Thread has been deleted
Last comment
UK most popular boy names
Greenland zyzzbrahh 
2019-03-23 11:01
#1
nitr0 | 
Russia hEida 
wtf lool
2019-03-23 11:01
#2
 | 
Europe crosst 
lmao expected from sjw country
2019-03-23 11:03
europe not really any better LUL
2019-03-23 11:04
#6
 | 
Europe crosst 
agree
2019-03-23 11:08
#1 Muhammad wtf ffs ?
2019-03-23 11:03
muzzies innit
2019-03-23 11:46
#84
 | 
Asia MiloShapiro 
How many muslims do you have in your country that Muhammad is the most popular biy name in it?
2019-03-23 13:16
go ask xthedeadpixel he is a muzzie men))
2019-03-23 17:40
#116
 | 
Asia MiloShapiro 
ok men(((
2019-03-23 17:41
#5
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
This is not news, Muhammad/Mohammad has been the most popular name WORLDWIDE for decades.
2019-03-23 11:04
ok mohammed :)
2019-03-23 11:11
#9
 | 
Japan Getp0x0st 
But the UK isn't world wide
2019-03-23 11:11
#10
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
No, but we do have a high Muslim population. You take a group of people with an affinity for a particular name and place them in a diverse country, that name will rise to the top. Result would be the same with a lot of nations. Jesus is popular amongst Latinx, you place a load of Latinx people in UK, Jesus would rise to top. Anastasia or Ivan is popular amongst Russians.
2019-03-23 11:16
#14
 | 
Japan Getp0x0st 
>Latinx I already want to punch you The problem is that you have a high muslim population
2019-03-23 11:22
#15
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
Oh please, explain the problem with saying Latinx.
2019-03-23 11:27
#16
 | 
Japan Getp0x0st 
I can't say it without getting banned, but the people who use the term are smug pseudo-intellectual virtue signalers.
2019-03-23 11:27
#17
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
????? How the hell is using an inclusive term instead of Latino/Latina smug?
2019-03-23 11:29
#24
 | 
Japan Getp0x0st 
No but people who use it are smug. What the fuck is wrong with Latino/Latina
2019-03-23 11:32
#27
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
Nothing wrong with using them, but when you're addressing a group of people, you don't use either. O/A is directed at male/female. X is entire nationality.
2019-03-23 11:35
#65
 | 
China LewsTherin 
UK Man 200 IQ. Sun Man 0 IQ.
2019-03-23 12:38
Since male is more dominant it would be correct when adressing them in general as 'Latino'. Also you used a male name as an example......
2019-03-23 14:12
#98
 | 
Japan Getp0x0st 
Should we replace the word man then because it's not gender neutral? My Spanish isn't the best but when describing multiple genders but only one is available you go with the masculine word.
2019-03-23 15:39
#105
Zeus | 
Finland 0lter 
Just say latinos you pretentious dickweed
2019-03-23 15:49
Lmao @ you using "Latinx" Would you actually say that to someone in verbal conversation in UK?
2019-03-23 12:46
Would you say lmao in a verbal conversation
2019-03-23 13:12
#81
 | 
Cyprus Swishh_ 
gotem
2019-03-23 13:15
No I wouldn't So this...Latinx? Tell me...hahah how frequently you using it in convos? Bet you're popular!
2019-03-23 13:38
#89
BnTeT | 
United Kingdom dokunug 
i would totally use lmao in a convo
2019-03-23 13:45
that's so Latinx of you
2019-03-23 13:47
#91
BnTeT | 
United Kingdom dokunug 
but but but... im white...
2019-03-23 13:47
that's so colourx of you
2019-03-23 13:47
#94
BnTeT | 
United Kingdom dokunug 
listen here you italianx piece of shitx, can i have some pixxa please?
2019-03-23 13:48
no x
2019-03-23 13:49
#18
 | 
Cyprus Swishh_ 
3.5% of the population is muslim. btw muslims use many variations of the name mohammed which is also one reason why it's so popular.
2019-03-23 11:29
#21
 | 
Japan Getp0x0st 
and its going up, can you name me one country that has had a peaceful muslim minority for over a few hundred years?
2019-03-23 11:31
#25
 | 
Cyprus Swishh_ 
Sure, Greece, but that's off topic.
2019-03-23 11:32
#92
 | 
Italy kyoor 
AHAHAHAH NT
2019-03-23 13:47
#99
 | 
Japan Getp0x0st 
I didn't realise the Ottoman empire were peaceful
2019-03-23 15:40
#100
 | 
Japan Getp0x0st 
And after the Ottoman's empire's collapse most of them left/converted to christianity Even now only 2% of greeks are muslim, when I say minority it needs to be sizable
2019-03-23 15:41
#42
 | 
Hungary HAS12 
You guys are such pussies. It always makes me laugh when I see you trying to claim moral superiority in the comments of every single US mass shooting post/news article. Your country sucks dick.
2019-03-23 11:54
My entire life in Brazil I never personally met someone named 'Jesus'
2019-03-23 13:04
nice defense tactic
2019-03-23 11:35
yeah hes an immigrant living birmingham, what you expect ))
2019-03-23 11:48
#45
 | 
United Kingdom xTheDeadPixel 
You've said this more than once. Please use google.
2019-03-23 11:55
nah that was someone else. and what has google got to do with it Mohammed ?
2019-03-23 11:59
#68
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
xD
2019-03-23 12:48
#74
 | 
Europe cArn5 
lmao
2019-03-23 13:10
#76
BnTeT | 
Germany cucKing 
lmao
2019-03-23 13:10
I suppose Muslims just took over England, it is not too bad, there are nice people though, but its a bit sad to see how England and especially the capital has become second Germany.
2019-03-23 11:19
#43
 | 
United Kingdom DreadN0ught 
They’re still only about 4% of the population, so I don’t see how they’ve taken over the UK. If anything I want the UK to be more like Germany, stronger economy, endless jobs, nicer cars and better beer.
2019-03-23 11:54
#61
 | 
United States Globebuster 
4% nt muhammad
2019-03-23 12:27
#62
 | 
United Kingdom DreadN0ught 
Go away trik
2019-03-23 12:29
Middle-class in both countries are pretty the same I believe
2019-03-23 22:00
#83
 | 
Europe cArn5 
How being more like Germany connected with muzzies
2019-03-23 13:16
#118
 | 
United Kingdom DreadN0ught 
Ppl always say Germany has been invaded with Muslims. I’m only going on personal experience but the last time I visited I didn’t see any overt Muslim presence.
2019-03-24 20:42
#12
 | 
United Kingdom Hamshanks 
Its a bit unfair since most Muslims first name is a variant of Muhammad (PBUH). Whereas most other kids rarely share a first name with someone in their own class
2019-03-23 11:20
#46
 | 
Hungary HAS12 
Pain and misery be upon him
2019-03-23 11:56
#53
 | 
United Kingdom Hamshanks 
Rippo
2019-03-23 12:08
Get out. You are not allowed to use logic here!
2019-03-23 14:12
no kevin ?
2019-03-23 11:21
Muhammad!!!!!!!
2019-03-23 11:30
#20
 | 
CIS PRETTYFLACK0 
Omg, that’s hilarious Had a little laugh on that
2019-03-23 11:30
I was personally disappointed not to see Roger, Maurice and Sidney on the list. Maybe next year, if the Caliphate allows it.
2019-03-23 11:31
#35
Aleksib | 
United Kingdom yola_ 
no one in uk are called those names wtf
2019-03-23 11:49
May I cast your gaze to the current #1 name in England, yola_ my dear boy. The three I listed are quintessential English names. Good day to you sir, Hussar!
2019-03-23 11:53
#44
Aleksib | 
United Kingdom yola_ 
yea immigrants squatting in uk because every where else is shit
2019-03-23 11:54
No doubt. But I fear your reasoning may be skewed due to pride. I would say it has more to do with being a soft touch. Tally Ho!
2019-03-23 12:00
#51
Aleksib | 
United Kingdom yola_ 
what you on about, no one who is actually 'British' calls their kids Muhammad they all immigrants who come to live a better life then in a shitty third world country.
2019-03-23 12:01
As keen as mustard this morning aren't we! Well.. I'm in for a penny in for a pound. If you're born in a country you assume the nationality. Therefore In a generation or two, all these people's traditions will indeed be English. It may already be the case, the #1 name could be the result of the second or third generation calling their off-spring it.
2019-03-23 12:08
#54
Aleksib | 
United Kingdom yola_ 
your just a 0 iq kid who doesnt know how english people speak nt
2019-03-23 12:09
Jus depends where tha's from. Sometimes I lark to be dead straight on this internet gaming forum, sometimes lark avin a bira fun, 'appen.
2019-03-23 12:17
#63
Aleksib | 
United Kingdom yola_ 
you not good at this
2019-03-23 12:36
Truth is ama proper off cumden. L'owped ovver y'att n meandered straight at ya expecting yad twig. Can'y be local, or even close. Ava grand weekend Mohammed x
2019-03-23 12:50
#70
Aleksib | 
United Kingdom yola_ 
you're just putting words together at this point that make no sense
2019-03-23 12:52
#107
dephh | 
United Kingdom Leechy 
enjoyed ur comments tbh, well done!
2019-03-23 15:59
#23
 | 
Estonia skaad1337 
Ahmed or Osama
2019-03-23 11:32
brexit?
2019-03-23 11:34
#29
sh1ro | 
Latvia denzyE 
This shit is complete bs 6. Leo 4. George 3. Noah been to 3 school never hard any names like this all i hear is Dylan/Harry/Max/Ryan
2019-03-23 11:35
+1 idk anybody with these names
2019-03-23 11:45
You don't know anyone called George? I see the name around quite a lot I know 4 personally.
2019-03-23 11:50
nobody in my school was called george but i know its more popular with old men
2019-03-23 11:51
Yeah I'm 27 so most the people I know will be 25-30
2019-03-23 11:52
nah there's still a lot of people called George in younger gen
2019-03-23 12:11
#56
sh1ro | 
Latvia denzyE 
Maybe i see George there and there but i never heard Noah or leo ngl :/
2019-03-23 12:16
i think i know one Noah, and one leo. They're definitely less common names though. Most common that i know are Ben, James, Oliver and Ella
2019-03-23 12:22
ONLY CHAD NATIONALISTS ARE CALLED GEORGE. SOURCE: HLTV_PRO_BREXITEERS MUM
2019-03-23 15:55
This is a list of names born last year diffrent names were populare when you were born and therefore you don't meet as many of these names as they are going to do in their life
2019-03-23 13:10
#34
Aleksib | 
United Kingdom yola_ 
all the immigrants squatting in London
2019-03-23 11:48
aaahahhaha hahahahahahahhahahahah ;D:;D:;D:D :D::D:D:D:D:D:
2019-03-23 11:51
#41
flusha | 
Germany J0hnnyB 
Leo means lion and they show a picture of a black kid LMAO xD H&M is calling
2019-03-23 11:53
#47
 | 
Hungary HAS12 
Expected from socialist welfare state.
2019-03-23 11:58
My bold guess was Muhammad I check its Muhammad LULW
2019-03-23 11:59
#57
 | 
Ukraine Ukrainian 
Oleksandr.
2019-03-23 12:17
almost men)))
2019-03-23 12:22
#64
 | 
Europe g4nl0cK 
Tbh i was expecting dick (the short form of richard)
2019-03-23 12:36
#66
 | 
China LewsTherin 
Dont know a single Noah.
2019-03-23 12:41
#fakenews official stats show that Oliver is the no1 male name in UK bbc.co.uk/news/uk-england-45559619 leave fearmongering to the leftists
2019-03-23 13:07
hahahahahahhaaa
2019-03-23 13:07
#78
shox | 
India prat_pps 
it's most likely because even if their names are something like Fahim or Ibrahim or something like that they always keep their first name as Mohammed or Muhammed. In my class during rollcall their are like 12 consecutive Mohammed but their actual name is completely different like Ahmed or Rashid or something you know the typical Muslim name
2019-03-23 13:13
#79
 | 
Asia MiloShapiro 
Didn't look yet, i say there is a thomas in there
2019-03-23 13:14
uk in a nutshell - i.imgur.com/KzoyKkD.png
2019-03-23 13:15
#112
BnTeT | 
Germany cucKing 
wtf
2019-03-23 16:29
ahahaha what a joke
2019-03-23 13:15
Dick
2019-03-23 13:39
#87
 | 
Bulgaria Ju7y 
This is a joke, right?
2019-03-23 13:40
lmaoooooo
2019-03-23 13:41
Yellowjack, Teethmas
2019-03-23 15:45
Wtf hahaha
2019-03-23 15:45
#103
Zeus | 
Finland 0lter 
hahahahha UK hahahahahaha
2019-03-23 15:48
meh expected
2019-03-23 15:49
#108
 | 
Spain elskio 
expected
2019-03-23 16:00
#109
 | 
Other bergkvisten 
in Sweden it's at #33 most popular lol
2019-03-23 16:01
oi do you have a licence for post statistics?
2019-03-23 16:03
This isn’t really concerning, we just use a variety of names whereas Muhammad is the go to name for Muslims.
2019-03-23 16:24
ok lol
2019-03-23 16:39
fuck
2019-03-23 16:40
Login or register to add your comment to the discussion.