Thread has been deleted
Last comment
s1mple = pele
 | 
Denmark Mah1 
dev1ce = CR Niko = Messi cold = maradonna smooya = neymar
2018-11-08 11:39
madonna?
2018-11-08 11:40
#4
REZ | 
Germany Brazzen 
made my day, thy :D
2018-11-08 11:41
#11
 | 
Denmark mathiaso 
xD
2018-11-08 11:43
shakerbye = neymar
2018-11-08 11:40
Pelé is unskilled, played a weak era full of unathletic guys, nowadays he would be on the bench
2018-11-08 11:40
#9
 | 
Denmark Mah1 
so Get_right = pele?
2018-11-08 11:42
GR can still play, Pelé still a legend for what he did tho, but he's overated that's what I meant.
2018-11-08 11:44
stfu, pele was a god, ofc the football level wasn't the same as today, but he still rekted everybody in his era
2018-11-08 11:47
Thats why I said he's a legend, but when people talk about individual skill he's not even top 500 in history
2018-11-08 11:48
lol, ofc he isn't, its pretty impossible since he played in the begining of the game ... is like you compare 2013 cs:go teams, with today ... even a t5 actual team would beat easily that old nip/fnatic ... the thing is, ppl like pele at the beginning, cold 2016-2018, s1 nowadays, messi few years ago, they were far above all other players, this is why they're legends
2018-11-08 11:54
#46
 | 
Austria Laolon 
sames as GR he reckted all in his era... if pele would be now a young guy he would maybe be a pro footballplayer but not reacht the level that cr7 or leonel messi have... I think it is pretty simular to GR
2018-11-08 12:13
yeah ofc, each player was a legend in his own era
2018-11-08 12:21
#43
 | 
Austria Laolon 
yeah
2018-11-08 12:11
Pele won 3 world cups, how many did messi and cr7 won?
2018-11-08 12:04
Actually CR7 is understandable since he has a shitty national team, Messi otherwise should have won at least 1 I don't understand, I don't really like or follow football anymore It's quite annoying. Also Platini confessed the '98 World Cup was rigged, so I don't use accolades in an argument for the best player(s).
2018-11-08 12:08
Argentina is like faze imo, they always choke when matters
2018-11-08 12:13
#48
 | 
Germany thebestchen 
wtf are u talking about...most of the players today crying like a baby in an fight... early 50/60/70 football was hard as fuck and Player like neymar cr7 has every week a broken leg nose and smth... theyd quit football very fast.... technical is football way better then peles time right
2018-11-08 12:14
Are u retarded or just german, players use what they have to use in order to win, different eras different mindset. Yeeyyyy legs broken, noses and shit yeyyyy, watch MMA if u want blood, are u American?
2018-11-08 13:09
#66
 | 
Germany thebestchen 
ok u never watched a football game in the 60s 70s right... then shut up. many players played 90 mins with broken nose leg or cruciate rupture... but today ur injured if u re cold and sniff
2018-11-08 14:08
Cuz nowadays there is so much more money involved that u can't take the risk to play an injured player, things evolve, stop with that nostalgia shit.
2018-11-08 14:12
#56
 | 
United States 7hai 
yeah, well, thats how sports work. they didnt have thesame training methods that now exist. ffs
2018-11-08 12:29
Smooya = Phil Jones
2018-11-08 11:41
#6
 | 
United Kingdom IgglePiggle 
so your saying they are all drama queens?
2018-11-08 11:41
#7
 | 
Denmark Mah1 
yup
2018-11-08 11:41
they are all maradonna because they all cheat
2018-11-08 11:41
#10
 | 
Denmark Mah1 
and all are on crack
2018-11-08 11:42
at least Rush is
2018-11-08 11:46
#13
 | 
Bosnia and Herzegovina hyrox1 
i agree with you but idk why u put smooya in that list. If you wanna put someone near to Neyamar it's probably like electronic or 2017 rain
2018-11-08 11:46
smooya more like ivancevic in 5th russian league
2018-11-08 11:44
#15
cAmyy | 
Brazil kinzee 
wtf
2018-11-08 11:44
#16
jkaem | 
Norway Wern3r 
CR is way to spectacular compared to dev1ce. Dev1ce is more like Van Nistelrooy - good at positioning, effective, not too spectacular.
2018-11-08 11:44
and a giant diva
2018-11-08 11:46
device fits perfectly. ronaldo doenst look like one of the best/ most skillfull players but still gets the numbers
2018-11-08 11:54
#28
jkaem | 
Norway Wern3r 
Maybe not the last 5-6 years, but he was very spectacular earlier.
2018-11-08 11:57
yea true
2018-11-08 19:48
#21
s1mple | 
Denmark Almoe 
there are no sport players comparable with s1mple... maybe mj
2018-11-08 11:50
#25
 | 
Turkey rivaluk 
yes true, s1mple cant match with 1 finger of those guys, not mentioning a whole legend.
2018-11-08 11:54
#26
jkaem | 
Norway Wern3r 
I you are talking about domination a can list a lot of sportsmen more dominating than Jordan
2018-11-08 11:55
#29
s1mple | 
Denmark Almoe 
yes you can probably find a person dominating a sport like curling or some shit mother than mj, but in actual relevant sports there are no one better except maybe tom brady or lbj
2018-11-08 11:57
#31
jkaem | 
Norway Wern3r 
Bolt? Tiger woods? Mayweather? Sure. Irrelevant sports indeed.
2018-11-08 11:59
#32
s1mple | 
Denmark Almoe 
ok mayweather you are right, but golf is as big of a joke as curling bolt is juiced
2018-11-08 12:01
#35
jkaem | 
Norway Wern3r 
Golf is one of the most popular sports in the world. Dont compare golf to curling.
2018-11-08 12:04
#42
jkaem | 
Norway Wern3r 
Dont compare golf to cs either for that matter.
2018-11-08 12:10
#37
 | 
Germany XRippeR 
Lmfao mj was known for winning. He didnt lose a final. You cant compare him with major final choker
2018-11-08 12:06
#62
s1mple | 
Denmark Almoe 
mj was known for dominating his entire era, like simple edit: give simple chicago bulls equivalent cs teammates and he wins everything aswell
2018-11-08 13:03
Smooya = Andy's Val
2018-11-08 11:51
Where is simple??
2018-11-08 11:56
#30
 | 
Latvia im da bes 
s1mple = zizu
2018-11-08 11:58
#33
Lucky | 
France Daniska 
Smooya = Joey Barton Only good for flame
2018-11-08 12:02
smooya neymar? fer/fallen = neymar also i would consider olof as messi and guardian ronaldo, good stats wins with teams but doesnt win world championships
2018-11-08 12:05
#38
 | 
Greece deST) 
KRIMZ = Barthez
2018-11-08 12:06
#40
 | 
Lithuania 1578 
twistzz - Lev Yashin
2018-11-08 12:08
How?
2018-11-08 12:37
#41
 | 
Ukraine Najara 
Cold = crymar 1-7 never forget LUL
2018-11-08 12:09
Ukraine in football LUL
2018-11-08 15:01
#71
 | 
Lithuania 1578 
saudi arabia in football LUL?
2018-11-09 10:05
Still better than ukraine
2018-11-09 11:27
#75
 | 
Lithuania 1578 
0-5 lose to russia OMEGALUL
2018-11-09 11:31
Smooya = Paul Gascoigne
2018-11-08 12:11
Get_Right best cs player = Pele
2018-11-08 12:13
#49
 | 
Latvia ODB 
s1mple = Pele dev1ce = Ronaldo coldzera = Messi Niko = Pogba smooya = Hazard
2018-11-08 12:17
s1mple is on a 40 event positive rating streak
2018-11-08 12:17
#51
 | 
Ukraine ph3n0m3n 
smooya = Vincent Peter Jones or Beckham shit-talk and show-off just like them
2018-11-08 12:19
#52
 | 
Denmark VeryDanishGuy 
0/8
2018-11-08 12:18
s1mple = Ibrahimovic dev1ce = Ronaldo coldzera = Messi smooya = smooya
2018-11-08 12:19
was looking for the ibra/s1mple thing cant be more accurate imo
2018-11-08 13:06
Soccer random trash. s1mple = lebron (fuckin sucks without good players) coldzera = jordan (GOAT)
2018-11-08 12:24
so you are claiming that maradona baited his team??!
2018-11-08 12:31
comparing esports pros with real sports pros, lmao.
2018-11-08 12:39
who is shox?
2018-11-08 12:39
Smooya = [insert bad football player with a huge ego]
2018-11-08 12:41
#64
NiKo | 
India Sishir 
Twistzz = Neymar
2018-11-08 13:09
#68
 | 
Ukraine extezy10 
device=benzema or bender
2018-11-08 14:53
#72
 | 
Brazil GoldZera 
neymar
2018-11-09 10:06
#73
shox | 
Norway fen0m 
smooya neymar cause both cry all the time? neymar doesnt really look like a rat king either so comparing smooya and neymar is wrong
2018-11-09 10:08
#76
 | 
Lebanon Hezbullah 
issa = mohamed salah
2018-11-09 11:34
maradonna
2018-11-09 11:37
Soccer in 2k18 OMEGALUL
2018-11-09 11:45
#79
 | 
Brazil verybaitguy1 
pele = 3 majors s1mple = 0 majors simple is NOT pele nt
2018-11-09 11:48
Login or register to add your comment to the discussion.