Thread has been deleted
Last comment
-karrigan +flusha
 | 
Germany kick_friberg_ffs 
flusha can play either as a support player or as IGL after NiKo decides to stop calling again. He is the perfect replacement for karrigan.
2018-12-14 22:39
bump
2018-12-14 22:43
#84
 | 
Brazil Cold_beast 
Get a life bro 31k comment LMAO
2018-12-17 18:53
nice id, I am sure this is your first account you waste of time
2018-12-17 19:11
#93
 | 
Brazil Cold_beast 
Yes because I m not a nolifer like you
2018-12-17 19:11
lol you replied in seconds after I replied to you for sure not a nolifer :D
2018-12-17 19:17
#98
 | 
Brazil Cold_beast 
Yes I am online rn watching a movie And you don't have right to call anyone no lifer with 31k LMAO
2018-12-17 19:18
yes, on one account you on the other hand have like 10+ accounts I guess since you are a dogshit baiter who is just a waste of time
2018-12-17 19:23
#120
 | 
Brazil Cold_beast 
LMAO kid is a nolifer hence thinks that people only stay on this website creating alts hahahahah Nice try kid go get a pussy although you will not get it but go on streets ffs
2018-12-18 04:24
cringe
2018-12-18 06:48
No one cares
2018-12-14 22:44
1000000+ IDs opinion dont matter so please leave my thread.
2018-12-14 22:47
lmao rekt
2018-12-15 00:42
#30
 | 
Iceland MorsAlbum 
nice id bitch
2018-12-15 03:25
krimz is good as well
2018-12-14 22:44
yes but he cant play karrigans role nowadays
2018-12-14 22:54
people dont seem to realize he hasnt been playing support for a while
2018-12-15 00:43
+1
2018-12-15 14:15
#56
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
+1 , he is a star player now. he played support when xizt came in , and his stats dropped. but in the new roster he is playing star role
2018-12-15 14:17
lol why?
2018-12-17 19:12
#48
 | 
Sweden Stockw0w 
Why would Krimz downgrade?
2018-12-15 14:09
#57
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
true , fnatic is on a huge upward trajectory while faze is stuck in the mud. but maybe krimz going to faze would make faze better than astralis lol
2018-12-15 14:18
fnatic is not on a huge upward trajectory
2018-12-15 15:02
#63
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
first event almost won it second event , tier 3 yes , but dominating , any tier 2 team like hr would strugle. u are yet to see the full potential of fnatic , this might be the most skilled fnatic team after the 2016 fnatic
2018-12-15 15:15
You are wrong here actually.
2018-12-15 15:17
How? There is no way they will play like in Chicago again in future evevnts.
2018-12-15 16:13
How would you know that ? Nobody knows what is going to happen but you can only rate a team based around their previous performances. Its just logical
2018-12-15 16:21
#68
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
why is there no way ?? lol u are dumb for believing in the fnatic with xizt/draken/flusha trio when u said they would be a top team in 2 months but not believing in a fnatic with a hidden gem like twist and a young and insane talent like brollan with krimz and jw in form
2018-12-15 17:52
I said it because there were some strong rumours about olof returning to fnatic at that point. I dont think I have to say much about the game vs forZe do I?
2018-12-15 20:27
#72
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
even top teams struggle against lower team a lot of times. its because nobody knows how nonamers play. fnatic knew nothing of what to expect and tbh forze had great ct sides. fnatic should just focus on getting this tournament in the bag and get ready for major. and i can guarantee fnatic making top 4 at the major AT LEAST
2018-12-15 22:23
delusional
2018-12-15 22:26
#74
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
we will see. if fnatic dont make play offs at the major i will change my name to whatever u say for 1 month
2018-12-15 22:29
Imagine rating Olof highly in 2018 and judging a team based on 1 shitty map when theyve had many other great results
2018-12-17 18:58
downgrade? the only thing that happend for fnatic is that they have stopped falling :P
2018-12-17 18:52
#85
 | 
Iceland fatboislim 
lmao ''downgrading''? ahahaha fnatic is shit, and faze has money.
2018-12-17 18:55
FaZe is shit too and karrigan wasnt the real problem Inside that team, at this level of play pros dont care about the money given by an org, they prefer to be in a team that fits them well and where theyve no comm issues, fnatic is getting better and better with this new lineup and everyone seem happy in it atm, way better home than FAZE for a player like KRIMZ
2018-12-17 19:00
#109
 | 
Iceland fatboislim 
how the fuck can you talk for someone else than you? ''they prefer'' lmao gtfo
2018-12-17 19:51
its what history has proven faggot, CS isnt like LOL or other gay games, pro scene has always been different there and the shuffle too
2018-12-17 19:54
#111
 | 
Iceland fatboislim 
how has history proven that? im dying to hear your explanation.
2018-12-17 20:00
Literally give me the roster moves where pros decided to get money over a team that would fit them well and where they would have no communication problem + guaranted to have some succes, I give you a year faggot
2018-12-17 20:03
#115
 | 
Iceland fatboislim 
what the fuck is that logic :D do you really think orgs would give offers to players that dont fit the team? you're so stupid and naive that it's cute <3
2018-12-17 20:39
#100
 | 
Sweden Stockw0w 
Fnatic is way better than FaZe atm. Showed they can handle low tiers, close match against Astralis and beat Liquid, whom Faze got destroyed by. Faze has money, but fnatic does too. I doubt Faze could make an offer bigger than what fnatic could give him, beacuse he looks happy again.
2018-12-17 19:22
bump
2018-12-14 22:44
why should he join worse team ?
2018-12-14 22:48
because Astralis is boring
2018-12-14 22:59
flusha is good for short term igl. after long periods he gets mad and bad. tarik or stan better for a loose fragging igl.
2018-12-14 22:55
What makes you think that?
2018-12-14 23:07
anytime he took the igl role from pronax in fnatic his form dipped after a while and he decided not to igl anymore even when they were doing fine.
2018-12-14 23:15
That was in 2015 lol. In 2016 it was fine until olofmeister and dennis started to not listen to his calls anymore.
2018-12-15 00:06
#51
s1mple | 
Philippines karmaYB 
not listen?? lol source pls
2018-12-15 14:13
he has absolutely no source he is just a stupid baiter that use shit assumption to make his nonsense points...
2018-12-17 19:04
lol especially you should know that that is not true also good to see that you expose yourself as newfag
2018-12-17 19:26
newfags dont even know you, ive seen your shit for too long to still fall into it, youre pathetic
2018-12-17 19:36
cringe
2018-12-17 19:41
#59
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
any time? he took the igl role only one time and had one of the most dominant runs in csgo history , and fnatc became shit only because they started fighting and the team broke up
2018-12-15 14:19
His form? Flusha has been dogshit since Cologne
2018-12-17 19:14
i am literally talking about his time in fnatic. reading comprehension problems? hltv.org/stats/players/3055/flusha?start.. his form since cologne btw. not anything to write home about but still far from being dogshit. still 80+ adr.
2018-12-17 19:21
Tarik is a good pick. Also he can hype the whole team up and is not entering depressed choke mode like karrigan when the pressure gets high -karrigan +tarik -rain/GuardiaN +s1
2018-12-15 14:19
#11
 | 
Brazil potatoBRaln 
agree but not gonna happen
2018-12-14 23:09
#12
 | 
Ukraine ksay 
flusha has a very free style. old fnatic way of playing. he is good at mid calling but he can't bring a solid structure to the team. they need a proper igl to become a #1 team
2018-12-14 23:10
lets be realistic 1. who is available to do that? 2. will NiKo allow it? My answers: 1. none 2. no
2018-12-15 00:38
c9 > faze
2018-12-15 00:39
flusha>karrigan
2018-12-15 00:41
#19
KRIMZ | 
Denmark slacking 
flusha isn't a good igl tho
2018-12-15 00:42
FaZe has money, let them buy a top tier IGL or direct upgrade for one of their players (ZywOo??). Getting players like chrisJ, Xizt, gob b, ANGE1, Zeus, etc. would be a lot better than getting unproven IGLs.
2018-12-15 00:44
1. chrisJ is not that good of an IGL, its more LMBT. 2. Xizt lol 3. gob b wont leave BIG. 4. I have a reaaaaaly hard time seing ANGE1 going to FaZe especially since his form right now is quite bad. 5. Zeus lol he is about to retire next year.
2018-12-15 00:52
1. Ok thanks for the info 2. True he's not really a top tier IGL 3. Believable since he's an owner/founder or something but FaZe has a lot of money to offer, anyone can do anything for enough money. 4. FaZe doesn't need a high fragging IGL they need someone who can instill good work ethic and get them highly motivated and banging again. 5. Still could be a good IGL even if he's about to retire but IMO ANGE1 could be better.
2018-12-15 01:00
I really doubt gob b cares much for money, I think he just wants to make german cs great. I dont think ANGE1 is that great for that. For what? Six months?
2018-12-15 01:10
You are delusional
2018-12-15 14:05
-Karrigan +Zywoo -Rain +Gla1ve
2018-12-15 01:02
are u retard or what? You want another awper and why glaive would leave the best team in the world to play in a t2 team?
2018-12-15 01:28
#37
Lekr0 | 
Peru firey_ 
zywOo plays really good with ak
2018-12-15 04:23
+1
2018-12-15 11:05
Thinking that Gla1ve would ever leave the Danish scene OMEGALUL
2018-12-15 14:06
Everything can be bought in this world... FaZe got the money
2018-12-15 14:13
#26
 | 
Estonia slstune 
>faze >2k18/19 >with NiKO carrying 4 fat faggots still not enough at all >Disband Choose oNe
2018-12-15 01:12
#76
M | 
Sweden Unluko 
Disband
2018-12-17 16:30
#119
 | 
Estonia slstune 
Disband is a team born by karrigan and made with Leftout prototype -karrigan -refrezh -lomme/hunden -glace -tenzki
2018-12-17 23:05
#27
 | 
Germany Mooriix 
-Karrigan +chrisJ
2018-12-15 01:16
chrisJ is a meme
2018-12-15 03:23
no he's fucking good
2018-12-15 03:36
#90
jokes | 
Brazil on_you 
+1
2018-12-17 19:04
why would flusha downgrade to faze? hahahhaa
2018-12-15 03:26
#77
M | 
Sweden Unluko 
+1111
2018-12-17 16:30
I guess at this point it wouldn't hurt to try it Can't get much worse than it is right now
2018-12-15 03:30
casual hltv thread after 1 good game
2018-12-15 03:36
#35
 | 
United States m1santhr0pe3 
Rules: Don't troll * Useless blogs, threads and posts, irrelevant posts, baiting etc.
2018-12-15 03:40
#5
2018-12-15 13:33
downgrade for flusha, c9 > faze
2018-12-15 03:49
#78
M | 
Sweden Unluko 
Agreed
2018-12-17 16:30
why are you randomly replying to three comments of my thread after I triggered you?
2018-12-17 18:36
#80
M | 
Sweden Unluko 
Where did you trigger me? LMAOOO
2018-12-17 18:42
#38
 | 
Chile hyveur 
flusha is not a good igl, he plays very bad when he try it
2018-12-15 04:27
#44
 | 
Spain kroosw0w 
Neither is karrigan lol
2018-12-15 14:04
#39
ALEX | 
Spain ezivnisi 
flusha always cs god
2018-12-15 04:44
another thing that came to my mind why this is a good move: flusha wont let FaZe choke
2018-12-15 14:01
#43
 | 
Spain kroosw0w 
Good thread, I think it's time flusha replaces karrigan and elevates FaZe Clan to the top of CS:GO
2018-12-15 14:03
0/8
2018-12-15 14:12
#53
 | 
Spain kroosw0w 
1069905... nice ID man Your opinion is irrelevant bro
2018-12-15 14:14
hahahhahahhaha so sad ur argument xd
2018-12-15 14:16
#61
 | 
Spain kroosw0w 
Is not like you have an argument lol
2018-12-15 14:20
karrigan to c9, sunny to faze
2018-12-15 14:07
#49
 | 
Israel _69 
-GuardiaN +snatchie -rain +cromen -karrigan +flusha
2018-12-15 14:11
#58
 | 
Denmark Nix0z 
I think FaZe should consist of Karrigan zonic HeatoN potti and fisker
2018-12-15 14:21
Hmm
2018-12-15 16:50
#70
rain | 
Norway F1lur 
Hahhaah nt Flusha lose 1v1 against karrigan
2018-12-15 20:29
#71
 | 
Sri Lanka ezfaze 
yes flusha would be the best fit to replace karrigan
2018-12-15 20:49
#114
 | 
Europe p1peb0mb 
but he beat glaive
2018-12-17 20:33
#117
 | 
Sri Lanka ezfaze 
kkkkk
2018-12-17 21:01
first thing happened already now just add flusha and FaZe can be good again
2018-12-16 19:22
- karrigan + friberg
2018-12-17 18:45
#82
 | 
Portugal martim114 
Im pretty sure flusha doesn't get along with the majority of the faze guys
2018-12-17 18:50
#86
China o_O 
no
2018-12-17 18:56
Expected baiting thread from kickfribergffs
2018-12-17 19:02
#97
 | 
Poland number0w 
+taz one of the best igl in the world, very good aimer as well
2018-12-17 19:18
#102
 | 
United States Nellie^ 
+Pronax has 3 majors
2018-12-17 19:25
expected from choke clan fan. WE NEED THE OPOSITE WE NEED TO SAVE CS SCENE!! get rain and olof to fnatic, and fuck the chokers!!! the universe of cs will be in line again, and we will save the game!!
2018-12-17 19:37
#107
 | 
United Kingdom Jeremy_Kyle 
true
2018-12-17 19:42
thanks
2018-12-17 20:22
flusha only usefull with wh
2018-12-17 19:43
He or Dennis are lowkey the best choices if s1mple isnt a option
2018-12-17 20:39
nah, dennis is a worse version of rain
2018-12-17 23:02
Login or register to add your comment to the discussion.