Thread has been deleted
Last comment
Lol NBK goofed up
 | 
India otgps 
This is how his gf looks like twitter.com/missrage/status/108670774052.. K1o won big time
2019-01-19 21:12
UK teeth xaxaxxaxxaxax
2019-01-19 21:13
#2
 | 
India otgps 
she even got lard acne lolololol
2019-01-19 21:14
What is lard acne
2019-01-19 21:51
#30
 | 
India otgps 
Acne you get when you eat too much greasy shit and get fat on it
2019-01-19 21:54
wtf is that ? you got 1 year of food with that hog jesus
2019-01-19 21:15
#5
 | 
India otgps 
save nbk. find him a french girl
2019-01-19 21:16
#4
 | 
Morocco handicap 
damn she got fat and old , only 2 years ago she looked 18, now she looks her exact age (29)
2019-01-19 21:15
#6
 | 
India otgps 
she looks worse.
2019-01-19 21:16
#7
sh1ro | 
Latvia keN^v^ 
didn't she write a suicidal letter on twitter because nbk's family told her that he deserves a better girlfriend/wife and less fat one too?
2019-01-19 21:17
#11
 | 
India otgps 
I think it was her own family. Her dad went on a drunk rant how NBK should dump her because of her fat lol
2019-01-19 21:22
#14
sh1ro | 
Latvia keN^v^ 
Oh my bad thought it was nbk's dad well thanks for clearing it up
2019-01-19 21:23
lol
2019-01-19 21:28
#8
 | 
United States AN_yB_DETIAB 
UHHHHH That's only THREE CHINS
2019-01-19 21:18
#10
 | 
India otgps 
I read that comment too but this shit is as bad
2019-01-19 21:21
#17
 | 
United States AN_yB_DETIAB 
I didnt even read the twitter thread :v but yea, lol she is fat
2019-01-19 21:26
holy shit she got fat
2019-01-19 21:19
#13
 | 
India otgps 
I used to think NBK scored a gem back in 2015-16. Now, LOL. Praying to god same doesn't happen with k1o
2019-01-19 21:23
#12
 | 
United Kingdom cmcF 
Surely you have better things to be doing...?
2019-01-19 21:22
#15
 | 
India otgps 
Yes. Just gonna report some SnapTHOTS to IRS next
2019-01-19 21:23
based and redpilled
2019-01-19 21:33
#25
 | 
India otgps 
more like Blackpilled at this point. A great mind on /biz/ during the BTC crash this time last year wrote that pussy is the greatest carrot in the world. Without it, we would all live next to rivers in trailers wearing underwear all day and only move to buy groceries and pizza. That line stuck with me. I don't want to be an idiot donkey
2019-01-19 21:49
>he goes to 4ch in 2019
2019-01-19 21:50
#28
 | 
India otgps 
mate /biz/ in 2017. I loved the pink wojak tsunami those days
2019-01-19 21:51
the crash was in 2018 lul ty assblaster ez -10k
2019-01-19 21:53
#31
 | 
India otgps 
Started before new year. Started about 20th december I think It was beautiful bro.
2019-01-19 21:54
#16
 | 
United Kingdom cmcF 
What?
2019-01-19 21:25
#18
 | 
Ukraine ksay 
i feel sorry for her :'(
2019-01-19 21:27
#20
 | 
India otgps 
feel sorry for him lol. She eats cake for breakfast and drinks corn syrup for water. Why feel sorry for her?
2019-01-19 21:28
#24
 | 
Ukraine ksay 
he can just dump her if he wants she on the other hand has to take shit from everyone i looked up at her early instagram and she hasn't changed THAT much always looked kinda meh so maybe nbk found something else in her
2019-01-19 21:35
#19
s1 | 
Ukraine mpletop1 
I can't even remember how she was before she became fat
2019-01-19 21:28
#22
 | 
India otgps 
I vividly remember.
2019-01-19 21:29
Login or register to add your comment to the discussion.