Thread has been deleted
Last comment
win 7/win 10
Blue | 
United States BLUEFACEBABY 
is it still worth buying windows 7? or should i just straight up buy windows 10?
2019-02-09 10:29
buying Windows in 2019 LOL especially windows 10 which is available on the Microsoft site for freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2019-02-09 10:29
I'm on 7 ever since and I never needed any upgrade to it. I'm just not a game addict anymore nor do I care about programs that much... as long as it works I will have it. My 7th is fine to me.
2019-02-09 10:30
I just downloaded ISO win10 from officaial site
2019-02-09 10:30
#4
 | 
Korea XigNw0w 
W10 or you can also put the tinfoil hat on and download Linux.
2019-02-09 10:31
well im pretty retarded when it comes to operating systems so ill stay with windows lol
2019-02-09 10:35
#8
 | 
Korea XigNw0w 
Well, I mostly play games, watch Netflix and do school work with my pc, so moonjews won't get anything too personal information. Also, there is Linux Fedora, so...
2019-02-09 10:38
#13
 | 
Pakistan jarpeet 
arch bestest
2019-02-09 10:45
#20
 | 
Ukraine dashbug 
+1
2019-02-09 10:50
#25
 | 
Korea XigNw0w 
Fedora is the best one, you can dip your tinfoil fedora. :)
2019-02-09 10:55
#30
 | 
Finland v3tu 
Many anti-cheats don't support linux (faceit, battleye etc).
2019-02-09 11:10
#31
 | 
Korea XigNw0w 
Yep, but don't worry, Minecraft does.
2019-02-09 11:11
#5
 | 
Poland bakusiell 
w10 is better
2019-02-09 10:32
+1
2019-02-09 10:46
#18
 | 
Panama ayykaramba 
+1 comes from long time win7 fan
2019-02-09 10:49
#19
 | 
Poland bakusiell 
i was also windows 7 fan, but i could upgrade it for free so there was no sense to keep the old system
2019-02-09 10:50
+1 I was always using W7 but when I had to switch to W10 I realized its a lot better
2019-02-09 10:58
+1
2019-02-09 12:11
There is no reason to to get W7 in 2019 unless you are one of those who would die for windows 7 and is afraid of w10 pulling some data of you
2019-02-09 10:38
#23
 | 
Hungary GeorgeSoros 
if he is one of those he should use linux based os LUL
2019-02-09 10:52
#9
Brollan | 
Turkey UTEYED 
w7
2019-02-09 10:40
#10
 | 
Pakistan jarpeet 
why would anyone use windows 7 LMAO
2019-02-09 10:42
Lol....
2019-02-09 10:46
Would I get more fpson WIN10 in CSGO if my pc is good? (200-300) fps WIN7
2019-02-09 10:42
Yes
2019-02-09 12:30
8.1 master race
2019-02-09 10:43
#14
 | 
Estonia teremartin 
lmao who want win7 ? xDDDDDDDDDDDDDDD just use win10
2019-02-09 10:46
#17
 | 
Sweden DrakenIsHot 
Windows 7 is awful
2019-02-09 10:46
#21
 | 
Ukraine dashbug 
If you buy windows 7, you still will be able to update to Windows 10 for free
2019-02-09 10:51
#22
 | 
Yugoslavia GonnaBaited 
win 10
2019-02-09 10:51
#24
 | 
Hungary GeorgeSoros 
for me win7 > win10 i have win7 on my pc and win 10 on my laptop
2019-02-09 10:54
BUYING WINDOWS LMAO YOU'RE HILARIOUS HAHAHAHA
2019-02-09 10:59
win 10 ofc win 7 so fucking slow
2019-02-09 11:04
no you should get windows 10 for sure
2019-02-09 11:07
#32
 | 
Finland v3tu 
Buy a windows 10 licence from ebay, they are like $2. I've had one of those for 2 years now without problems. It's only the cd key, you can download the install .iso from official microsoft site. Also, new hardware don't officially support older Windows versions, so you might run into driver problems. AMD Ryzen maybe refusing to work entirely.
2019-02-09 11:17
#33
 | 
Europe new_nickname 
win7 +more ram saved in games +much easier and cleaner look -microsoft will soon stop supporting this system win10 +in most games producers are betting on a newer version +the latest processors are only compatible with Windows 10 +/- new interface +Easier organization of windows -shitty menustart -comming shitty new updates all the time -uses a lot of ram -automaticly updates ur system -The system spies on the user with the default configuration
2019-02-09 11:33
Yeah i recommend you to not buy windows 10, just download this version im providing you...No telemetry and all useless apps removed so you can have the best experience possible.. teamos-hkrg.com/index.php?threads/extrem.. Absolutely perfect for gaming, zero resource utilization when idle as it should be ;)
2019-02-09 11:41
I'm using win 7 since it's been released and I never had any problems with it
2019-02-09 12:09
I had to switch to 10 cuz of the new ryzen generation and i like it , i rarely use any of the new features , i basically set it to be a modern version of win 7 .
2019-02-09 12:20
Login or register to add your comment to the discussion.