Thread has been deleted
Last comment
Tottingham
 | 
Denmark c0exister 
Can Ajax take'm down in a BO2? WTF are Real Madrid and Juventus? COYS!!!
2019-04-18 02:38
#1
 | 
Denmark c0exister 
Burb!!!
2019-04-18 02:43
idk can they?
2019-04-18 02:44
#3
 | 
Denmark c0exister 
NO! They cannot. Spurs are travelling to Madrid.
2019-04-18 02:48
Well, if we take into account that Ajax just dumpstered Real Madrid and Juventus no problem, the right question should be 'can Tottenham actually stop the dutch sensation?'. And the answer is 'hell yeah'.
2019-04-18 02:55
#5
 | 
Denmark c0exister 
Three words comes to mind. (New) White Hart Lane! 7-0 - but I might be wrong
2019-04-18 03:02
#27
KRIMZ | 
Poland krwc 
4 vs Huddersfield xxxd ajax in final dont trade with it i'll back here after match gl
2019-04-18 14:30
#6
 | 
Denmark c0exister 
Spurs are coming to Madrid (transit Amsterdam). Just MO
2019-04-18 04:05
#7
 | 
Denmark c0exister 
Burrp!
2019-04-18 04:13
Begone Thottingham
2019-04-18 04:16
doesnt matter because barca will destroy them at final
2019-04-18 04:20
Barca is gonna get shit on by liverpool
2019-04-18 04:27
by LULpool? LUlz
2019-04-18 11:27
the times of the untouchable barca is a long time age, liverpool is literally as goof as a team
2019-04-18 12:57
lmao liverpool are a big pile of shite, will be made to look like a sunday league team mark my words
2019-04-18 12:59
stop hating on liverpool, just accept they play one hell of a season. Barca is gonna get knocket out
2019-04-18 13:01
1.)Bored of every media outlet in the UK wanking off an average team acting like they're the best team to grace the planet 2) They've won fuck all in years, this season isnt going to change that 3) Bored of Klopp being classed as a mastermind when the cunt has won nothing in his time there, most other "top" teams would have done something about it but a mediocre team celebrates mediocre achievements
2019-04-18 13:49
damn did a liverpool fan fuck yo wife or who hurt you brother
2019-04-18 13:56
#25
nawwk | 
United Kingdom Dave2303 
Probably a Man U supporter
2019-04-18 14:25
lol no chance my teams not in the prem, just can't stand those inbred scruffs known as scousers
2019-04-18 16:46
yes, PL teams choking as always.
2019-04-18 12:58
honestly the way ajax put out RM and Juve i don't see why they can't spank tottenham as well
2019-04-18 12:59
#18
 | 
Netherlands RincoB 
And Bayern sort of
2019-04-18 13:04
#16
 | 
Romania SteFaN11 
final Ajax-Barcelona ez for Barca Messi is the GOAT
2019-04-18 13:02
+1 Barcelona is on another level
2019-04-18 13:13
When did tottenham start being a more hard opponent to beat than juventus and real madrid ? can anyone explain this to me
2019-04-18 13:08
ez for Tottenham Hotspur
2019-04-18 13:09
fuck spurs they are simply on a lucky run, they will lose to ajax
2019-04-18 13:17
jinxed it lmao
2019-05-09 00:09
#26
autist | 
Spain Holiwis 
Ajax wins CL
2019-04-18 14:30
#29
 | 
Denmark c0exister 
Gonna have to Bump
2019-05-09 00:06
Login or register to add your comment to the discussion.