Thread has been deleted
Last comment
fat-shaming works
kennyS | 
France kennySbigLips 
You just need to know the person you’re fat-shaming. I talked shit about how much my friend looked like the Michelin man and he took offense to that. What did he do for the next 2 months? He worked out every other day and now he looks like blameF. Obesity is a life choice, not a disease and it’s a joke how some countries classify it as such. For all you fat people out there who are too scared to accept the truth and take responsibility for getting yourself fat in the first place, you deserve to have people talk shit about your weight problems.
2019-02-12 03:02
ay yo this nigga eatin beans like and subscribe if you also ate beans once in your life
2019-02-12 03:07
#25
 | 
Belgium HLTVnewfag 
When to dislike?
2019-02-12 13:23
#2
 | 
United States darth_mac 
im fat and I agree
2019-02-12 03:07
your flag already told us that but thanks for verifying
2019-02-12 03:18
#10
 | 
United States darth_mac 
lul
2019-02-12 03:49
#13
 | 
Finland Smoonah 
lulw
2019-02-12 03:56
#14
 | 
Philippines Saio 
+1
2019-02-12 04:09
ur flag has told me that u live in a 4th world country
2019-02-12 06:24
#30
 | 
Finland OokOok 
Russia XD
2019-02-12 13:43
#3
Rapper | 
United States LilMosey 
+1
2019-02-12 03:10
That only works on really insecure people lul
2019-02-12 03:17
#6
 | 
Korea ENCE|jW 
Dude if you wanna help someone talk to them in 4 eyes dont shame anyone for something like that its their choice what would they do with their life and you are probably not happy with yourself if u shame others
2019-02-12 03:19
"talk to them in 4 eyes" This is an international site, please write your comment in English, not Engrish.
2019-02-12 03:37
#24
 | 
Norway bruhfessor 
im thinking he means eye to eye
2019-02-12 13:20
#8
 | 
Other Mortal_Wombat 
+1
2019-02-12 03:40
#9
NEOFRAG | 
Czech Republic N3HR0Z1 
"he looks like blameF" in two months yeah, yeah
2019-02-12 03:48
anything is possible with harsh steroids
2019-02-12 03:49
with the right mindset
2019-02-12 04:13
mindset defying science omegaLUL
2019-02-12 04:38
just dont be fat wtf
2019-02-12 03:52
Some people do have conditions that make it harder for them to lose weight, however that is not an excuse to be obese. They just got unlucky and have to work a lot harder to get a healthy body, but it can be done. Obesity is actually repulsive, and I kinda feel sorry that they live life that way.
2019-02-12 04:13
losing weight =/= exercise you can effectively lose weight just by only drinking water as your beverage its that easy
2019-02-12 06:17
gabe newell is fat, look where he is, stop hating bitch
2019-02-12 04:34
#21
loli | 
Japan Getp0x0st 
He is a pounds away from a heart attack, that is where he is.
2019-02-12 06:22
He has lost lots of weight
2019-02-12 13:18
just dont eat wtf lmao yall stupid af
2019-02-12 04:51
#26
 | 
Belgium HLTVnewfag 
+1 👌😂👌
2019-02-12 13:24
imagine being fat in 2019 LUL so many ways to get rid of body fat
2019-02-12 13:27
It only works if guy care about other people's opinion. If he doesn't give a fuck about that he will still be fat
2019-02-12 13:29
#29
 | 
Croatia mds818 
true
2019-02-12 13:36
#31
 | 
Korea XigNw0w 
It works.
2019-02-12 13:43
Login or register to add your comment to the discussion.