Thread has been deleted
Last comment
girlfriend problem
 | 
Germany BIGGER_BIG_FAN 
After class, she always leaves without me and she talks to other guys a lot. I let her do it and I don't say anything, but it makes me jealous and wonder if she's really interested
2019-03-22 02:14
Oh no, they're socializing. Quick, call the police.
2019-03-22 02:14
Xxaaxxaaxaxxaxaaxxaaxxa
2019-03-22 02:17
LOL
2019-03-22 03:38
#21
 | 
Brazil Leexo 
KKKKKK maybe he is arabic or something
2019-03-22 03:47
china saying about relationship
2019-03-22 19:58
she eventually will leave you
2019-03-22 02:14
^facts right here
2019-03-22 02:16
#44
rain | 
African Union Bruce U 
^facts right here
2019-03-22 22:25
#3
 | 
Netherlands poeya 
next time she goes bathroom check phone quick or maybe just go and talk to other girls also make her jalous men :))
2019-03-22 02:15
If you got robbed call the cops? No, rob the robber... Brainded
2019-03-22 03:42
#23
 | 
Netherlands poeya 
yes
2019-03-22 17:58
#4
 | 
Armenia PANZERSHARK 
>hltv user >straight 0/8 baiter
2019-03-22 02:15
-8/8 ur even worse
2019-03-22 03:39
#22
 | 
Armenia PANZERSHARK 
murica brain
2019-03-22 17:14
armenian education
2019-03-22 18:06
#26
 | 
Armenia PANZERSHARK 
even with shit education i got bigger dick than u /closed
2019-03-22 19:53
no shit
2019-03-22 19:56
#34
 | 
Armenia PANZERSHARK 
sorry my mom tells me don't talk with banned users
2019-03-22 19:59
can i fuck her?
2019-03-22 20:06
#41
 | 
Armenia PANZERSHARK 
so u wanna cheat on your goat?
2019-03-22 22:21
is your mom a goat? smh
2019-03-22 22:24
#43
 | 
Armenia PANZERSHARK 
try better joke
2019-03-22 22:25
ok r8 this joke qarabag belongs to armenia
2019-03-22 22:28
#49
 | 
Armenia PANZERSHARK 
if it belongs to azers,why u can't come to Artsakh?
2019-03-22 22:31
more like xankendi
2019-03-22 22:32
#51
 | 
Armenia PANZERSHARK 
Khojaly 2.0 is coming
2019-03-22 22:32
is that a threat?
2019-03-22 22:36
#54
 | 
Armenia PANZERSHARK 
aliev knows,ask him
2019-03-22 22:37
highschool problems LMAO grow up
2019-03-22 02:16
#8
 | 
Finland User344 
you let her do it aka I like to strap a rubber band around my nut sack.
2019-03-22 02:18
Talk to other girls, if she gets jealous then she is for you, if she doesn’t you are friendzoned
2019-03-22 02:20
+1
2019-03-22 02:21
#28
nat | 
Turkey us_vincere 
1
2019-03-22 19:55
#10
 | 
Sweden plikz 
oh shit talking to other guys? you are cucked my friend
2019-03-22 02:21
Let her do it. But go no contact (at least 60 days).
2019-03-22 02:24
You might be making it obvious that you notices, but she notices you're too timid to do anything about it and she laughs to herself about how pathetic of you this is to allow this thottery from her.
2019-03-22 02:30
If she does it again just leave her and talk other girls. Focus more on yourself and get better life. -Go gym -Dress well -talk more girls. Use social circle or learn how to approach girls in street etc. In my young times i had bad times with girls. I learnt everything from hard way. I learnt how to build confidence. This days i am meeting girls on streets,coffee shops, library,pubs,nightclubs, dance floors, tinder,instagram and hobby activities(salsa,bachata,photography and cooking) Get better not bitter.
2019-03-22 03:36
holy shit u got those kezbans
2019-03-22 22:30
is there a yt tutorial you followed to achieve this?
2019-03-22 22:36
No way she has friends that are just friends of the opposite gender woah I didn’t know that was possible abort 😡😡😡😡😡
2019-03-22 03:41
Its not wtf
2019-03-22 03:44
Well because someone said it on hltv then it must be true
2019-03-22 03:46
#25
daps | 
Brazil Blubr 
If it bothers you, talk to her and tell how you feel.
2019-03-22 18:08
Does she even know that she is your girlfriend?
2019-03-22 19:55
too much soy products, mate
2019-03-22 19:56
If you’re having girl problems I feel bad for you son I got 99 problems but a bitch ain’t one
2019-03-22 19:58
#36
 | 
Latvia latvianguy 
DUNNNNN.... DUN DUNNNN
2019-03-22 20:01
asddsadsa
2019-03-22 19:58
cucold detected
2019-03-22 20:00
Damn, that means this girl is not interested in you and she is in "free searching" mode. You must talk to her about that, and if she will do it again - just leave her, she is not your girl. And stop f*cking focusing on a girl ffs, you are a MAN remember that. You must have hobbies and your life-aim instead of these sluts in your head.
2019-03-22 20:03
#39
 | 
Europe deVulse 
Show her that she needs to fight for your attention, rn it seems like you're a cuck, show her you're a MAN! Try to ignore her a little, pay attention to other girls, let her be slightly jealous etc. btw. there's a chance that she's doing smth like this rn as well cuz some retarded friend advised her to do that
2019-03-22 20:09
2019-03-22 20:10
i would kick his ass off for doing that
2019-03-22 22:30
#48
 | 
Brazil Summitk1 
rip your life :(
2019-03-22 22:31
Login or register to add your comment to the discussion.