Thread has been deleted
Last comment
Neymar & Ninja??
Davidp | 
Sweden meistr0 
2019-03-22 21:16
Lost partial respect for ninja.
2019-03-22 21:16
+1
2019-03-22 21:19
That is why they lost in champions league ninja is bad luck
2019-03-22 21:16
#10
Davidp | 
Sweden meistr0 
+1
2019-03-22 21:23
MLS > CHAMPIONS LEAUGE MLS_1_JOSEF_MARTINEZ_CHAMPIONS_LEAUGE_HOW_MANY???? PREMIER_LEAUGE_TYPE_BEAT_RUN_LIVERPOOL
2019-03-22 21:18
#22
 | 
Argentina M4estre 
Josef martinez OMEGALUL
2019-03-23 18:36
whomar Jr. OMEGALUL
2019-03-25 14:57
josef martinez average player in not even top3 european legue, superstar in mls xDDD
2019-03-25 15:05
34 games played 31 goals 6 assists in 2018, would be above average in eu leauge, probably a decent starter for champions league
2019-03-25 15:14
lol he was 3 in 21 and 3 in 26 in serie a, even lower before in switzerland. i seriously hope you are baiting.
2019-03-25 15:19
yes, but now that he has grown into a beast in MLS (which he wasnt before) he can preform, trust in atlanta united god
2019-03-25 15:21
no sorry bro. he's playing against noobs. i wouldnt consider 95% of mls players for my german 2nd league team so, even if he and some other may be way better, you can't compare this to any european league. ps: seen atlanta signed the older pogba, lol, he was on trial with german 3rd league team and sent home after 1 day xD
2019-03-25 15:28
#36
 | 
African Union fgxnNn 
Absolutely agree!! And pogba is trash thats why he never played for big club or wss even in the picture for french national team.
2019-03-25 15:38
idk about whogba, but martinez was playing in eu when he was still growing, you can throw prospects into higher tier soccer without expecting them to not preform unless its like some mbappe type player, he went to lower tier, grew a shit ton, and imo would preform in Champions league rn.
2019-03-25 18:07
nothing special, if youre decent and playing against shit teams youre bound to score
2019-03-25 15:31
2019-03-25 18:07
Penalty doesn't count, it's harder to miss one than it is to score one
2019-03-25 18:10
???? i didn't watch the game, but the amount of videos and blogs about how good his penalty kick is must mean something
2019-03-25 18:11
I could score penalties Vs the world's best, that's how easy they are, praise for a penalty means little
2019-03-25 18:12
sportbible.com/football/news-josef-marti.. that much praise must mean something, and its not even he's penalty youtube.com/watch?v=kiBlWfdNNTM
2019-03-25 18:24
It's a unique way to take a penalty, nothing more
2019-03-25 19:05
Who did Ninja kill and rape when so many people hate him?
2019-03-22 21:18
His real personality
2019-03-22 21:20
#7
Davidp | 
Sweden meistr0 
+1
2019-03-22 21:20
I have been watching Ninja since h1 days i don't see much difference besides not swearing anymore?
2019-03-22 21:23
Swearing was his personality back in the days. I never watched him and never will but i saw clips from his streams before the fortnite days.
2019-03-22 21:24
So you just hate person cuz he doesn't want to swear in front of little kids? Well, that seems kinda stupid. Me too I miss old Ninja sadly but he changed for a reason. Hating on someone for some stupid shit is retarded in my opinion. Throwback: instagram.com/fortnite777/p/BuEnn8EgITC/..
2019-03-22 21:27
I don't hate him at all. He is obviously free to change his personality for money and views but that's just not the kind of streamer i would watch/support.
2019-03-22 21:31
You see the way u wrote this just feels like you hate him. You said that he changed because of money and views but he actually changed because he didn't want to swear in front of kids. That's at least his side of the story. Also, I believe that Ninja would have much more viewers if he acted as he acted always. But yeah people do have their own opinion.
2019-03-22 21:46
#48
 | 
Brazil jmarcelo 
he changed because if he kept swearing in front of little kids, he wouldn't get as many sponsors cause everything has to be family friendly nowadays. maybe he also thought about not doing it cause 9 year-olds watch him, but he mostly did it for money and views, just like any person would.
2019-03-25 19:13
#29
 | 
Uruguay zero`SAMA 
I like the guy for his real personality tho, the dumb no swearing persona he does when he streams is what pisses me off really lol, he used to be a cool toxic dude fun to watch
2019-03-25 15:11
#8
 | 
Poland why_u_bully_me 
lost all respect i've never had for this pussy actor
2019-03-22 21:20
#12
 | 
Malta xwinsus 
crinja : cringiest stramr Neymor : cringiest fotbal pleyar
2019-03-22 21:26
#37
 | 
African Union fgxnNn 
Perfect couple 😂😂
2019-03-25 15:39
Respect? You don't even know these guys. You know only their public faces. The way they act doesn't change their achievements.
2019-03-22 21:32
#16
Davidp | 
Sweden meistr0 
lol. Ok? I can still have respect or dont have respect for someone right?
2019-03-22 21:37
You can respect their achievements. You shouldn't respect their personality, because you don't know their personality.
2019-03-23 18:34
#25
 | 
Ukraine volanchick 
+1
2019-03-25 15:02
expected from neymar twofaced toledo
2019-03-22 21:39
lul
2019-03-22 21:41
#20
k0nfig | 
Denmark nalleB 
Lost all respect I didn't have for Neymar
2019-03-22 21:47
expected from brazilian
2019-03-25 14:57
#28
shox | 
India prat_pps 
GETS TOUCHED everybody: Neymar : YOU SPIN ME RIGHT ROUND BABY RIGHT ROUND LIKE A RECORD BABY RIGHT ROUND ROUND ROUND.
2019-03-25 15:08
#32
 | 
Nepal hpbaxx 
2019-03-25 15:23
#47
Pimp | 
Brazil kaiknux 
I wish Neymar would stop being brazilian, go to another national team
2019-03-25 19:08
Login or register to add your comment to the discussion.