Thread has been deleted
Last comment
Sweden Empire
 | 
Lithuania Wealthy_Communist 
2019-02-12 13:42
Ottoman best
2019-02-12 13:42
1st Reich bestest
2019-02-12 13:43
2nd*
2019-02-12 17:25
2nd reich lost WW1 nt
2019-02-12 17:31
1st reich wasnt a actual reich nt
2019-02-12 17:33
wrong comment
2019-02-12 18:45
Flag checks out
2019-02-12 17:40
#46
 | 
France postmaFaZe 
+1
2019-02-12 17:49
Mashallah
2019-02-13 05:02
#64
 | 
China Kennymeister1 
+1
2019-02-13 05:04
#3
 | 
Sweden günT 
how can it be overrated when no one knows about it? except polaks and lithuanians who got raped xaxaxaxax
2019-02-12 13:44
You took Estonia and North Latvia ... there are even folk songs how easy it is to annihilate Swedish soldiers. Im not lying its the lyrics here for example in the folk song youtube.com/watch?v=azh5SPmcJ_A
2019-02-12 13:48
#8
 | 
Sweden günT 
lithuanian folk song = drunken downies. good to know yeah, it's pretty easy to "annihilate" 30k soldiers, but only after sacrificing 30% of your population, all your riches, and your countries existence for 300 years xaxaxaxa
2019-02-12 13:57
#13
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Dancing queen you made our lands so damn fertile in North Lithuania
2019-02-12 14:01
#14
 | 
Sweden günT 
you're welcome. thanks for, i dont know, potatoes? maybe some mediocre basketball player?
2019-02-12 14:05
#15
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Swedish thicc boys best fertilizer for our fields
2019-02-12 14:11
Sweden didn't do shit they lost every battle in GDL. Then they got raped in Russia
2019-02-12 14:12
So you are saying that a country you were seized by couldnt do shit? You know that Sweden is the father of modern warfare and revolutionized war strategy? About the singing, thats just a way of keeping positive while you got fucked and is still in the 3rd world
2019-02-12 17:37
Again when was Lithuania seized by Sweden? upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/t..
2019-02-12 17:39
Sweden emerged as a great European power under Axel Oxenstierna and King Gustavus Adolphus. As a result of acquiring territories seized from Russia and the Polish–Lithuanian Commonwealth, as well as its involvement in the Thirty Years War. Your country is completely irrelevant and 3rd world. Don't shit talk people that fund your country through EU because you couldn't amount to shit yourselves.
2019-02-12 17:41
When did I mention my country, are you braindead as shit? I am just calling out this overrated Empire
2019-02-12 17:43
How is it overrated for a nation with a low population to even make an empire to begin with? What other countries can say they had an empire?
2019-02-12 17:49
'Empire' is an overrated Biblical Term, originally there was suppose to be only one empire, ROME. I dont see truly Imperial features in Sweden empire
2019-02-12 17:54
+1
2019-02-12 17:48
Lithuanian Empire no better, paved the way to a 3rd world dump
2019-02-12 13:49
#6
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Lol 😁
2019-02-12 13:52
#7
 | 
Korea XigNw0w 
Iceland empire.
2019-02-12 13:57
NiP era bestest
2019-02-12 13:58
I was hating on Sweden. Well, I still do. Because of the current policy but Sweden got nice music, I must admit. Thank you Sweden.
2019-02-12 13:59
Np
2019-02-12 17:38
#11
 | 
Other nt_newfag 
lol 0/8
2019-02-12 14:00
#12
 | 
Norway analpain1337 
They also had norway, denmark, half england
2019-02-12 14:01
For how long? Their foreign stable core has always been Finland
2019-02-12 17:23
Per capita Sweden is the most successful nation to ever exist Non arguable
2019-02-12 17:39
Very arguable. For instance, if you define success as least amount of rapes per capita, Sweden is factually not the best nation to ever exist.
2019-02-12 17:41
Wrong. The difference is in laws and whats tolerable to do women. Justice system, people don't get away with as easily in for example Sweden as compared to India. It's called women rights something that has become a part of a developed country. In countries where there are none girls rarely report it because they risk making it worse. People on this forum are actually so uneducated it's funny.
2019-02-12 17:44
Are you saying Sweden has the least amount of rapes per capita in this world?
2019-02-12 17:44
Reported rapes they might and it's for a reason. You can't understand why, don't even argue.. it's hilarious
2019-02-12 17:47
"People on this forum are actually so uneducated it's funny." - It's not funny having to try and decipher your English. And Sweden, by many accounts, has a very high rape rate per capita, and undoubtedly and very strongly increasing rate. Thus, for you to say I'm wrong in stating that Sweden does not have the least amount of rapes per capita is alarming. Take Liechtenstein for example. According to the United Nation Office on Drugs and Crime, it has the lowest rape rates, which is very plausible (reported as well as unreported). But then again, you might not know that Liechtenstein is even a country. And yet you feel in a position to call other people uneducated, even after such a shameful display of English. Way to go.
2019-02-13 10:37
A wife reports that her husband have raped her 2 times every day for one week that will be reported as 14 rapes 5 guys gangrape a girl that will count as 5 rapes Smack a girl on the ass on the streets or whatever and people can report that as a rape If you would only count rape as a rape and not count just every ''rape'' report Sweden would have MUCH less
2019-02-12 17:53
you mad cause we fucked you shitty country??
2019-02-12 17:38
How can I be mad about that if it didn't even happen? I am just calling out your shitty overrated "empire."
2019-02-12 17:41
lol u r actually dumb they fuck we fucked your trash country real good.
2019-02-12 19:46
Keep dreaming low history knowledge multi-kulti trash cuck
2019-02-12 19:47
dumb cuck u mad ur trash country barely even took over a mongol tribe
2019-02-12 19:49
olofmesiter overrated then
2019-02-12 17:39
Stop living in the past.
2019-02-12 17:39
#35
 | 
World ///fuck 
Is Finland a person? Also who fucking cares about history (mainly about people glorifying the past or arguing about which country used to be better or wars that happened in the medieval times... WHO CARES) ? Compare Lithuania and Sweden TODAY instead.
2019-02-12 17:46
I am not comparing these countries, you mad about your shitty Empire with low conquests? 😂 upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/t..
2019-02-12 17:46
#43
 | 
World ///fuck 
So what? Your point?
2019-02-12 17:48
The historic community loves this Empire for some strange reason
2019-02-12 17:49
#38
 | 
Vietnam rollofocker 
rip
2019-02-12 17:47
#39
 | 
World ///fuck 
I edited my comment cause I expected such a response
2019-02-12 17:46
#40
 | 
Vietnam rollofocker 
that's all good then nostalgia is bad but historic analysis is good
2019-02-12 17:47
#36
 | 
Vietnam rollofocker 
yeah swedes are inferior to germans and french guys xD nordics LUL xD
2019-02-12 17:45
#53
 | 
Poland ULTRALUL 
Pretty much the most overrated country in the world
2019-02-12 19:48
Swedish ruled 1250-1809 en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Lithuan.. thieves ruled stone age for 11 years before selling the land for a pint of vodka
2019-02-12 19:51
Very low IQ guy even for hltv standards. Lithuania didn't care for Catholic title 'Kingdom' we ruled with Pagan fire. The future cucks from Germany and Scandinavia did not mange to conquer.
2019-02-12 19:58
hahahaha the swedish empire would have fucked your shitty little country why are you such an idiot?
2019-02-12 22:48
Nice try shit brain, no history knowledge cuck. Weak Sweden cucks died in Lithuania in large numbers. Spend some money on education instead of illegals.
2019-02-13 05:09
I have never seen anyone talk about Sweden historically. I dont think anyone ever rated them highly.
2019-02-12 22:50
sweden empire
2019-02-12 23:00
Login or register to add your comment to the discussion.