Thread has been deleted
Last comment
GamerLegion fix
 | 
France KamaraD 
GamerLegion: -HS -nawwk -niko -refrezh -stfN -hampus -Ex6TenZ -ScreaM
2019-04-14 15:00
#1
 | 
Europe meramoer1 
why would niko join shitty team?
2019-04-14 15:02
he means danish niko u newfag
2019-04-14 15:20
#16
 | 
Europe meramoer1 
Yes I am aware, do you think I thought he meant Kovac?
2019-04-14 15:38
Optic isnt even in the top 30, that's exactly what you thought he meant
2019-04-15 09:59
#31
 | 
Europe meramoer1 
NicE England I understooded wat u are said completaly
2019-04-15 10:04
Literally perfect English xD How to embarrass yourself 101
2019-04-15 17:45
#34
 | 
Europe meramoer1 
NICE TRY MR YUGOSLAVIA
2019-04-15 18:13
nt 3nd worldest
2019-04-15 18:14
#36
 | 
Europe meramoer1 
at leasted my cuntry still exost
2019-04-15 18:38
Country of Europe is bad men 😎👎
2019-04-15 18:39
LUL
2019-04-15 23:12
#17
 | 
Japan Pingu_je 
gotta learn those caps
2019-04-14 15:39
#19
 | 
Europe meramoer1 
niko is on Optic
2019-04-14 22:26
#20
 | 
Japan Pingu_je 
didn't see your 2nd reply when I commented
2019-04-14 22:51
#21
s1mple | 
United States Kilmar 
Gotta learn to see
2019-04-14 22:56
#22
 | 
Japan Pingu_je 
wrong. I need to learn F5 before commenting.
2019-04-14 23:17
#23
 | 
Europe meramoer1 
I got the capitalisation Wright in my first reply?
2019-04-15 09:52
#32
 | 
Japan Pingu_je 
no
2019-04-15 11:34
#38
 | 
Europe meramoer1 
Niko - Bosnia niko - Denmark
2019-04-15 20:28
#39
 | 
Japan Pingu_je 
did you really think I didn't know that. nice men))
2019-04-15 23:09
#42
 | 
Europe meramoer1 
You seem not to
2019-04-15 23:50
#43
 | 
Japan Pingu_je 
nice try men
2019-04-16 01:03
#2
Thorin | 
United States burNout_ 
hampus is the 2nd or 3rd best player in the team, why kick him? And Ex6TenZ is the IGL, so he can't be kicked. I have no clue what's up with ScreaM though, because I haven't seen much of his POV in their games so idk why he isn't fragging. But considering the newness of the team, changes are illogical.
2019-04-14 15:06
#13
 | 
United Kingdom Lcheste3 
I think hes only just recovered from injury
2019-04-14 15:16
#3
 | 
Belgium jorneiro 
lmao
2019-04-14 15:07
#4
 | 
Belarus fan_of_North 
Oh you again with your retarded bait topics gtfo autist
2019-04-14 15:10
Oh you again with your retarded bait topics gtfo autist
2019-04-14 15:11
Oh you again with your retarded bait topics gtfo autist
2019-04-14 15:12
xDDDDDDDDDDD
2019-04-14 15:13
#8
 | 
Europe dreww_ 
autist
2019-04-14 15:14
#9
Europe Cirro 
Why niko and refresh would want to join that team instead? Lol
2019-04-14 15:14
Its like Ago fix: -Gruby -Glaive -s1mple -phr -Niko -szpero -kaper -furlan Same logic lol
2019-04-14 15:16
#10
 | 
Canada NELK 
Oh you again with your retarded bait topics gtfo autist
2019-04-14 15:14
#28
 | 
France DirtyPerez 
+1
2019-04-15 10:03
#11
 | 
France KamaraD 
Oh you again with your retarded bait topics gtfo autist
2019-04-14 15:15
#29
 | 
France DirtyPerez 
+1
2019-04-15 10:03
+1 for kicking scream
2019-04-14 15:16
#18
 | 
Germany EvilBanana 
You cant fix something that never worked.
2019-04-14 15:42
#24
jks | 
France Griphh 
Oh you again with your 200iq topics come here man
2019-04-15 09:57
Literally signed less than 2 weeks ago xD
2019-04-15 09:59
#27
 | 
France DirtyPerez 
How to fix GL ? #1 : Give them time #2 : : Give them time #3 : : Give them time
2019-04-15 10:02
real fix: /disband lol nawwk to NiP
2019-04-15 10:04
-dennis -gtr +nawwk +hampus
2019-04-16 01:06
Ex6TenZ kioShiMa ScreaM bodyy to1nou
2019-04-15 23:15
#45
 | 
Europe Ru1n 
If the team doesn't perform good maybe in the future -scream but for now all they need is time
2019-04-16 01:09
Login or register to add your comment to the discussion.