Thread has been deleted
Last comment
smooya banned for a week on FPL
 | 
Russia Sur10n 
Y'all smoking something? What is wrong with you people?!!!!!!!!!!!! WHY YOU BLAMING SMOOYA???? BECUASE refresh had a bad mood and act like a troll (prnt.sc/mh67mn ,just look at this twitch.tv/lobanjicaa/clip/ColorfulPowerf.. )??? Cuz that's the only problem i see here. Sure thing smooya raged a bit, but if you pussys really triggered by "kys", y'all better quit from the internet and go walk irl, cuz it's one of those shitty things people will never gonna say to you irl, while kids and teens always using "n words", "kys's " and hella lota other stuff in here. It's not smooya's fault, what internet don't have a structured rules and all those pewdeipie's, Sadokist's, smooya's and etc cases is stupid, cuz they never meant that, cuz when you joining internet all those words sorround you one way or another and if you saying you never-ever wrote or sayed this kind of words and never insult someone in internet - you definitely lying!!! But hey, seems like after some popular persons dropping "hard words", y'all beccoming hard moralist in a second. If you think the guy, who didn't meant nothing bad, but got mad at some point and sayed couple "bad words" is deserved to be banned, but guy who literally made him mad,cuz trolls and had a bad mood deserves to be an "innocent", you are nothing but a bunch of arrogant idiots, who's ready to it people alive because of one mistake or single word!!! Look what is happening with Bohemian Rhapsody. This is so stupid. Shame on you guys!!! TL:DR: smooya got banned because of he said "kys", while refresh literally trolled this game and all of the sudden,now he's an "innocent".
2019-02-06 21:54
#1
 | 
Russia Sur10n 
Bump
2019-02-06 21:56
#41
 | 
Russia Sur10n 
to eat people alive* because he said "kys"* this match*
2019-02-06 22:58
#91
Davidp | 
Sweden meistr0 
Smooya said "Kill yourself" because he was losing in a PC game. K E K E K He should have a 1 month ban tbh.
2019-02-07 20:19
#44
 | 
Russia Sur10n 
also said*
2019-02-07 13:28
#2
 | 
Peru vaniIIa 
Free smooya
2019-02-06 21:57
#3
 | 
World ///fuck 
you write like a maniac wtf is this
2019-02-06 21:58
#6
 | 
Russia Sur10n 
What do you mean?
2019-02-06 21:59
how mad are you rn? on a scale of "0" to "mad" ;^)
2019-02-06 22:02
#14
 | 
Russia Sur10n 
2019-02-06 22:03
A ban for a week isn't that big of a deal. Fair enough imo.
2019-02-06 21:58
+1
2019-02-06 22:03
+1
2019-02-06 22:11
#113
 | 
Iceland stlie 
+1
2019-02-08 22:40
#5
 | 
Turkey AtheismFTW 
you sound like someone insisting that he shouldn't go to jail just because he killed his wife and her lover on the bed while having sex. smooya deserved that punishment. end of the story
2019-02-06 21:59
#9
 | 
Russia Sur10n 
>killed his wife and her lover >said a word in internet You guys are crazy if you don't see the difference
2019-02-06 22:00
#46
 | 
Turkey AtheismFTW 
crime 1st: telling someone to kill himself punishment 1st: fpl ban crime 2nd: killing 2 people punishment 2nd: going to jail does it make sense now?
2019-02-07 17:46
#49
 | 
Russia Sur10n 
ok by you logic: crime 1st: throw the ball in someone head crime 2nd: throw the Moon into Earth Read it one more time: "If you pussys really triggered by "kys", y'all better quit from the internet and go walk irl, cuz it's one of those shitty things people will never gonna say to you irl, while kids and teens always using "n words", "kys's " and hella lota other stuff in here. It's not smooya's fault, what internet don't have a structured rules and all those pewdeipie's, Sadokist's, smooya's and etc cases is stupid, cuz they never meant that, cuz when you joining internet all those words sorround you one way or another and if you saying you never-ever wrote or said this kind of words and never insult someone in internet - you definitely lying!!!" And also: if i killed whole russian airport in COD MW 2 does it mean i should end up in gulag irl? Sad that peoples like you don't see the difference between twitter wars and irl wars...............
2019-02-07 17:57
#52
 | 
Russia Sur10n 
Plus i never said smooya shouldn't be banned. In this topic i was talking about reaction from community to smooya case and how community making refresh "innocent".
2019-02-07 17:59
#54
 | 
Turkey AtheismFTW 
I made him a cheating wife in my comparison. how is that making him innocent?
2019-02-07 18:01
#59
 | 
Russia Sur10n 
First of all: Insulting someone in internet not equals insulting someone irl. Second: "you sound like someone insisting that he shouldn't go to jail just because he killed his wife and her lover on the bed while having sex" Do you even realize that you wrote? It's most stupid and awful comparison i ever saw. Also Check #52 one more time Third: I WAS TALKING ABOUT COMMUNITY REACTION!!!! DO YOU REALIZE THAT REFREZH STARTED IT?!!!!!!!!!!! twitch.tv/lobanjicaa/clip/ColorfulPowerf.. twitter.com/DonHaci/status/1093277899946.. prnt.sc/mh67mn smooya said it not because he hates refresh and want him to die, but because refrezh pissed smooya off by simply don't giving a damn about match. So let me make you understand by using your shitty comparison: Mr.S. punched lover of her wife, but police took him to jail for a week after that, while Mr.R. just apologize ( twitter.com/refrezhCS/status/10932643579.. ) by saying "it was just a result of me getting irritated too much to not giving a damn. This is not how I usually am." That's how it looks like!!!! And let me remind you one more time, smooya should be banned for this, but refrezh should be banned for week also and peoples should stop acting like smooya killed whole russian airport. P.S. So if FPL bannes you for a week it doesnt making you a bad person. And for you: "Even if police taking you to jail it doesnt making you a bad person." Think about it my friend or better google some cases!
2019-02-07 18:25
#65
 | 
Denmark MeToxi 
Did you watch the entire match with video and sound from the team?
2019-02-07 18:43
#72
 | 
Russia Sur10n 
1)No reasons for smooya to lie prnt.sc/mh67mn 2)Some peoples watched it twitter.com/DonHaci/status/1093277899946.. 3)Even refrezh himself admitted it twitter.com/refrezhCS/status/10932643579.. That's next? Still not enoght evidences? Or the sources are bad? May be you want GOD HIMSELF to confirm it?
2019-02-07 19:00
#78
 | 
Denmark MeToxi 
Just asking. To many people believes to much without any real evidence.
2019-02-07 19:11
Sorry but what the actual fuck is that comparison Also I bet there's a "flag checks out" incoming
2019-02-06 22:17
#47
 | 
Turkey AtheismFTW 
#46
2019-02-07 17:47
Sorry but insulting someone isn't a crime or against fpl rules, and if it is then a LOT more people should be banned from fpl. Getting triggered over kys is childish.
2019-02-07 17:57
#53
 | 
Turkey AtheismFTW 
kill yourself isn't an insult it's much worse
2019-02-07 17:59
Sorry but it's really not, if no one has ever told you to kill yourself on the internet then you live a cushy life, and if you're offended by it you're a massive pussy, stop crying.
2019-02-07 18:09
#57
 | 
Turkey AtheismFTW 
lol okay tough guy. did I say that it's much worse because I think so? I'd laugh if someone tell me to kms. but not everyone is mentally stable, some of us are closer to suicide than other ones. and no one knows who these guys are.
2019-02-07 18:15
Sorry but I somehow doubt that refrezh is on the verge of suicide, and do you actually think he's going to take fpl insults seriously? Just stop talking.
2019-02-07 18:32
#98
 | 
Turkey AtheismFTW 
1st: you never know who is suicidal and who is not. 2nd: if you start to say "these guy looks pretty normal to me, so I can say kys to him" you begin to normalize that sentence.
2019-02-08 05:55
Yeah, you're right. No one knows who's suicidal. I am you fucking hypocrite So don't you come here and try and lecture me, ok? Checkmate atheists
2019-02-08 10:54
#99
kennyS | 
New Zealand INxNITY 
First of all. NO ONE KNOWS WHOS SUICIDAL 2nd of all. KYS isnt a insult its much worse
2019-02-08 06:08
#105
2019-02-08 10:55
#62
 | 
Russia Sur10n 
Welcome to 5% of persons on this site above at least 75 iq and with understanding what word "moral" really means.
2019-02-07 18:33
The fucking idiocy and self righteousness in that statement has made me speechless lmao
2019-02-07 18:34
#69
 | 
Russia Sur10n 
I know!! I've been quiet on this site since i created this account at the end of 2016, before i just used HLTV as news forum and for matches schedule ofc, but since i start reading all those topics i feel like i slowly degradate. The amount of peoples that don't see the difference between intenet and irl, friendship/respect and job and etc are fkn huge. And the community reaction to smooya case pissed me so fkn badly. Yesterday i was about to go sleep but saw topics on HLTV which was saying "I hope smooya will never play in tier 1-2 again", "smooya is toxic arrogant kid,who should be puniched irl" and i couldn't handle it anymore. I was literally falling asleep, wrote this topic while was so fkn pissed and mad. It was a bad idea writting while i was anger and wanted to sleep, but even with grammar issues i tried to explain my point of view. But now i asking myself why i did this if 80-90% persons on this site don't get the point or simply don't giving a damn. This guy #5 literally saying killing a wife is equals saying "kys" to someone in internet. I'm fkn done. I don't get is this the new generation overall that uneducated, not ridding books, not watching films like "The Game", "The Shawshank Redemption", "The Green Mile" or we are the once who is the problem??
2019-02-07 18:54
There's a reason millennials are called "the snowflake generation". They just get offended by everything
2019-02-07 18:57
#73
 | 
Russia Sur10n 
true
2019-02-07 19:00
You obviously dont know what respect means. Telling someone to kys IRL or NOT ISNT okay. NO matter WHAT the circumstation is
2019-02-08 06:09
#67
 | 
Denmark MeToxi 
Disrespecting and insulting someone is definitely against the rules on faceit.
2019-02-07 18:45
Looked up the rules and it said "verbal abuse" which is a stupid rule to begin with but it means that way more fpl players should be banned than just smooya. But my main issue is that people are getting so shocked that he said kys lmao
2019-02-07 18:50
#76
 | 
Denmark MeToxi 
It depends on the way he said it. From what I hear, smooya was mad at refrezh and therefor said it in a rather hostile tone which definitely shouldn't be a part of fpl. FPL is supposed to be a place of sportsmanlike professionals and very skilled individuals whom respect each other, not insult eachother.
2019-02-07 19:09
Sportsmanlike professionals? Wasn't refrezh basically throwing the game?
2019-02-07 19:11
#79
 | 
Denmark MeToxi 
So? Doesn't justify smooyas behaviour. And who knows, maybe smooya's cockyness annoyed refrezh which wouldn't surprise me. Although I didn't watch any of the game so I wouldn't know for sure.
2019-02-07 19:12
But that would make refrezh just as bad as smooya according to you
2019-02-07 19:18
#82
 | 
Denmark MeToxi 
Yeah?
2019-02-07 19:20
What kind of reply is that Yes it would
2019-02-07 19:28
#88
 | 
Denmark MeToxi 
And where did i disagree with you?
2019-02-07 19:51
#93
 | 
Germany szily 
You didn't. But the fact that smooya got a ban and refresh not makes the entire thing so odd. Either both get a ban or no one. And the moralists ranting over and over again if someone gets mad and says some bad words are at least as stupid as the one who said the bad words. The only difference is that they remain stupid while the guy who sad the bad words due to another person was fucking around apologize and close the case with a simple sorry. You don't have to start a shitstorm to make the guy clear that he did something wrong. In most cases the guy himself knows that he did something wrong. Especially if he deletes his tweets short time after he posted them. This is the very first indication for reflecting himself and realizing that it wasn't ok. I read ppl saying that smooya is a pos or subhuman and stuff like this. So what do you think is the guy who calls someone pos or subhuman if it relates that to a trifle case like that? Those guys are even worse and fake-SJW. Same category with racists, feminazis and all those crap fringe groups causing social difficulties around the world.
2019-02-07 20:34
Exactly my thinking. And not only did smooya delete the tweets, he also made up with refrezh privately.
2019-02-07 22:54
#96
 | 
Germany szily 
Yep, which is good and how it should be solved. But retarded humans are led by their hate towards a person. I mean I also don't like many humans but the thing I don't like most is if some one is an unreflected idiot. I understand being a public person comes with a kind of a responsibility but it doesn't make sense to say: "He is well known so he should behave good" especially in times where the president of the US calling countries "shitholes" and still keeps his presidency. BIG MOTHERFUCKING L O L!
2019-02-07 23:34
Refrezh Didn't tell Smooya to KYS
2019-02-08 06:10
#109
 | 
Germany szily 
But he did something wrong, too. And that's the point. Griefing is unsportsmanlike behavior. It's bad in MM or PUGs but it's even worse in the FPL circuit. It's unacceptable.
2019-02-08 20:01
Yes and I agree with that. But smooya still shouldn't off called him a fucking dog and say kys to him
2019-02-08 20:55
#111
 | 
Germany szily 
Ofc not. That was dumb.
2019-02-08 22:32
I dont think anyone hear is Saying Refrezh is in the right here. He shouldnt of thrown. But the way Smooya was acting I dont blame him. BUT Refrezh shouldnt of thrown. But as I said above ^ There was no need to call Refrezh a fucking dog.
2019-02-08 22:39
#40
 | 
Netherlands pewpeww 
dude dafuq
2019-02-06 22:56
#48
 | 
Turkey AtheismFTW 
#46
2019-02-07 17:47
#43
REZ | 
Sweden jackir 
we know big sucks now cuz smooya cucked them calm down
2019-02-06 23:03
#7
 | 
United States xxpowmanxx 
Jokes on us, that was him trying, hes just bad.
2019-02-06 21:59
#28
 | 
United Kingdom alcaz4r 
+1 xaxaxaxa
2019-02-06 22:15
#8
 | 
Canada Surzz 
you have problems lmao
2019-02-06 22:00
#13
 | 
Russia Sur10n 
Yes, and my problems is the way modern people's thinking and acting, especially in internet area!
2019-02-06 22:02
#10
 | 
Latvia burqka 
who?
2019-02-06 22:00
#11
World Jeza 
never expected to see people defend smooya, but here we are. for me throwing on purpose should be temp ban from FPL and abusive language just a warning, but what do I know.
2019-02-06 22:02
#17
 | 
Russia Sur10n 
"never expected to see people defend smooya" Me too, but i hope, what at least 5% of peoples in our community realising why this situation is so stupid and unfair. It's not like smooya don't deserve to be banned, but shtting on him for whole day and not punishing refresh is pissing me off. Never planned to wrote whole topic actually, but at some point i got THAT mad, cuz ITS FKN RIDICULOUS!!!
2019-02-06 22:08
Getting mad over a video game. LUL
2019-02-08 06:11
Haven't watch all of the VODs/clips (seen some) but how many times haven't crazy plays worked in FPL? And without discussin all that was said (wasn't probably just a "kys" was it?), seeing in general how smooya behaves I doubt this was his first time being overly toxic in FPL... refrezh is not innocent, should on a minimum get a warning, and smooya shouldn't keep bitching about it. Only shows how immature he is.
2019-02-06 22:05
#21
 | 
Russia Sur10n 
I agree, but i got mad not only cuz of FPL Circuit decisions, but how people start act and shit on smooya for whole day straight, did you checked the reddit today? I've seen literally ton of shit towards smooya and this is pissing me off.
2019-02-06 22:18
#35
 | 
Russia Sur10n 
also, check this one more time prnt.sc/mh67mn
2019-02-06 22:22
who the fuck cares? who is smooya? /close
2019-02-06 22:09
#23
 | 
Russia Sur10n 
2019-02-06 22:12
oh, another uk toxic fuck, good for him that he is banned
2019-02-06 22:14
2019-02-06 22:11
#22
ScreaM | 
Brazil HLTVolt 
Like someone said here before, Smooya has a history of being toxic, this is probably just the straw that broke the camel's back
2019-02-06 22:12
#26
 | 
Russia Sur10n 
#21 I'm not trying to deffend smooya at all, more like i'm trying to show people how stupid the whole situation looks like..
2019-02-06 22:14
#29
ScreaM | 
Brazil HLTVolt 
Oh yeah, I see now, but yeah, nothing new imo, S1mple got reckt too
2019-02-06 22:16
#32
 | 
Russia Sur10n 
true
2019-02-06 22:17
If you dont want to get banned, dont say ''kys'', it's as easy as that.
2019-02-06 22:13
#31
 | 
Russia Sur10n 
Hi Saint Sylvester01, why you don't go serve THE GOD in church if you that kind of guy, who never dropped a hard words in internet?
2019-02-06 22:17
Theres a difference between KYS you fucking dog. And Shit talking.
2019-02-08 06:13
stfu ty
2019-02-06 22:15
#33
 | 
Russia Sur10n 
no u
2019-02-06 22:19
stop defending smooya moron. hes toxic as hell, well deserved. /closed
2019-02-06 22:41
no scene no opinion))
2019-02-06 22:42
#39
 | 
Russia Sur10n 
2019-02-06 22:53
#34
NAF | 
Korea kagurafly 
cant stand smooya, good that he's not going to play in the next major
2019-02-06 22:19
#freemynibbasmooya
2019-02-06 22:42
smooya is a little rat. eff him.
2019-02-07 13:30
#51
 | 
Israel aequus 
salty
2019-02-07 17:57
dude, wake up! Imo it's not as much what he said but his whole attitude towards the situation: it was not enough saying that refrezh should kill himself, calling him a dog and at the end the video clearly trying to shout "f*&^ refrezh" before that guy could end his stream (don't believe me, listen to it again and again and again) .... all this was not enough for Mr. Smooya, he also posted that shit on twitter and deleted it later. Not even that was not enough....he had to also post a demo with the bad play from refrezh so he could justify his behavior...HE IS THE ONE THAT MADE IT PUBLIC AND A DRAMA, nobody else!!!! All this is: TOXIC! Think about this: we all sometimes say shit that we don't mean or shit that we mean but keep quiet about but a professional player should always mind what he says because a pro player is automatically a public figure, an example for others, a role model for lots of kids (think about all the kids on hltv, bro)....and nobody forces you to become pro, it's all personal choice! Being pro gamer and earning that load of money comes with a responsibility, it's a fact! One week ban is nothing, he got off easy but it was expected as it was his first official outburst. He should watch his attitude from now on and see the difference between banter and toxicity...if he does that all will be ok.
2019-02-07 18:06
#58
 | 
Canada top_zozzle 
so let me get this straight. you idiots think that refrezh was THROWING when he ran through that molotov at a main entrance under boost while shooting his m4? clearly you plebians have no idea how to play a video game. Refrezh has been doing this for YEARS, which is the same exact amount of time it'll take you mouth breathers to understand his mindset when he made that play in FPL (Faceit Pro League). just deal with it, refrezh did the right thing at the right time, and smooya was toxic for no reason whatsoever.
2019-02-07 18:16
I would agree with you if it was just that play...but it wasn't. He actually said it on his twitter and apologized for his plays in that game. he may have just said it out of modesty/false modesty or just so the drama would stop...that is a possibility...I guess we'll never know. One thing is clear as light of day: smooya toxic!!!! But Mr. Owen is still young, he still has time to change his ways if he chooses to!
2019-02-07 18:32
who gives a fuuuuuuuuuuuck you are way too interested in this
2019-02-07 18:38
Smooya is toxic af anyway. Expected.
2019-02-07 18:58
Also was screaming his lungs out to Nato for an honest mistake, and not even a big one it was also smooya fault. He is playing in a proffesional environment and he should behave as one, and yes i also think refrezh should be punished for throwing FPL and it definetely looked like it but that doesn't mean smooya can say what he did
2019-02-07 19:02
#75
 | 
Finland SLOTHEYY 
tbh smooya should be banned for life anyway
2019-02-07 19:05
#81
 | 
Netherlands @Deji 
Smooya = racist
2019-02-07 19:19
No, he should not have been banned for that, but it's only one week. Who gives a shit? It's not like he does not have alternative means to play CS.
2019-02-07 19:23
too long didnt read
2019-02-07 19:25
#85
 | 
Germany Sabba1 
Y'all smoking something? What is wrong with you people?!!!!!!!!!!!! WHY YOU BLAMING SMOOYA???? BECUASE refresh had a bad mood and act like a troll (prnt.sc/mh67mn ,just look at this twitch.tv/lobanjicaa/clip/ColorfulPowerf.. )??? Cuz that's the only problem i see here. Sure thing smooya raged a bit, but if you pussys really triggered by "kys", y'all better quit from the internet and go walk irl, cuz it's one of those shitty things people will never gonna say to you irl, while kids and teens always using "n words", "kys's " and hella lota other stuff in here. It's not smooya's fault, what internet don't have a structured rules and all those pewdeipie's, Sadokist's, smooya's and etc cases is stupid, cuz they never meant that, cuz when you joining internet all those words sorround you one way or another and if you saying you never-ever wrote or sayed this kind of words and never insult someone in internet - you definitely lying!!! But hey, seems like after some popular persons dropping "hard words", y'all beccoming hard moralist in a second. If you think the guy, who didn't meant nothing bad, but got mad at some point and sayed couple "bad words" is deserved to be banned, but guy who literally made him mad,cuz trolls and had a bad mood deserves to be an "innocent", you are nothing but a bunch of arrogant idiots, who's ready to it people alive because of one mistake or single word!!! Look what is happening with Bohemian Rhapsody. This is so stupid. Shame on you guys!!! TL:DR: smooya got banned because of he said "kys", while refresh literally trolled this game and all of the sudden,now he's an "innocent".
2019-02-07 19:26
#90
 | 
Canada top_zozzle 
so let me get this straight. you idiots think that refrezh was THROWING when he ran through that molotov at a main entrance under boost while shooting his m4? clearly you plebians have no idea how to play a video game. Refrezh has been doing this for YEARS, which is the same exact amount of time it'll take you mouth breathers to understand his mindset when he made that play in FPL (Faceit Pro League). just deal with it, refrezh did the right thing at the right time, and smooya was toxic for no reason whatsoever.
2019-02-07 20:06
#87
 | 
United Kingdom INGEMARSSON_ 
OP knows what’s up.
2019-02-07 19:29
There is no need for a real reason to get banned. It's faceit
2019-02-07 20:28
He should get banned for half a year. Telling anyone to kys is so fucking scumbaggy and I wish any kid using those three combinations of letters would get slapped in the face from an invisible hand.
2019-02-07 20:38
#97
 | 
Canada NMX_ 
nice post ♿
2019-02-07 23:36
#103
 | 
Lithuania JamesBong420 
Kys lowara
2019-02-08 06:12
#107
 | 
Estonia u3ffe 
ban both, then it is fair
2019-02-08 11:12
refresh should be banned too
2019-02-23 21:35
Login or register to add your comment to the discussion.