Thread has been deleted
Last comment
Are you handsome?
Vietnam NaMmer 
How many of you are considered yourself to be handsome when looking in the mirror?
2019-03-09 20:56
#1
 | 
Denmark Almoe 
yes i am and i can link you proof if u dont believe me
2019-03-09 20:57
#5
 | 
France BOOBALECOQ 
we believe you so don't link us plz
2019-03-09 20:57
#8
 | 
Denmark Almoe 
ok :)
2019-03-09 20:58
#275
 | 
Europe Khaz1 
so?
2019-03-13 23:50
Handsome HLTV Pick one
2019-03-15 14:14
Proof of wut?
2019-03-09 20:58
Yes , thanks.
2019-03-09 21:22
yep me too, and I've got a Mercedez so I'm soooo handsome
2019-03-13 17:23
link plz
2019-03-14 15:16
#2
 | 
France BOOBALECOQ 
i just say "thx god" i'm not the worst one, you always need to be happy about what you have ^^ some people are worst than you
2019-03-09 20:57
#57
 | 
Europe porrasm 
sucks for the worst guy
2019-03-09 21:21
thought about same xD
2019-03-13 18:47
#296
 | 
United Kingdom FaZeAme 
+1
2019-03-14 15:07
+1
2019-03-09 21:53
best one is forsaken! no doubt
2019-03-09 22:14
#128
 | 
Brazil hava 
not really. Someone has to be the worse
2019-03-10 02:43
atleast hes the best in the world in being ugly
2019-03-10 06:19
it's quite subjective, so there are multiple worst ones therefore, these guys can't be even best in this regard heh
2019-03-10 11:31
Using the same logic they Cannot be the worst either
2019-03-13 18:40
true, there can't be the worst one, but can be multiple guys that are considered worse than the vast majority, in other words, everybody else so they aren't the worst and therefore can't be the best in being the worst ones, but they are still ugly af and are considered worse than typical men Anyway, I meant it only as a joke, so i know its bullshit LOL xD
2019-03-13 19:01
What I’ve learned: Sucks to be ugly
2019-03-14 01:42
not if you have a ton of money :P
2019-03-14 08:22
lucky for ugly people trees with money grow up right in their gardens KAPPA
2019-03-14 18:05
yea, I've noticed that too
2019-03-14 19:39
Reply needs to have actual content
2019-03-13 19:02
its all subjective though
2019-03-14 18:10
im like really handsome
2019-03-09 20:57
+1 can confirm
2019-03-09 20:58
+1 you too, great jawline
2019-03-09 21:03
xx
2019-03-09 21:07
#262
 | 
Brazil most_bestest 
Your italy flags are weird
2019-03-13 19:01
So is your argentina
2019-03-13 21:52
#137
 | 
United States qzkR 
No homo hottest dude I have ever seen
2019-03-10 05:16
flag doesnt check..
2019-03-14 18:28
oh it does
2019-03-14 18:32
ye ez
2019-03-09 20:57
im fat and ugly
2019-03-09 20:58
Fake flag, must be murican.
2019-03-09 21:04
austria is really obese
2019-03-09 21:48
#119
 | 
United Kingdom Johal 
every first world country is slightly obese
2019-03-10 00:03
not japan
2019-03-10 09:36
he said 1st not 3rd world... its joke men, jonathan E pls dont ban me
2019-03-13 18:49
#276
 | 
Australia CaZeR01 
He is not austrian btw
2019-03-14 00:26
he is, and so are you!😎
2019-03-14 10:08
#289
 | 
Australia CaZeR01 
Have i been lied to my entire life??
2019-03-14 10:10
commonwealth propaganda😎
2019-03-14 10:10
woke :O
2019-03-14 18:09
thanks sir im wock😎
2019-03-15 08:18
#133
 | 
India Bob__ 
He is from Pakistan actually.
2019-03-10 05:04
I'm actually Indian :)
2019-03-14 20:42
flair checks
2019-03-14 18:29
#9
kennyS | 
France ZywHale 
yes i am source: i'm not vietnamese
2019-03-09 20:58
viet detected
2019-03-09 21:12
NaM
2019-03-09 21:17
#210
 | 
United States godAllu_ 
You just brought back all my painful memories
2019-03-13 15:17
nt. btw get off that tree
2019-03-09 21:29
#202
 | 
Germany Ryokami 
im vietnamese does that mean im ugly, if yes true
2019-03-13 14:42
#10
 | 
Israel sbd123 
i dont think im handsome but many girls think otherwise (beautiful girls not ugly) idk wtf is going on
2019-03-09 20:58
Hmm
2019-03-09 20:59
#27
 | 
United States hltvconfirmed 
they feel bad for you and are giving you false hope
2019-03-09 21:03
lul
2019-03-09 21:13
#49
 | 
Israel sbd123 
lmao might be
2019-03-09 21:15
#254
NiKo | 
India se7eNNN 
900 iq unexpected from NA
2019-03-13 18:42
HLTV confirmed, not an american. Dumbfuck.
2019-03-14 01:59
There's no rule that says blind girls can't be beautiful
2019-03-09 21:13
#97
 | 
Israel sbd123 
apparently 1/5 beatuiful girls is blind who would have guessed
2019-03-09 22:20
not them, they can't see shit
2019-03-09 22:21
#48
f0rest | 
Russia 1.6 FTW 
Same story lol. And ugly or average girls don't really like me, only beautiful ones, sickstuff
2019-03-09 21:15
They like your vodka, brother.
2019-03-09 21:23
#88
 | 
Israel sbd123 
well not only beautiful girls, average or ugly too but i mostly notice the beautiful ones so yeah
2019-03-09 22:12
Same shit bro xd
2019-03-09 23:34
#12
 | 
Belgium i_am_alexa 
no tall and skinny
2019-03-09 20:59
You can be tall, skinny and ugly...
2019-03-09 21:04
Oof
2019-03-09 21:05
#36
 | 
Belgium i_am_alexa 
It makes me ugly even more, in addition to my weird face When you're 60kg for 1m85 it doesn't look good ya know?
2019-03-09 21:07
#51
 | 
Germany Bestgerman69 
but ur good gamer for sure
2019-03-09 21:16
Yo wtf I am 68kg on 1.79m and i still consider myself a bit skinny
2019-03-10 02:40
#200
 | 
Germany zeolikk 
Gain some weight skeleton
2019-03-13 14:40
#211
 | 
Belgium i_am_alexa 
I eat junk food 2-3 times a week I don’t get it
2019-03-13 15:19
#221
 | 
Belgium liquidfanboi 
where from in belgium
2019-03-13 16:57
#253
 | 
Belgium i_am_alexa 
Luik/Liège
2019-03-13 18:40
#271
 | 
Belgium liquidfanboi 
Moi je viens de louvain et jsuis bilingue
2019-03-13 23:19
u eat 3 times a week and you wonder why you're a skeleton? LOL
2019-03-14 18:13
#355
 | 
Belgium i_am_alexa 
flair checks out for your IQ I guess
2019-03-15 13:59
come on bro relax what i'm trying to help you with is so you count your callories, you can eat junk food 10 times a week and still be underweight it's about the amount not only the quality of the food, eat around 4 meals a day in order to get into a serious gain
2019-03-15 16:43
#380
 | 
Belgium i_am_alexa 
just kidding because I have disabled logo flair lol thanks for the advice tho!
2019-03-15 18:59
always knew alexa was disabled at the very least she's deaf!!!
2019-03-16 00:50
its also about consistency on you not missing any meals, if its a regular thing for you to miss meals you gotta make up for them, its not just about "eating unhealthy" you can be unhealthy and underweight
2019-03-15 16:44
#13
 | 
Europe trouble91 
I A M U G L Y
2019-03-09 20:59
#14
 | 
Poland FriendlyPolak 
I'm fucking ugly
2019-03-09 20:59
if i were handsome, then i wouldnt live boring life without sex and such
2019-03-09 21:00
#17
 | 
Brazil mrk15 
> high self-esteem people > hltv users pick one
2019-03-09 21:00
#20
 | 
Finland mattixboi 
will my self-esteem improve if i dont use hltv tho? :(
2019-03-09 21:02
#24
 | 
Brazil mrk15 
all of us could benefit from getting out of this toxic environment, watch and follow less counter-strike content and go out more to enjoy life.
2019-03-09 21:03
Ewww life... Btw you really think there is someone obsessed with Hltv ? Lmao..
2019-03-09 21:25
#120
 | 
Brazil mrk15 
not entirely obsessed, but I see the same usernames in a lot of topics everytime I look something up here, plus at least half has many many thousands of hours consuming CS, either playing or watching it
2019-03-10 02:04
#201
 | 
Germany zeolikk 
Is it worth it tho
2019-03-13 14:41
People always say that I look like Robert Pattinson so I would say I'm quite handsome
2019-03-09 21:00
He's ugly
2019-03-09 21:05
people say i look like a cross of rush and zellsis
2019-03-09 21:12
murica
2019-03-14 18:15
With that said , washed up ? He was relevant in 2008.
2019-03-09 21:26
I'm a younger version of him
2019-03-09 21:27
#19
 | 
World taco__ 
im ugly as hell but how can you tell if you are good lookin or not
2019-03-09 21:01
Dress some good clothes & smile
2019-03-09 21:02
#85
 | 
Czech Republic Prevodovka 
No
2019-03-09 22:02
Yes😎
2019-03-09 21:02
😎 <- Handsome face
2019-03-09 21:03
😎=handsome face
2019-03-09 21:03
#297
 | 
Russia RIMJOBOB 
ukrainin say handsome XD
2019-03-14 15:08
i am not ukrainin i am Ukrainian😎😎😎
2019-03-14 15:26
#25
 | 
United States PsychoLogical 
No LUL
2019-03-09 21:03
better than Ryan Gosling
2019-03-09 21:04
#34
 | 
Turkey tastemycobra 
I dont have to look in the mirror. I’ve been notified multiple times that i am a handsome dude by opposite sex (and same sex, but i’m not gay).
2019-03-09 21:05
#38
LaimB | 
Lithuania QMart1s 
Because you don't have a mirror
2019-03-09 21:07
#40
 | 
Turkey tastemycobra 
Dont be jealous men
2019-03-09 21:08
#42
LaimB | 
Lithuania QMart1s 
You got me, sorry
2019-03-09 21:10
#43
 | 
Turkey tastemycobra 
np it happens a lot
2019-03-09 21:10
2019-03-09 21:27
lmao
2019-03-10 06:21
Hahaha.xD
2019-03-10 06:27
Hahahaha
2019-03-13 14:13
#298
 | 
Russia RIMJOBOB 
turkish sexy pick one XD
2019-03-14 15:08
#299
 | 
Turkey tastemycobra 
Meet the Turk, noob! puiv.com/i/L3TLYWAG
2019-03-14 15:11
my sexy bro
2019-03-15 16:47
#35
 | 
North America UnchartedCS 
I suppose it’s really not my say. Depends on what the people I interact with think.
2019-03-09 21:06
#39
LaimB | 
Lithuania QMart1s 
No, I don't think that I'm handsome
2019-03-09 21:08
i'm like 6.5-7/10 so prob not but I heard couple of times I'm handsome from grills
2019-03-09 21:09
#50
device | 
Ukraine Lisann 
NO, im ugly
2019-03-09 21:15
Yes very handsome. Probably the best looking guy here on hltv. girls love me
2019-03-09 21:16
#71
villiG | 
Czech Republic prokda 
xD
2019-03-09 21:38
#53
Xyp9x | 
Austria Locke815 
Face - average body shape - very good height - not so much lmao
2019-03-09 21:17
> Gym > Tall pick one
2019-03-09 22:36
how tall are yhou
2019-03-13 16:52
1.6m
2019-03-13 16:57
1.68m
2019-03-13 18:39
#371
 | 
Europe god_of_hltv 
how old are you
2019-03-15 16:54
19
2019-03-16 21:07
tall and strong with a handsome enough face so i cant complain.
2019-03-09 21:18
#56
 | 
Brazil MadBettorGrr 
I'd fuck myself
2019-03-09 21:19
i'm handsome if you placed me in a room full of ugly people
2019-03-09 21:26
#63
 | 
Slovakia twat 
I would say I'm decent
2019-03-09 21:26
Yes, can send pic if u want
2019-03-09 21:27
#84
 | 
Russia ViktorSteel 
send a pic then :D
2019-03-09 22:01
Priv, everyone says that i look like jks and that im cute
2019-03-09 23:30
#67
Luminous | 
Tunisia me_ 
You can't really judge your look, b ut I'd say not too bad not too good, just decent.
2019-03-09 21:28
I'm 7/10 with potential for, like, 8.5/10. My only natural noticable flaws are hairline (not the worst one but could be better) and pretty big tip of the nose.
2019-03-09 21:37
so you're not even 7/10
2019-03-09 23:38
#70
 | 
Estonia Mrkruvi 
No :(
2019-03-09 21:37
maybe if i wasn't 170 and balding at 11 y/o
2019-03-09 21:43
hey whatsup TACO
2019-03-10 13:01
LOL wtf
2019-03-14 18:19
In the mirror yes, on the photos no.
2019-03-09 21:44
Photos can fuck your appearance a lot, especially selfies, if you're too close to the lens. Lighting is also a huge factor. A mirror is more realistic because it's just your image reflected
2019-03-09 21:48
No but like, group photo of my class. Everyone looking normally and when I'm watching at myself I'm cringe as fuck.
2019-03-09 21:49
i feel the same with pictures tbh
2019-03-14 18:20
Actually, it's said that mirror is less realistic than photos because mirror reverses the image of you.
2019-03-09 22:24
There are studies for both visions. I already said that your image is inverted in the mirror, but 1) it's still 3d, unlike photos, that take a 3d image and make it 2d, lighting, angles and lens all play roles, how can a photo be more realistic? Neither is "accurate", but one is closer than the other.
2019-03-09 22:33
I really hope that the mirror is more realistic cuz I look better there lol, but a way to check if the mirror is more realistic is to stand with someone in front of a mirror then compare how he looks irl and how he looks in the mirror and also he can tell the same for you.
2019-03-09 23:29
Because of the photographer, they fked it up
2019-03-09 22:37
Ahaha bro, same shit. Cringe photos everytime.
2019-03-13 17:59
#74
Germany vocx 
I think I am average but then a fucking beautiful girl told me she thinks I am very handsome and I was like "bruh what is going on" lmao
2019-03-09 21:47
usually pretty girls are kinder and smarter and ugly girls are picky and egoistic
2019-03-09 21:49
#83
Germany vocx 
True actually. Almost all of the pretty girls I know mostly look for character and most of the uglier ones want a model. Its weird
2019-03-09 21:59
Rugged with Great hair and P H A T C O C K
2019-03-09 21:50
Yes I’m very good looking but i don’t like to say it I’m getting lots when I go out
2019-03-09 21:51
Everyone is handsome here. What a stupid question!
2019-03-09 21:55
#90
 | 
France funKKush182 
Name checks out !
2019-03-09 22:12
What about it?
2019-03-10 04:49
#163
 | 
Japan Yozora 
Allu was prbably virgin when he said that line lol
2019-03-10 08:46
Well it worked tho :D
2019-03-10 09:11
#86
 | 
Bulgaria ShipzFanClub 
Messy hair and beard, im ugly af ;(
2019-03-09 22:10
go to a barber
2019-03-09 22:19
#87
 | 
France funKKush182 
I have a strong jawline..can that be considered as handsome?
2019-03-09 22:12
depends
2019-03-10 02:11
u can have a strong jawline and still look like a goblin pal
2019-03-13 16:52
u can have a strong jawline and still look like a goblin pal
2019-03-13 16:52
#219
 | 
France funKKush182 
Why two times men ? (( you broke my heart men ((
2019-03-13 16:54
sorry i got a bit too excited pal
2019-03-13 17:15
#241
 | 
France funKKush182 
KappaPride
2019-03-13 17:30
#89
 | 
Brazil CaioOlive 
Don't consider myself handsome. Most time I think i'm ugly. But sometimes I enjoy myself, even being ugly.
2019-03-09 22:12
#91
 | 
Canada top_zozzle 
reported. no fun allowed this is hltv
2019-03-09 22:13
#93
 | 
Brazil CaioOlive 
Not fun, just self pitty i guess
2019-03-09 22:14
idk prolly not
2019-03-09 22:14
is your face blue?
2019-03-10 05:09
yes
2019-03-10 12:53
yes
2019-03-09 22:14
#98
 | 
Brazil dox__ 
yes
2019-03-09 22:21
#100
 | 
Other bergkvisten 
I'm pretty average, I'm Swedish so it's not like I stand out lul
2019-03-09 22:22
Sometimes I like myself more, sometimes I tell myself "I was looking better" But you know what they say, others see you 20% more attractive than you see yourself in the mirror, so relax, there's nothing to worry about.
2019-03-09 22:22
#103
 | 
World bigb1rd 
Get told I'm handsome but never seen it myself and not overly bothered either way as I'm already married! i.imgur.com/rHzRtMW.jpg
2019-03-09 22:28
#104
 | 
Estonia Henrioad 
wow this is wholesome meeeen((((((
2019-03-09 22:29
Can you comb like aleksib?😎
2019-03-09 23:33
Sexy Bieber bruh
2019-03-10 05:22
fucking braces bro are you serious?
2019-03-14 18:40
#108
ropz | 
Argentina rawe1337 
Yeah, caucasian
2019-03-09 22:38
No, 5/10 slav
2019-03-09 22:40
#110
FalleN | 
Brazil Didico 
I'm 5/10
2019-03-09 22:50
#111
 | 
Brazil DearAgony 
i'm as ugly as a sin
2019-03-09 22:53
Why is prokda's Instagram link not here yet😎
2019-03-09 23:32
cuz he ugly.ANy man that tries to be a another man is automatically a fag.
2019-03-10 04:53
#230
villiG | 
Czech Republic prokda 
what do u mean lol
2019-03-13 17:03
#236
 | 
United States yuk0n 
Prokda try to flex on everyone when he really just a sad ugly gay boi. lets get an f in chat for prokda. nt prokda
2019-03-13 17:12
#237
villiG | 
Czech Republic prokda 
F
2019-03-13 17:13
yes
2019-03-09 23:36
#231
villiG | 
Czech Republic prokda 
nt lol
2019-03-13 17:03
I think I'm little above average, when I was thinner I was really more atractive, in a year and a half I jumped from 60 kg to 68kg, my alimentation also was better, I was way more active and used to sleep better, all that stuff change your appearance, having a healthy life changes all aspects of your life...
2019-03-10 02:10
very
2019-03-10 02:11
#124
SS | 
Europe Deja_GG_Vu 
with all the filters of today how could one not be handsome?
2019-03-10 02:15
#136
 | 
India Noobdian1 
LMAO
2019-03-10 05:10
#125
 | 
Albania JonZherka 
Very
2019-03-10 02:30
yes
2019-03-10 02:33
#129
 | 
United Kingdom wellhyper 
When I make the effort I am good looking, but I've put weight on, my teeth have gotten yellower and I'm kinda pale as I don't go on sunbeds no more. I've stopped eating shit and drink also (well, I had a few last week because I went out with me dad) but apart from that its been 7 weeks without eating anything "unhealthy". Also been doing weights, so I'll be back to my gorgeous self in no time (If I get my teeth whitened Lol)
2019-03-10 02:49
flag checks out
2019-03-13 18:04
no. fucking VACne :(
2019-03-10 02:49
#220
Aerial | 
Europe deTr0 
+1 me too :( nothing seems to work no cream, no lotion
2019-03-13 16:55
drink water
2019-03-14 18:42
#135
 | 
India Noobdian1 
Yes
2019-03-10 05:09
You're a kiddo You can be cute not handsome
2019-03-10 13:33
If my acne went away, then yes. But I'm fucccckkkkkedd.
2019-03-10 05:48
Usually it depends on what I wear, but I wouldn’t classify myself as handsome, I’d say I’m more on the ugly side.
2019-03-10 05:52
I'm 6'5 so i don't have to be handsome. I'm super skinny and very ugly, but girls still seem to like me?
2019-03-10 06:01
Personal taste
2019-03-10 06:17
#142
 | 
Denmark BOOMZOOM 
yes, after hitting the gym and getting twistzz hair
2019-03-10 05:55
#146
 | 
Brazil jmarcelo 
im handsome but im fat :(
2019-03-10 06:25
Nt boltz
2019-03-10 06:28
#150
 | 
Brazil jmarcelo 
lol but fr, i have a good looking face, but i got fat over the last 3 or 4 years
2019-03-10 06:38
Start dieting my friend Intermittent diets work like gem
2019-03-10 07:04
#154
 | 
Brazil jmarcelo 
i tried dieting before but i always fail a week or 2 in the diet lol, i think im gonna start again this week, since im off school and got time to plan the diet and stuff. i also have a gym membership that i have to use lol been paying 15 dollars a month for nothing...
2019-03-10 07:05
Trt intermittent its like eating for 12 hour gap and not eating from r 12 hrs follow everyday
2019-03-10 07:48
damn, workout man
2019-03-13 14:06
People always say that I look like David Beckham
2019-03-10 06:28
Flag doesnt check out
2019-03-10 12:59
#181
Sosa | 
Europe wtfmen)) 
xDDDDD
2019-03-10 13:23
#151
 | 
Denmark belikeme 
Yes im actually hot af
2019-03-10 06:44
Okay😎
2019-03-10 07:42
I look cure n handsome wid subtle beard
2019-03-10 07:03
> hltv member > being ugly Pick one
2019-03-10 07:13
No😎
2019-03-10 07:42
+1 😎
2019-03-14 18:22
yes 😎
2019-03-10 07:42
#160
 | 
Germany EvilBanana 
No
2019-03-10 07:52
#161
 | 
Uzbekistan OrangeBoston 
10/10
2019-03-10 07:57
yes. idk why people think that hltv and being not socially awkward cant go hand in hand. i have a good social circle + my looks kinda helps me with that, i easily attract people with my personality, im always the one to talk first. i can be a complete autist on the internet but can be charismatic as fuck irl. its all about confidence and not giving a shit tbh
2019-03-10 08:05
+1 same
2019-03-10 09:38
That's a good personality, wish I had that
2019-03-10 12:43
#164
 | 
United States nohj 
id give my self a 7/10
2019-03-10 08:46
A french hltv user once called me "beau gosse" so ill let you put 2 and 2 together.
2019-03-10 09:16
With help of Snapchat filters, yes.
2019-03-10 09:38
Mirror: Yes Photo: No
2019-03-10 12:56
+1 lol
2019-03-10 13:21
Im good looking yeah
2019-03-10 12:58
How good is it?
2019-03-10 13:22
Real good
2019-03-10 13:28
Oh damnn
2019-03-10 14:02
#175
zonic | 
Europe ECOV2CE 
no
2019-03-10 12:58
Yes ofc
2019-03-10 13:08
Gf says i am but i dont believe her and i dont have a gf
2019-03-10 13:24
first Gf is gay friend or girl friend?
2019-03-10 14:02
yes
2019-03-10 14:09
So man y narcissist on HLTV
2019-03-10 13:34
#193
 | 
United Kingdom Grief277 
more like delusional people
2019-03-13 14:14
#191
 | 
Latvia hahalmaoxd 
yes girls/women approach me first quite often
2019-03-13 14:10
No cuz I’m 176 cm manlet
2019-03-13 14:17
It's considered pretty tall here
2019-03-13 14:43
if ur below 181 here ur a manlet ;(((
2019-03-13 16:48
Average in Norway is 179, so most people here are manlet?
2019-03-13 18:52
dunno
2019-03-13 23:27
yes im handsome but usually im able to scare them away with my sick humor
2019-03-13 14:27
not at all xD
2019-03-13 14:29
See alpha male
2019-03-13 14:32
yes i am
2019-03-13 14:34
#199
 | 
Europe new_nickname 
im the main alpha male here dude, what do u expect
2019-03-13 14:37
Prove it
2019-03-13 14:42
#206
 | 
Denmark U w0t m8? 
My mom says I'm handsome
2019-03-13 14:45
#207
 | 
Denmark U w0t m8? 
Sort of I guess, but I'm shy and don't know how to flirt what so ever, so who cares.
2019-03-13 14:47
Yes. Extremely.
2019-03-13 14:50
Is it ok if you have a nice & muscular body but ugly?
2019-03-13 15:16
I think i am, about 100 likes daily on tinder.
2019-03-13 16:50
#214
Aleksib | 
Norway ^FoX 
Only person to be considered handsome is Dosia
2019-03-13 16:50
-1
2019-03-13 16:58
#225
Aleksib | 
Norway ^FoX 
-1203
2019-03-13 16:59
The only handsome player is Fugly
2019-03-13 16:59
But Fugly contains 'ugly'
2019-03-13 18:35
Don't you get the joke bro? Cx
2019-03-13 18:40
His name can't be a joke then
2019-03-13 18:49
Just nvm Cx
2019-03-13 19:12
No
2019-03-13 16:53
I would rate myself a 0,5/10
2019-03-13 16:58
#227
 | 
India LodFresa 
In a scale of 1 to 10, 1 being ugliest to 10 being Top handsome, I am at -1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 xd
2019-03-13 17:01
I am handsome yeah, I used to do modelling when I was 16-17 and now that I’m in my 20s I do have quite an athletic body. I get hit on by girls very often. But my personality isn’t great I’m quite a boring guy.
2019-03-13 17:02
#229
villiG | 
Czech Republic prokda 
still not as handsome as me nt
2019-03-13 17:02
#233
 | 
Sweden plikz 
uk handsome OMEGALUL
2019-03-13 17:06
A British man was voted sexiest man in the world by people magazine last year so yeah..
2019-03-13 17:51
a lot of good looking celebrities from UK ofc like every country, but most people on the street dont look like a Hollywood actor
2019-03-13 18:51
But some do. I think the stereotype mostly applies to British women anyway
2019-03-13 19:29
Is it true in your opinion? About british women
2019-03-13 22:38
There a good looking women out there, but a majority are quite plain looking and overweight. Depends what region you live in too
2019-03-14 07:51
I used to be handsome and told it quite often by females and gf's, now am fat old and have a massive beard.. luckily for me this generation of women love that shit haha.
2019-03-13 17:06
#234
 | 
Sweden plikz 
what kind of girls likes some fat unhealthy looking dude lol
2019-03-13 17:08
i think he meant beard
2019-03-16 01:53
Yes, i'm very handsome. I have a perfect nose (really, that thing is fucking perfect and people say that all the time), almost perfect cheeks, really good eyebrows, distance between eyes, face proportions in general, etc, etc. BUT (and it's a big but), i'm like 10-15 kg overweight, which is a really big turoff for most people, even I disgust myself sometimes for being so fat. Altough, I've lost 5kg already and working towards reaching a decent weight, so that perfect face can shine.
2019-03-13 17:09
You make those not-so-handsome people feel bad...
2019-03-13 18:34
#312
 | 
Spain Arnau_Sil 
Buy an argentinian for what he is worth and sell him for what he says he is worth.
2019-03-14 17:59
keep grinding bro, lose that weight and fuck those chicks, good luck
2019-03-14 18:20
No , I am good looking but I am short .
2019-03-13 17:27
#249
 | 
Brazil Mentecapto 
Your height?
2019-03-13 18:36
164
2019-03-15 14:38
im happy with looks mayb 90% handsome
2019-03-13 17:52
#244
 | 
Georgia Broozman 
Nope, i'm scary
2019-03-13 17:55
nah
2019-03-13 18:44
I consider myself to look like a black-haired version of Leonardo Dicaprio when he was young, minus the muscular jawline.
2019-03-13 18:51
i look like donkey's ass.
2019-03-13 19:02
#273
 | 
Brazil PlasticB0Y 
yes
2019-03-13 23:28
nt PlasticB0Y
2019-03-13 23:49
#277
 | 
Brazil DearAgony 
sadly no
2019-03-14 00:27
#278
 | 
Australia CaZeR01 
Im lanky asf and have mono-brow and long nose But appart from that i dont think im too bad I might b better if i could b fcked to style my hair every day, but im lazy so i cbf
2019-03-14 00:32
#280
 | 
Asia BodeFuceta 
If I were I wouldn't be posting here.
2019-03-14 01:44
nice post still doesnt make sense
2019-03-14 02:00
Yeah, many girls flirt with me and look at me, like, really often.
2019-03-14 02:00
FeelsEnvyMan
2019-03-14 15:01
#330
villiG | 
Czech Republic prokda 
hahahah NT
2019-03-14 18:26
I am ... no joke
2019-03-14 02:08
#287
twice | 
Korea Tzuyu 
very
2019-03-14 10:03
Do you think Shrek is cute? I do so I would consider myself very handsome. I just need to find a nice large green lady.
2019-03-14 15:02
And a swamp to live in
2019-03-14 15:03
And a donkey to be my friend.
2019-03-14 15:04
#295
 | 
United Kingdom Peath 
Handsome? No. More than a 6/10? Definitely not. But at least I'm someone people can bare to look at. That's enough for me.
2019-03-14 15:07
Haha lol, bare to look at, I like that statement
2019-03-14 17:03
*bear to both of you
2019-03-14 17:21
#310
 | 
United Kingdom Peath 
I'm so pissed I didn't catch that.
2019-03-14 17:54
Ik xD
2019-03-14 18:58
#300
Candy | 
Finland Kiekara 
Wouldn't call myself handsome, 'cause I have too many feminine features so the word 'handsome' doesn't really describe me. In my opinion I'm ugly, but sometimes I hear positive comments about my looks from other people, so I guess I'm not as ugly as I usually think.
2019-03-14 15:15
+1 me too brother
2019-03-14 18:19
most likely attractive
2019-03-14 15:17
pretty average, but its good cuz i would like to be judged on my character traits instead of my looks
2019-03-14 15:43
I am average
2019-03-14 17:21
No
2019-03-14 17:22
Yes
2019-03-14 17:56
ofc we are this is hltv
2019-03-14 18:14
im looks like Euan''sterling''Moore imagine it
2019-03-14 18:16
sterling is a cutie (no homo) u are handsome man im sure
2019-03-14 18:17
personally i arent think i am handsome, im under 6ft, pale, skinny, bad face shape etc. i also think my personality is pretty shit but i have also been told otherwise only thing i really like about myself is that my hair is glorious and i can do anything i want with it really ive been told by a few girls i am good looking but i really dont see it 😎 i think they chat shit
2019-03-14 18:21
You can tell if they're lying or not on their face and eyes
2019-03-14 18:57
im pretty good at reading people usually, it seemed like they were genuine enough tbh but who knows, maybe they are great actresses 😎
2019-03-14 19:03
#323
 | 
Spain VIKTORAL 
LMAO caring about bitches opinions fck em man live ur own life like a goddamn champion you are
2019-03-14 18:19
preach Mr VIKTORAL wise words as always
2019-03-14 18:21
#334
 | 
Spain VIKTORAL 
thank you btw happy goat igl just saying...
2019-03-14 18:30
#346
 | 
Israel BingoBango 
this guy gets it 😎
2019-03-14 19:11
I am living my life, doesn't look like I'm asking for tips to be handsome or anything, just want to see more about others' thoughts
2019-03-14 19:13
#350
 | 
Spain VIKTORAL 
thats my thought JUST DONT GIVE A DAMN BOUT BITCHES only care about urself and ur family THOSE ARE THE REAL THINGS
2019-03-14 19:14
#329
 | 
Turkey ravien9 
I think I am
2019-03-14 18:24
I never considered myself "hot" i'd say i'm atleast a decent 7/10 mby
2019-03-14 18:27
A solid 4/10 tbh
2019-03-14 18:31
When I was younger I was considered handsome by quite a few, after I got rid of my "Hipster" beard. But I never felt confident about myself, and was hiding behind the beard. Now I´m older - as in real adult - balder and fatter. Not handsome anymore. Instead I am more confident, that a lot of people like my personality.
2019-03-14 18:34
Of course, youth contributes to handsomeness
2019-03-14 18:59
#348
 | 
Israel BingoBango 
good for you bro, own that shit
2019-03-14 19:12
nope.avi
2019-03-14 19:05
Hmmm...
2019-03-14 19:09
Outstanding god-tier handsomeness I have
2019-03-14 19:12
I handsome af
2019-03-14 19:45
#357
ropz | 
Argentina rawe1337 
Yes, like device but more skinny
2019-03-15 14:05
#358
 | 
Turkey sonbafrali 
I have a very beautiful face (baby face). but I'm short (1.70 unluko). I look like a child. So girls dont find me attractive.
2019-03-15 14:11
Girls like babies though
2019-03-15 15:16
A lot of girls like babyfaces. Its weird I know but its true. You will be fine
2019-03-15 16:58
Yes.
2019-03-15 14:15
girls say i have magical eyes but i find myself not very handsome too big nose or small chin
2019-03-15 14:40
its probably about some black magic or like necromancy
2019-03-15 16:54
What should I say? Dosia? Sex god, we ugly af but sex skills all that matter, lmaoooo.
2019-03-15 16:46
yeah you might be fat and ugly like dosia but doesnt mean you fuck a lot too lol
2019-03-15 16:55
8/10
2019-03-15 16:46
I'm average imo. Nothing really "wrong" with my face but definitely not model-level territory either. I'm not posting a picture of myself on HLTV, but I look almost identical to the 'Aisto Nordid' male stock image on the humanphenotypes website. edit: This dude, except my hair's a little lighter. humanphenotypes.net/AistoNordid.html
2019-03-15 16:50
when i look in the mirror i see myself handsome, but on photos i look way worse so idk
2019-03-15 16:51
The photographer wants to make you look ugly
2019-03-15 17:00
thanks for support haha, i hope he does
2019-03-15 17:03
you probably know it but i will explain. mirrors flip your image. what you see in the mirror is not your real image. photos show your real image. like how other people see you in real life. but since we always look in the mirror to adjust our looks we get irritated by our image when we see ourselves in a photo. it looks like a different person.
2019-03-15 17:09
Does reflection affect that much? :O
2019-03-16 01:44
#370
 | 
Romania Anonym20 
i rate myself a strong 0.36/50
2019-03-15 16:53
#377
 | 
France iNolake 
I don't know... Everytime i saw myself in a mirror it broke itself
2019-03-15 17:09
Gay and cute , not handsome
2019-03-15 17:14
Face: meh ,I don't really have a strong jawline Hair: the thickest you've felt and Seen Eyes: 70% Green 30% Body shape: I am thin as fuck (need weights so I don't get blown away by strong Winds) height: pretty tall for my age (184 at 15 years)
2019-03-16 00:58
Green eyes, damn
2019-03-16 01:43
yes
2019-03-16 00:59
#386
 | 
Netherlands DEJl 
I have 3 faces. 1 handsome 1 okay and 1 ugly face
2019-03-16 01:48
#387
ALEX | 
Spain ezivnisi 
yes
2019-03-16 01:49
yeah
2019-03-16 01:49
#390
 | 
France mdK_ 
lol ofc not face : not bad but fat hair : good cute nose :p eyes : it depends, in summer it's like green outside and brown inside, in winter it's green inside and brown outside (50% green 50% brown) body : fat lol height : 160/165 for now but I'm 14 I need to get more thin with a bit of muscle and then I can have a gf
2019-03-16 02:03
Nah im ugly. Ugly face ugly nose ugly hair skinny body. horrible teeth barely 182 cm tall. all I got is piercing eyes. sharp blue. but no one seems to like it so....
2019-03-16 02:02
Login or register to add your comment to the discussion.