Thread has been deleted
Last comment
ence robbed
Aleksib | 
Finland Waterfuk 
TITLE
2019-03-24 01:24
pathetic bump
2019-03-24 01:32
#3
 | 
United States fpsBonkers 
someone stole allu's redbull?
2019-03-24 01:33
it was only for the commercial
2019-03-24 01:36
#22
 | 
Finland Smoonah 
but f0rest said he could drink dem :(
2019-03-24 02:28
#21
 | 
Turkey DONERKEBAB 
you can actually drink them
2019-03-24 02:28
#4
 | 
Mongolia FoxOutOfGlocks 
lol, cry is free, win the match and u go to final.
2019-03-24 01:33
#6
 | 
Finland Taynz 
No get tie and get to The final Suomi vammanen
2019-03-24 01:33
hahaa yes fucking disabled muricans
2019-03-24 01:34
#5
Estonia rYm 
win 5vs3 with planted bomb - ez final
2019-03-24 01:33
#8
MSL | 
United States OpTicFan 
Ence would've gotten 2-0'd so it's for the best
2019-03-24 01:35
TBH Liquid deserved to be in the final more than ence, Liquid had far more superior run in the tournament than Ence had, and after losing that 5v3 afterplant on the deciding round ;)
2019-03-24 01:36
liquid is only in cuz of that 16:3 thanks to elige having the game of his fucking life
2019-03-24 01:43
#35
 | 
United States kearCS 
They also won 16:2 against MIBR.
2019-03-24 21:09
ENCE would have put up a better fight than these shitters.
2019-03-24 01:40
oh yeah like in Katowice when they legit played lvl 3 faceit against astralis on inferno
2019-03-24 02:27
#26
perk  | 
Finland eIe 
LIQUID_NEVER_BEAT_ENCE
2019-03-24 03:59
Viewers got robbed. Ence only got like 5k less in prize money because of the show match. Viewers have to watch trash na team in finals.
2019-03-24 01:41
#13
 | 
Finland Taynz 
This
2019-03-24 01:41
not robbed. but counting round difference is fucking stupid teams with the same points need to play for that final spot
2019-03-24 01:42
liquid playing like they in mdl
2019-03-24 01:44
#23
 | 
Finland Smoonah 
I don't understand why miburrrrrrrrr can play 6 maps and lose but still have a chance at 1v1s 20k challenge? didn't ence go 4-2 or something?
2019-03-24 02:30
* Winner receives an additional $20,000. 3rd place in the rankings will choose their opponent from the remaining three teams ence picked the weakest team lol
2019-03-24 03:58
#30
 | 
Europe lalt 
I think this time it was crowd's pick, not ENCE's.
2019-03-24 04:11
#34
 | 
Finland Smoonah 
oh I see...thanks
2019-03-24 21:08
xd
2019-03-24 01:42
agree
2019-03-24 02:25
#20
 | 
Finland ksyppe 
i was so tilted when liquid celebrated that draw. ence never lost to them
2019-03-24 02:27
Obvious bait... but these are professional teams with managers that read and understand the tournament rules/conditions. If they do not convey that information to their players after the tournament contracts are signed they're not doing their jobs. It's safe to say that ENCE were aware of the rules (which they agreed and signed to), understood their position in the tournament during their semifinal round, and thus knew exactly what they needed to do to make the grand final. They weren't robbed.
2019-03-24 02:32
#31
 | 
Europe lalt 
What semifinal? Blast don't have semifinals.
2019-03-24 04:12
What point are you trying to make and how does it relate to my post? Are you disagreeing with the gist of my statement in regards to the original post or nit-picking something of no consequence for the sake of (vague/shallow) argument?
2019-03-24 04:21
#33
 | 
Europe lalt 
Just pointing out, you probably should figure out tournament format before commenting it. lol
2019-03-24 04:28
#28
 | 
Russia ViktorSteel 
nah they need sunny if they ever wanna win
2019-03-24 04:02
Who
2019-03-24 21:11
#29
 | 
United States veggieclub 
yo what is up dramalert nation!
2019-03-24 04:02
#36
 | 
United States kearCS 
And if ENCE had better round difference than Liquid, would you say Liquid got robbed? Just curious.
2019-03-24 21:11
Login or register to add your comment to the discussion.