Thread has been deleted
Last comment
BOT B blind?
Turkey Rtax 
xantares is not a team player. He needs to play solo. Can't you see bot?
2019-02-04 21:09
#1
NEO | 
Yugoslavia sotomonte 
Gob b or go home
2019-02-04 21:11
#30
 | 
India Noobdian1 
Lol
2019-02-23 07:45
Gobblin Ben
2019-02-04 21:12
#4
FalleN | 
Brazil zhrp 
xantares go kill A
2019-02-04 21:17
#5
Turkey Rtax 
Funny but it will work
2019-02-04 21:28
#31
 | 
India Noobdian1 
LMAO
2019-02-23 07:46
So he needs to be.İf he plays solo everytime,he cant improve hisself and that makes team worse.Evey good team has teamplay.And he must do this if he wants to win against Tier 1 teams. İt's only works in tier 3-4 team.So they can beat them with Xantares's solo gaming.But Tier 1 team's dont let this solo gaming always.
2019-02-04 21:32
#7
Turkey Rtax 
Right. He will leave after major anyway
2019-02-04 21:34
Yeah.And Germans can be tilted with him lol
2019-02-04 21:35
good cuz he is trash
2019-02-04 21:37
name checks out
2019-02-06 09:14
If you really think this you are just stupid
2019-02-23 09:21
+1 lol
2019-02-23 09:33
i hope he leaves BIG. BIG should pick up another german bot and go back to tier 5 like they used to. and if valve doesnt fuck up with another shit gameplay "bug" then BIG will be hardstuck in tier 5.
2019-02-06 09:16
#13
SS | 
Germany Ducarius 
hahaha why you hate germans so much man ?
2019-02-06 09:18
#14
Zeus | 
Finland Olter 
tabsen is too big ego dude Also not wrong, big was nothing before the jump bug
2019-02-06 09:27
#15
SS | 
Germany Ducarius 
ok men
2019-02-06 09:29
+1
2019-02-06 09:30
Can you point me to something Tabsen said which shows his ego? And you know that Big literally was created Months before the Bug major right? So of course they were nothing,because they didn't exist lmao. But now they are something without any bugs, so what's the problem?
2019-02-23 06:38
"But now they are something without any bugs, so what's the problem?" 0-3 major OMEGALUL
2019-02-23 06:57
They have just changed a player and brought in a player that was injured. Also, one event doesn't prove anything, especially if it were 2 bo1's and one close bo3. They have just won the IEM Sydney qualifier before that btw, beating the likes of G2 and HR.
2019-02-23 07:44
Yes because G2 and HR are top teams and btw that was online
2019-02-23 09:29
I'm just saying they can beat teams of this stage in bo3 series, in G2's case a bo5 series. And it being online certainly is a factor to consider, but it is unreasonable to mock Big for bombing out 0-3 in the major with all the previous incidents.
2019-02-23 09:56
bug was fixed after 1 event but big was good till this major
2019-02-23 09:23
#12
SS | 
Germany Ducarius 
Nex Tabsen Syrson Faven Tizian Gob (coach) Top 1 Team
2019-02-06 09:17
#27
zonic | 
Denmark Phoey 
No way you're stupid enough to believe that... The closes Germany comes to tier 1 is. Spiidi (IGL) Syrson (AWP) Denis (Riffler) Nex (Riffler) Tabsen (Riffler)
2019-02-23 06:54
top1 ger at best
2019-02-23 09:35
Too bad csgo is a team game, eh?
2019-02-06 09:30
goblin
2019-02-06 09:31
#19
Turkey Rtax 
Discuss....
2019-02-23 06:27
#20
tarik | 
Turkey ogZZ 
He shouldn't buy AUG. Shit (i mean Xantares)
2019-02-23 06:30
I was surprised by that because he was known for his crisp spray with the m4, but I guess Aug is just too strong so he needed to change to it
2019-02-23 06:33
#23
Turkey Rtax 
Lmao he was so funny with that aug. can't aim can't spray. Looks like true MG2
2019-02-23 06:34
I hope Valve adresses the Aug after the major so Xantares can go back to the m4
2019-02-23 06:39
#26
tarik | 
Turkey ogZZ 
He can't spray with AUG, he should turn to M4
2019-02-23 06:49
What do you mean?
2019-02-23 06:32
BIG history - from german team to kebab
2019-02-23 07:50
He is igling since years and made good team Xantares is not much than onliner And u blame gob b for xan is shit
2019-02-23 09:23
XANTARES is not a LAN player. He needs to play online. Can't you see bot?
2019-02-23 09:29
#42
 | 
Australia _Se7en 
Xantares wanted to join him don't blame gob. Xantares is the dumbguy here for not joining faze or mouz
2019-02-23 09:31
adding xantares was a bad move. xantares online rating vs. T3 : 1.8-2.1 xantares lan rating vs T3: 1.3-1.4 xantares lan rating vs direct competitors: 1.0-1.1 and everyone is acting like he is a young talent etc. this guy is a 23 yo veteran, not an 18 yo fpl kid.
2019-02-23 09:51
why do people think its that hard to just look at the map or throw a flash for a teammate every once in a while? trying to make a play and kill more than 1 guy by yourself is much easier than playing with your team and just doing your job. being a team player should be easy for xantares. he just has to realize he doesnt have to carry every game by himself. and maybe they should kick nex.
2019-02-23 09:56
Login or register to add your comment to the discussion.