Thread has been deleted
Last comment
ScreaM wtf!
 | 
Europe BaguetteDepartment911 
What was that anyone saw that?
2018-10-29 21:59
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Lithuania andy_
yeah lmao wtf does anyone have a clip? wanna rewatch it
2018-10-29 22:00
nope
2018-10-29 22:00
those last 2 shots were lucky but still fucking insane 3k
2018-10-29 22:01
Mixer btw
2018-10-29 22:01
link pls
2018-10-29 22:02
wtf was that. hacks? the best clip ive watched in last 2 years. god scream
2018-10-29 22:02
clip clippp
2018-10-29 22:20
no
2018-10-29 22:20
please anyone clip???
2018-10-29 22:04
#12
 | 
Netherlands Polakva
Nice
2018-10-29 22:04
#13
 | 
Philippines stiwa5k
What happened? Clip pls
2018-10-29 22:04
link
2018-10-29 22:05
L I N K
2018-10-29 22:09
link to stream and maybe clip?
2018-10-29 22:11
give me link to any transmission pls :D
2018-10-29 22:11
2018-10-29 22:11
#36
 | 
France FrighTyyy
Hahahaha, that was unexpected +1
2018-10-29 22:30
clip pls
2018-10-29 22:13
clip clip
2018-10-29 22:20
GUYS MIXER NO CLIP :(((
2018-10-29 22:22
#29
 | 
Netherlands @Deji
Damn I need to see it
2018-10-29 22:22
haHAA they lose to cats in OT
2018-10-29 22:23
noobs
2018-10-29 22:27
that match was basicaly casual fpl match
2018-10-29 22:29
dogs > cats btw
2018-10-29 22:31
Can someone retell the story
2018-10-29 22:27
#38
 | 
Sweden Trkmag
Where is my clip
2018-10-29 22:31
SOMEONE CLIP ITTTT
2018-10-29 22:43
#43
 | 
Canada g0necs
true man right here tyty
2018-10-29 22:46
#46
 | 
Luxembourg Hargreaves
i dont know bois
2018-10-29 22:50
AVEZ
1.28
Singularity
3.56
Hard Legion
3.19
Lilmix
1.35
Natus Vincere
1.54
Gambit
2.43
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.