Thread has been deleted
Last comment
kio pls
 | 
Norway Skuolfi 
One of the best French players right now yet is stuck in Cloud9 lmao. Why do French teams hate kio? Or does kio hate French teams?
2019-03-20 13:31
Because France sucks.
2019-03-20 13:32
+1
2019-03-20 13:32
Belgium xD
2019-03-20 13:32
Who cares about Belgium? My point is still true
2019-03-20 13:33
#3
s1mple | 
Europe el1teman 
Kio hates french teams that's why he benches him self, 200IQ, he benched himself from Faze as well cuz wanted a better team aka c9
2019-03-20 13:32
#4
ozzy | 
Russia osbourne 
kia > kio ez 4 2nd best reliable korean car manufacturer
2019-03-20 13:32
-8/8
2019-03-20 14:01
#26
ozzy | 
Russia osbourne 
nt SAIC
2019-03-20 14:04
-ALEX + kio
2019-03-20 13:32
#11
 | 
Norway Skuolfi 
+1
2019-03-20 13:35
way better to be in inter team than in dead scene with shit mentallity, wtf youre on?
2019-03-20 13:32
#10
 | 
Norway Skuolfi 
Literally why not replace ALEX or RpK with kio? Might lift Vitality to higher tier.
2019-03-20 13:34
#14
flusha | 
Germany J0hnnyB 
+rep
2019-03-20 13:49
#24
 | 
France PowwneD 
Because they aren't at their peak, they didn't play for that long together and need to stick to improve. There were too much roster changes in French scene during these two last years and now it seems that a stability has come with Vitality and G2 should have the missing piece with amanek. Kio should just try to make a new French speaking team or going in an international team.
2019-03-20 14:01
french player 2k19 pick. stop overrating kio like he is zywoo lmao. average player.
2019-03-20 13:32
#16
ile | 
Finland Vkims 
Aerial best entry
2019-03-20 13:51
+1 kio is just average.
2019-03-20 13:51
#12
 | 
Brazil VeryMibrGuy 
He is not staying at C9. They are already considering Jugi and k0nfig at the team, so kio is probably leaving.
2019-03-20 13:42
Isnt he on his way out of c9 tho?
2019-03-20 13:50
#19
 | 
Norway Skuolfi 
I know nothing.
2019-03-20 13:53
is acting like kio is a good player a meme or something ? he is just an average support player at his best .
2019-03-20 13:53
#21
 | 
Norway Skuolfi 
Sadly still one of the better French players. Also too good for C9 and better than RpK and ALEX currently.
2019-03-20 13:54
You are right tho , Kio deserves Vitality ( G2 is trying something new ) . ALEX is pure shit and RpK just doesn't have it now .
2019-03-20 14:00
Kio is a very consistent player, but he is consistently average, I think teams just don’t utilize him that well, he’s a great support but also plays entry sometimes which fucks his stats
2019-03-20 13:55
I think C9 will keep Kio to maintain their major spot otherwise they have to pay one of Kio, Flusha or Zellsis to be the "active" player on their roster while swapping in Golden as coach.
2019-03-20 15:27
Login or register to add your comment to the discussion.