Thread has been deleted
Last comment
c9 is retarded
Canada NordicPride 
picking vice... who the fuck is that?
2019-04-12 23:44
Who knows...This is the same org that also picked up Zellsis..who was that?
2019-04-12 23:45
#79
 | 
Serbia Suckleus 
nobody. still is. BUT that is just a bad example u gave. stew, auti were also nonamers, soo... but vice has been around for a while, and l really do not understand that move
2019-04-13 01:50
auti was not a nonamer he played in col or something. and stew was like ropz in NA PUGs. They gambled on him.
2019-04-13 01:56
#82
 | 
Serbia Suckleus 
coL was nothing back then, and pugs back then were, well, not as popular as today. point is, yeah, they gambled every single time
2019-04-13 02:41
yup
2019-04-18 22:36
#84
 | 
Norway Domysful 
Tsm not col
2019-04-18 22:34
c9 is retarded picking stewie...who the fuck is that? fuck people who rag on teams for trying out new players. tired of shitty teams recycling the same players.
2019-04-12 23:47
#6
 | 
United States Mal14 
They dont even know the guy but still want to trash the pickup.
2019-04-12 23:56
#12
 | 
Israel TheLoveGuy 
and after 1 game
2019-04-13 00:01
#21
 | 
Israel wetz 
+1
2019-04-13 00:10
Actually stew was on splyce, not the best team of NA but a team that plays tournaments Vice and Zellsis are no ones incluiding on face it
2019-04-13 00:07
what are you talking about dude? vice was on rogue which was a better team than splyce with stewie. zellsis was on eunited which was also better than splyce with stewie.
2019-04-13 00:10
+1
2019-04-13 00:27
+1 people don't even know the basics of the scene before making these posts
2019-04-13 01:48
#25
 | 
Israel wetz 
He played in rogue btw
2019-04-13 00:11
Zellsis was on Swole Patrol and they qualified for pro league before he was on c9
2019-04-13 00:11
#37
 | 
United States kmm 
actually can't tell if this is a bait or not so... 8/8? bravo
2019-04-13 00:14
#51
Thorin | 
Sweden ezwuo 
nah splyce with stew were irrelevant af
2019-04-13 00:19
#3
rmn | 
Portugal lksscs 
vice and cajunb, c9 really want to be tier 13434565
2019-04-12 23:47
Cajun was a decent pick up but vice? Wtf were they thinking?
2019-04-12 23:48
#20
 | 
Turkey b130610016 
Believe me vice is better than a washed up danish
2019-04-13 00:09
He was probably the best player when he was in optic. You obviously didn't watch any of their games m8.
2019-04-13 00:10
#27
 | 
Israel wetz 
+1
2019-04-13 00:11
doesnt say much for a roster that clearly didnt practice
2019-04-13 00:11
Wouldn't that make him having great performances even more impressive?
2019-04-13 00:12
apparently not great enough to win tier 1000 tournaments
2019-04-13 00:13
Hard to win tournaments when your igl calls terrible strats and your AWPer is useless.
2019-04-13 00:13
#40
 | 
United States Jammin800k 
Yeah shame on cajunb for not solo carrying optic when they didnt even practice much
2019-04-13 00:15
you guys are talking like he didn't have 1.05 rating in tier 3
2019-04-13 00:15
#48
 | 
United States Jammin800k 
Can you suggest some free agents who "had a higher rating" in a "higher tier" ?
2019-04-13 00:19
C9 isnt an org that should be picking up people who was washed up 3 years ago.
2019-04-13 00:20
#55
 | 
United States Jammin800k 
Nice job avoiding the question. Who should cajunb have been instead? It's quite ignorant to say a player doesnt belong on a team if you cant provide better candidates for the spot.
2019-04-13 00:21
definitely isn't avoinding the question to state that a org like c9 shouldn't be picking up trash from the street. Also they already have the shared best swedish player on their payroll that they let stream for some reason. Scream is out there signing better players with no org
2019-04-13 00:25
#64
 | 
United States Jammin800k 
Uhm yes it is because I asked you a question and you responded with something that didn't attempt to answer the question. That's the exact definition in fact. "The best swedish player" that isnt krimz, f0rest or REZ, is taking a break because his mother just passed. Rumors say he will come back to c9. 1.05 rating on a team with a trash IGL, an AWPer getting 0 kills, an incredibly inconsistent star player and no other talent is pretty solid. He was easily optics most consistent player and also is versatile and is willing to play less glamorous spots. Not to mention c9 is ALSO a tier 3 team so it's not as if hes moving to liquid and is going to be expected to perform vs top 5 teams every game. Scream is literally just as "washed up" as cajunb by your definition. Hasnt even played consistently for more than 4 months straight in the past 2 years and hasnt won anything since 2016. Not to mention hes currently the 2nd worst performer in his team to none other than ex6tenz (which would truly be sad) hltv.org/stats/players/matches/7390/Scre.. He has a 1.02 rating and the best team hes played is Avangar. Based on what you defined as good qualities in a player cajunb is objectively better. Better attitude, more versatile, better English, higher rating, more consistent t3+ play, more LANs over the last 2 years...etc.
2019-04-13 00:39
stopped reading at f0rest or rez
2019-04-13 00:37
#67
 | 
United States Jammin800k 
That's cause you knew you didnt have any actual arguments. Thank you for conceding :)
2019-04-13 00:39
keep telling yourself that when you can't even appreciate flusha's talent compared to those frauds expected mutt /closed
2019-04-13 00:41
#69
 | 
United States Jammin800k 
"Cant appreciate" "Called him the 4th best player in Sweden" How delusional can you be?
2019-04-13 00:42
stopped reading at /closed
2019-04-13 00:43
#72
 | 
United States Jammin800k 
Thanks for conceding :)
2019-04-13 00:50
/open i see you dont know what /closed means expected from the country that is making the ok sign racist rez and f0rest arent even good enough to get accused of cheating lol /closed
2019-04-13 00:55
#74
 | 
United States Jammin800k 
Yeah it means you conceded the argument, you're pathetic and you got destroyed, just take the L.
2019-04-13 00:56
watch your blood pressure mutt
2019-04-13 00:56
#76
 | 
United States Jammin800k 
0/8
2019-04-13 00:56
#30
 | 
Turkey b130610016 
No i did and i saw a washed up aim, he is not good with awp too so why c9 wants a player like that i dont get it
2019-04-13 00:12
Ok, so you clearly didn't then.
2019-04-13 00:12
#35
 | 
Turkey b130610016 
Yeah I did man and İ agree with optic on kicking him
2019-04-13 00:14
Then you have a peanut brain my friend.
2019-04-13 00:14
#39
 | 
Turkey b130610016 
So do optic then
2019-04-13 00:15
#44
 | 
United States Jammin800k 
Optic have for a while now that's why they stunted the growth of 2 of the best upcoming Danish Players
2019-04-13 00:16
I think he left because of some beef with MSL. Either that or optic has peanut brains.
2019-04-13 00:17
#5
 | 
United States Mal14 
How do you talk shit about a player if you don't even know him?
2019-04-12 23:55
Y'all are the reason cs will die. Because no one wants to see new talent on the scene only players who have already established themselves
2019-04-12 23:58
Bro Vice played for Rogue and still was trash. Hes not new or an up and comer.
2019-04-13 00:02
#78
 | 
North America MashSL 
idk if you actually watch cs, but vice was not trash by any stretch of the imagination
2019-04-13 01:50
Vice is not new talent lmao.
2019-04-13 00:10
Vice is new talent to the premier scene. It's good that C9 is trying him out and developing him as a player so we can truly see if he will flop or rise to the top
2019-04-18 22:31
#8
 | 
Brazil Rockss 
PLS SAVE AUTIMATIC AND RUSH
2019-04-13 00:00
and golden
2019-04-13 00:08
#38
 | 
Finland User344 
golden abusing opioids??
2019-04-13 00:15
yars its normal in the gulf countries
2019-04-13 00:15
#9
flusha | 
CIS Kimfa 
He had pretty decent results in last matches. For example against liquid.
2019-04-13 00:00
Vice was decent in Rogue. I'm sure it will work out with him in C9
2019-04-13 00:00
I agree to the topic. Losing 1v4 out of fear....can't take this shit now.
2019-04-13 00:01
#14
 | 
Korea DubuDahyun 
HAD A BAD VERY FIRST GAME VS ASTRALIS SUCH A BOT, RELEASE HIM
2019-04-13 00:02
#16
 | 
North America SLGam1ng 
C9 still suprised even if vice did not show up
2019-04-13 00:04
#15
 | 
Algeria abdodz45 
taking 10 rounds off astralis in one of their strongest map not bad at all
2019-04-13 00:03
+1
2019-04-13 00:18
Especially after their roster has only been together for a few days, and was their first match together
2019-04-13 00:18
#17
 | 
Sweden swediztann3 
Why did kio leave cluddernine
2019-04-13 00:07
random player:exists cloud9: do you wanna join us?
2019-04-13 00:12
#43
 | 
Finland User344 
C9 the type of clan that recruits players in casual matches
2019-04-13 00:16
I aren’t think that, getting 10 rounds against astralis on inferno (their second best map after nuke) isn’t so bad, especially after their roster has only been together for a few days.
2019-04-13 00:16
ikr and who da fuck is this cajunb guy too, they just picked him up because hes danish but hes a no one
2019-04-13 00:17
He used to be on this no name team called Astralis.
2019-04-13 00:19
LOL ASTRALIS BEFORE GLA1VE WAS SHIT STOP BAITING KID
2019-04-13 00:23
#57
 | 
United States Jammin800k 
Wow you're trying SOOOO hard.
2019-04-13 00:24
Mouz karrigod top 1 soon. Don't @ me pleb.
2019-04-13 00:24
#53
 | 
United Kingdom yungblades 
vice is only on the team since he is related to rambo the coach of c9
2019-04-13 00:20
for real?
2019-04-13 00:24
#61
 | 
United Kingdom yungblades 
yes both have the surname "Kim" and are both of South Korean descent
2019-04-13 00:26
that could be a mega co-inkydink
2019-04-13 00:26
vice city
2019-04-13 00:38
#80
 | 
United States jay_320 
And he does well in his second BO1 against the second best team in the world. What hot takes does HLTV have now.
2019-04-13 01:53
Login or register to add your comment to the discussion.