Thread has been deleted
Last comment
hairloss by 20's
 | 
Brazil GoldZera 
why doesn't BENDJI consider hair transplant? he is very young
2019-01-11 21:47
He probably isn't as insecure about it as you would be.
2019-01-11 21:48
oooo burn
2019-01-11 21:49
+1
2019-01-11 22:27
Who
2019-01-11 21:49
#26
 | 
United Kingdom _xC4ctus 
BENDJI
2019-01-11 22:45
#4
 | 
Other xrist 
hair transplant is for insecure people, brace your masculinity and go bald lol
2019-01-11 21:53
#5
 | 
Iceland stlie 
lol
2019-01-11 21:56
#6
 | 
Brazil GoldZera 
but why quitting, I'm insecure for not quitting my well being?so what would you do after breaking your teeth? remove the other healthy teeth that you are left? or just replace the broken ones? by caring about your personal hygiene you're not being insecure you're just maintaining yourself
2019-01-11 22:04
#11
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
missing a tooth or two can actually bring you problems like cavities, bad breath and, depending on the teeth you're missing, even stomach problems as you won't crush your food completely and digestion will take longer. Being bald has no downsides, medically speaking. So your comparison is flawed.
2019-01-11 22:31
YEAH DUDE D E S T R O Y him with FACTS and LOGIC!!!!!!!!
2019-01-11 22:39
#25
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
Ok. Also will remember to stay hydrated thx for the heads up
2019-01-11 22:43
Or get a hair transplant, who gives a shit? Dudes who think this destroys your masculinity are closet gays. Real men are hairy cavemen, who needs clothes lmao amirite
2019-01-11 22:10
#8
cyx | 
Liechtenstein SK_Uppwind 
I'm about turn to 24 and my head is worse than his head. I did use hair loss serum more than 6 months and it affected very good on my head but my doctor said that u have to stop using because side effects of serum is will be bad for you if you continue to use. (I have heart problems since I was born and my aortic vein began to growing up because of this serum) So, I stopped to use serums 1 and half years ago. My hairs continued to fall down. There is nothing to do about it. I passed bad days because of hairloss but tbh I began to love myself with this half-bald head. Idk why I told my story. Everyone has their destiny. Just try to be adapted. Wishing to everyone wonderful weekend!
2019-01-11 22:28
have a wonderful weekend too
2019-01-11 22:27
#17
cyx | 
Liechtenstein SK_Uppwind 
Ty sir
2019-01-11 22:37
Just go "full-bald" then. You will probably look even better ?
2019-01-11 22:31
#19
cyx | 
Liechtenstein SK_Uppwind 
Idk, maybe. Does french girls love bald guys?
2019-01-11 22:38
Just deal with it. Men aren't judged by their appearance but by their capabilities/character. It's your genes you have to accept that it's very different than taking care of yourself, which you should. Of course with all the oestrogen riddled men of today it's hard to accept, like OP.
2019-01-11 22:33
I'm balding out hard and I'm only 18 years old but I don't really care because i have a big beard and that goes very well with being bald :D
2019-01-11 22:33
#15
 | 
Finland no_man 
it costs too much
2019-01-11 22:34
#16
 | 
Brazil GoldZera 
its about 700-1000k euro in some European countries
2019-01-11 22:37
#18
 | 
Finland no_man 
but im not a millionaire
2019-01-11 22:38
one million euros. ok buddy
2019-01-11 22:40
#21
 | 
Brazil eoteamo 
TACO himself
2019-01-11 22:40
taco’s alt account sign my profile thanks
2019-01-11 22:41
im balding since 19 :D
2019-01-11 22:42
Login or register to add your comment to the discussion.