Thread has been deleted
Last comment
Rip'em pls
 | 
Yugoslavia Andreyzr 
G2/ence Faze Vitality Will atleast 2 of them advance? Pls say yes say yes cuz i need 2 kno
2019-02-23 03:12
ez4ence
2019-02-23 03:14
#2
DaZeD | 
Hong Kong CDGplay 
what went through your mind when you decided to pick g2?
2019-02-23 03:16
#8
 | 
Yugoslavia Andreyzr 
Because i like them even i knew they will do shit
2019-02-23 03:23
#9
 | 
Norway Joe_Caseus 
And vitality?
2019-02-23 03:27
#10
 | 
Yugoslavia Andreyzr 
Riptality went gud (XDXDDDD) Pls i need dmd coin
2019-02-23 03:29
#3
 | 
Iceland caverat 
faze and g2 you gonna be ok
2019-02-23 03:17
Only FaZe or HR can save me..
2019-02-23 03:17
#5
 | 
Finland dev2ce 
ence and vitality will, congrats
2019-02-23 03:18
#19
 | 
Yugoslavia Andreyzr 
Ty
2019-02-23 03:56
i rly doubt it.
2019-02-23 03:21
my "ence laugh thread" is already set and waiting to be published after their match tomorrow so don't worry but first I'll post an ez4ence thread to drive some ppl crazy
2019-02-23 03:22
sorry but c9 will win with complexity ! Complexity from 0-2 to major winner
2019-02-23 03:29
#12
 | 
Europe DiVbAnG 
i need faze and vitality both to qualify, but they might play vs each other =)
2019-02-23 03:31
#14
 | 
Yugoslavia Andreyzr 
Rip u man, atleast i have g2/ence aswell
2019-02-23 03:32
#15
 | 
Europe DiVbAnG 
dude im not gonna get it, if faze win 100% they play vitality. just my luck :(
2019-02-23 03:34
#16
 | 
Yugoslavia Andreyzr 
Lets both hope faze will bear coL and they play against ence/g2 and vitality against avangar and we get 2 points
2019-02-23 03:35
#18
 | 
Europe DiVbAnG 
:) we can hope dude. tbh its my fault for doing a shit pickem but what can u do
2019-02-23 03:41
#13
 | 
Yugoslavia Andreyzr 
Idc about c9, coL XDXDDD
2019-02-23 03:31
#17
 | 
Norway Mushode 
Only NIP or FaZe Clan can save me :/
2019-02-23 03:38
#20
Davidp | 
Sweden meistr0 
FaZe will. 99% sure. Hr-C9 = 40-60 game Ence 50-50 G2 It all depends on if Ence got a "good day" or not.
2019-02-23 03:59
FaZe and Vitality should go through
2019-02-23 03:58
#22
 | 
United States Mikeyyyy 
i need both vitality and faze to advance, hopefully they don't get matched up against each other
2019-02-23 03:59
#23
 | 
Argentina Renardo 
faze plox
2019-02-23 04:01
#24
dycha | 
Norway ezovsky^ 
I need NiP and FaZe to get 5 points.
2019-02-23 04:02
#25
swag | 
North America Zenoiwnl 
I need vitality to go threw and g2 or ence
2019-02-23 04:17
#26
 | 
Germany Cyasera 
My Pickem's are kinda fucked, although it's pretty simple as well. FaZe goes through I have 5 FaZe goes out i'll get 4
2019-02-23 05:37
all hope for FAZE rn in my pick'em
2019-02-23 05:49
i already have 3 wrong, i need at least two of my picks to win their 1-2 bo3 and 2-2 bo3 seems i won't get souvenir package fuck
2019-02-23 06:04
Hahahahahah OMEGALUL I HAVE 6 :) my diamond will so ez
2019-02-23 06:18
2019-02-23 06:51
Login or register to add your comment to the discussion.