Thread has been deleted
Last comment
Is this a fucking joke ?
Germany Make_csgo_great_again 
Why the fuck did valve do this ? #make_csgo_great_again
2018-12-06 22:51
#1
 | 
United Kingdom galaxzy 
i like to cry at the new update because everyone else is doing it
2018-12-06 22:51
#2
 | 
Afghanistan DakKiii 
+1 bunch of sidemen who just want to say stuff before even updating lol
2018-12-06 22:52
#19
apEX | 
United Kingdom UKChef 
Have they no right to without it? Game became f2p, that's an instantaneous yikes and csgo's been out since 2012 yet MM still has 64 tick servers
2018-12-07 01:36
#30
 | 
Afghanistan DakKiii 
f2p = bigger playerbase = revenue for many for years 64 -> tick = thousands of players no longer being able to play smooth = less players = no money idk about u but i think theres an easy answer
2018-12-07 01:59
#52
 | 
New Zealand Eauor 
People continue to ignore the reason why Valve will not add 128tick to MM, it's because too many of the games players can't handle it.
2018-12-07 02:55
#55
 | 
Myanmar Lemo2K 
they should make a option as if they want to play in 64 or 128 tick server like they did for prime/trust factor
2018-12-07 03:02
#56
 | 
New Zealand Eauor 
No, that will divide the player-base heavily. That isn't something they want to do.
2018-12-07 03:02
#64
 | 
Sweden RjMxd 
There is, it's called Faceit :)
2018-12-07 21:00
I like be a smart ass and pretend everything is good cuz I'm a special cookey...
2018-12-06 22:55
#7
 | 
United Kingdom galaxzy 
i never said it was good lmao mate
2018-12-06 22:55
You made your comment sound as if you were mocking me for disliking something you like...
2018-12-06 22:57
no he mocked you for disliking something on absolutely no basis without even trying it out
2018-12-06 22:58
I dont care about the battle royale thing , this f2p thing is bs , devideing the player base making the f2p scene basically a hvh , it brings no good to cs
2018-12-06 23:05
This will probably just end up in more children playing the game, not necessarily many more cheaters. I doubt you'd see any difference
2018-12-06 23:12
Looking at it from a brighter side , a cheater who gets banned will not have to buy the game and will continue cheating on f2p so us who have prime will be free of cheaters , rip to faceit and other thirdparty sites tho...
2018-12-06 23:14
As if 5 dollars to buy a new account would have stopped a cheater from cheating in prime. Even the cheat itself is more expensive than that lol
2018-12-07 01:29
i doubt you have ever tried shoving a cactus up your anus doesnt mean you cant dislike the idea of doing it because its retarded
2018-12-06 23:16
LMAO first laugh that HLTV comment has managed to force out of me...
2018-12-07 00:11
on absolutely no basis read my comment properly or fuck off
2018-12-07 01:30
i have a basis the basis is that people can now ban evade easily
2018-12-07 01:39
i didn't talk to you so why should i care that you have an opinion?
2018-12-07 01:40
You were put down, in the future please refrain from discussing subjects you have no education in.
2018-12-07 01:41
How about you don't interrupt and jump into discussions with your useless comments? That would be a blessing for humanity
2018-12-07 01:44
womp womp
2018-12-07 01:46
#41
n0thing | 
United States hleev4 
stop this toxicity
2018-12-07 02:35
#20
f0rest | 
United States yadda 
galaxzy always on here talkin shit.
2018-12-07 01:37
#16
 | 
Poland morosek 
I like when people are complaining because i can talk shit about them and feel better about myself
2018-12-07 00:14
#31
f0rest | 
Brazil leeo^^ 
or because it's actually trash
2018-12-07 02:02
+1 lmao
2018-12-07 21:28
#3
gob b | 
Germany Flexb0y 
csgo is dead and they wanted to revive it
2018-12-06 22:52
Nt to them...
2018-12-06 22:55
#58
 | 
Germany mary69 
LOL +1
2018-12-07 08:46
just ban all the people on the list and done, haters gonna hate
2018-12-06 23:00
lmao get a life they won't change it even if it gets 100k supporters just request a refund on every account it's not what you expected it was fine you had prime before just request a refund
2018-12-07 01:53
request a refund they changed the game now so it's not what you expected, had prime since beta prime. I requested a refund the game was great before they change it to free to play battle royale
2018-12-07 01:50
#28
 | 
Brazil JMB_17 
If you don’t like BR just don’t fucking play it. wtf?
2018-12-07 01:54
waiting for my refunds, I will not. trust me I will be playing css
2018-12-07 01:58
#32
flusha | 
Poland MBT_yt 
Lul, you got prime for money spent on cs Everyone needs to pay 15$ for prime
2018-12-07 02:03
I had prime since "beta prime" accounts in good stand can get it for free the game is not anymore what I expected to be.you can't give me something I already had before.they can't just steal my money and run away like that.
2018-12-07 02:08
#38
flusha | 
Poland MBT_yt 
ns logic man you had your prime for over 2 years (same like me, i started playing since like 2015 and prime is i think 2016 or 2017) so you had and still you have it and economy change, fortnite is on top 8mill and is f2p so cs:go had to move on sry mate thats the climate we live
2018-12-07 02:26
I did not buy this I don't care, with css at least I'm able to play on community servers with other people that paid for the game not waste my time with freebie cheaters that can simply make a new account for free...so bitch my money back its what I expected it to be.
2018-12-07 02:31
then also give your two years of playing back
2018-12-07 02:33
they could've made a mode for free to play not the whole game, they can do whatever they want to add more cases add more cheaters allow cheating make it a battle royale but I did not buy this I did not buy their service I bought their game I can still play their older games.i did not buy this the game or my money back. this is a scam I did not buy their service or prime they can't give me prime they can't give me something I already had before.they were getting money by their season operation updates or events it wasn't a community service
2018-12-07 02:40
#45
flusha | 
Poland MBT_yt 
cheaters still have to pay 15$ for prime i am gonna play only prime so for me is same and valve is working on better cheat, they try to make the best anticheat but it takes time and technology to devolop
2018-12-07 02:45
accounts in good stand with mobile authentication enabled will get prime for free after reaching 21 lvl
2018-12-07 02:47
#49
Finland em8 
no they wont
2018-12-07 02:53
just like in tf2 you can earn free premium or pay
2018-12-07 02:55
#53
Finland em8 
lol
2018-12-07 02:56
#54
Finland em8 
Would be good if you had to pay and earn it :/
2018-12-07 03:00
#50
Finland em8 
there is no prime anymore only "Paid csgo" ps: its because valve wants to get rid of prime and focus on trust factor
2018-12-07 02:54
just imagine Apple taking your phone that you paid for and give you a pre-paid calling card
2018-12-07 02:50
but csgo is still the same
2018-12-07 20:53
imagine someone taking your house and placing to a homeless shelter
2018-12-07 20:56
your analogies are so retarded
2018-12-07 20:59
why the hell would we play the brazilian?
2018-12-08 04:10
#33
BnTeT | 
Poland jeloneq7 
Valve is secretly brilliant because they know they can't fix VAC, so they release Battle Royale for all the cheaters to go there and leave MM cheat free. Yay or nay?
2018-12-07 02:05
they updated vac just before going free now you have to run steam services with admin rights to play on vac secured valve servers
2018-12-07 02:10
#37
BnTeT | 
Poland jeloneq7 
^Ayyyy lmao! You really believe this crap?
2018-12-07 02:13
#36
 | 
Portugal NabasKi 
2018-12-07 02:11
REFUND BUTTON DOESNT WORK
2018-12-07 02:36
we need to make a protest
2018-12-07 02:36
#48
 | 
Brazil Lukainn 
Cry less...
2018-12-07 02:51
#57
 | 
Argentina GlobalBlur 
I think Fortnite and other F2P shit games are better in Battle Royal. #FeelsBadMan
2018-12-07 06:04
#61
 | 
Germany GiiGa88 
how is fortnite any better? it maybe is if you are 13 years old and want a game where no skill is needed
2018-12-07 20:58
#65
 | 
Argentina GlobalBlur 
CSGO Battle Royal is bad. CSGO has a lot of bugs and problems and they made a shit BR to get money instead of make the game better. Also the CSGO BR in my opinión is bad. I don't like fortnite but in terms of BR I think every game is better.
2018-12-07 21:23
#66
 | 
Germany GiiGa88 
i know that the timing of the BR is very bad and that there is so much more to important to do in this game, but i think the BR mode isnt as bad as people tell it is, they are just frustrated(me too) because we didnt want a BR mode.
2018-12-07 21:26
#68
 | 
Argentina GlobalBlur 
Maybe your right. I'm frustrated. Maybe in some months they update the BR making it good.
2018-12-08 04:03
using my expert knowledge i can confirm that this is in fact, not a joke and the update is real.
2018-12-07 21:00
Login or register to add your comment to the discussion.