Thread has been deleted
Last comment
why i should play csgo? 10 reasons
United States beatmaker 
give me 10 reasons why i should reinstall and play csgo?
2019-01-21 01:43
dont
2019-01-21 01:43
why
2019-01-21 01:46
trash game
2019-01-21 01:51
then what other games do you play?
2019-01-21 02:22
r6
2019-01-21 03:35
Your not the person i asked
2019-01-21 04:18
But he has a point
2019-01-21 06:13
dont do it waste of lifetime
2019-01-21 01:47
Tbh nobody really cares if you play or not :)
2019-01-21 01:47
i can say the same about this comment.
2019-01-21 01:49
#44
 | 
Europe m9_ 
retard spotted
2019-01-21 04:24
Judging by your past comments i think you are. why i should play csgo? 10 reasons retard spotted MESSI >>>> allllll you are so autistic holy fuck lol only hs pistol dm WTF hes a retard Future of The IGL lol +1 last 14 of the top if you think that then your opinion is wrong My fifa 19 squads atm. no the team is actually pretty good. weak link is def both the lucas tho My fifa 19 squads atm. dude these teams are insane pasha is homophobic you cant avoid homosexuality when dudes have been fucking anything that moved since the caveman days. DUDES HAVE FUCKED DUDES SINCE WE SPAWNED USE YOUR BRAIN SLOVAK pasha is homophobic retard jovik alert r8 my lil spider imagine boasting about an average car I am so fucking scared rn wanna facetime I rejected my crush... dude like all your posts sound like pretentious reddit copy pastas lmfao go back where you came from newfag premier league bets L premier league bets L Hltv top 20 all time newfag SPOTTED
2019-01-21 06:04
#55
 | 
Algeria MaxZeMeister 
wow how much did he use the word retard in those titles ,he must be one.
2019-01-21 19:40
typical hltv poster.
2019-01-21 19:42
very competitive, skilled based, fun to play with a team, rewards you for being good, can actually build a career if youre very good
2019-01-21 01:48
#10
 | 
Latvia latvianguy 
but hes not good
2019-01-21 01:50
in time, he might be
2019-01-21 01:50
#14
 | 
Latvia latvianguy 
he wont
2019-01-21 01:51
who said im not good?
2019-01-21 01:54
But u are
2019-01-21 01:59
what proof do you have?
2019-01-21 02:16
Just check your flag that is all he needs to see
2019-01-21 02:26
so what your saying your bad also since you have the same flag as me?
2019-01-21 02:34
Oh i am terrible at the game still love it anyway
2019-01-21 02:34
i see
2019-01-21 02:40
#7
ZywOo | 
France ZywHere 
Because you have no life, you fat, lasy and hltv user
2019-01-21 01:49
#20
 | 
Myanmar xdcc 
Name checks out
2019-01-21 01:59
#8
 | 
Turkey w0rthy 
U shouldn't
2019-01-21 01:49
#9
 | 
United States Trump2020KAG 
Play rust instead
2019-01-21 01:50
rust is trash...probably the most unbalanced game ever.
2019-01-21 01:55
#19
 | 
United States Trump2020KAG 
just have to be good and have friends
2019-01-21 01:59
yea your right. waste your time finding a place to build and resource for hours and die like 5 million times by geared people with guns and a bow when you literally have nothing.and then even if you have a bow or a spear you still die by a person with a gun.then after you literally built a base and try to craft guns people who are geared start raiding your base.also finding bp for hours is also gets boring.im not bad at rust i have 800 hours in it but to be honest it just gets boring as fuck doing the same shit over and over.and i dont find the game enjoyable at all.i also feel likes its a chore.
2019-01-21 02:24
#13
 | 
Latvia latvianguy 
ROBLOX Gang assemble
2019-01-21 01:51
#37
 | 
Argentina trackssZZZ 
+1
2019-01-21 03:30
The irreplicable feeling when you win a clutch, and the overwhelming excitement after every win.
2019-01-21 01:57
+1
2019-01-21 19:42
or the heart attack after losing 200 elo in 2 days because of leavers and trolls.
2019-01-21 19:53
#67
 | 
Europe g4nl0cK 
+1
2019-01-21 20:00
Don't, it's a challenging game of skill you're clearly not equipped for.
2019-01-21 02:47
so your a pro?
2019-01-21 02:47
clearly better than you, a loser who stays on csgo website without even playing the game.
2019-01-21 02:48
wait so your on this website also?
2019-01-21 02:48
#49
 | 
United States Slyckz 
dont worry he is gn3
2019-01-21 06:14
All his past comments are shit posts.
2019-01-21 06:16
#51
 | 
United States Slyckz 
he shit posts because he goes 12 and 23 in almost every one of his gn3 games
2019-01-21 06:17
Lool
2019-01-21 06:27
#32
shroud | 
United States HowToK 
don't bother. if you need to find reasons to do something then the activity is probably not for you anyway
2019-01-21 02:50
nah just debating if i want to reinstall csgo and buy esea again.
2019-01-21 02:51
10 reasons is a bit much the game has decent weapon balance no pay to win high skill cap headshots do a lot of damage big competitive community 5 reasons is good enough i think
2019-01-21 02:51
headshots are nothing compared to other games where a headshot is a kill with every weapon.
2019-01-21 19:54
first of all u need friends bro, if u play this game solo u will play with a noob, rage, kid etc xD
2019-01-21 03:26
It's the same shit when playing with friends and finding people online.
2019-01-21 04:20
#42
 | 
Denmark BotShrood 
Unless you are supreme minimum. I have three account, one which is a gold nova (smurf), second smurf at Supreme and main at global. Soloplaying with LEM to Silver really sucks unless you are just in it for trolls and generally... don't care losing. Supreme to Global solo's are reaaaaally good. 1 out of 20 matches, I meet a salty person or a boosted account.
2019-01-21 04:22
That's because your playing valves mm instead of esea and faceit.
2019-01-21 06:01
+1 faceit soloQ<mm soloQ (in terms of toxicity)
2019-01-21 19:55
The decision is yours, no need for any of us to tell you otherwise :)
2019-01-21 03:27
You are the reason
2019-01-21 04:20
#43
 | 
United States f00bar 
Don't play it. It's addicting and can be stressful. You end up just wasting a shit ton of time unless you're the 0.1% that can go pro. It's all genetics.
2019-01-21 04:22
Shits funny how people think it's genetics..i swear steel brainwashed everyone with that comment.
2019-01-21 06:02
bump
2019-01-21 19:36
hello eseaistrashyo alt
2019-01-21 19:37
who
2019-01-21 19:46
who
2019-01-21 19:49
aw man it’s definitely you lol
2019-01-21 19:49
who
2019-01-21 19:53
cant give you 10 but i can give you 1. 1. play it if you enjoy it.
2019-01-21 19:47
To be honest, play with your friends to have fun, else you'll meet dickheads in most cases
2019-01-21 20:03
Login or register to add your comment to the discussion.