Thread has been deleted
Last comment
3DMAX LOL
 | 
Ukraine f0wlie 
hltv.org/matches/2329309/3dmax-vs-altern.. PLAYED WITH 6 PLAYERS STILL LOST HAHAHAH
2018-11-20 20:04
never happens with you ?
2018-11-20 20:06
#6
 | 
Ukraine f0wlie 
no lol?
2018-11-20 20:11
They lost to GOD HUNDEN
2018-11-20 20:08
Console worse than HUNDEN lmao
2018-11-20 20:08
#4
refrezh | 
Sweden meistr0 
VKLL played 1 map beyAz 2. Pretty hard to just tell a player what to do when you got like 10 minutes lol.
2018-11-20 20:10
#5
 | 
Sweden ImGearless 
The lost to Godzki
2018-11-20 20:10
f0wlie bad at popflash btw
2018-11-20 20:12
#8
 | 
Ukraine f0wlie 
elaborate dumbass
2018-11-20 20:13
yesterday
2018-11-20 20:14
#11
 | 
Ukraine f0wlie 
yesterday i made you cry with my deagle LOL!!!!
2018-11-20 20:15
you were on my team
2018-11-20 20:15
#13
 | 
Ukraine f0wlie 
you fucking nerd learn to play stupid dane
2018-11-20 20:16
0/8
2018-11-20 20:17
#25
 | 
Ukraine f0wlie 
ok
2018-11-22 16:31
0/8
2018-11-22 16:59
good, that I carried ur ass
2018-11-20 20:17
+1
2018-11-20 20:17
#17
 | 
Ukraine f0wlie 
what are you +1´ing you l0ser
2018-11-20 20:28
you is noob, snacer is carry
2018-11-20 20:29
#19
 | 
Ukraine f0wlie 
say that to my face?
2018-11-20 20:30
to your face: "you is noob, snacer is carry"
2018-11-20 21:30
#23
 | 
Ukraine f0wlie 
snacer is overweight
2018-11-20 21:57
#10
 | 
Denmark @Fridzu 
lmao
2018-11-20 20:14
haHAA
2018-11-20 21:31
#22
 | 
Netherlands melajr112 
wait what? 6 players?
2018-11-20 21:34
#24
 | 
Ukraine f0wlie 
yes
2018-11-20 22:53
#27
 | 
Denmark Xipingu 
Disband, only solution
2018-11-22 17:02
Login or register to add your comment to the discussion.