Thread has been deleted
Last comment
USA Florida come here
KRIMZ | 
Denmark slacking 
Hello fellow americans. I'm going to Florida, will be there for a week, what to do? Will watch NBA and wanted to know if I should do a road trip down to Key West cheers!
2019-02-15 19:56
Be careful...
2019-02-15 19:56
+1
2019-02-15 23:09
+2
2019-02-15 23:10
#58
 | 
Myanmar Lemo2K 
was going to say that too
2019-02-15 23:54
#2
 | 
Lithuania Paulius_CS 
I lived in Palm Coast for 10 months, Daytona Beach is cool
2019-02-15 19:58
#8
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Buy East European Ice Cream at that little Russian store in Flaggler Beach
2019-02-15 20:01
+11111111
2019-02-15 23:09
#52
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Ha ... you from Florida? I wouldn't wanna live there, but I like to think back on it. Interesting place for sure. Also Daytona during spring break a lot of Bellas with big booties
2019-02-15 23:18
yes, i lived there for quite a bit, last exit from the keys if you can guess the name of the town ;)
2019-02-15 23:45
nt lietuva
2019-02-15 20:28
#45
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Actually retired Brits lived in that town, I remember that. Btw its a cheap place to live. was a cool experience
2019-02-15 21:11
#3
 | 
United States big_mama 
I mean you're kinda going at a bad time in year for any beach/tropical thing. Key west is cool for a day, depending on where ur staying (if near Orlando) then go to Universal or Disney World.
2019-02-15 19:58
#5
KRIMZ | 
Denmark slacking 
Will be in miami ty
2019-02-15 20:00
Bro was in Miami for 2 weeks in Christmas, Go to key west Go to nasa exhibition Go to watch nba Miami art and fashion district Go to crocodile farm or national park
2019-02-15 20:07
#13
KRIMZ | 
Denmark slacking 
sounds like stuff I'd enjoy ty
2019-02-15 20:08
Np brother pm for other info or tell me where u will stay?
2019-02-15 20:09
#22
KRIMZ | 
Denmark slacking 
don't know the exact like yet, centre of miami most likely
2019-02-15 20:13
Oh I lived in Hollywood very nice place
2019-02-15 20:19
Bro go to brickell city centre and the mall is amazing and the food is amazing
2019-02-15 20:22
in Miami you gotta eat at Cafe Róval and Clives, amazing food, hidden gems. I go to Roval all the time. Clives is a shady area though so don't go at night
2019-02-15 20:20
I think I went to cafe roval very nice place
2019-02-15 20:21
yup , the setting is fucking beautiful as well with the waterfall and garden
2019-02-15 20:24
Yh the setting is estounding and he food is mouth watering
2019-02-15 20:25
go watch the Heat if you like sports
2019-02-15 23:09
heat are ass nowadays
2019-02-15 23:57
But Wade's last season. and they are playoff team as well
2019-02-16 16:03
#4
allu | 
North America hesh 
Come to Polk County I'll sell you some meth and we can fuck my sister.
2019-02-15 20:00
#9
nawwk | 
Sweden Pedro_pan 
the merrier....? :(
2019-02-15 20:02
Watch out for cubans.
2019-02-15 20:01
#15
allu | 
North America hesh 
Cubans are cool people, it's puerto ricans and mexicans that will rob you.
2019-02-15 20:09
you get shot
2019-02-15 20:04
DONT GO TO FLORIDA OR CALIFORNIA UR CHANCE OF GETTING SHOT IS INFINITELY HIGHER IN THE SOUTH/CALI THAN IN THE NORTH
2019-02-15 20:05
#16
KRIMZ | 
Denmark slacking 
is that a meme or? everyone talking about that lmao
2019-02-15 20:09
no dude, literally 95% of US school shootings are in florida or california do urself a favor and type florida news into google, ull get some creepy shit instantly EDIT: LITERALLY THE FIRST NEWS BUBBLE IS SOME DUMBASS GETTING HIS TOUNGE STUCK ON A DOORBELL
2019-02-15 20:10
#19
KRIMZ | 
Denmark slacking 
not going to school tho meh trust me I've been in some shady places in the world including vidigal's favela in rio and Lagos nigeria, don't think miami is anything similar anyways thx for heads up
2019-02-15 20:12
literally the first link to "florida news" in google is this foxnews.com/tech/in-florida-another-door..
2019-02-15 20:13
#24
KRIMZ | 
Denmark slacking 
lmao
2019-02-15 20:13
"another"
2019-02-15 20:26
LMAOOOOO also thats not even the worst parkland/orlando nightclub shootings are 1000000x worse
2019-02-15 20:28
#17
allu | 
North America hesh 
don't listen to this libtard, the north is a frozen wasteland full of pale fat people who sound borderline canadian. Chicago is up north and you're more likely to catch a stray bullet from gang wars there than anywhere else, also Detroit. source : lived in minnesota for 2 years for work, which is also chock full of crazy Somalian ex pirates.
2019-02-15 20:11
en.wikipedia.org/wiki/List_of_school_sho.. Ctrl + f "florida" about 60 ctrl + f "california" about 130 ctrl + f "Massachusetts" 0 ctrl + f "new hampshire" 2 ctrl + f "maine" 6, and they are name endings lmao, like jermaine, 0 shootings ctrl + f "vermont" 2
2019-02-15 20:15
#31
allu | 
North America hesh 
why would anyone want to go to new england, it's fucking boring as fuck. also is this guy going to school? he's going on vacation wtf does that have to do with anything lmfao....
2019-02-15 20:20
if boring = 99.99% less chance to get shot, id take it also EZ4PATS EZ4SOX EZ4BRUINS EZ4CELTICS #BOStrong #Bleedgreen #GOATSportsstate #UNION #FUCKCONFEDERATES #FUCKJEFFERSONDAVIS #NOMORESLAVERY #FUCKROBERTLEE #FUCKSTONEWALLJACKSON #ABELINCOLN #ULYSSESGRANT
2019-02-15 20:24
#35
allu | 
North America hesh 
You can get shot anywhere fam, sandy hook was up north.
2019-02-15 20:21
Yea, u can, but way way way higher in the south especially florida+cali Those 2 states alone = 200 Entire New england = 10
2019-02-15 20:23
#39
allu | 
North America hesh 
the dude isn't going to school bro, why are you talking about school shootings as if it's relevant to anything
2019-02-15 20:24
just shootings in general, like parkland and las vegas, school shootings are similar to public shootings google.com/search?safe=strict&rlz=1C1GCE.. this shit happens in florida
2019-02-15 20:26
#68
 | 
Denmark MeToxi 
Maybe I'm missing something but I'm just looking up different sources here and from what I find, Florida and California is far from the most likely places to get shot. cdc.gov/nchs/pressroom/sosmap/firearm_mo.. eu.usatoday.com/story/news/nation/2018/0.. cbsnews.com/pictures/death-by-gun-top-20..
2019-02-16 02:06
#20
eLUSIVE | 
United States kearCS 
Stay safe! Florida and California are the most... questionable states out of the bunch.
2019-02-15 20:12
Replace questionable with "likeliest to get shot"
2019-02-15 20:13
he's not gonna walk into the fucking hood lol, i live miami its not that bad
2019-02-15 20:14
#30
eLUSIVE | 
United States kearCS 
Yea i know, I'm just messing around. I've been to Orlando and Tampa. Great places during the summer!
2019-02-15 20:17
#25
 | 
United States Trump2020KAG 
Stay away from the Everglades. Alligators will eat u.
2019-02-15 20:13
#26
KRIMZ | 
Denmark slacking 
what about going to Bahamas?
2019-02-15 20:14
#46
NAF | 
United States skzl_ 
Watch wades last year
2019-02-15 23:08
#51
 | 
Yugoslavia plsnopermaban 
go inside during storms. florida is basically all flat so if ur outside ur probably the tallest thing there
2019-02-15 23:10
#53
 | 
World ///fuck 
florida man...
2019-02-15 23:30
#54
 | 
United States r0seCS 
Florida is the worst place u could go to in America. I wish I could give you advice, but you're kinda going to a shithole. Only things to do are golf with retired people or go to trashy clubs and do meth in Miami. Key west is cool enough, though, and you should probably see it before it is underwater.
2019-02-15 23:33
#63
KRIMZ | 
Denmark slacking 
thanks
2019-02-16 01:21
Key West is nice. I would check out South Beach beaches / Downtown Miami restaurants and rent a nice car and drive down to Key West. Find some college babes to pick up for the weekend. Disney World is also really amazing but you have to plan for it, but honestly it is really worth checking out. Even if you just go to one of the water parks for a day it is an experience.
2019-02-16 01:35
florida usa
2019-02-15 23:52
Go to Disney world
2019-02-15 23:58
#61
 | 
United States WumboCumbo 
Go on an Airboat ride through the everglades that's pretty fun
2019-02-16 00:04
#62
KRIMZ | 
Denmark slacking 
+1 will do
2019-02-16 01:21
#65
flusha | 
United States Venom_ 
Florida is gross tbh but have fun anyway
2019-02-16 01:43
#66
 | 
Brazil fuNNa 
don't go to school
2019-02-16 01:46
#67
STYKO | 
Brazil STYKinho 
worst state ever
2019-02-16 01:52
Login or register to add your comment to the discussion.