Thread has been deleted
Last comment
BR harassing me on twitch whispering
sergej | 
Finland UneducatedNygaard 
i was just cheering for ENCE and supporting them in chat then this guy whispers me out of nowhere imgur.com/a/z4ahrDK do Brazilians get triggered that easily just because of "EZ4ENCE"? jeez
2019-03-23 01:05
#1
Blue | 
Belgium Thotiana 
Low IQ don't speak english KKKKKKK expected from BR
2019-03-23 01:05
he's BR too
2019-03-23 01:16
#2
 | 
United States BubbleFlameszz 
Crossing out your name but not the BR guy's Nice lmao
2019-03-23 01:06
if u wanna know my twitch just whisper him and ask him :)
2019-03-23 01:07
BR is the worst. Hope that kid has a rough day
2019-03-23 01:07
#20
 | 
Brazil MrLucas 
This guy is Brazilian as well
2019-03-23 01:31
smart triggering the most toxic and aggresive community in the world lol
2019-03-23 01:07
#6
autimatic | 
United States nohj 
lol
2019-03-23 01:08
People still don't get it... Usually, in most countries, if you're 12~14, your parents put fear in you, a healthy fear, where you shouldn't mess with adults you don't know, no matter where. In Brazil, kids get encouraged, so they act out, they don't give a shit haha, but they only talk, no worries... I hear br kids saying shit all day, that's all they do.
2019-03-23 01:08
he called me a loser my feelings are so hurt :'( but idk what he even said lol
2019-03-23 01:10
They're basically saying you're brazilian and acting like you aren't.
2019-03-23 01:11
wait what? lmao
2019-03-23 01:12
I mean, he is saying you're brazilian, not 'they' haha. Anyway, he said you must be very frustrated for being a brazilian and trashing mibr, that he feels sad for you and bla bla bla, typical out of control brazilian kid
2019-03-23 01:14
Yea its called being obnoxious.
2019-03-23 01:12
#13
 | 
Brazil Sere 
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK THAT GUY IT'S REALY MAD WITH YOU Stay good, my friend it's normal that level of toxicity , in this case just ignore that retard
2019-03-23 01:14
why he think im brazilian?? only portuguese word i use is caralho
2019-03-23 01:21
#18
 | 
Brazil Sere 
I don't know good part of br chat is realy stupid
2019-03-23 01:26
BRO I TRIED THE SAME THING AND UR RIGHT LMAO hltv.org/forums/threads/2012632/brazil-h..
2019-03-23 01:47
Login or register to add your comment to the discussion.