Thread has been deleted
Last comment
GOT overrated
rain | 
Norway BjornLothbrok 
Vikings way better
2019-04-17 23:11
truth hurts huh
2019-04-17 23:13
#46
MUTiRiS | 
Portugal antCB 
both good shows. I actually enjoy Vikings more because of how visceral and in your face it is.
2019-04-18 11:22
#57
 | 
Turkey Djokerftw 
flag check out
2019-04-18 12:33
no
2019-04-17 23:14
#3
GuardiaN | 
Sweden d4vv3 
+1
2019-04-17 23:15
#79
 | 
Sweden SFMeister 
-2
2019-04-18 13:01
#4
Sweden hoey 
nobody cares
2019-04-17 23:15
50 shades of grey is even better than GOT
2019-04-17 23:15
#13
 | 
Sweden Akoulad 
50 shades of gay
2019-04-17 23:20
men i wont judge what you’re into 👍
2019-04-18 11:08
#27
 | 
Russia hahatun74 
wtf
2019-04-18 08:20
#6
fnx | 
Brazil Joao@NTC 
vikings only good first 2 seasons xd i mean they are not bad later but predictable & boring & kinda stupid The last kingdom >> vikings
2019-04-17 23:16
Isnt the last kingdom like 15 years after Vikings ?
2019-04-18 11:44
#52
fnx | 
Brazil Joao@NTC 
i think so but for me its way more 'catchy'
2019-04-18 12:21
#7
GeT_RiGhT | 
Brazil LordQ 
vikings = bad game of thrones = bad and overrated
2019-04-17 23:16
#8
 | 
Brazil KickFallen_ffs 
0/8 Gimme! Gimme! Gimme! major| major| major| FURIA HEY HEY HEY
2019-04-17 23:16
#9
GeT_RiGhT | 
Brazil LordQ 
lmao
2019-04-17 23:17
#10
 | 
Canada Ayton 
I only managed to continue 1 more season after Ragnar's death. Vikings is terrible.
2019-04-17 23:20
+1
2019-04-18 10:58
my top 3 all time 1. the wire 2. sopranos 3. breaking bad
2019-04-17 23:20
man of culture
2019-04-18 08:33
#37
 | 
Georgia stringer1 
i couldnt watch sopranos its not my style but the rest is GOD
2019-04-18 11:03
#64
 | 
Europe An0n0n 
Sopranos boring as fuck and terrible acting. Not sure why people praise this show so much.
2019-04-18 12:44
no?
2019-04-17 23:20
#14
 | 
Finland potatomato 
Vikings worst acting I've ever seen
2019-04-17 23:20
#18
 | 
Turkey guduf 
Yea especially fucking Lagertha is so annoying
2019-04-17 23:27
ikr lul
2019-04-17 23:32
GoT overrated af
2019-04-17 23:20
vikings LUL when ragnar died vikings done
2019-04-17 23:23
#17
 | 
Turkey guduf 
Vikings?? It was good only for 2 seasons,other than that it wasnt that good. Pretty overrated imo. Got would crush it,one of the best tv series i have ever watched
2019-04-17 23:26
i think that the actors of ivar and bjorn are very good but with ragnar dead it just doesnt really work. sort of like peaky blinders. there are plenty of interesting characters but if tommy died i think the show would probably die to.
2019-04-17 23:29
#26
 | 
Turkey guduf 
In Vikings first 2 seasons they always prioritized Ragnar so when they killed him the show just felt empty. Actors of bjorn,floki,ubbe,hvitserk and ivar tried their best to carry this show but script and budget fucked it up.
2019-04-18 08:03
but with floki they fucked up there because i couldnt give a fuck about his storyline of going to iceland so basically whenever they went there i was bored out of my mind. they probably should have ended the show when the sons avenged ragnar and just left it at that.
2019-04-18 11:05
#42
 | 
Turkey guduf 
Floki was an amazing character and going to iceland could have been a super fun storyline but they really fucked it up,he wasnt even in the season final like what the fuck? I dont even know if he is dead
2019-04-18 11:11
#19
 | 
Netherlands PATOZR 
GoT is garbage
2019-04-17 23:27
Peaky blinders...
2019-04-17 23:28
#71
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
Boardwalk empire > boring blinders
2019-04-18 12:52
what is this nonesense
2019-04-17 23:31
#24
s1mple | 
Poland tutatek 
GoT >>>>>>>>>>>> Vikings
2019-04-17 23:34
Vikings finishes at season 4 10A Rest is unbearable to watch
2019-04-17 23:36
#58
Netherlands sFNr 
+1
2019-04-18 12:34
#28
REZ | 
United States bunnery5 
+2
2019-04-18 08:25
as soon as the main character died, so did the show
2019-04-18 08:28
#30
 | 
Albania PSDunken 
Vikings is great but nothing compares to GoT
2019-04-18 08:33
both series became a shitshow last few seasons
2019-04-18 08:35
vikings no budget, shit actors, shit plot.. so much of the same invade invade invade invade, 0 politic and the first battle was 10vs10 at beach XD gufck off plf retard
2019-04-18 08:37
no
2019-04-18 08:37
No just no
2019-04-18 11:01
The last kingdom is better DESTINY IS ALL AAEEAEAEAEAEAEAEAEEEEAEAEE UUUUUU
2019-04-18 11:07
#41
Myanmar xdcc 
Uhtred son of Uhtred
2019-04-18 11:08
well said arseling
2019-04-18 11:19
At least give some reasons why you think that
2019-04-18 11:20
#45
 | 
Hungary HAWI 
if u are not watching GOT you are gay.
2019-04-18 11:21
#47
f0rest | 
Lithuania TaigoN 
GoT - 9.5 Vikings - 8.6 The Last Kingdom - 8.3 GoT > all Get rekt noobs
2019-04-18 11:22
Its true.
2019-04-18 12:00
Imagine watching series axaxaxa OVerrated, such a time wast
2019-04-18 12:04
#51
 | 
France TROIIDA 
yeah joffrey died like why kill most important character
2019-04-18 12:06
LOL, even the last kingdom is better than Vikings i mean Vikings became worse after each season and The last kingdom is better after each season.
2019-04-18 12:25
#54
 | 
Austria antiantifa 
Vikings? You mean the sjw propaganda show?
2019-04-18 12:25
GoT is the SJW show, not Vikings.
2019-04-18 12:41
#70
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
WHo is SJW in GoT lol?
2019-04-18 12:50
Danaerys ofc.
2019-04-18 12:54
#76
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
Lol, nt. Trully social : youtube.com/watch?v=XvLWX5SEPJg
2019-04-18 12:56
So what? I didn't say she was a pacifist. What is your point? She is just exhibiting the tolerance SJWs have for different opinions. Female ruler who wants to get rid of slavery and supports multiculturalism. And who goes around overcoming villainous men like some feminist fan fiction. Total SJW pandering. Just like The Girl With The Dragon Tattoo.
2019-04-18 13:07
#86
 | 
Austria antiantifa 
"shield maiden" xDDDD
2019-04-18 15:56
#55
 | 
Israel Baitlander 
Vikings was trash after season 2...death of ragnar killed it tho
2019-04-18 12:27
Vikings is shit after Ragnar's death..
2019-04-18 12:30
#59
 | 
Oceania Rusuli 
Vikings had 6/10 first 2 seasons. was the last western tv I enjoyed watching. Dropped. GoT had 4/10 first 2 seasons. Dropped.
2019-04-18 12:39
I agree. GoT is most overrated and overhyped tv show in history. Few seasons were like 5/10 at most. Season 7 was 9/10 for me. I'd say GoT is 7.5/10.
2019-04-18 12:42
#62
 | 
Liechtenstein yppiL 
TV is overrated, there is only one good TV show and that's It's Always Sunny in Philadelphia.
2019-04-18 12:42
Vikings dead after Ragnar dead. Truth hurts.
2019-04-18 12:43
Never seen it
2019-04-18 12:48
#66
gla1ve | 
Denmark flapdur 
I don´t think it´s overrated. Seriously well made. The books and the auther are though. TV Series way better than the books. Vikings good too
2019-04-18 12:49
#67
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
I did watch 2 episodes of vikings, the msot overrated and boring shit i ever seen lol.
2019-04-18 12:49
I watched GOT when it first came out stopped at season one due to it basically be a software porn with violence that stimulates simple people and FOMO. I got asked today actually if I watch it I said only season one and thought it was average, they looked at me as of I was an alien from another dimension 'SEASON ONE? IT WAS ONE OF THE BEST SEASONS!!! '
2019-04-18 12:49
#80
undead | 
Brazil retardd 
nt ahmed porn is haram
2019-04-18 13:01
#69
 | 
World Tenshi_R 
It's matter of taste, someone like got, someone don't. All ratings subjective, just watch what u like and enjoy it
2019-04-18 12:50
GOT>Vikings Watched 6 episodes of vikings and forgot that it even exists
2019-04-18 12:52
The first season isn´t that great, It gets much better from the second half of second season
2019-04-18 13:16
#73
 | 
Germany Vini_1337 
both are great shows imo but vikins is way better in terms of story telling
2019-04-18 12:52
#78
undead | 
Brazil retardd 
got better in any category
2019-04-18 13:00
name checks out
2019-04-18 12:55
neither is good.
2019-04-18 12:56
Always remember that no one cares about your opinion
2019-04-18 13:01
The only thing that made Vikings great was Travis and his stunning acting performance as Ragnar (at some points also Gustafs acting as Floki). After Ragnars death it was rather boring and lame. Still watched the latest season and enjoyed it to some extend but it just isn´t the same. As GoT goes, yes it is overhyped. Some storylines and moments are just dumb and not interesting. The CGI is great in the last 2-3 seasons, it was crap before but yeah they didnt have the money for it. But the first episode this season was just... RUSHED, so many moments that were just super rushed and there was no followup to them, like the Bran speach how they dont have time for any of the reunion stuff because Night king has Danys dragon and then they just cut to different scene and noone says anything about it in the episode. Also Tyrions/Varys/Davos see Jon riding dragon and not mention it. All the reunions we waited for were short and some of them were cringe AF... IMO the episode would have been much better if it was 15 mins longer
2019-04-18 13:04
no /close
2019-04-18 13:06
cry is free
2019-04-18 17:36
you spend your life making clickbait threads on a children computer game site to get some replies. whos crying?
2019-04-18 18:55
Login or register to add your comment to the discussion.