Thread has been deleted
Last comment
Most consistent pros
Luxembourg Onomatopoeia 
name pros who have been consistently good for ages without becoming noob dupreeh device kennyS guardian shox krimz who else?
2018-11-12 18:25
#1
 | 
Russia goodjob 
shox LOL are we talking about the same shox that is playing like a god for half a year and then proceeds to play like trash for a year straight after that?
2018-11-12 18:27
trash nt
2018-11-12 18:28
#21
 | 
Europe Hempxz 
kennys LOL
2018-11-12 18:45
#22
 | 
Russia goodjob 
agree LOL
2018-11-12 18:45
blameF
2018-11-12 18:26
#30
 | 
United Kingdom Bennn_ 
+1 underrated god
2018-11-12 18:49
#3
eLUSIVE | 
United States mook_ 
ALLU
2018-11-12 18:27
#5
 | 
Brazil 1_Flippy 
kennyS and shox have had their ups and downs recently, but the rest is fine
2018-11-12 18:28
#6
 | 
Chile TheInF3rNuS 
f0rest
2018-11-12 18:29
+1
2018-11-13 02:43
olof for sure
2018-11-12 18:30
#15
 | 
Denmark TurboHenning 
+1 Olof is insane
2018-11-12 18:40
cold is consistently baiting
2018-11-12 18:30
#9
 | 
Brazil cleytonton 
coldzera > all ;)
2018-11-12 18:31
dont come here with 2015 players ty
2018-11-12 18:35
#27
 | 
United Kingdom EKersh 
"kennyS"
2018-11-12 18:48
Dude do u want a serious thread, or just show xenophobia? Coldzera is very consistent, if they rest of them is shit, its not his fault
2018-11-12 18:48
#43
kscerato | 
Brazil frkkZ 
+1
2018-11-13 02:23
#43
kscerato | 
Brazil frkkZ 
+1
2018-11-13 02:23
#62
gabs | 
Russia DiaRhea 
+1
2018-11-13 06:45
#10
 | 
Poland Speltz 
xyp
2018-11-12 18:34
-KennyS -Shox +NiKo +idk (flamie??)
2018-11-12 18:35
#16
 | 
Russia sneakyboy 
flamie? is this thread bout consistently bad players?
2018-11-12 18:40
nt flamie top1
2018-11-12 18:41
#19
 | 
Russia sneakyboy 
nt Egor, but no
2018-11-12 18:41
3 >WTF <3
2018-11-12 18:42
#13
 | 
Bulgaria Jaganci 
krimz xyp9x flamie naf aizy dennis
2018-11-12 18:39
#14
shox | 
India iejesus 
+1
2018-11-12 18:39
tbh i would say Niko before all you retards who bring up his early time in faze, he was a player who had never gotten to that level before and had nerves
2018-11-12 18:41
He was by far the best on faze ever since joining Only was outshined by rains last 2 months of 2017 maybe but thats it
2018-11-13 02:30
#23
f0rest | 
Portugal Sabymby 
f0rest
2018-11-12 18:46
#47
 | 
Portugal godrob1n 
+1
2018-11-13 02:40
#24
 | 
Europe Hempxz 
s1mple too
2018-11-12 18:46
#25
 | 
United States ProudAmericas 
KennyS LOL
2018-11-12 18:47
#26
 | 
United States johnjay 
dupreeh device xyp9x guardian f0rest krimz
2018-11-12 18:48
flamie krimz guardian hobbit woxic
2018-11-12 18:49
good old bgy
2018-11-13 06:52
Coldzera
2018-11-12 18:49
#32
 | 
United Kingdom Bennn_ 
twistzz
2018-11-12 18:50
#65
chrisJ | 
Finland Motori 
LoL chokes on finals
2018-11-13 06:53
add -Xyp9x -f0rest
2018-11-12 18:50
Wtf is your list, only device is reliable, all others just shit, espicially shox and krimz S1mple has 1+ rating in 75+% of his games, device 72%, Krimz 60% OMEGALUL kennys&Guardian 67% 4Head shox 63% LUL dupreeh 65.8% EleGiggle
2018-11-12 19:20
did u understand the thread or not
2018-11-13 01:20
#38
n0thing | 
United States hleev4 
why is kenny on the list?
2018-11-13 02:05
bcos kenny never became shit like for instance GTR who started going 5-19 every 3 games he's regularly getting 20+ kills per game even today in top 20 hltv in 2013, 2014, 2015, 2016 and 2017 (aka every year) you think he shouldn't be because we don't see him as much, g2 are struggling, but if u actually watch g2 matches and his POV specifically you see he's still nutz
2018-11-13 02:20
yeah i kinda feel bad for kenny
2018-11-13 03:17
f0rest olof dupreeh device krimz coldzera GuardiaN
2018-11-13 01:28
Autimatic
2018-11-13 02:02
#39
 | 
Canada thelegend27 
taco gtr (2017-2018)
2018-11-13 02:06
+Olof to your list
2018-11-13 02:10
#41
chucky | 
Brunei aspexo 
kennys xDDDDDDDDD yeah consistent at being shit xDDDDDDDDDD
2018-11-13 02:13
Heh just what I was thinking. Then again it too is being consistent, consistently bad.
2018-11-13 06:45
#46
Myanmar xdcc 
Smithzz most consistent.
2018-11-13 02:34
The G.O.A.T and Gaming Genius f0rest <333
2018-11-13 02:57
#50
 | 
United States big_mama 
+1
2018-11-13 03:07
#60
 | 
Australia EzKK 
+1
2018-11-13 06:43
#52
suNny | 
United Kingdom Shoodog 
SuNny
2018-11-13 03:34
#53
 | 
United States ctb^_^ 
azk was really fucking consistent on ibp
2018-11-13 03:38
kennyS and shox OMEGALUL
2018-11-13 03:43
S1mple?
2018-11-13 03:48
kennyS and shox but not olof? OMEGALUL.
2018-11-13 03:52
Shox,kenny and krimz certainly arent m8
2018-11-13 06:36
f0rest s1mple (Bite me I'll fight you over this) Missing these 2
2018-11-13 06:42
#59
 | 
Australia EzKK 
Ye, f0rest should be up there as well.
2018-11-13 06:42
#61
 | 
Europe p1peb0mb 
Guardian KennyS Device Olof Forest Dupreeh
2018-11-13 06:44
Zywoo
2018-11-13 06:58
uh.. s1mple
2018-11-13 07:00
Login or register to add your comment to the discussion.