Thread has been deleted
Last comment
Creeped out in America
 | 
Lithuania Paulius_CS 
So I am staying in a condo with my friend, and there was like a super red moon or something 2 days ago. But the weather conditions were so good , and the moon was big and low. I've never seen so much detail in the moon with naked eye... so I open the balcony on our 2nd floor and try to film it with my phone. Now I know Americans dont like to chill in balconies... only we do it, and Lithuanian neighbors in condo next to ours... So like 80 meters away (straight ahead tho) some people were leaving their private house in a car, and saw me filming in their direction.... 4 minutes later I see a cop car pull up to their house, and then to our parking lot... cop started checking me out in the kitchen.... I was like wtf.. just went away from the window the cop left eventually. Couple hours later when it was nighttime I am 90% sure, the same cop but this time with under cover car pulled up and just watched us in the kitchen with his normal car light pointed in our window direction... Kinda culture shocked... not like a pussy way, because I know I didn't do anything bad. And yes its a true story, just kinda feel home sick now. And yes I know the history of America... Extremely ethnically mixed... family first...stranger danger.. ( even on his property apparently) Well idk... maybe it was weird to film from my balcony?
2019-01-22 10:35
So I am staying in a condo with my friend, and there was like a super red moon or something 2 days ago. But the weather conditions were so good , and the moon was big and low. I've never seen so much detail in the moon with naked eye... so I open the balcony on our 2nd floor and try to film it with my phone. Now I know Americans dont like to chill in balconies... only we do it, and Lithuanian neighbors in condo next to ours... So like 80 meters away (straight ahead tho) some people were leaving their private house in a car, and saw me filming in their direction.... 4 minutes later I see a cop car pull up to their house, and then to our parking lot... cop started checking me out in the kitchen.... I was like wtf.. just went away from the window the cop left eventually. Couple hours later when it was nighttime I am 90% sure, the same cop but this time with under cover car pulled up and just watched us in the kitchen with his normal car light pointed in our window direction... Kinda culture shocked... not like a pussy way, because I know I didn't do anything bad. And yes its a true story, just kinda feel home sick now. And yes I know the history of America... Extremely ethnically mixed... family first...stranger danger.. ( even on his property apparently) Well idk... maybe it was weird to film from my balcony?
2019-01-22 10:41
#27
 | 
United States BLNDSPT 
Wow bro super epic comment and super funny 😎
2019-01-22 14:49
#2
 | 
Poland zJe 
i watched similar thing on youtube. Check it out: youtube.com/watch?v=0L9kRUZx9VU&t=14s different culture, different people.
2019-01-22 10:42
#21
 | 
Lithuania Paulius_CS 
messed up... that's why V4 is doing great. Keep the culture and nationalism of central and eastern Europe... much more chillaxed society in public
2019-01-22 13:36
#29
 | 
Japan hexlord 
+1 agree 100% this is why america will fall, and is already falling.
2019-01-22 22:14
#36
tarik | 
United States nikolaii 
As a proud American, this is very sad to watch.
2019-01-22 22:51
#3
 | 
Europe potatomato 
wtf are you doing in America , get out asap
2019-01-22 10:46
#12
 | 
Lithuania Paulius_CS 
real talk lol
2019-01-22 12:08
why didnt you tell the cop what was actually going on?
2019-01-22 10:50
#7
 | 
Lithuania Paulius_CS 
he never left his car, parking lot was like 20 meters away from the balcony window he had a pretty good view angle. Also I didn't wanna mess with the window blinds on the big balcony window which was wide open
2019-01-22 10:55
hmmm before i get accused of a planned robbery or filming people without their knowledge id go to the cop and explain the situation.
2019-01-22 10:58
#13
ScreaM | 
Brazil HLTVolt 
wow,"this is america" I guess?
2019-01-22 12:18
#18
 | 
Norway bruhfessor 
dont do it if youre black
2019-01-22 13:33
#20
ScreaM | 
Brazil HLTVolt 
Nah, if I was in USA, I would do it just to mess up with the police
2019-01-22 13:35
#22
 | 
Norway bruhfessor 
You wanna die, cus thats a deathwish?
2019-01-22 13:37
#28
ScreaM | 
Brazil HLTVolt 
Damn dude, is it like that for real? Do you know Remi Gaillard? youtube.com/watch?v=Gm9XNyERe6Q These kinf of stuff, do they may get you shot?
2019-01-22 22:11
#30
 | 
Norway bruhfessor 
french police
2019-01-22 22:16
#31
ScreaM | 
Brazil HLTVolt 
You didn't answer my question sir
2019-01-22 22:19
#32
 | 
Norway bruhfessor 
depends on the cop of course but i wouldnt do it. In a lot of places theyve only had 6months of training and have to fear for their lives daily so they dont find it funny. Maybe in small towns they are more laid back
2019-01-22 22:27
#34
ScreaM | 
Brazil HLTVolt 
I feel like US cops are don't like their job
2019-01-22 22:28
what if hes trigger happy
2019-01-22 13:53
be ready for a one tap and neo-style dodge the bullet. ez.
2019-01-22 13:56
#5
k0nfig | 
Denmark QDouble 
Which state are you And what do you look like
2019-01-22 10:50
#10
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Illinois
2019-01-22 11:15
>Now I know Americans dont like to chill in balconies... only we do it what lol?
2019-01-22 10:53
#9
 | 
Lithuania Paulius_CS 
not here at least, not even in the awesome Chicago Downtown condos... I've seen only Cubans do it in Miami lol
2019-01-22 11:15
I think it just depends on the person, back in high school me and my friends would always hang out and get fucked up on my balcony. It's where we spent most of our summer nights.
2019-01-22 11:19
i mean... this is why you have one in the first olace right?!
2019-01-22 12:22
thats because u looked like illegals
2019-01-22 12:26
#17
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Lithuanian is not South American m8, not sure how they would think that. They saw a white guy in his Balcony ~80-100 meters out. Not really catching on to your logic how they would assume its illegals.
2019-01-22 13:31
lmao
2019-01-22 13:40
#16
 | 
Europe m9_ 
it matters what state you are in and some people are just super pussies who will call if they get scared at any moment. but you probably looked like illegals
2019-01-22 12:45
#19
 | 
Lithuania Paulius_CS 
How do Americans assume its illegals? And the cops dont get pissed at them for strange calls?
2019-01-22 13:34
=Eastern European look -Browsing the balcony like a sniper NT Agent 47
2019-01-22 14:47
#33
 | 
Dominican Republic SantoDomingo 
They stalk u
2019-01-22 22:28
Well yeah, didnt we have the same thing here in europe? total eclipse as far as I know. I missed it totally.
2019-01-22 22:30
#37
God | 
Luxembourg TriksEgo 
Wtf
2019-01-23 01:59
Login or register to add your comment to the discussion.