Thread has been deleted
Last comment
Jussie Smollett
United States ImDefex 
What a joke of a human. /discuss
2019-02-22 04:07
#1
 | 
Europe Vallon2 
No idea who this nobody is, but I gotta say: this has to be one of the stupidest names I've ever heard, lmao. ''Hey, I'm a smol juicy'', lmaooo
2019-02-22 04:12
Shit, I forgot not a lot of people on this site will know him. He's in the news tho...
2019-02-22 04:14
Basically he claimed he was the victim of a hate crime. Police investigated. Turns out it was all a lie and he hired people to help him fake it.
2019-02-22 22:16
Ya this man Jussie is worthless scum, hes gay so he should like prison
2019-02-22 04:15
+11111
2019-02-22 12:59
reported
2019-02-23 07:26
lolol how mad?
2019-02-23 07:28
#4
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
I was hoping it wasn't true, but yeah, fuck that guy.
2019-02-22 05:13
#5
 | 
United States hltvconfirmed 
Sucks for him. He's gonna be in the same jail cell as his attacker
2019-02-22 05:16
#6
 | 
United States Pogromca 
Waste of human life /closed
2019-02-22 05:18
#7
 | 
United States kick_tarik_ffs 
People hate Trump so much they're willing to attack themselves to smear his supporters. This is a joke. This mental illness did not happen on such a wide scale when Democrats were in office.
2019-02-22 05:18
#10
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
Wasn't even about that really. He didn't like his salary agreement for Empire so decided to raise his public persona with this orchestration. Even tried sending himself a fake anthrax letter, but that story didn't get as much attention as this one.
2019-02-22 05:37
Oh look at the little leftist's rationalistion hamster spinning. It's really going full tilt. The leftist mental disorder is just a continuum. 2pac Jussie is just further down it.
2019-02-22 09:49
#41
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
How is that rationalisation? That is literally why he did it.
2019-02-22 10:18
Yes I understand that is what you choose to believe.
2019-02-22 10:32
Yeah he did it for that, but he still used politic to get his goal. He knew that talking about race and MAGA would get a lot of coverage. So in the end the headlines where the « the MAGA attack »
2019-02-22 10:34
He confirmed that himself lol, read the articles
2019-02-22 10:21
"He confirmed that himself " <-- Hahah are you really that stupid, he said it so it must be 100% true, its not like he have a history of lying or anything....
2019-02-22 17:12
#51
 | 
Bangladesh Ploxzz 
read the truth before you say anything
2019-02-22 10:32
What truth? Someone else's opinion? I can think for myself.
2019-02-22 10:52
#71
 | 
Bangladesh Ploxzz 
HE SAID IT HIMSELF HAHAHAHAHAH delusional noob, plathx rekt by fact and logic
2019-02-22 16:30
"HE SAID IT HIMSELF" <-- Hahah are you really that stupid, he said it so it must be 100% true, its not like he have a history of lying or anything....
2019-02-22 17:12
#77
 | 
Bangladesh Ploxzz 
its not like he plead guilty and stuff nono
2019-02-22 17:17
he didn't plead guilty. are you on another planet or smth? planet leftist, perhaps?
2019-02-22 22:15
#86
 | 
Bangladesh Ploxzz 
xD im leaning more toward right in politics but yeaaaaah he plead guilty
2019-02-23 00:37
Right or left you are another loony tune. He did not plead guilty.
2019-02-23 07:23
#90
 | 
Bangladesh Ploxzz 
dont use leftist as an insult next time when it has nothing to do with political view LULW he plead guilty btw go read news
2019-02-23 14:45
what a boring troll.
2019-02-23 15:11
#92
 | 
Bangladesh Ploxzz 
lul when confronted you cant say anything? dissapointing
2019-02-23 15:23
There's a reason why he chose Trump supporters rather than any demographic. There's a reason he attacked Trump for a fictional attack.
2019-02-22 21:50
Who
2019-02-22 05:20
#9
f0rest | 
Argentina Nawll 
WH OMEGALUL
2019-02-22 05:28
#11
 | 
Indonesia tsokai 
Who
2019-02-22 05:43
The whole case makes no fucking sense whatsoever. Who the shit would risk a felony charge/conviction and possible prison time for 3500 bucks? And Smollett apparently woulda been fine with the brothers going to prison over the hoax. He should get the maximum 3 years for that shit.
2019-02-22 05:47
nah for faking that letter with "anthrax" in it, that's 10 years roughly. I think its around 2 years for lying to the police.
2019-02-22 06:11
"Chicago police announced that the actor was now officially classified a suspect in a criminal investigation for filing a false police report, which is a Class 4 felony. A Cook County grand jury has since returned an indictment, and Smollett now faces a maximum of three years in prison if found guilty."
2019-02-22 06:17
I'm pretty sure that was only the lynching and bleach stuff. Bringing a hazmat team for a letter he sent to himself is much more serious.
2019-02-22 06:19
Yeah faking a crime like that is a federal crime. They called in the FBI because of the letter. he also managed to waste countless hours of Police time that they could have used to investigate/deal with actual problems in Chicago. This guy wanted to push his narrative and should get the harshest sentence possible fro trying to tear people apart like this.
2019-02-22 06:27
he deserves prison. this could have caused riots. imagine if there had been riots due to this, it would be like the LA riots all over again...
2019-02-22 06:01
he was totally okay with sending those two white guys to jail to increase his salary. long term sentence in my eyes
2019-02-22 06:13
except the two guys were Nigerian lol...
2019-02-22 06:21
nah he was gonna blame it on two random white people walking nearby
2019-02-22 06:23
no he wasn’t... he described the two guys perfectly and that’s how the police found them so quickly... he was willing to send the two Nigerians to jail; you’re trying too hard lmao L2 fact check, it’s 2019 not 1964.
2019-02-22 06:29
ur right. Edit: I was told wrong I guess.
2019-02-22 06:44
He said they were white LUL.
2019-02-22 06:44
nah, I knew the two people who staged the attack with him were from Nigeria. I was told that he was gonna blame it on two different people. was wrong
2019-02-22 06:46
he only described their clothes and statements and shut down claims that he claimed maga blah blah blah... he then positively IDd the guys and claimed to have never contacted them in his life... they found evidence of collusion both on their phones and on his (which he initially refused to hand over)... basically this is for attention. edit: how he ever thought that deleting texts would work shows how retarded he is.
2019-02-22 09:13
bbc.co.uk/news/newsbeat-47317701 Excerpt: On the same day, an interview with Jussie Smollett is shown on Good Morning America. He suggests the alleged attackers were white, saying: "If I had said [the attackers] was a Muslim, or a Mexican, or someone black, I feel like the doubters would have supported me a lot much more." Claiming that they made MAGA statements = claiming they are white anyway. Why you always lyinnnn'?
2019-02-22 09:45
He explicitly denied making MAGA allegations, saying he wouldn’t need to claim MAGA to put a cherry on top of a racist sundae. He also never stated the attackers’ race in his police report, only their words and their clothing. You literally copied a report inferring that without even realising they used the word suggest lol, an assumption that clearly flies in the face of all logic when he then IDd the two black guys as the attackers when he was asked by the police. You’re so desperate to be a victim lmao.
2019-02-22 09:47
bbc.co.uk/news/newsbeat-47317701 Excerpt: "Jussie Smollett tells police the two attackers also made reference to MAGA (make America great again) - the slogan often used by President Donald Trump and his supporters." Wanna try again?
2019-02-22 10:01
“They called me a f****t, they called me a n****r. There’s no which way you cut it. I don’t need some MAGA hat as the cherry on some racist sundae.” Don’t worry dude. You’re a victim, the world hates white people and only white people voted for Trump. He definitely didn’t do this for attention, he did this because he hates white people. lmao.
2019-02-22 09:54
So this liar can't lie twice. After the fact. Right? Why you always lyinnnnnnn? My news source > words of a liar. And the hopes of a desperate leftist.
2019-02-22 10:02
you're actually delusional dude. you need help.
2019-02-22 10:24
So you say. I prove what I say. You just say insults. Seeya kid.
2019-02-22 10:53
#35
 | 
United States Trump2020KAG 
Are u watching the same news as the rest of the world??? He straight up said they yelled this is MAGA country.
2019-02-22 10:00
He seems to be a typical brainwashed trump supporter, so u know, he might be the victim after all.
2019-02-22 10:56
Also, ending your statement with saying only white people voted for Trump kinda confirms your mindset. Stay mad at the world.
2019-02-22 09:50
Xaxaxa so much damage control from leftists. You are only proving your own insanity.
2019-02-22 10:03
the left wing media IS the one making it about race genius, and you’re the one eating it up... how slow are you... do you realise you’ve now said only white people can be racist and only white people voted for Trump? You’re perpetuating the left’s views by being a puppet while simultaneously bashing the left LOL, new levels of gold. America is doomed. wouldn’t be surprised if it’s Trump that paid him at this point
2019-02-22 10:17
He suggested they were white himself, as I have already shown.
2019-02-22 10:30
“suggested” by saying they referenced Trump and said racist slurs.. The only thing he said about their appearance was their clothes and that they were masked. therefore, based on his description, YOU are saying that only a white person can be racist and only a white person can be a Trump supporter. If you don’t see what’s wrong with your thinking then I can’t help you. You’re getting racebaited by the media on the basis of some queer guy wanting a bigger paycheck.
2019-02-22 12:57
Wow this thread really brings out the lunatics. What he said to police has been reported to death I'm not going to waste any more time with some conspiracy theorist.
2019-02-22 13:12
the said the attackers were white and yelled "this is MAGA country". The nigerian brothers were found with security camera footage.
2019-02-22 10:35
Just another hoax like most liberal media fake news
2019-02-22 06:20
"liberal media fake news" all news that is produced to make a profit is 'fake' in the sense that you describe. now, fuck off.
2019-02-22 10:25
Nt. More damage control and false equivalences cuz ur dirty (((liberal media))) was found peddling lies again.
2019-02-22 10:57
#34
 | 
United States Trump2020KAG 
Pathetic individual hope he get time in prison and a huge fine but being he blamed it on “MAGA SUPPORTERS”a liberal judge will let him get off easy.
2019-02-22 09:57
They always get away with it. It has happened so many times. Especially right after the election. I am only surprised it is being covered by (((liberal media))). Normally they refuse to report on the incidents they blame Trump supporters for, that are later shown to be doubtful or even false accusations. Rare coverage.
2019-02-22 10:12
#55
 | 
United States Trump2020KAG 
It all shows how truly biased everything is but once again they will never admit that.
2019-02-22 10:39
Justice in USA died decades ago. People associated with Trump are being raided and arrested left and right, but FBI Director Comey can go on TV and make the case that Hillary Clinton should be arrested for gross negligence, but transitions from Investigator (someone who cannot prosecute and should only be laying out the facts) to Prosecutor in real time and say that she WON'T be imprisoned for her crimes and the media says absolutely fucking nothing about it. The people of the USA will not sit here for long and allow these double standards to undermine our country. We're getting real FUCKING sick of this shit.
2019-02-22 21:56
#39
 | 
Ukraine ksay 
this Jussie Smollett guy is a real jerk!
2019-02-22 10:10
racist
2019-02-22 10:21
Because....?
2019-02-22 10:22
he is black and making fun of him
2019-02-22 10:24
He never brought up race in his original post. He said the guy was a "Joke of a human". It has nothing to do with his race. It has everything to do with what he allegedly did.
2019-02-22 10:26
yes it is
2019-02-22 10:43
How? You're the one who brought up race in the first place, implying him being a joke of a human because of it.
2019-02-22 10:44
b8ed haHAA 12 btw
2019-02-22 10:46
Nice argument.
2019-02-22 10:49
b8ed haHAA 12 btw you newfag
2019-02-22 10:54
No point in continuing this. Have a nice day.
2019-02-22 11:02
Yes Jussie Smollet is a raging racist. A ridiculous cunt. He ought to serve years in prison. Make an example of him
2019-02-22 21:54
#54
 | 
United States ph3n0m3n 
As Chicagoan I can't even imaging scale of riots if 2 white MAGA dudes attacked black liberal. Good thing it was a hoax and investigated quickly.
2019-02-22 10:35
The jew side of him had this idea about how to make fame/ money. The black side of him executed it.
2019-02-22 10:51
what did the gay side do?
2019-02-22 17:09
sucked a dick
2019-02-22 18:26
LOL
2019-02-22 18:28
#70
 | 
Europe tweekzter 
One of the reasons why Trump is president.
2019-02-22 13:14
#72
STYKO | 
Brazil STYKinho 
this dude set black people ,gay people ,black gay people ,gay black people ,back like a million years. what a selfish piece of shit ,also agree with this dude ^^^ that this is why trump is president
2019-02-22 16:31
It's funny how the left are so 'woke' about 'hate crimes' and how prevalent they are. Yet they couldn't find any real world examples so they had to stage one lmao
2019-02-22 17:12
This +1000. These people are craving to be victims of something. They have an itch to be revolutionaries. But there is nothing huge wrong in the USA. There is no overarching oppression that they can rise up against to put them in the history books, so they create it.
2019-02-22 21:52
#93
allu | 
Sweden Dguyg 
This event showed us everything wrong about american politics.
2019-02-23 15:25
Login or register to add your comment to the discussion.