Thread has been deleted
Last comment
LoveRunescape
 | 
Paraguay HighAIching 
any1 else love this game? haha
2018-10-25 01:41
Topics are hidden when running Sport mode.
yeah, runescape is really nice, i dont know how people play the old school version tho, graphics are so bad =D
2018-10-25 01:42
Whaaaaat?!?!? Osrs is the best :O
2018-10-25 01:43
i was sarcastic brother, i even left a =D in there
2018-10-25 01:45
Sarcasm in text BrokeBack
2018-11-10 17:35
twitch chat emotes not on twitch
2018-11-10 17:57
#4
 | 
Paraguay HighAIching
men pls osrs > rs3
2018-10-25 01:45
So? CSGO graphics are literal dog shit compared to other games and none of us care. Why is different for another game?
2018-10-25 01:50
yea because sarcasm is detectable through text. Are you moron?
2018-10-25 01:52
hell yea wuts ur combat n total levels? :^)
2018-10-25 01:46
#8
 | 
Paraguay HighAIching
93 combat 1600 total ironman btw
2018-10-25 01:47
nice. im 115 1892 total
2018-10-25 01:54
ayy I'm 122 combat and end 1600 (1690s) but I haven't done much skilling, mostly just combat/slayer and requirements for quests
2018-10-25 02:04
ye brooooooooo i high alch
2018-10-25 01:48
nt filthy low alcher
2018-10-25 01:58
imagine low alching in 2018 LOL
2018-10-25 02:00
+1 very nice
2018-10-25 03:50
afking my zerk rn. maxed my pure a few weeks ago :D
2018-10-25 02:16
What kind of a pure? Im making a 60 attack, 70 strenght, 85 magic and range and 46 prayer baby pure
2018-10-27 07:24
75att/13def slayer helm/addy gloves. mostly for multi pking. got a baby gmauler for edge/pvp
2018-10-27 08:18
#23
 | 
Finland v3tu
red:wave:selling lobs 200gp ea ------ vetu104
2018-10-25 02:22
#24
 | 
Germany 'ezpz
runescape around 2011 was the best game ever
2018-10-25 02:27
#27
 | 
Lithuania Paulius_CS
north europeans and NA play runescape
2018-10-25 04:02
This
2018-10-25 06:05
Na dutch Finnish lithuanians british
2018-10-25 06:06
I agree on this list 100%, always met most ppl from those countrys since the classic.
2018-11-10 17:40
True, literally 50% of people I see in rs are from Finland or some shit
2018-10-27 04:36
my hcim died stealing cake, i hate this game.
2018-10-27 04:40
bump
2018-10-30 04:54
#49
 | 
United Kingdom SickaBoy
im like 2140 total but havent played for like 6 months on osrs
2018-11-10 17:36
playing ofc. anyone who played/grew up with 1.6 and older versions also grew up with runescape
2018-11-10 17:38
I put crazy hours into Runescape for years, have a maxed account except the last skill they added invention? It's sitting there doing nothing for years
2018-11-10 17:40
yes osrs only max total 21 pets goml
2018-11-10 17:59
PACT
1.96
GamerLegion
1.80
Movistar Riders
1.94
HellRaisers
1.86
Third Impact
2.17
ex-Polar Ace
1.64
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.