Thread has been deleted
Last comment
HLTV Gym goers come here
Turkey desig0d 
All of you are phonies and its fucking hilarious to me lmao. i see someone trying to brag about how fit they are every day and they blatently show a lack of knowlege of lifting or the gym. get off your fat asses and get in the gym to get some fucking pussy post lifting stats if you are real gym rat ;) me: bench: 140kg x3 squat: 225kg x3 deadlift: 230kgx3
2019-04-17 01:59
I wonder if any of you weirdos look like hulk.
2019-04-17 02:00
im 195cm 113kg and absolutely fucking shredded so you could say that ;)
2019-04-17 02:03
photos or fake
2019-04-17 03:36
turk 195 pick one axaxaxaxa
2019-04-17 18:18
This humor should not stay here. We need to make it known to the world
2019-04-17 21:01
+1 LMAOOOOOOOOOOOOOO
2019-04-17 21:13
"Cockroach has an average length around 4 cm (1.6 in) and is about 7 mm (0.28 in) tall." nt toorks
2019-04-18 21:47
#58
 | 
Europe spooky1337 
proof?
2019-04-17 21:05
#65
 | 
Sweden jakerr 
Yeah i would belive you if you wouldnt say you shredded
2019-04-17 21:12
true lmao but tbh not even then cause if he was that big he wouldnt be here
2019-04-17 21:13
#68
 | 
Sweden jakerr 
Yeah thats true.
2019-04-17 21:15
I do steroids test tren I am ripped eat big get big yeah buddy lightweight baby 5percenter natty
2019-04-17 02:01
#56
 | 
United Kingdom XNL 
Was that even English?
2019-04-17 21:03
#85
ritch | 
United Kingdom Meffus 
"I use anabolic steroids, namely Testosterone and Trenbolone and my body fat percentage is low enough so that my muscular definition is very visible. I consume a large amount of calories, I also admire Ronnie Coleman and the select few IFBB athletes who's work ethic and genetics allow for the highest of achievements in their sport. As a joke I will say that I and other individuals who are obviously taking performance enhancing drugs are natural athletes."
2019-04-18 00:42
+1
2019-04-19 09:46
#91
REZ | 
United States bunnery5 
You do realize that in order to have muscles, even with steroids you have to go to the gym.
2019-04-18 01:28
I sat on my ass sell day do test tren scream 5percenter yeah buddy and I am as ripped as Arnold in his prime
2019-04-18 01:38
#97
REZ | 
United States bunnery5 
fake. everyone knows this
2019-04-18 03:12
No 100percent real I am next mr olympia
2019-04-18 11:09
I don't need the gym like you pleb, I have superior genetics. Cry is free.
2019-04-17 02:01
Since you're autistic I assume that your genetics aren't that great anyway? xaxaxaxaxa
2019-04-17 22:27
Thank you desig0d, very cool!
2019-04-17 02:02
#6
 | 
Brazil RIP_McSkrrrrrt 
rank: GE inventory value: 3000 dollars hours played: 2500 im getting enough pussy, ty
2019-04-17 02:04
Nice!!!
2019-04-17 02:04
2500 hours and you think you are getting pussy??? lmao 300 pounders dont count my guy
2019-04-17 02:29
the fact that u brag on hltv proves that you are a virgin no life loser
2019-04-17 02:39
true
2019-04-17 02:42
virgin with my body??? no fucking way kiddo. ive had more pussy this year alone thann you probably have in your entire life it just comes easy to me kiddo
2019-04-17 02:49
#57
 | 
United Kingdom XNL 
You sound like a virgin to me.
2019-04-17 21:04
#37
 | 
United States DervGuy 
lmao +1
2019-04-17 03:10
#77
NiKo | 
United Kingdom lr1015 
2750hrs, mg1 ;-;
2019-04-17 22:36
#8
chucky | 
Brunei aspexo 
if you need gym to get pussy you are the pussy LUL
2019-04-17 02:12
#11
 | 
Germany zeolikk 
+1
2019-04-17 02:29
the 300 pound pussy you are getting doesnt count LMAO you betas are so funny to me fucking a dump truck and being proud of yourself LMFAO
2019-04-17 02:31
We are all eagerly waiting for your video to prove shit. Don't tell me you don't have a gf to record you or you are such a retard that no one would record you at the gym ffs? That would be quiet sad indeed.
2019-04-17 02:37
why would I record myself at these weights they arent even that impressive lmfao im not a power lifter I lift for my sculpted body. You just hate the fact that i alpha you in literally every aspect of life:))))))))))))))))))))))))
2019-04-17 02:48
You aren't alpha without any proof. In my mind you are just a random piece of shit trying to bait. And you can't do shit to change that.
2019-04-17 02:51
you are wanting me to record weights that i would get laughed at for at my gym like what the fuck xddddd. i know guys that do almost double what i do. you just have no clue about the gym lifestyle cus you dont leave your mothers basement poor virign ;(
2019-04-17 02:53
2019-04-17 02:55
imgur.com/a/phgs6AT get fucked retard
2019-04-17 02:58
Lmao, mongoloird on crack. As if it were you . The next time you try to impersonate a steroid head you might want to pick something accurate. 140kg bench only with those arms dude, are you that dumb?
2019-04-17 03:01
are you fucked in the head??? have you ever been inside a gym??? im fucking big dude like what? literally anyone else here would agree that my body type can easily do that what is wrong with you xddddd
2019-04-17 03:06
And that both confirm that you never hit the gym in your life and can't bait for shit because your are dumb as fuck. Thanks for the entertainment and sorry for ruining your shit thread.
2019-04-17 03:09
2019-04-17 22:39
#84
 | 
Norway daniel98 
poor guy
2019-04-18 00:40
That’s literally me lmao I didn’t want my identity given out but dox me if you wish 😂😂
2019-04-18 20:53
Your name is Workout Motivation? Yeah, a reverse image search that you can do with 2 clicks is kinda like doxxing, I guess
2019-04-18 21:27
how much and many times were you doing chest back then? also what were you doing in that picture lul your face expression is quite funny?
2019-04-17 03:51
i was focused more on hypertrophy back then now i lift for strength and mass but like 2 times a week prob
2019-04-17 03:53
when did you take this picture?
2019-04-17 03:54
+1
2019-04-17 02:49
#13
2019-04-17 02:50
#13
2019-04-17 02:50
BP = 200 kg Squat = +- 250kg DL= 320 kg Clean Jerk = 130 kg Clean Press = 120 kg
2019-04-17 02:15
Fucking hell. Years lifting? Roids?
2019-04-17 21:05
He is just an alpha male lmao... you wouldn’t understand it takes grit and hard work you betas wouldn’t last a minute in the gym
2019-04-17 22:17
Sounds like something a beta would say lmao
2019-04-17 22:52
By the way he talks and acts you can say he is just a troll, people are giving him way too much attention lmao
2019-04-18 21:38
5 years I did only one cycle of dbol
2019-04-19 01:22
I thought those numbers were almost impossible as a natural, maybe I was wrong
2019-04-19 01:30
They re pretty hard yeah, I achieved it with dbol, a couple weeks ago
2019-04-19 01:30
b-95kg s-140kg dl-180kg ohp-67.5kg Still got a long way to go and my bench is shit but ill catch up to ya
2019-04-19 01:34
Keep it natural, I did dbol only for the sake of it, to show off. Didn't turn me more attractive or anything, i Actually lost some hair lol. Good thing is growing back.
2019-04-19 01:37
#10
 | 
Lithuania SiTyGas 
Theres no lifts in my house, so i dont use them.. I got stairs tho :) Also, do girls find 2.2k hours on csgo attractive? :)) Just asking if that would get me a pussy, cause I always wanted a cat, cause dogs are just annoying.
2019-04-17 02:23
It's just as attractive as lying about your lift numbers on the internet.
2019-04-17 02:48
I’m not lying I posted a picture of myself you just can’t stand the fact that I am stronger and better looking than you
2019-04-17 20:39
Yeah I'm sure that's how you look with a 140kg max bench press lmao. Shit bait.
2019-04-18 03:49
that was 2 years ago im 6'5 250 shredded buddy
2019-04-18 05:23
6'5 with that body haha. It's obvious that you know nothing about fitness or working out, otherwise you would at least make up semi-realistic numbers.
2019-04-18 22:22
100kg x10 squat 75kg x10 bench sry men((
2019-04-17 02:34
Keep going man, at least your numbers are real hahah
2019-04-18 21:39
nah real numbers are 95 and 70 i lied((
2019-04-19 01:08
Your stats means nothing without a video or even a small clip of one exercise, else you can claim anything you want.
2019-04-17 02:36
Deadlift - 1x501kg Keep hating.
2019-04-19 01:39
Lol shit numbers i was doing better as a toddler.
2019-04-19 03:24
This was when I had a broken leg kid, keep talking shit
2019-04-19 04:50
Did i mention i was only using one hand? i was curling 240 kg with the other one obviously.
2019-04-19 04:58
Haha ok, you have a 240kg curl? When I go in the curl rack I curl more with just the tip of my dick... You are weak kid. When I tell people my powerlifting total they think im using the imperial system.
2019-04-19 05:03
Lmao, that was a really good one xD. Thanks for the laugh and have a good night.
2019-04-19 05:05
You too brother lmao.
2019-04-19 05:06
#26
 | 
Europe VeryHighIQ 
All of you are phonies and its fucking hilarious to me lmao. i see someone trying to brag about how fit they are every day and they blatently show a lack of knowlege of lifting or the gym. get off your fat asses and get in the gym to get some fucking pussy post lifting stats if you are real gym rat ;) me: bench: 140kg x3 squat: 225kg x3 deadlift: 230kgx3
2019-04-17 02:53
#28
 | 
United States darkun 
desig0d brags like someone would wanna be her... i think id rather be 5'6 50kg then be her.
2019-04-17 02:54
All of you are phonies and its fucking hilarious to me lmao. i see someone trying to brag about how fit they are every day and they blatently show a lack of knowlege of lifting or the gym. get off your fat asses and get in the gym to get some fucking pussy post lifting stats if you are real gym rat ;) me: bench: 140kg x3 squat: 225kg x3 deadlift: 230kgx3
2019-04-17 02:57
#31
 | 
Europe 3MK 
I get most of my workouts from fishing/woodworking etc.
2019-04-17 02:57
imgur.com/a/phgs6AT Take a look at the op lmao. What a fucking retard.
2019-04-17 03:03
You are just mad I have a better body than you 😓
2019-04-17 17:46
#75
 | 
Norway OfficialStrix 
I can even tell from this picture that u arent 195.
2019-04-17 22:31
#38
 | 
Turkey headshotk1ng 
Bench 120kg x6 Squat 180kg x3 Deadlift 250kg x1
2019-04-17 03:21
why is every turk so goddamn stupid?
2019-04-17 03:31
nice try fitguy
2019-04-17 03:33
#46
 | 
Other delmaszm 
how do you squat 225kg but only deadlift 230kg ? i mean if you can squat 2x your bodyweight, you should be able to ATLEAST lift 2.5-3 bodyweight in deadlift, that's a fact also you probably do half squat and dl with the worst form
2019-04-17 17:51
No hurt my back deadlift not too long ago had to stop for a while still recovering 😪
2019-04-17 18:16
bench: 175kg x6 squat: 245kg x5 deadlift: 240kg x3
2019-04-17 20:53
Bench 200kgx10 Squat 350kgx10 Deadlift 500kgx5
2019-04-17 20:55
You can get a world record for 5 what a god, teach me pls
2019-04-17 21:06
run 10km 100 pushup 100 squats 100 crunches
2019-04-17 22:44
#81
 | 
Portugal Feelthepayne 
nice try one punch man
2019-04-17 22:50
#53
 | 
Slovakia twat 
I recently started to exercise to be fitter, also I personalky don't like that shredded look so I focus more on endurance and stamina. Got any advices?
2019-04-17 20:58
I just go for the treadmill wtf men))??
2019-04-17 20:56
#61
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
Why not go for morning runs instead? :p
2019-04-17 21:08
I also do that.
2019-04-17 21:10
bench: 430 kg 5x5 squat: 800 kg 5x5 deadlift: 1000 kg 5x5 im 83 years old, 6"3, weigh 100 kg and am shredded to the bone
2019-04-17 21:09
#63
 | 
Finland AxaFin 
Gym God tell me how to get a strong core for jiu-jitsu
2019-04-17 21:10
I don’t know if I’m the best guy for his-jitsu abs but my ab workouts consist of planks, mountain climbers, Russian twists, incline crunches, medicine ball crunches, hanging leg raise, iron cross, incline bench Russian twist/hang/crunch superset. Some other things I can’t think of and some machines. Just work them abs out cheif
2019-04-17 22:24
Damn, I thought it was that fag from Portugal again who keeps flexing on hltv about how great he is and how big of a loser you are if you don't go to the Gym but you almost seem to be worse than him LUL
2019-04-17 22:28
#72
 | 
Portugal NabasKi 
>criticizes people who brag about their gym accomplishments >proceeds to do exactly the same thing don't get me wrong, I try going to the gym regularly, but I do it so I get to feel good about my body in general and not to get bragging rights
2019-04-17 22:26
#74
 | 
Norway OfficialStrix 
Nah ur probably just another incel 170 cm guy from Turkey, lets be real no turk is 195 :D
2019-04-17 22:29
#93
 | 
Turkey Punkertifo 
170 haha nt 😎😎😎
2019-04-18 01:35
#76
 | 
Ireland CashewNuts 
haha, you're sad. Expected from Turk
2019-04-17 22:33
#80
D0cC | 
Netherlands duudiGOD 
bench: 45kg x2 squat: 60kg 10x 3 series deadlift: 70kg 10x 3 series im 72kg and 180, also im training on gym for 1 month, so dont flame me ;d u can give me some tips how to improve more, and getting more kg on bench
2019-04-17 22:46
#83
 | 
El Salvador pink_dildo 
LMAO gym to get pussy
2019-04-18 00:30
Once again sure you can get pussy with not going to the gym. But that is 300 pound pussy my friend. I’ll stsy fucking my models you can have the sumo wrestlers all to yourself
2019-04-18 01:06
#87
draken | 
Sweden rawrxdd 
MANLY MEN GachiBASS
2019-04-18 01:10
#88
 | 
Netherlands toothpaste 
Op is beta male cuck 😂
2019-04-18 01:17
All of you are phonies and its fucking hilarious to me lmao. i see someone trying to brag about how fit they are every day and they blatently show a lack of knowlege of lifting or the gym. get off your fat asses and get in the gym to get some fucking pussy post lifting stats if you are real gym rat ;) me: bench: 140kg x3 squat: 225kg x3 deadlift: 230kgx3
2019-04-18 01:21
weak bait :/
2019-04-18 01:23
"to get some fucking pussy" - mental problems or what?
2019-04-18 01:30
do you not want pussy? are you an incel? do you hate women cus they wont fuck you because you dont have a good body? im sick of all these losers being hostile towards me just because i get more women and am better in life than you
2019-04-18 01:39
Being a "fuck boy" is worst thing ever for women and your future.
2019-04-18 01:53
#100
frozen | 
France HYPNO5 
idk for 3s but 1rms squat 165kg bench 110kg deadlift same as squat 17yo
2019-04-18 05:43
#102
 | 
Australia Lolfeminists 
Lifting stats are so pointless in the gym. Just remember your genetics determine how your muscles develop and how they will develop.
2019-04-18 11:13
Lifting stats are not pointless at all lmao. Lifting more than someone else means your alpha and I lift more than you and it hurts your feelings lmao
2019-04-18 20:34
#110
 | 
Australia Lolfeminists 
You’re probably fat and wet kebabs all day lmao relax
2019-04-18 22:02
this is the most virgin thread of the day congrats
2019-04-18 21:31
More like a cathering of non self confident human beings which will most likely never have a serious relationship in their entire life. I mean If the only thing that defines and makes you atractive are your muscles then you should re-think your life.
2019-04-19 01:36
Being fit is not only about pushing weights in the gym.
2019-04-19 01:38
It’s about diet weights and hot women. You wOuldnt understand my lifestyle you couldn’t handle it
2019-04-19 06:16
Your lifestyle isnt hard lol. There are much harder lifestyles.
2019-04-19 09:44
Get swole
2019-04-19 03:40
rofl cant even convert kg to lbs you pussyarms
2019-04-19 05:02
Login or register to add your comment to the discussion.