in 2012 if im not mistaken, because rap here in brazil is controlled by labels the only ones that make it to the top are the ones that are managed to do so. the era of real rap groups like Racionais, Kamau and the Legend SABOTAGE is over..
2018-10-21 18:02
#50
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Thanks.
2018-10-21 18:02
#24
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Exactly, french rap never let's me down. Thanks. Btw what do you think of this? - youtube.com/watch?v=0I2WKyNihi0
2018-10-21 17:52
#46
 | 
France comenToFaZe 
6/10, lyrics kinda cool i don't really like the refrain but is ok
2018-10-21 18:01
#25
mouz | 
Poland 3URO 
2018-10-21 17:53
#28
 | 
Austria paczken 
2018-10-21 17:59
youtube.com/watch?v=K5eqe77Q5u0 this guy is amazing i send this guy i thing evrybody know ceza youtube.com/watch?v=mY--4-vzY6E
2018-10-21 17:53
#31
 | 
Portugal S!im* 
2018-10-21 17:55
#33
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Already seen, expected from Sam the beast. 10/10
2018-10-21 17:56
#38
 | 
Portugal ImNotKaZ 
I usually dont like this "happy" style, but the flow is dope, very nice.
2018-10-21 17:58
#52
 | 
Brazil PlasticB0Y 
DIMITRI PUMP
2018-10-21 18:03
#54
 | 
France comenToFaZe 
have you got more russian rap ? its sooo dope
2018-10-21 18:03
#37
 | 
Sweden EckeCS 
2018-10-21 17:58
#41
mouz | 
Poland 3URO 
Did u see my post? If not check Taco Hemingway's "Marmur" whole album
2018-10-21 18:03
#47
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Send me links plox.
2018-10-21 18:01
u stupid? show him Paktofonika not stupid taco
2018-10-21 18:04
#56
 | 
Portugal ImNotKaZ 
How bout you show me then.
2018-10-21 18:04
#59
mouz | 
Poland 3URO 
Paktofonika is old-style, I appreciate it too, but Taco is my favourite for now. Just respect that pls :)
2018-10-21 18:05
#43
 | 
Ukraine F0tuSs 
2018-10-21 18:00
#51
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Not bad. Thanks for sending.
2018-10-21 18:02
youtu.be/deEI4nr3_50 i'm addicted to this song rn
2018-10-21 18:01
#53
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Never listened actually, not bad at all.
2018-10-21 18:03
beat aggreeeeessive jesus. 100% avacalho
2018-10-21 18:04
#58
 | 
Chile ds1gner 
youtube.com/watch?v=kH0mbJw53AI
2018-10-21 18:04
#61
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Don't let this die.
2018-10-21 18:07
#64
 | 
Portugal ImNotKaZ 
lmao I lowkey died of laugh when the girl started singing.
2018-10-21 18:09
#66
 | 
Portugal ImNotKaZ 
the 4th one is interesting, didn't like the rest.
2018-10-21 18:10
#72
 | 
Sweden flippig 
2018-10-21 18:13
#73
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Interesting track, not bad.
2018-10-21 18:14
2018-10-21 18:09
#68
 | 
Portugal ImNotKaZ 
No fam.
2018-10-21 18:10
Raffa moreiro!!!
2018-10-21 18:12
#71
 | 
Portugal ImNotKaZ 
8/8 added to my playlist.
2018-10-21 18:12
2018-10-21 18:14
#75
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Just to keep this alive.
2018-10-21 18:16
#79
STOMP | 
Germany xmilki 
quebonafide szpaku guzior sarius
2018-10-21 18:26
#81
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Links, dred.
2018-10-21 18:28
#80
 | 
Finland vetu104 
2018-10-21 18:28
#82
 | 
Turkey w0rthy 
2018-10-21 18:30
#83
 | 
United States Burnzie 
2018-10-21 19:03
Login or register to add your comment to the discussion.