Thread has been deleted
Last comment
I r8 your desktop #12
loli | 
Japan NotAn0x0User 
It's been a while since the last one, so let's make another desktop thread. Show me yours. I start; 0x0.st/shwW.png
2019-01-18 22:24
#12
 | 
Iceland stlie 
scream link
2019-01-18 22:34
nt, show me your desktop btw.
2019-01-18 22:34
#14
 | 
Iceland stlie 
no
2019-01-18 22:35
lol anime gay? 0/8
2019-01-18 22:40
+1
2019-01-18 22:41
Show me your desktop.
2019-01-18 22:42
#125
nEGRo | 
United States frightn 
+1
2019-01-19 19:42
#127
REZ | 
Sweden katt1n 
+1
2019-01-19 19:43
Very nice/8
2019-01-18 22:53
thenk men)))))))
2019-01-18 22:54
#23
Sosa | 
Europe Sosa19 
Wtfffff men
2019-01-18 23:14
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn
2019-01-18 23:16
#25
Sosa | 
Europe Sosa19 
Next robbery where ?
2019-01-18 23:18
berlin
2019-01-18 23:19
#28
Sosa | 
Europe Sosa19 
Fbi is cumming
2019-01-18 23:21
monkaS
2019-01-18 23:22
bump
2019-01-19 00:55
#21
 | 
Netherlands @Deji 
You seriously man
2019-01-18 22:55
I'm always serious. Show me your desktop btw
2019-01-18 23:12
Wallpaper engine/8 You're so lazy, you didn't even bother to try and customize your computer.
2019-01-18 23:28
#131
REZ | 
Sweden katt1n 
2019-01-19 19:46
imgur.com/a/Lx6dgah gosh Imgur file compression is so bad but here's the imgur link.
2019-01-18 23:26
Expected
2019-01-19 19:52
tyty
2019-01-19 19:53
lmao wtf is that.
2019-01-19 18:52
#39
rain | 
Norway Rogaland 
prntscr.com/m98xml waiting for the h8
2019-01-19 11:24
Nt lars kristian
2019-01-19 11:30
#44
rain | 
Norway Rogaland 
lol, not me but good guess!
2019-01-19 11:32
#43
 | 
Finland MenyaZvali 
fortnite
2019-01-19 11:31
5/8 the wallpaper is nice
2019-01-19 18:50
rekordbox - i like you already :)
2019-01-19 18:53
#150
rain | 
Norway Rogaland 
Recording my Lp's:)
2019-01-19 19:56
#45
 | 
Bulgaria omaiguudness 
Hey, i got cancer for looking at your desktop, thank you EDIT: My desktop gyazo.com/50dc2698a899cbb998a7a0210451ba..
2019-01-19 11:35
2/8 but +3 points for the paradox icon games and +2 if all cracked.
2019-01-19 18:52
2019-01-19 18:53
did you do a clean install?
2019-01-19 18:56
nop just clean only sometimes some cs configs or files for few hours
2019-01-19 19:33
i.imgur.com/ZGHCLMV.png haven't customized my desktop like you
2019-01-19 18:57
too black for me.
2019-01-19 19:13
matches my skin color :):):):):):):):)
2019-01-19 19:55
2019-01-19 19:01
shit taste in anime/8
2019-01-19 19:13
Ikr u baiting but thats anime
2019-01-19 19:42
#135
REZ | 
Sweden katt1n 
"in anime" goes without saying
2019-01-19 19:47
#60
sh1ro | 
Latvia keN^v^ 
Pretty similar to your's without any customisation's tho fav anime ^v^?
2019-01-19 19:02
#64
sh1ro | 
Latvia keN^v^ 
don't have anything like gyazo or smth so rate my steam steamcommunity.com/id/keNofficial/
2019-01-19 19:05
not bad mate, and I don't have any favorite anime. my anime list btw. myanimelist.net/profile/MrTasY
2019-01-19 19:12
2019-01-19 19:03
#62
Nast1a | 
Czech Republic teguP 
0x0.st/shGB.png I like to have my desktop clean without any icons lol
2019-01-19 19:05
Too bright, this will kill your eyes if you're using your computer at night
2019-01-19 19:08
#67
Nast1a | 
Czech Republic teguP 
well the only time I see my desktop is when I turn on my pc, also it matches my setup - black and white pc, white desk, keyboard etc.
2019-01-19 19:15
the wallpaper is sick, I like it.
2019-01-19 19:15
2019-01-19 19:05
tinypic omegaLUL
2019-01-19 19:15
What's wrong with tinypic ? lul
2019-01-19 19:26
low res
2019-01-19 19:26
My monitor is already low res, so i don't care about the image quality. thanks for not rating tho
2019-01-19 19:28
Shit web browser, shit wallpaper shit tastes, 2/8, -1 because you're a kebab.
2019-01-19 19:16
lul getting insulted by a weebo
2019-01-19 19:21
wehrboo*
2019-01-19 19:22
1/8 at least rename the computer shortcut lol
2019-01-19 19:30
most of the time i close the shortcuts desktops etc i just noticed when you said that lul
2019-01-19 19:32
#69
 | 
Australia kAlyps0 
imgur.com/a/KehHT1u Second monitor is same but without the taskbar icons.
2019-01-19 19:12
good wallpaper, shit web browser, 5/8
2019-01-19 19:14
#77
 | 
Australia kAlyps0 
What's so bad about opera? And what should I switch to instead?
2019-01-19 19:16
it's owned by the Chineses, use something else that cares at least a little about your privacy like firefox, icecat, vivaldi, iridium or brave
2019-01-19 19:18
#91
 | 
Australia kAlyps0 
Yeah I knew that, I guess I'm just careless. It was either this or chrome and in my opinion Opera is the much better browser. Out of the ones you listed I'll probably go with Firefox or Vivaldi as I have used them before. Would you recommend one over the other? if so, why? I've been wanting to go away from Opera for a while due to the fact that for some reason it just eats up my RAM and I can't understand why. Probably Mr.Neehao with his RAT on my PC watching me stroke my 2 inch wonder.
2019-01-19 19:28
icecat is an open source project and a fork of firefox, iridium is basically chrome without all the bullshit that goes with and privacy friendly. brave has tor built in but lacks of add-ons and vivaldi is basically from one of the creator of Opera that didn't like where its old company was heading so he left and made his own web browser.
2019-01-19 19:29
#100
 | 
Australia kAlyps0 
I think I may try Vivaldi since it looks pretty cool + based on chrome.
2019-01-19 19:31
#94
 | 
Australia kAlyps0 
dupe comment
2019-01-19 19:29
This wall paper since something like 8 years : imgur.com/a/USPUvcM
2019-01-19 19:24
broken link
2019-01-19 19:18
i edited
2019-01-19 19:19
cant see shit anyway, the res is way too low.
2019-01-19 19:21
2019-01-19 19:24
Are you perhaps, half Brazilian?
2019-01-19 19:26
nope
2019-01-19 19:26
#82
 | 
Bulgaria nikkj 
2019-01-19 19:19
#88
 | 
Canada NabasKi 
2019-01-19 19:25
cute wallpaper + WoW player 6/8 btw is Wow worth playing again? I started in 2006 and left once mist of pandaria came out.
2019-01-19 19:31
#113
 | 
Greece deST) 
WoW is dead game because Activision is a bunch of autistic clowns I still play tho
2019-01-19 19:35
#118
 | 
Canada NabasKi 
thanks! definitely, i'm quite new to the game (got my flight mount recently) but I haven't heard my brother complaining about the new expansion, so i'd check it out if i were you just for the sake of it
2019-01-19 19:38
#129
 | 
Greece deST) 
When did your brother or you started to play?Ive been playing est Wrath of the Lich King (late tho , few months after new expansion Cataclysm came out) . WoW is getting worse expansion by expansion.You can go check the EU Forums.Which realm btw?Horde?Alliance?
2019-01-19 19:44
#138
 | 
Canada NabasKi 
my bro has been playing since burning crusade came out (2007). i've played a bit a few years ago on a private server (mists of pandaria) and i got the original game in september. Alliance
2019-01-19 19:49
#120
 | 
Belarus slpng 
The last expansion was the ideal time to return, now WoW is dead again
2019-01-19 19:40
Wrath of the lich king was when WoW was at its peak. I still remember how satisfying it was to defeat the lich king or drop that zombie dragon flight mount (dont remember its name been a while)
2019-01-19 19:41
#130
 | 
Greece deST) 
Invincible the name you are lookin for.
2019-01-19 19:45
oh yeah that's this one.
2019-01-19 19:48
#134
 | 
Belarus slpng 
Legion actually managed to revive the game for 2 years, it brought many cool features, some nice plot (even though I'm not a fan of the whole burning crusade thing), the best OST WoW ever had and even PvP wasn't that bad
2019-01-19 19:47
is the subscription fee still as expensive as before? (20 USD a month).
2019-01-19 19:49
#152
 | 
Belarus slpng 
It's 10 USD a month here in CIS, not sure about other regions
2019-01-19 20:15
#140
 | 
Greece deST) 
+1
2019-01-19 19:49
#141
 | 
Canada NabasKi 
that mount is like the rarest mount drop in the game iirc
2019-01-19 19:50
#146
 | 
Greece deST) 
Btw if i put any wallpaper like that , my cat will jump to desk and try kiss or kill this cat
2019-01-19 19:54
#147
 | 
Canada NabasKi 
quite an agressive cat you've got there then good thing my cats live outside
2019-01-19 19:55
#149
 | 
Greece deST) 
Tasha is a bitch. She either wanna play or just annoy everyone Vaccine your cats if you let them go outside
2019-01-19 19:56
#151
 | 
Canada NabasKi 
well, they aren't really mine since they are all stray what breed is she ?
2019-01-19 19:58
2019-01-19 19:29
#104
 | 
Australia kAlyps0 
Is that rainmeter in 2019
2019-01-19 19:32
yeah who the fuck cares
2019-01-19 19:34
#112
 | 
Australia kAlyps0 
Your ram.
2019-01-19 19:35
Its not like i use it when playing games
2019-01-19 19:37
lmao, it's so garbage, I used to be like you when I was still using windows, this shit eats up a lot of ram and it doesn't look good either and too distracting. Besides, BBLean >>>>>>> Shitmeter. 4/8 just for the efforts and time put into it.
2019-01-19 19:34
K
2019-01-19 19:35
2019-01-19 19:32
5/8 the wallpaper is really nice.
2019-01-19 19:35
imgur.com/a/516BHjG nothing special
2019-01-19 19:35
nice gaming mice are they all yours?
2019-01-19 19:36
yes
2019-01-19 19:36
#109
 | 
Greece deST) 
If you rly use this wallpaper you need to visit a doctor
2019-01-19 19:35
whats wrong with my wallpaper?
2019-01-19 19:36
#119
 | 
Greece deST) 
Ok nvm
2019-01-19 19:38
#121
 | 
Israel aequus 
2019-01-19 19:41
gay/8
2019-01-19 19:42
#126
 | 
Israel aequus 
tyty
2019-01-19 19:42
#128
nEGRo | 
United States frightn 
whats wrong with you
2019-01-19 19:44
#132
 | 
Greece deST) 
No u
2019-01-19 19:46
yes? I dont see what's the problem with my desktop tbh.
2019-01-19 19:46
#136
 | 
Greece deST) 
2019-01-19 19:48
5/8
2019-01-19 19:52
#145
REZ | 
Germany LuzZ_ 
2019-01-19 19:53
boring, and rainmeter is taking too much space on your right screen. 3/8
2019-01-25 02:17
Login or register to add your comment to the discussion.