Thread has been deleted
Last comment
fuuuuuuuuuuuuuuuk
will | 
United States AegonTargaryen 
ok so. my pickems need faze but i’m a diehard c9 fan. what am i doink :((((((((
2019-02-24 00:51
#1
 | 
Other bergkvisten 
Haha whats up douche bag, it's Tanner from Highschool. Remember me? Me and the guys used to give you a hard time in school. Sorry you were just an easy target lol. I can see not much has changed. Remember Sarah the girl you had a crush on? Yeah we're married now. I make over 200k a year and drive a mustang GT. I guess some things never change huh loser? Nice catching up lol. Pathetic..
2019-02-24 00:51
ok cool
2019-02-24 00:51
jesus man stop it ffs
2019-02-24 00:53
#12
JW | 
Sweden bolognese 
ok I stop :(
2019-02-24 00:53
#17
Davidp | 
Sweden meistr0 
Stop linking your dads stream dude, wtf.
2019-02-24 00:54
why did complexity have to bean nrg
2019-02-24 00:51
Haha whats up douche bag, it's Tanner from Highschool. Remember me? Me and the guys used to give you a hard time in school. Sorry you were just an easy target lol. I can see not much has changed. Remember Sarah the girl you had a crush on? Yeah we're married now. I make over 200k a year and drive a mustang GT. I guess some things never change huh loser? Nice catching up lol. Pathetic..
2019-02-24 00:51
ok cool
2019-02-24 00:52
#4
tabseN | 
Germany Ratwar 
Haha whats up douche bag, it's Tanner from Highschool. Remember me? Me and the guys used to give you a hard time in school. Sorry you were just an easy target lol. I can see not much has changed. Remember Sarah the girl you had a crush on? Yeah we're married now. I make over 200k a year and drive a mustang GT. I guess some things never change huh loser? Nice catching up lol. Pathetic..
2019-02-24 00:51
ok cool
2019-02-24 00:52
feelsbadman
2019-02-24 00:52
it's a win win, if c9 win you'll be happy, if faze win aswell
2019-02-24 00:52
true but i’m conflicted on who to cheer for. edit: yknow what? fuck pickems i’m going for c9
2019-02-24 00:54
#14
JW | 
Sweden bolognese 
nt jon snow 0/8
2019-02-24 00:53
lord snow
2019-02-24 00:54
#21
JW | 
Sweden bolognese 
can you marry cersei?
2019-02-24 00:55
no i will fuck my aunt
2019-02-24 00:56
#25
JW | 
Sweden bolognese 
ok I wish you miscarriege then!!!
2019-02-24 00:57
ok cool
2019-02-24 00:57
#28
JW | 
Sweden bolognese 
night king is coming for you, sleep tight jon snow
2019-02-24 00:58
i know i am die
2019-02-24 00:59
#30
JW | 
Sweden bolognese 
maybe he wants your aunt?
2019-02-24 01:00
maybe he want baby sam
2019-02-24 01:00
#36
JW | 
Sweden bolognese 
what do you think he is doing with crasters son? are they chilling up there still? what if it all ends like that, you and your aunt may get to marry and take the throne, but maybe we see new night king baby in the lands of always winter :o
2019-02-24 01:09
that’d be lit or i could just fuck sansa cuz she’s hot
2019-02-24 01:15
#38
JW | 
Sweden bolognese 
promise me jon ... promise me ... is what your aunt will say as she dies ;) jk but yes protect sansa for me
2019-02-24 01:17
i’ll use protection on sansa
2019-02-24 01:36
It's also a lose-lose then. Either you fail the pick'em, or your favorite team gets eliminated.
2019-02-24 00:55
name checks out
2019-02-24 00:58
what do you do? nothing? or do you play for any of those teams? just watch the game. watch c9 get knocked out. that's all you can do, brother.
2019-02-24 00:54
>calls himself diehard C9 fan >doesnt pick C9 Kappa
2019-02-24 00:54
lol i didn’t expect them to even get 1 win but i’m still a fan
2019-02-24 00:55
"diehard fan" so this is basically you: "yea im a c9 fan but i totally dont believe in them and i expect them to crash and burn. But im a c9 fan tho"
2019-02-24 00:56
yes
2019-02-24 00:57
#44
 | 
United States MrFornino 
If you are a fan of a team, it's ok to admit that your team isnt the best, the only thing that is important is that you support that team. I'm a faze fan, and obviously they aren't the best, they aren't even close atm, but that doesn't mean I'm going to waste my pickems on them.
2019-02-24 04:19
#45
 | 
United States MrFornino 
Playing the pick ems is about getting your predictions right. That's why they call it "pick em predictions" and not "pick em Isupportthisteamandiwantthemtowin"
2019-02-24 04:20
he's just a realist
2019-02-24 01:01
#31
villiG | 
Czech Republic prokda 
i have 4points... need nip or faze
2019-02-24 01:00
#34
 | 
United States ferric 
I just need Ence and NIP to win as long as that happens Faze can lose 0-32 for all I care
2019-02-24 01:07
Look at the bright side! If C9 wins it's your team going through, if FaZe wins you get the pick'em :)
2019-02-24 01:09
#39
 | 
Bulgaria Pixeland 
you just root for faze cuz pickem>heart
2019-02-24 01:23
#41
 | 
Denmark Fjumse 
If you is a real fan, you should not have any doubts. Of course you want your team to win. It is that simple!!
2019-02-24 01:41
#42
 | 
United States kearCS 
NT Jon Snow
2019-02-24 01:44
You win either way. Congrats.
2019-02-24 04:01
#46
 | 
United States MrFornino 
Honestly, you should support c9 because as a faze fan, I'd rather see faze win the major than getting a vityal, shiny coin. I think you should have that mentality, but that's just my opinion ;)
2019-02-24 04:23
Login or register to add your comment to the discussion.