Thread has been deleted
Last comment
bolsonaro is a joke
Potti | 
Other flynttt 
5 days of governament he already did so many shit its unbeliveble tbh cry is free bolsominion your idol is just another corrupt politician ... a pretty hypocritical one btw
2019-01-05 14:21
Topics are hidden when running Sport mode.
now say it without tears in your eyes
2019-01-05 14:22
31 replies
hard not crying looking for the future of my country
2019-01-05 14:23
29 replies
nice london. also wipe your tears.
2019-01-05 14:23
19 replies
also you have a point or ?
2019-01-05 14:26
17 replies
Brazil is free from shit leftists. Now there's a hope for people in your country. Where leftists touch, only disgrace comes!!!
2019-01-05 15:17
16 replies
A disgrace that you contain so much racism
2019-01-05 15:21
2 replies
Leftie is not a race though
2019-01-05 15:39
1 reply
Racism is a hard word to define, but here is the fist couple of lines from wiki: The ideology underlying racism often includes the idea that humans can be subdivided into distinct groups that are different due to their social behavior and their innate capacities as well as the idea that they can be ranked as inferior or superior.
2019-01-05 20:16
+1
2019-01-05 17:30
free from shit leftist and governed by shit rightist how this is better? u can love as much as you want a ideology.. this will make you only a idiot
2019-01-05 17:41
You always forget that right wing corruption is just as bad. Its like thinking about would you rather get fucked by me or bbc, both are the same but with different taste.
2019-01-05 17:46
8 replies
Theres nothing close to what leftits had done to Brazil when we talk about corruption!!!!
2019-01-05 18:13
7 replies
Just wait and see. Hes gonna ruin your rainforests for corporations :D
2019-01-05 18:36
2 replies
#130
 | 
Brazil vizetti
yeah thats bad man, i feel sorry for our planet
2019-01-05 18:40
#297
God | 
Other tdsh1
he literally created laws to protext that, dude.
2019-01-06 20:55
lol you're fucking retarded
2019-01-05 18:49
2 replies
No, brazilians are retard. How could they support so long a shit leftist goverment that was running Brazil to disgrace?? How can some stupid support a former corrupt president who lives in jail?
2019-01-05 19:05
1 reply
damn you really think pt did all of it alone don't you? you sound even more retarded now
2019-01-05 19:06
#345
 | 
Brazil Neenzu
The leftits only fucked our country
2019-01-07 17:33
#230
 | 
Finland Jodecast
well why are the nordic countries so great then?
2019-01-05 23:51
+1
2019-01-06 08:29
Thats literally the only thing you have, isnt it.
2019-01-05 15:08
Its because burger here is just saying that their president told 7658 lies in his 2 years so you have nothing to cry about compared to devided states of America...
2019-01-05 15:20
4 replies
+1
2019-01-05 15:37
#75
 | 
Belgium Miiyata
Oof
2019-01-05 16:06
#99
 | 
Brazil MrLucas
+1 lol
2019-01-05 17:55
#299
God | 
Other tdsh1
Destroyed.
2019-01-06 20:57
The best for our country is vote Amoedo 2022
2019-01-05 18:42
3 replies
sure, if you're part of the 1%
2019-01-05 18:49
2 replies
Amoedo has the bests economic/educational/health/security, etc proposals
2019-01-05 22:54
1 reply
#315
 | 
Brazil eoteamo
ty dude i lmaoed amoedo omegalul
2019-01-06 21:31
_\\_\\\7
2019-01-06 04:00
Who???????
2019-01-05 14:22
5 replies
google it if want laught about brazilian population
2019-01-05 14:24
4 replies
people
2019-01-05 19:47
#300
God | 
Other tdsh1
learn english COMMIE!!
2019-01-06 20:58
2 replies
im learning already where am i a commie?
2019-01-06 20:58
1 reply
#318
God | 
Other tdsh1
não corta minha vibe, tenho que arrumar um adjetivo :D
2019-01-06 21:36
hater, take the rope, and never back again
2019-01-05 14:22
2 replies
q?
2019-01-05 14:23
1 reply
#209
 | 
Brazil oldStar
That explains everything...
2019-01-05 20:14
No, Bolsonaro is a human being.
2019-01-05 14:22
23 replies
No. He is a joke classifing him as the same thing as you and me is just sad
2019-01-05 14:25
22 replies
Jokes are supposed to be funny. Also, classifing him, a president, a millionaire as the same thing to you, internet babyrage is the biggest compliment
2019-01-05 14:30
20 replies
Hitler was also Head of his Reich and almost certainly a millionaire. See the fallacy?
2019-01-05 15:09
18 replies
Nt, Hitler was poor. You dont compare these two. Bolsonaro was elected. Democracy!
2019-01-05 15:13
10 replies
I am just saying that someone who is a rich president can also be a terrible president, making terrible decisions and isnt free of criticism just because he has more money than you. Its just a non-sequitur. Doesnt have anything to do with this.
2019-01-05 15:17
4 replies
Once you get rights to vote, you lose rights to complain.
2019-01-05 15:19
3 replies
How does that make any sense. Lets say you vote for your ideal politician and I vote for a life-long child molester who openly admits he wants to do everything to ruin the country, put money into his own pockets and the flee the country to the bahamas when he has successfully started a civil war. My guy gets into office. You should not have the right to complain and criticize?
2019-01-05 17:37
#207
 | 
Brazil soubarney
This is either a nice bait or one of the most retarded things i've ever come across
2019-01-05 20:11
1 reply
I've heard that so many times in this country .. limão.
2019-01-05 23:07
hitler was elected dumb fuck
2019-01-05 18:50
3 replies
After killing all his communists opponents lol?
2019-01-05 18:52
1 reply
#226
 | 
Germany GiiGa88
after jail them for burning the reichstag and other crimes
2019-01-05 23:49
lmao you are dumb asfk
2019-01-15 05:55
Hilter was elected too...
2019-01-07 17:33
I see the fallacy, it's called "Reductio ad Hitlerum"
2019-01-06 03:56
6 replies
When I wrote my comment, I expected some fuckwit to try to be smart once and come at me with your exact comment when I could have used ANY millionaire head of state that didnt really have a "good" reign. Hitler was just the first one to come to my mind. Im sure if you had actually tried to understand my comment you would have realized how idiotic your reply is.
2019-01-06 10:35
5 replies
Ofc you did, that's why you used him. A genius you are. It gets funnier because you used Hitler as a bad example, lmao. Just showed us how ignorant you are about the glorious Third Reich, you guys can't pass a minute without comparing Bolso to Hitler. And you think that it is a offense. Lol.
2019-01-06 15:05
4 replies
Has there ever been a rich head of state at any point in history in any country on the world who wasnt perfect at his job?
2019-01-06 16:10
3 replies
>rich head of state >Germany after WWI DUUUUDE
2019-01-06 16:55
2 replies
Thanks for avoiding my question. That says it all.
2019-01-06 20:21
1 reply
Can you explain what your question has to do with ur fallacy? Wtf
2019-01-06 21:27
Bolsonaro before politics was a soldier, nor politic/soldier are professions that make you rich, unless you steal the shit out of the poppulation, of which he did
2019-01-06 21:00
wow, that is the principle behind most wars in the world. segregation. keep on doing it, separating us and them. that is what real communists need to make a revolution.
2019-01-06 17:07
"already did so many shit" what exactly?
2019-01-05 14:26
54 replies
He is just a mad lefist
2019-01-05 14:27
i will need some time and efort to list everything u really want it?
2019-01-05 14:27
45 replies
just a couple things is fine
2019-01-05 14:28
35 replies
he merged some ministerys that are conflicting (like agricultural and envirament) and already covered up a corruption scandal
2019-01-05 14:33
34 replies
nice try fake news TRUMP IS WITH BOLSONARO , so that's good
2019-01-05 15:14
#89
 | 
Brazil SecondKS
he did not fuse these ministries, did you smoke or Just crazy?
2019-01-05 17:42
7 replies
true he took a step back in some of his initial proposes but still a lot of "politicagem" is happening in this matter
2019-01-05 17:48
6 replies
#288
 | 
Brazil vhq
16 year old pretending he knows about politics LOL! post what bolsonaro did and why it was wrong instead of being a blind leftist kid (retarded implicit when i said leftist)
2019-01-06 18:37
5 replies
not here to educate kids sorry
2019-01-06 18:38
4 replies
#290
 | 
Brazil vhq
u here to cry and say SEREI RESISTENCIA Hheuhueuhehue retarded keep crying for 8 years HUEhuehuEHUE
2019-01-06 18:39
3 replies
you have a point or?
2019-01-06 18:41
2 replies
#303
God | 
Other tdsh1
he is mocking you my friend all he was looking for were more elaborated statements
2019-01-06 21:02
1 reply
stop reviving this death thread sing wtf more braindead minions will come and start to shit with their fingers and im tired already of answering them
2019-01-06 21:03
#252
 | 
Brazil morFeux
1. he did not. stop spreading fake gossip. 2. he did not also. public justice ministry is still investigating. what else? all u said is lie so far.
2019-01-06 16:42
24 replies
#94 and passing the case for the minister of justice that he just put there is not covering the case?
2019-01-06 16:44
23 replies
#255
 | 
Brazil morFeux
MP is not ministry of justice nor he has put the head of MP in there. u are a sociological retard, im sorry to say that to you. nothing personal.
2019-01-06 16:46
#257
 | 
Brazil morFeux
and 92 has no facts either. try harder.
2019-01-06 16:47
21 replies
u can belive in what ever u want the facts are there im not here to educated anyone sociological retarded is u for beliving that this case is being judge with no bias, sorry to say that to you. nothing personal. deny the fact that mouro has the power in this case now is minionism ^^
2019-01-06 17:24
20 replies
#270
 | 
Brazil morFeux
does he? u are a institutional ignorant and does not know how democratic institutions work. the ministry of justice has no power over the public ministry. go study before saying such imbecile things. i can see u rely on memes to think, unfortunately.
2019-01-06 17:27
19 replies
hahahaha now u belive in our instituions?
2019-01-06 17:29
8 replies
#274
 | 
Brazil morFeux
brasil is a democracy whether u like it, believe it or not. the public ministry is independent for a while, and u can check our recent history for its deeds. the fact that u dont believe and like this dystopical delusion of yours does not make it real. deal with it. and what do u mean with "now i believe"? do not act like you know me. you dont.
2019-01-06 17:36
7 replies
so, you believe crapbag is a honest man?
2019-01-06 21:05
6 replies
#308
 | 
Brazil morFeux
no. i believe that hes playing an important role atm and he seems to depend on military support. this makes him sort of more trustworthy comparing to the other options we had. the democratic institutions are becoming better. still a lot of crap, old politicians, but nevertheless becoming better, specially the judiciary. whats being done in this run is to try to better the legislative. its a process, a long one. may bolsonaro play his role the best he can. i hope he succeed, despite all his crap, which is not small.
2019-01-06 21:16
5 replies
i have to disagree with a lot of things you said: 1) he seemed "trustworty" (if you are racist/dumb) when he ran the campaign, some of he's shits are already dug up; 2) democratic institutions are not becoming better, majority of congress do whatever they want with little/no repercutions (aka GOLPE); 3)old politicians are not the problem, young people (aka bolso's son) are even more eager to steal; i have to agree with mr. flynt, you are a bolsominion and ignorant for trusting such a terrible person
2019-01-07 02:25
4 replies
#334
 | 
Brazil morFeux
1. the trustworthy is due to military connections only, read what i wrote. no one in sane conditions will betray the military. i said hes sort of more trustworthy. 2. the democratic institutions are getting better, indeed. i dont know if ure young enough or biased, but the institutions are a lot better than 10y ago. congressman, governors have been arrested, some laws have been voted due to public pressure, lots of schemes have been dismantled. 3. old politicians are the problem because they do things the old way, bargaining for bribe. even if the new ones will do it, it wont be "institucionalized" as it has been. if u read what i wrote, u will see my opinion, and its different from what uve assumed. 4. bolsonaros son, i hope, still will answer for the scandal yet to be resolved. hes product of a failing organism. i dont know if ure biased or is just another kid product of stereotypes. in any case ure wrong as ur interpretation was obviously biased. seems that you are the racist/dumb. in 1, u obviously misunderstood, i hope by a bug and not by idiocy. in 2, i think youre just young enough. otherwise ure idiot. in 3, i dont question bolsonaros son ethics, i think hes crap, but u are insane or just ignorant to question that its getting better.
2019-01-07 07:15
#335
 | 
Brazil morFeux
in any case, u have a shit spirit. how come did u assume so many crap and didnt even read the fucking text i spent time to write?
2019-01-07 07:18
2 replies
obviously you voted for crapbag, thats enought for me to know its not worth spend 1 more word with you btw "the trustworthy is due to military connections only, read what i wrote. no one in sane conditions will betray the military. i said hes sort of more trustworthy." LOL
2019-01-07 12:06
1 reply
#342
 | 
Brazil morFeux
so u voted for PT, haddad, and brag about nothing changing. how would it? and still dont want to argue with someone that voted for the other candidate. furthermore, laugh at it all like a clown. if u cant make an argument or think outside this rotten box, im sorry for you. ure just another fanatic cheering for the countrys failure, unfortunally.
2019-01-07 16:33
i know well how they were supposed to work and i know well how they really work different from you blind minion =**
2019-01-06 17:31
9 replies
#275
 | 
Brazil morFeux
of course ud appeal to a nonsense meme to try to counter a legitimate argument. try harder. u dont know me nor your country as uve pointed in every single post uve made. ure the imbecile shown in planetary statistics about brasil.
2019-01-06 17:38
8 replies
insulting me really is showing how of a trigged minion u are cause im showing the truth that your idol is just another corrupt politician u will realize soon enough if u not just another new era PTista rlx have a good day
2019-01-06 17:41
7 replies
#279
 | 
Brazil morFeux
1. he is not my idol. 2. i pointed that the 2 actions u said he did are false. 3. u called my bolsominion and is acting like its not an insult. 4. u showed no knowledge about democractic institutions in brasil to say about its mechanics. 5. the truth u supposedly have is not based in facts, since u have not provided any. the real name for it is fanaticism. 6. i dont know about your futurology, but that wishful thinking shows how fucked up you are. take care.
2019-01-06 17:49
6 replies
oh now you are respectful nt trigged minion
2019-01-06 17:51
5 replies
#284
 | 
Brazil morFeux
u have no argument at all. just the average fanatic imbecile. no point in going on. shame on you.
2019-01-06 17:58
4 replies
my argument bolsonaro in 5 days of governament already did so much shit that is unbelivable thats my argument there u go
2019-01-06 18:06
3 replies
#286
 | 
Brazil morFeux
thats called a loop. of course a low capped intelligence tactic. nothing personal. my first comment was addressing the facts u wrote to illustrate ur argument, and NOTHING NEW came from you since then. it just shows how u couldnt even understand the conversation. i read u consider urself far right. STOP SAYING CRAP. u deserve left, u need to be taken care. no such idiot would thrive in a free country. cut the crap and go study u meme fanatic unfortunate.
2019-01-06 18:19
2 replies
god u really are trigged minion sorry for u what u asked me is to read the news for u something that u can do by yourself maybe new era PTistas cant do that actually hm...
2019-01-06 18:21
1 reply
getting rekt with facts and still trying to push "minion" bullshit ??? LUL
2019-01-21 00:25
Hating on someone with no backup proofs, yeah, thats what lefties love to do.
2019-01-05 14:29
8 replies
im far right btw
2019-01-05 14:31
7 replies
You think you are. Provide proofs. List those shit thing he has done?
2019-01-05 14:33
6 replies
for what u are just a braindead retarded that calls everyone that doesnt agree with your mental ilnesses a leftist will not bother losing time with someone like u i can take the truth and rub in your face nothing will change u already chose to be blind cya=*
2019-01-05 14:39
5 replies
You are the one crying about Bolsonaro. You are the one who made this hatred thread. I'm asking you to show me reasons you hate him for. What did i get? Nothing. I didn't use an offensive language whatsoever. You are the aggro here and liar. Liar til you show at least something bad he has done.
2019-01-05 14:46
4 replies
crying? just pointing what happened in 5 days of governament.. hatred thread? just pointing what happened in 5 days of governament... leftist is not offensive? what world u live? #32 already pointed some basic stuff really bad that happened in this 5 days im not here to educate kids u can search by yourself what is happening ^^
2019-01-05 17:38
3 replies
Chora seu esquerdinha filho da puta
2019-01-05 19:57
1 reply
nt new era PTista
2019-01-05 20:04
#254
 | 
Brazil morFeux
fake facts. at least say one thing he did wrong. its not hard, but u failed hard to list only 2 in your supposedly extense list.
2019-01-06 16:44
He watches too much "meteoro" YouTube channel I love u flynttt though
2019-01-05 14:28
3 replies
i watch a lot of things different from biased retardeds that watch only what they want to see ;)
2019-01-05 14:30
2 replies
Meteoro is biased tbh
2019-01-05 14:33
1 reply
that why i not watch only them
2019-01-05 14:34
Remove LGBTs from Human Rights remove landsn from natives etc
2019-01-05 23:52
2 replies
thats what he promised he would do tho, right?
2019-01-06 00:00
1 reply
#239
 | 
Brazil MiBrS2
Yeah, and yet people voted for him ... btw the amazon will be vanished by the time he left the presidency. Im just sad for my country and Im so sorry for the native people still leaving under their own cuture cuz they wont anymore.
2019-01-06 00:22
Yeah i miss billions being stole :(, A minister who said boys wear blue is worse than Palloci who helped pt make the biggest robbery of 21st century
2019-01-05 14:26
10 replies
Bring back Palocci ffs
2019-01-05 14:26
lul u are clueless with what is happening rn i see caso queiroz já foi sensurado n demorou 5 dias imagina em 4 anos qq vai acontecer
2019-01-05 14:28
8 replies
Na pior das hipóteses tudo igual, roubalheira desemprego economia estagnada. Nada diferente do q ja acontecia Na hipótese razoavel, uma melhora na segurança, umas reformas q deixa o Brasil respirar um pouco, veremos.
2019-01-05 14:32
7 replies
Na hipótese razoavel roubalheira desemprego economia estagnada. Nada diferente do q ja acontecia pronto corrigi pra vc
2019-01-05 14:35
melhora na segurança? o que ele tentou fazer nos 30 anos de politica nesse sentido? nada. só pq é ex militar nao quer dizer bosta nenhuma. reformas? tipo juntar agricultura com meio ambiente? colocar 50% de gente investigada nos ministerios? ou oq? posso continuar ate amanha a lista.
2019-01-05 15:05
5 replies
Pô cara, odeio o Bolsonaro por eu ser liberal e ele ter sempre sido um coletivista safado. No entanto não sei o que deu na cabeça dele de colocar um chicaguista no Economia e esse ter botado mais um monte de chicaguistas no governo. Se ele PARAR de meter o pé dentro da Economia, Paulo Guedes terá campo fértil pra realizar as reformas, sim, REFORMAS, imprescindíveis para o país, visto um sistema previdenciário totalmente injusto e uma carga enorme de impostos extremamente complexa. Olhe no ranking dos países mais liberais economicamente e compare com o ranking de IDH, é inegável que seja necessário uma abertura comercial, maior facilidade pra se abrir e fechar empresas, diminuição do número de estatais (+400) O resumo do governo Bolsonaro é: se ele parar de FALAR e de governar, quem sabe os ministros não consigam fazer alguma coisa, até pq propostas como dar carta branca aos policiais na Segurança, militarizar as escolas e botar cartaz contra doutrinação na Educação e uma reforma mais branda e injusta até q a do Temer na Economia parecem piadas, se não fossem pensamentos do presidente do país
2019-01-05 16:02
4 replies
foda mano concordo contigo em varios aspectos porem muitos dos ministros nomeados tao ali so pra completar promessas politicas vai ser dificil os bons ministros nomeados se sobressairem com tanto nego inutil no poder ainda mais q o poder maior ta na mao d um imbecil = o bolsonaro claro q sempre existe esperança mas ta bem dificil
2019-01-05 17:35
3 replies
#134
 | 
Brazil vizetti
mlkada, o bagui é q o brasil vai continua uma merda por pelo menos mais 3 decadas e nao ha nada que nos possamos fazer.sem contar os politicos corruptos as facções criminosas ja tao dominando tudo,bagui é sai daqui
2019-01-05 18:47
2 replies
#307
God | 
Other tdsh1
MLKADA O BAGUI É SAIR DAQUI HUHAUAHAHAHAHHAUAHAUAHAHAHAHAHHAHA
2019-01-06 21:09
1 reply
huehauehauehuaehuaheuhauhuea
2019-01-06 21:23
You're free to leave. Our BASED president is anything but corrupt and homosexual
2019-01-05 14:26
22 replies
idk about both of your afirmations corrupt the queiroz case is telling me other things and nietz explains well his relation with homosexualism what bring me the doubt of he is one or not
2019-01-05 14:30
10 replies
>Queiroz As you can see there's nothing about Bolso here. Who the hell is nietz?
2019-01-05 15:04
9 replies
abreviation for Friedrich Nietzsche
2019-01-05 17:32
8 replies
Oh you follow that logic "you talk about hating Nazis all time you must be one xD", "wow you make fun of all fat people you see you must be one xD" Unbelievable you still accessing this forum to high iq ppl
2019-01-05 18:50
7 replies
go study nietz then we talk about it ok?
2019-01-05 18:52
6 replies
Already the "go read a book" argument. Laughable.
2019-01-05 18:54
5 replies
if u laughting about that is cause u see this argument a lot i recomend u to study a little maybe will be good for u and u will stop seeing this argument being used against u
2019-01-05 18:56
4 replies
Can't you see that the smartest thing to do is argue with me instead of say "go read a book" which doesn't add a single thing to our discussion?
2019-01-05 19:04
3 replies
well u clearly doesnt know much about nietz i dont know enough to argue about it and even if i knew i would not waste my time with someone like u in a cs forum about it so i recomend u to read it since u asking me things about his philosofy in #140 im getting tired so u have a point or?
2019-01-05 19:08
2 replies
>since u asking me things about his philosofy in #140 Now this is just baiting or poor reading skills. And now you say that can't explain me his philosophy even using him against me. FFS the fact that your vote equals the same as mine is the reason behind 13 years of PT
2019-01-05 19:13
1 reply
as expected u dont have a point and is just bitching like a braindead minion that u already confirmed that u are thx cya new era PTista
2019-01-05 19:19
he's actually a faggot, rita lee knows him best
2019-01-05 18:53
10 replies
Rita? That degenerate singer? Yeah ofc l trust a person with tattoos and a so idiotic past
2019-01-05 18:55
9 replies
"ofc I trust a person with tattoos" trust the guy who went 27 years doing nothing in congress then, your problem
2019-01-05 18:58
8 replies
If proposing hundreds of projects and get all of them denied by their opposition is nothing, I'm fine
2019-01-05 19:02
7 replies
have you read any of his propositions? it's all useless shit
2019-01-05 19:04
6 replies
Then you agree that he did something in 27 years. Ofc I read and some were really good, yet I disagree with almost all his proposes related to military
2019-01-05 19:08
5 replies
he did, he was breathing the whole time so he did something yeah...fuck the military, a bunch of useless people wasting my fucking money
2019-01-05 19:14
4 replies
First you agree with me confirming that he did something and now you decide to contradict yourself "have you read any of his propositions?" And now "he did, he was breathing the whole time" >yeah...fuck the military, a bunch of useless people wasting my fucking money I'm done
2019-01-05 19:38
3 replies
He's baiting dude
2019-01-05 19:39
2 replies
That's what everyone say when I show how right I am. The "I was just pretending to be retarded" excuse always makes me happier.
2019-01-05 19:48
1 reply
Yeah expected from a leftist
2019-01-05 19:54
leftist gonna cry for 8 years, then bolso will leave and another right wing will come up, and them 8 more years whining, and this my friends, is pure entertainment
2019-01-05 14:38
12 replies
im far right btw
2019-01-05 14:40
3 replies
of course you are lmao
2019-01-05 14:40
2 replies
why u say so?
2019-01-05 14:41
o yes cause u are a braindead minion cya =*
2019-01-05 14:42
This is what I have always wondered. Why do you guys think that its a good thing when politics (which is literally the shit that shapes EVERY aspect of your environment) are like a high school tv-shitshow? Its a BAD THING. Its not supposed to be entertainment, its supposed to be constructive work.
2019-01-05 15:12
7 replies
It's always entertaining watching stupid people get mad, you know that, we all know that
2019-01-05 15:17
6 replies
Its sometimes entertaining but isnt it mostly sad and worrying? These idiots make decisions that influence your life and I just dont understand whats so funny about that long-time prospect.
2019-01-05 15:18
5 replies
Leftists only make decisions that influence my life when they are in 'power', since they're not anymore, it's pure entertaining.
2019-01-05 15:19
4 replies
So you think that right-wing politics dont impact your life?
2019-01-05 17:39
3 replies
Positively, of course. But i'm joking with the leftists, so it has nothing to with it.
2019-01-05 17:45
1 reply
positively auewhuahuaehuaeheauhuaheaeuhaeuhae BURRO
2019-01-05 18:54
see how hard is to argue with this new era ptistas here in brazil?
2019-01-05 18:18
#TemerDidNothingWrong #MyFavoriteVampire #ComeBackTemer
2019-01-05 14:41
1 reply
+1 i miss him so much =~
2019-01-05 14:41
NAO RESPEITE O BOLSONARO
2019-01-05 14:50
1 reply
+1 my love
2019-01-05 17:31
cry is free, disgusting leftist
2019-01-05 14:54
10 replies
im far right btw
2019-01-05 17:28
9 replies
yeah you sure are
2019-01-05 18:02
8 replies
you have a point or is just another braindead minion?
2019-01-05 18:07
7 replies
to make this thread you're either not a brazillian or you're a leftist, there is no other explanation anyone that is not an assumed leftist in brazil and knows what they're talking about is optmisitic about bolsonaro
2019-01-05 18:19
6 replies
just respond im a braindead minion next time thx
2019-01-05 18:21
2 replies
decent bait, 4/8, grats
2019-01-05 18:23
1 reply
thx but im not baiting
2019-01-05 18:28
how the fuck can you be optimistic? are you fucking blind or braindead?
2019-01-05 18:55
2 replies
how can you not be? after 16 years brazil is finally free from PT
2019-01-05 19:25
1 reply
+1
2019-01-07 07:28
100% br ''unbeliveble''
2019-01-05 15:04
#50
 | 
Brazil fuz1nato
try to govern alone a country without politicians aliance
2019-01-05 15:05
3 replies
exactly what pt did
2019-01-05 17:29
2 replies
#106
 | 
Brazil fuz1nato
prove it or i'll kill you omegalul
2019-01-05 18:09
1 reply
xD
2019-01-05 18:12
so was hitler tbh
2019-01-05 15:21
another user trying to bait, this is so fucking boring.
2019-01-05 15:36
2 replies
dont know how this is a bait
2019-01-05 17:30
+1
2019-01-05 18:48
You think Haddad would be a better option?
2019-01-05 15:38
RIP BRAZIL
2019-01-05 15:39
2 replies
apparently we were doomed since 1500 =/
2019-01-05 17:30
l8r rainforest
2019-01-05 19:50
WW III incoming... Trump, Bolsonaro, let's see whos next
2019-01-05 17:44
1 reply
nicaragua already have a rightist dictator as well if im not wrong
2019-01-05 17:51
It's been only five days and you are already using sophism in order to deceive foreigners about what happens in Brazil just because you're actually so anti-democratic and immoral that you can't even accept the defeat at the polls of the most corrupt leftist political party the world has ever seen? Get hit by a bus.
2019-01-05 17:53
27 replies
im far right how pointing a covered up a corruption scandal is sophism? how pointing a lot of questionable measures in just 5 days is sophism? get hit by a bus xD
2019-01-05 18:10
26 replies
Why on eath would a "far-right person" even bother talking about the flaws of an especific politician if he/she supposedly wants the fall of the whole state in the first place? By the way, I've noticed that you made a comment low key defending/justifying PT's atrocities above. You're a lying machine and I hope you and all your family members die in a car crash. Happy New Year.
2019-01-05 18:28
25 replies
point where i defend/justify PT's atrocities pls
2019-01-05 18:29
15 replies
How does #77 sound to ya?
2019-01-05 18:32
14 replies
sorry if u dont have education enough to interpretate a argument but i was not defending or justifying anything there
2019-01-05 18:34
13 replies
Of course you weren't defending anyone there. You were just being ironic, right? You filthy hypocritical, psychopatic piece of garbage.
2019-01-05 18:37
12 replies
you have a point or will just insult me cause i dont agree with u that bolsonaro will be a good politician? cause u really sounding like a braindead minion or new era PTista now
2019-01-05 18:38
11 replies
I never said he would do a good job, though. I just don't like dishonest people.
2019-01-05 18:45
10 replies
good me neither
2019-01-05 18:50
but you like bolsonaro? funny shit
2019-01-05 18:56
8 replies
He wants leftists to be tortured and killed as much as I do.
2019-01-05 18:59
7 replies
you're just a playboy who knows nothing about life talking shit about something you have no idea what is, you have no idea how retarded you sound with this torture shit, it's funny cus you wont say this to anyone's face but behind the screen you're so brave, you can't kill a mere bird let alone a human being so stfu kid
2019-01-05 19:03
6 replies
I guess someone got severely butthurt here...
2019-01-05 19:06
4 replies
chora boy tu sabe que é verdade
2019-01-05 19:07
3 replies
My apologies. I failed to focus on what you were previously trying to say because I started laughing at your verbal aggressiveness. tl;dr, please.
2019-01-05 19:16
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk certeza que é algum nordestino cabeça chata, vai tomar banho porra
2019-01-15 05:57
paraíba lul 100%
2019-01-17 05:31
#325
God | 
Other tdsh1
whenever i'm scrolling this thread i laugh my ass off with this one, LOL. the worstnpart is that this guy still calls someone a psycho after everything he said... Seriously, i'm dead.
2019-01-06 23:31
#309
God | 
Other tdsh1
realmente... não exagerei quando disse que você é doente mental
2019-01-06 21:18
8 replies
Que você tenha uma morte lenta e altamente agonizante engasgado com o próprio vômito.
2019-01-06 21:25
7 replies
#319
God | 
Other tdsh1
poxa.. alguém desconsentindo do Bolsonaro? deixa eu desejar morte para a família de tal individuo, mas antes deixa eu questionar por que a pessoa não fala do PT em um thread focado em apontar nos atos do Bolsonaro, mais conteúdo pro texto ficar sofisticado, por que não? :D sou contra o ódio e o racismo, mas cometo o mesmo contra a aqueles que *fazem* tal, provar o próprio veneno, acabar com o preconceito mais rápido... :DDD o presidente mito que você mamou os dois ano passados inteiros cogitou um negativista do aquecimento global, é, vou acabar por aqui.. :DDD
2019-01-06 21:45
6 replies
Você não merece morrer por qualquer opinião política, mas por ser uma pessoa podre mesmo. A propósito, belo sofisma também. Pegada do contexto com selo MEC de qualidade.
2019-01-06 21:53
5 replies
#324
God | 
Other tdsh1
foi você mesmo quem se usufruiu de ódio, e, pelo o que eu mencionei, não vejo quaisquer pegadas foras de contexto, visto que você usualmente curte de verdade e se conforta em dizer atrocidades. "he wants to lefties get tortures as much as i want to" e ninguém merece morrer por distinção ideológica, certo? você com o seu achismo disse que o OP tem que ser atropelado por um onibus por que ele não aceita a derrota do PT, e já arruma desculpas pra difamar o governo e enganar estrangeiros, e eu, on other hand, conheço o OP e ele desgosta imparcialmente do PT e do Bolso. a propósito, eu ri pra caralho fom aquele supervillain mandando uma real pra você, e, realmente... mas o meu ponto aqui é só abrir seus olhos e fazer a missão impossivel de lhe discernir que você é um retardado e ignorante de merda
2019-01-06 23:29
4 replies
Aquilo foi um bait, seu mentecapto. Quanto a desejar que as pessoas morram, eu uso expressões de impacto justamente para que o outro lado se choque e se empenhe a me responder. Mas não é de hoje que você deixa bem claro o seu elevado grau de analfabetismo funcional pra mim (porque inocência não é), então sei de antemão que absorver contextos e detectar "dog whistles" não é bem o seu forte. "(...) você usufruiu de ódio", hahaha. Sem falar na fachada de integridade que só engana quem não troca mais de duas mensagens com essa sua caricatura imunda, digna de pena. Mas o meu ponto aqui é incentivá-lo a permanecer no mar de burrice e artificialidade que paira sobre seus arredores. Até porque, graças a gente como você, eu renovo a minha fé de que vestibulares não são tão concorridos nem certas oportunidades de emprego são, de fato, inalcançáveis.
2019-01-07 00:13
3 replies
#328
God | 
Other tdsh1
hur dur aquilo foi um bait com certeza foi, seu retardado de merda, até parece que meu ponto se desvalida quanto a você ser um demente que, de fato, curte disseminar ódio. ou você quer que eu elabore detalhadamente de quando eu te chamava de macaco por adquirir o comportamento e qi de um primata, e você, por outro lado, procurava sempre justificar suas conotações complemente racistas com argumentos tais "provar o próprio veneno"? seu nivel de dialética é equivalente a de um subhumano tanto que sempre procura escapar de forma ridicula.
2019-01-07 00:45
#332
God | 
Other tdsh1
ah, sim, e, claro, sendo totalmente adepto a você conceitualmente, o que eu acha de eu desejar câncer pra sua família inteira a cada mensagem então lhe faço um escravo dessa conversa?
2019-01-07 00:49
1 reply
#349
God | 
Other tdsh1
e claro, *
2019-01-07 23:08
Expected from brasil
2019-01-05 17:58
1 reply
#172
 | 
Europe Qaia
Sad True
2019-01-05 19:12
I voted for Amoedo, but we survived this populist leftist shit. Bolsonaro has my support as long as he keeps trying to reduce this state machine that stagnated the country. To be criticizing just to seem like an intelectual teen like a tantrum is just mental shit
2019-01-05 18:01
6 replies
i have nothing against his propose of reducing the state but in this 5 days of governament i really cant agree with anything that he did he did only shit tbh
2019-01-05 18:11
5 replies
for you it may be shit, but for those who have it with all the government data it can be something that should have been done Who do you think is most empowered? Are you there from your house, or are they working for it?
2019-01-05 18:18
4 replies
you really have a point but PT in the power was making the decisions.. and with your argument they were right in everything that they did so.. invalid point
2019-01-05 18:19
3 replies
But I did not stay on the internet every day analyzing every decision of the PT government. There are 5 days of government and every day someone says something like "Bolsonaro is a joke" This seems much more tantrum than a criticism The best analogy for this is the passenger cheering for the plane crash and say "I warned him he was not a good pilot"
2019-01-05 18:29
2 replies
i see that can look like that but im just trying to point how bad this first days of governament were not my fault that people bitch about everything just trying to be reasonable and im really sorry if just looked like bitching about the governament with no reason
2019-01-05 18:32
the thing is, bolsonaro IS a joke, all of this "bolsonaro presidente" shit started as a joke, CQC used to show him and people would laugh and mock him until some lunatics started taking him seriously and well, here we are we literally have a meme for a president
2019-01-05 19:12
he's terrible
2019-01-05 18:01
read the book by 2 harvard professors called "how democracies die" it's a 2018 book, ull have all your answers
2019-01-05 18:20
1 reply
great book indeed
2019-01-05 18:32
TRUMP WILL BE IMPEACHED AND BOLSONARO IS GONNA BE ONE OF THE MOST DISRESPECTED LEADERS IN THE WORLD. MARK MY WORDS. ADD ME ON 2020 RIGHT-WINGED CATTLE.
2019-01-05 18:45
19 replies
ok let's see
2019-01-05 18:49
1 reply
He is crying because people around the world have wake up and stopped to support shit leftists goverments. Where leftists touch, disgrace comes.
2019-01-05 19:08
And Hilary has 99% chances to win, right? Bolsonaro won't will the elections as well? Obey the New Era, fam
2019-01-05 18:53
4 replies
come back here on january 1st 2020
2019-01-05 18:58
3 replies
Delusional
2019-01-05 19:04
2 replies
I'm not guilty if you're blind with reactionary bu11sh1t.
2019-01-05 19:28
1 reply
Eh... Dude, the reactionary party is yours
2019-01-05 19:41
lets hope for this but as i know history i cant see that happened we are doomed by rightist in this next years prob;/
2019-01-05 19:00
10 replies
Trump will be either impeached or he'll resign. But he's not gonna be the president of the US on 2020, that's for sure. Bolsonaro will lose his world partner, and the social democracy from western europe will make Bolsonaro look like a sh1tface for treating enviromental and economical issues as some sort of "marxist conspiracy".
2019-01-05 19:22
9 replies
thats the reasonable scenario but we all know the humanity is far from being reasonable we never know what will happen
2019-01-05 19:23
8 replies
That's the "behind the scenes" scenario going on in the US. A huge amount of republicans senator are alredy supporting his impeachment, and the upcoming economical crysis (evidenced by the market crash last week) will make his situation unbearable. He's also being investigated for a lot of illegal activity with his company, including money laundering and parlament corruption. He's probably gonna resign under the condition they'll leave his company alone and will not move forward with the investigations. That's the likely scenario according to reliable media and politicians.
2019-01-05 19:28
7 replies
lets hope so.. all we can do but im kinda of pessimist with this tbh
2019-01-05 19:30
6 replies
Relax, worst scenario possible is Trump manages to avoid both impeachment and resignation, but the chances of reelection are laughable. He's probably not going to be the republican candidate on 2020.
2019-01-05 19:31
5 replies
thats what everyone said to me about bolsonaro when i started to care about his election
2019-01-05 19:33
4 replies
Yeah, but re-election is a whole different scenario. Trump is not "breaking news" anymore. I can asure you that this neocon moment is gonna be gone in about 2 years.
2019-01-05 19:37
3 replies
nt tarzan
2019-01-05 19:53
2 replies
Come back here on January 1st 2020.
2019-01-05 19:56
1 reply
nt tarzan x2
2019-01-06 08:27
expected from um bahiano fedido
2019-01-07 07:34
I don't like bolsonora
2019-01-05 18:52
1 reply
but do you like spaghetti bolognese?
2019-01-05 19:47
Cry is free commie
2019-01-05 18:52
1 reply
im far right btw
2019-01-05 18:59
Bolsonaro economic team is really really good, i hope he heard them and make Brazil a good country
2019-01-05 19:17
2 replies
only fixing the economy is not near enough to brazil can be a good country imo but yes lets hope they fix it.. our economy is really in a worst than shit state rn
2019-01-05 19:22
1 reply
Faith on Paulo Guedes my boy, he's the truth savior
2019-01-05 20:23
I don't know much about bolsonaro or br politics but I know for sure that it's impossible to have a serious discussion about him on the internet
2019-01-05 19:38
1 reply
true that
2019-01-05 20:19
"Hypocriticial" is that word exist?
2019-01-05 20:05
1 reply
#316
God | 
Other tdsh1
cool, fixes someone's english while you mistook in your own sentence
2019-01-06 21:32
#206
 | 
Brazil JMB_17
yea sure try not to cry: brazil version
2019-01-05 20:07
4 replies
pretty hard with our president right/?
2019-01-05 20:20
3 replies
#223
 | 
Brazil JMB_17
nt
2019-01-05 23:44
2 replies
not trying anything tho
2019-01-05 23:47
1 reply
#240
 | 
Brazil JMB_17
ok
2019-01-06 00:33
Shut up, hes not you're pres. Fake flag coward
2019-01-05 22:57
1 reply
u revived the thread for this? shame on u
2019-01-05 23:10
chora esquerdopata
2019-01-06 00:04
1 reply
im far right
2019-01-06 17:25
#236
 | 
Brazil BUIODA
Plmds para de ser burro petista hipocrita
2019-01-06 00:08
1 reply
sou de extrema direita burro bolsonarista hipocrita
2019-01-06 17:25
you are fucking delusional
2019-01-06 00:09
1 reply
why?
2019-01-06 17:25
Cry more commie
2019-01-06 00:11
1 reply
im far right
2019-01-06 17:26
#246
allu | 
North America hesh
bolsonaro and trump are the goats
2019-01-06 08:45
1 reply
sad
2019-01-06 17:26
so you prefer a government that has not done anything useful in Brazil for more than 12 years and, in addition, has the main PT front in jail ??
2019-01-06 16:14
Retard.
2019-01-06 16:49
bolsonaro is da best stop crying plz kiddo
2019-01-06 17:32
#278
 | 
Belarus @Bitly
When do people get it that presidents don't do all the decisions? They have an impact on those decisions, but the government makes most of the changes, the president are always an easy target because they represent the country. Trump would build the wall, but liberals are stopping him, then they ask "Hey, Trump where is your wall ecksdee?" that's how it works.
2019-01-06 17:47
3 replies
because the wall is a total waste of money. Trump want's to build it because of his ego, not because it's going to improve the lives of Americans
2019-01-06 17:50
2 replies
#283
 | 
Belarus @Bitly
It was his biggest promise during his election campaign, that's why he would build it, to prove that he is trustworthy. I mean have you ever thought about how many presidents there is who actually has seriously "lead" of their country's decisions? Putin, Lukashenka, Rouhani, Erdogan, Kim Jong-un, and China's leader, that's about it. Who knows how much Trump actually controls his country, still he is widely criticized for doing it wrong.
2019-01-06 17:54
1 reply
It was his biggest promise, so now he has to build it to fulfill his ego. He knows it won't have shit to say. Trump seems to me as a totally vapid person, so he probably has little to say, but still he has to approve everything, so obviously it's him to blame if he approves shitty policies.
2019-01-06 21:08
of course. Brazil is a shithole and people are angry. Some loudmouth dude comes around and says a lot of controversial shit, so people start to love him. Brazil won't become better because your leader is racist or homophobic, it will just divide shit even more
2019-01-06 17:48
#293
 | 
Brazil morFeux
dont try to argue with this below average iq unfortunate. he fails in every attempt to make any argument.
2019-01-06 20:40
4 replies
trying to argue about politics in hltv 4Head
2019-01-06 20:43
if u dont understand it yet (cause of your below avarage iq) this is not the place to debate politics this is a internet forum full of trolls and baiters and we have a lot of places to dabate seriusly politics i pointed some questionables acts of our new governament and im trying to be reasonable with everyone.. but when someone come here with his first comment as a insult i cant take this person seriusly and will not be reasonable with him what so ever dont be trigged kid have a good day
2019-01-06 20:46
2 replies
#296
 | 
Brazil morFeux
ur attempt was #32, my reply was #252, and from then on, the horror showcase of ur intellectual skills. u still want more? chill and admit ur unfortunate imbecility. find ur niche somewhere else.
2019-01-06 20:54
1 reply
tsc im really trying to show my superior intellectualityhere cause im a insecure kid oh wait thats you
2019-01-06 20:56
#313
 | 
Brazil gu1d0
hahaha this lefties tears are so sweet....tasty
2019-01-06 21:28
2 replies
#317
God | 
Other tdsh1
nt power guido
2019-01-06 21:35
im far right tho
2019-01-06 21:55
Chicago boys will put Brasil back on the line.
2019-01-06 22:05
Chicago boys will put Brasil back on the line.
2019-01-06 22:05
1 reply
#331
 | 
Brazil bandicoot
wtf are u A wizard?
2019-01-07 00:48
Leftards tears are delicious
2019-01-07 00:15
#329
 | 
Brazil rdgALTT
Go to Cuba
2019-01-07 00:47
#330
 | 
Brazil bandicoot
no u
2019-01-07 00:48
no u
2019-01-07 07:51
nt bolsominion
2019-01-07 23:12
BR politics ResidentSleeper
2019-01-09 12:28
respect brazil daddy
2019-01-10 09:20
"he did so many shit" like what?
2019-01-10 09:22
BOLSONARO IS A CONSERVITARD 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎BOLSONARO REKTED IN 2019 😎😎😎😎😎😎😎😎
2019-01-17 15:13
River Plate
2.07
SWS
1.70
Astralis Talent
1.05
Vilay
9.55
hREDS
1.17
croveNt
4.58
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.