Thread has been deleted
Last comment
is this gay
United States theory^ 
I like pooping is that gay
2019-04-16 02:10
no louis armstrong liked pooping and he isnt gay
2019-04-16 02:12
Only Ricardo Milos is truly straight, anything non related has de big homo
2019-04-16 02:12
#15
 | 
Canada _CTRL_ 
Don't mean to burst ur bubble but if this isn't actually bait you should know Ricardo is actually gay
2019-04-16 02:23
Nt gay subverter Ricardo is straight resistence
2019-04-16 02:23
do u have a pet moose
2019-04-16 02:25
#27
 | 
Canada _CTRL_ 
Nope but there's an Elk and a bunch of turkey that hang out at my house a lot. Almost hit a moose in my car before lol
2019-04-16 03:01
#28
 | 
Brazil Mentecapto 
you are lucky I wish I were you
2019-04-16 03:03
#30
 | 
Canada _CTRL_ 
Lol thanks bud. Canada is pretty cold but it is beautiful out in the country. Don't go to Toronto it's basically just colder america
2019-04-16 03:06
#31
 | 
Brazil Mentecapto 
Are moose or elks dangerous ?
2019-04-16 03:07
#35
 | 
Canada _CTRL_ 
Yes especially is they have babies they would %100 kill you if you get close. Also if you hit a moose with your car it'll fall through the windshield and crush you
2019-04-16 03:09
#37
 | 
Brazil Mentecapto 
holy shit I hate Canada now
2019-04-16 03:09
#40
 | 
Canada _CTRL_ 
😂😂 lmao
2019-04-16 03:12
#45
Xyp9x | 
China teguP 
😂😂😂😂😂😂😂 LMFAO
2019-04-16 09:10
yes
2019-04-16 02:13
oh fk((
2019-04-16 02:15
#5
 | 
Brazil Mentecapto 
110% gay the bigger the poop, the gayest you are
2019-04-16 02:15
What if he puts the poop in his mouth? Is it still gay? asking for a friend btw
2019-04-16 02:18
#9
 | 
Brazil Mentecapto 
nope Then you are the manliest man alive Many full straight guys eat poop, even from other guy's assholes. It's like a fountain of virility
2019-04-16 02:21
phew
2019-04-16 02:21
+1
2019-04-16 02:21
Idk Ill ask Silas Malafaia
2019-04-16 02:22
ye is gay, you need gay cure youtube.com/watch?v=KHPHX74Jo8w
2019-04-16 02:24
Reverse anal sex=ghey
2019-04-16 02:18
#14
 | 
Brazil Mentecapto 
very gay, unless you put your poop in your mouth afterwards, as stated by #7
2019-04-16 02:23
i will become not gay tmrw when i 💩 😎😎😎
2019-04-16 02:24
Are you a Gay cure Scientist mens?????
2019-04-16 02:25
#20
 | 
Brazil Mentecapto 
yes I am I have cured hundreds of men from homosexuality
2019-04-16 02:25
Thanks for the service men its me, Malafaia, u wants a Ministry of Health for u men????
2019-04-16 02:26
#23
 | 
Brazil Mentecapto 
My work must be kept under extreme secrecy, otherwise the ones who cannot bear to witness the victory of light against the evilness of pederasty will try to destroy me, and finally, end all of humanity
2019-04-16 02:28
what if its diarrhea
2019-04-16 02:32
#6
swag | 
United States Detached 
i bet you make noises on the toilet too 😂😂
2019-04-16 02:16
wtf r u watching me((
2019-04-16 02:22
#25
 | 
Macedonia trashbait 
nothing is gay, never let labels stop you
2019-04-16 02:35
ok ty men
2019-04-16 02:41
#29
 | 
Denmark c0exister 
Yes - and no. At a certain age you will start pooping yourself, whether you love it or not.
2019-04-16 03:06
what age
2019-04-16 03:07
#44
 | 
Denmark c0exister 
+50 51 to be more specific...
2019-04-16 09:03
yes, I know a super gay dude that has this fetish, bad news for you men)))
2019-04-16 03:08
Personally I like those "hide and seek" poops where it comes out a bit but u have to suck it back in to push again multiple times before it finally comes out.
2019-04-16 03:08
nice me too men))
2019-04-16 03:12
im detransitioned transmale, i have everything. doctor installed a curved penis for me. it curves down. often times i put it in my vagina and masturbate that way. last month i got myself pregnant. am i gay?
2019-04-16 03:09
#38
 | 
Brazil Mentecapto 
this is amazing
2019-04-16 03:10
no
2019-04-16 03:34
yes, you should kys if it’s too late
2019-04-16 03:35
wow((
2019-04-16 03:36
negative
2019-04-16 09:10
ok
2019-04-18 15:40
Login or register to add your comment to the discussion.