Thread has been deleted
Last comment
Niko
 | 
United Kingdom DDD_22 
He has insane aim. Better than s1mple or mag1sk
2019-04-13 01:34
Different play styles. Niko and S1mple are beasts.
2019-04-13 01:37
#8
 | 
Norway Sunny47 
this is a good summary.
2019-04-13 01:38
ty
2019-04-13 21:11
#2
 | 
Georgia iamsergy 
Magisk doesn't have good aim tho
2019-04-13 01:38
#7
 | 
United States aynzinho 
expected from mibr fan
2019-04-13 01:38
+1, niko is sooo fking good.. what a god
2019-04-13 01:38
#4
 | 
Brazil loirin11k 
KICK BOT ADREN
2019-04-13 01:38
#10
 | 
United Kingdom DDD_22 
True man.. AdreN can't fit in Faze
2019-04-13 01:39
#18
 | 
Sweden DavveRM 
-adren +golden or huNter
2019-04-13 01:48
ofc he doesn't abuse overpowered awp as much...
2019-04-13 01:38
#6
 | 
Brazil kaiteN 
THEY TALK ABOUT MY ONE TAPS
2019-04-13 01:38
#9
 | 
Brazil Haschera 
Magisk isnt close to S1mple or Niko
2019-04-13 01:39
#14
 | 
United Kingdom DDD_22 
yes yes coldzera is the best
2019-04-13 01:45
#15
 | 
Brazil Haschera 
Was just in 2k17, nowadays he is playing very bad.
2019-04-13 01:45
#16
 | 
United Kingdom DDD_22 
was. adren was godlike too . but now bad af. why? lack of motivation ? tired ?
2019-04-13 01:46
#17
 | 
Brazil Haschera 
No idea. Adren in GAMBIT was really nice to saw.
2019-04-13 01:48
#19
 | 
United Kingdom DDD_22 
yeah. I miss gambit in 2017 . RIP
2019-04-13 01:49
#20
 | 
Brazil Haschera 
same for my team :(
2019-04-13 01:49
S1mple is pretty much just flicking with relatively poor crosshair placement. Niko rarely has to flick and just has pretty much perfect crosshair placement always.
2019-04-13 01:40
#13
 | 
United Kingdom DDD_22 
Niko is carrying Faze solo. so much impact from him. He can get top1 this year
2019-04-13 01:41
#12
s1mple | 
Ukraine d3adLY 
Lol, no
2019-04-13 01:40
niko has the best crosshair placement in the world, but s1mple has the best flick aim in the world.
2019-04-13 01:51
NiKo's playstyle is more enjoyable to watch. s1mple looks like he is random russian cheater with aimware fov5 tbh. Just looking at the ground like gold nova and flicking to heads with his shaky aim
2019-04-13 02:03
Login or register to add your comment to the discussion.