Thread has been deleted
Last comment
zywoo 2019
United Kingdom choko2k 
will this guy make the top 5? i genuinely believe it's possible
2019-01-18 16:39
#1
 | 
Brazil Fallenzera 
Its possible
2019-01-18 16:40
yes ofc but he might be a cheater
2019-01-18 16:40
#5
 | 
United Kingdom sufyy 
he's not lol come on
2019-01-18 16:41
a lot of pro are cheating so u can't say for sure that he isn't
2019-01-18 16:42
#12
 | 
United Kingdom sufyy 
name some then
2019-01-18 16:43
zywoo gla1ve
2019-01-18 16:44
#49
 | 
France LanaRhoades 
gla1ve cheating AHAH , everytime there is a smoke i kill someone (by instinct) it's just so easy. also zywoo has no fishy plays
2019-01-18 16:54
flusha shox xypnix stewie fallen coldzera
2019-01-18 16:45
#28
Aleksib | 
Finland xore1 
maybe was no no no no no
2019-01-18 16:47
yesyesyesyesyesyesyes
2019-01-18 16:47
#77
Aleksib | 
Finland xore1 
evidence?
2019-01-18 18:01
#46
 | 
Finland dev2ce 
why did you name a bunch of dogshit players and say they're cheating
2019-01-18 16:52
just because they stopped using aimbot for every kill and locking on to heads through walls 10 times a game doesnt mean they arent cheaters any more. and they werent dogshit in 2015 and 2016 :)
2019-01-18 16:55
flusha, subroza, konfig, olofmeister, byali, shox, kjaerbye, stewie, fallen, cold
2019-01-18 16:56
#6
 | 
United Kingdom sufyy 
raw skill, you can tell
2019-01-18 16:41
cheating in majors? he's a few years too late.
2019-01-18 16:42
if they bring their own gear then it is easy for them to cheat
2019-01-18 16:43
in smaller tourneys maybe, majors take precautions for sure.
2019-01-18 16:46
i are not think so but i hope ur right
2019-01-18 16:46
#34
 | 
United Kingdom sufyy 
LISTEN THEY HAVE TO GO THROUGH MANY CHECKS, AND THERE ARE MANY ADMINS WHO SEARCH THE PC THOROUGHLY BEFORE A GAME STARTS ON LAN. PRO PLAYERS HAVE GOOD GAMESENSE & RAW SKILL NOT CHEATS OMG
2019-01-18 16:48
cheats are inside their gear, it is pro work don't be so naive
2019-01-18 16:50
#43
 | 
United Kingdom sufyy 
omg someone pls
2019-01-18 16:51
#44
 | 
United Kingdom sufyy 
you're probably a player who blames cheats on anyone that kills you
2019-01-18 16:52
u don't want to face the truth and that is sad
2019-01-18 17:01
#59
 | 
United Kingdom sufyy 
it's not the truth LOL, you're just a salty ence fan
2019-01-18 17:02
i'm not salty AT ALL and this is the truth : some pros are cheating
2019-01-18 17:04
how do you know for sure? you have source?
2019-01-18 16:48
common sense they've upped security, especially at majors.
2019-01-18 16:49
have they though? do you have sources?
2019-01-18 16:52
i would have expected what you say, a lot of ppl accuse flusha and others of cheating, lan organizers introduce better security measures and they show the people watching: look, we are doing all the checks, these guys are legit. like in tour de france they do doping tests all the time. then at least it becomes very difficult and expensive to fool the checks and tests and people get caught eventually. even lance armstrong got caught eventually. but that didnt happen. they just put the lid on it.
2019-01-18 16:57
#13
 | 
United Kingdom sufyy 
yeah ikr this guy is a little broken
2019-01-18 16:44
I can see that bruv :d
2019-01-18 16:46
Link a fishy clip
2019-01-18 16:50
french top 20 lul
2019-01-18 16:41
him as an individual, not the team
2019-01-18 16:43
ye but kinda hard to get top5 if your team doesn't help you
2019-01-18 16:45
he's the next s1mple, anything possible.
2019-01-18 16:47
#51
 | 
France LanaRhoades 
better than mouz
2019-01-18 16:54
how many vitality players were in top 20
2019-01-18 16:57
#61
 | 
France Leskines 
How many mouz players on minor lol
2019-01-18 17:03
#71
fox | 
Norway narktastic 
+1
2019-01-18 17:08
#75
 | 
France LanaRhoades 
i don't fucking care , vitality players doesn't even play in 2018. G2 also it was fucked up after the boston major
2019-01-18 17:13
ZyWho?
2019-01-18 16:41
#11
rain | 
Lithuania LevelUpp 
No wtf xD top 20 if he's lucky
2019-01-18 16:43
#15
 | 
Europe p1peb0mb 
only if he goes to a international team like faze or mouz or even a french superteam.
2019-01-18 16:45
i noticed this one as well, i was kind of waiting for him to do it though
2019-01-18 16:46
yes.
2019-01-18 16:45
if he joins a good team it's very possible. dude's a beast
2019-01-18 16:49
Zywoo need to go to a better team to play tier 1 tournaments
2019-01-18 16:47
zywoo join faze by 2020 ez
2019-01-18 16:47
#36
 | 
France StickyRice 
THIS. ZywOo will sign to FaZe in late 2019/early 2020 and win a Major in 2020 with FaZe (will win his first Major before s1mple)
2019-01-18 16:49
no way s1mple wins a major with na'vi lol, not until they actually get decent players instead of bots.
2019-01-18 16:50
#42
 | 
France StickyRice 
That's why ZywOo_1_Major_s1mple_0 will be true at some point.
2019-01-18 16:51
but that wouldn't be sarcastic, unlike smithzz, happy, devilwalk or skadoodle
2019-01-18 16:52
#48
 | 
France StickyRice 
yeah lol
2019-01-18 16:53
Happy was a beast back when he got the major. Skadoodle was also on point, but only for that tournament.
2019-01-18 17:12
#29
 | 
Romania SplaXie1337 
Impossible .
2019-01-18 16:47
#32
 | 
France StickyRice 
Probably top 15
2019-01-18 16:48
of course
2019-01-18 16:49
no. at most top 20.
2019-01-18 16:49
#55
 | 
Ukraine Gunsor 
Not in vitality
2019-01-18 16:58
this guy is so fucking good
2019-01-18 16:59
it depends on his team, but fuck, he is INSANE is like another s1mple or coldzera coming up from nowhere again #RUNZYWOOG #zywooGOD top 1
2019-01-18 17:00
Exactly what I was gonna say It depends on his team's results
2019-01-18 17:05
yeah, exacly like s1mple and coldzera, they already were insane, but with shit teams back in the day but fuck, he step up on every map in every game, amazing to watch this guy
2019-01-18 17:07
#68
 | 
France PowwneD 
Yeah just let watch this kid rekt everyone in the scene and appreciate the show
2019-01-18 17:06
+1
2019-01-18 17:06
but first our EspiranTo and huNter will be top 10
2019-01-18 17:03
#63
 | 
Reunion kolgab 
if Krimz make top10 in 2018... the fat french s1mple top5 in next year for sure...
2019-01-18 17:04
carry wise hes only second to s1mple/NiKo and KRIMZ maybe
2019-01-18 17:04
#65
 | 
United States SweatyBawlz 
Only thing i see holding him back is the rest of his team being trash and he doesn't get as much credit as he should
2019-01-18 17:05
#66
 | 
Croatia Jack Russell 
He will be in the top twenty 101%, even if he just wins a couple of tier 2 tournaments. in skill he is class above every other player except a few like s1mple. device, NiKo or elec
2019-01-18 17:07
True
2019-01-18 17:08
#76
 | 
France PowwneD 
He still need to work on his team play and some phase of passivity He can reach an equivalent or higher level of skill of these guy in the futur.. Unfortunately for the moment we don't really know the limits of this guy
2019-01-18 17:15
#73
 | 
France PowwneD 
Onliner they said LMAO
2019-01-18 17:09
Login or register to add your comment to the discussion.