Thread has been deleted
Last comment
mibr is the new vp?
 | 
Brazil marcosopora 
title
2019-03-24 01:54
mibr should disband asap
2019-03-24 01:55
name doesnt check out
2019-03-24 04:08
#63
 | 
India Singer_HLTV 
Okay I didn't check
2019-03-24 16:55
yes
2019-03-24 01:55
#3
 | 
Brazil Chiron 
Probably
2019-03-24 01:56
#4
 | 
Denmark Zorrondo 
yep
2019-03-24 01:56
#5
 | 
Portugal MR_CAL 
lol not even close, they just had a bad tournament, they shouldnt even change their roster
2019-03-24 01:57
its been like 10 tournaments that mibr just had a bad tournament wtf men
2019-03-24 01:58
#8
 | 
Portugal MR_CAL 
top4 in major... wtf re u talking aabout
2019-03-24 01:59
if not top 3 = trash
2019-03-24 01:59
#13
 | 
Portugal MR_CAL 
so faze, nip, liquid trash? pls stop baiting, mibr is fine no problem that they went 0-6 they will comeback (as always) fallen is the best leader in the world... mibr will never be like vp
2019-03-24 02:01
liquid is top 2 wtf are u talking about... Faze, Nip, yah all trash; its not a very competitive era u know most teams are just trash
2019-03-24 02:01
no, ence is top2.
2019-03-24 05:09
#50
 | 
Portugal MR_CAL 
liquid is top 2 but mibr were better in the major.... and its a very competitive scene, faze, nip, mibr, nrg looking good again, fnatic will comeback, now ence, big with xantares will probably win some events etc etc. the most competitive scene off all csgo history is here in 2019, pls dont talk about 2015/2016.
2019-03-24 15:27
you have literally only two strong teams and you say now is the most competitive? this makes absolutely no sense
2019-03-24 15:31
#56
 | 
Portugal MR_CAL 
u have 1 rly strong team, and then many teams in almost the same level. liquid is not better than ence and teams like MIBR, NIP, NAVI and FAZE can always suprise and uppset astralis
2019-03-24 15:33
'always' but they dont
2019-03-24 15:37
#62
 | 
Portugal MR_CAL 
they will at some point
2019-03-24 16:55
delusional
2019-03-24 17:25
#70
 | 
Portugal MR_CAL 
n1 but no
2019-03-24 18:03
#19
Snax | 
Poland Emmson 
vp was also 3-4th in krakow lul
2019-03-24 02:02
VP :'(
2019-03-24 03:25
#29
 | 
Brazil marcosopora 
f
2019-03-24 04:04
#48
 | 
Portugal MR_CAL 
krakow was 2 years ago.... pls dont bait
2019-03-24 15:23
#60
Snax | 
Poland Emmson 
I see your IQ is on USP-S bullets lvl. 2017 was last year for VP and being 3-4th at major means nothing.
2019-03-24 15:57
#64
 | 
Portugal MR_CAL 
2017 was last year AHAHAHAHAH yes the major is just the most important event in csgo history... BUT IT MEANS NOTHING
2019-03-24 16:56
#52
 | 
Sweden Trkmag 
Super easy draw
2019-03-24 15:28
#53
 | 
Portugal MR_CAL 
no, and they only lost against astralis.... and was close as well
2019-03-24 15:28
#59
 | 
Sweden Trkmag 
Not that close tbh
2019-03-24 15:48
#65
 | 
Portugal MR_CAL 
first map 16-14....
2019-03-24 16:57
How dare you compare one of the greatest teams of all time to this filth
2019-03-24 01:58
#11
s1mple | 
Europe Sam2k 
+1
2019-03-24 02:00
#12
 | 
Brazil Fallenzera 
True vp trash
2019-03-24 02:00
Yes, but what does that make MIBR?
2019-03-24 02:01
one of the greatest teams of all time, by his logic
2019-03-24 02:02
#23
 | 
Brazil Fallenzera 
Make them cute
2019-03-24 03:19
#10
s1mple | 
Europe Sam2k 
M16R BRA71L SA0 PAUL0
2019-03-24 02:00
#14
 | 
Nigeria Toyot@ 
pasha = TACO TaZ = FalleN neo = coldzera byali = fer Snax = felps
2019-03-24 02:01
#18
 | 
Canada BrownSugar 
coldzera xitando? coldzera 2-7 xseven KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2019-03-24 02:02
#30
 | 
Brazil marcosopora 
cold in 2k19 LUL
2019-03-24 04:06
#20
Katie | 
Germany kabu3000 
Yes. FalleN is done. His awping is nothing special anymore and his tactics are downright awful at times. He hasn't been good since like...2017? The problem isn't the two players that play with the FAlleN+cold+fer core, the problem is the core.
2019-03-24 02:03
Seems fallen is only wants getting salary and money from merch.
2019-03-24 03:22
#35
 | 
Brazil marcosopora 
lol i have to agree +1
2019-03-24 04:09
#21
 | 
Russia LeGoBoys 
Looks so
2019-03-24 02:10
yes no doubt
2019-03-24 02:30
feel bad for taco no1 w/liquid
2019-03-24 03:21
#31
 | 
Brazil marcosopora 
+1 i prefer much more taco in liquid
2019-03-24 04:07
Mibr at blast Miami 0-20 LUL
2019-03-24 03:28
#34
 | 
Brazil marcosopora 
0-10 são paulo 0-10 miami 0-10 madrid 0-30*
2019-03-24 04:09
VP was actually good from time to time, MIBR is just shit
2019-03-24 03:34
#33
 | 
Brazil marcosopora 
if you consider LG/SK, no.
2019-03-24 04:08
#36
Davidp | 
Sweden meistr0 
lol, people here are clowns. "Yes MiBR got 1 bad year = New VP" Old VP was trash for fucking 3 years lol.
2019-03-24 04:10
#68
 | 
Poland parsnip 
im glad u said old vp <3
2019-03-24 17:24
#37
 | 
Argentina ivanpb 
Are you sober?
2019-03-24 04:12
#38
 | 
United States pepehands420 
even worse of a collapse LULW
2019-03-24 04:16
-fallen -taco idk who are the up and coming brazil players but surely better than BOTTACO and grampa fallen. Seriously tho idk how TACO is considered worth having on roster, he has been trash for a long time now. Not even worth having as bait. If they could get a better support and fallen hands the primary awp role off to someone else they would probably be much better.
2019-03-24 04:16
#40
 | 
Brazil marcosopora 
-fallen +who?
2019-03-24 04:42
If there is any kicks it should obviously be felps. He has the same playstyle as fer which either means he doesnt play up to his potential or that he takes some of fer's positions and obviously fer seems better for now. Why doesnt anyone mention that cold got humiliated - considered to be one of the world's best and got 7-2ed by arguably the worst player on ENCE who also plays the support role>? TACO brings stability and consistency - usually playing B and holding which means he wouldnt push for frags on CT and probably (obviously) have less KD. He went to Liquid and with little time they showed who's the world number 2. MIBR maybe needs a little more time who knows they got together a month or so ago. Removing fallen wont happen for at least another year maybe two. It wont even be a consideration...first of all he is considered to be the captain and leader, secondly there are no other available brazilian igls let alone igls who are awpers and thirdly with the new contracts for zews/taco/felps i really doubt the org would drop one of their core players lightly
2019-03-24 05:06
They should just kick taco, it should give them some space to breath if they bring a proper player into the team.
2019-03-24 04:43
#42
 | 
Finland Teukkasd 
yes
2019-03-24 04:46
Hell yea
2019-03-24 04:51
Fallen has been a bad IGL for 2 years now, but nobody seems willing to give him any blame. They're done, as long as Fallen's in the team they'll never have a world class awper and their t-side will remain shit.
2019-03-24 05:12
#47
 | 
Brazil vmvarga 
YES Rofl XDDD
2019-03-24 05:12
the team were getting better with tarik and stewie, but they bring back bot taco, so yes
2019-03-24 15:27
#51
 | 
Sweden Trkmag 
Yes
2019-03-24 15:27
If VP gonna sign back old roster, i apcept that b16r can go to trash
2019-03-24 15:31
no, they are way younger, and dint suck for a whole year or something if they suck for 6 months and dont make a roster change, then they are the new vp old SK had tier25 periods like that before
2019-03-24 15:33
Could be. I feel like North is more the new VP in a way. On a good day they'll beat anybody and then they also lose to shit teams. They are all over the place.
2019-03-24 16:26
#66
 | 
Brazil UKita 
If fallen goes bald like taz and cold goes fat again like snax and fer goes full steroids to be like pasha, then maybe
2019-03-24 16:59
answering your quest: no, they aren't.
2019-03-24 17:00
Login or register to add your comment to the discussion.