Thread has been deleted
Last comment
women on women
Canada AngryCanuck 
most of us find gay men disgusting but almost no one feels the same way about binary lesbian women is this the right mindset to have?
2019-04-18 13:54
idk
2019-04-18 13:54
#2
 | 
Greece North|deST) 
We find only cool and nice if both women on the lesbian couple are hot af , blonde/blue eyes etc. Imagine 2 fat girls from Pakistan with beard making out.. Its more distusting than 2 gay men , men ))
2019-04-18 13:55
I am sorry about your family situation
2019-04-18 13:59
#10
 | 
Greece North|deST) 
Why?
2019-04-18 14:13
you dint got that mate but you got rekt there
2019-04-18 14:57
#38
 | 
Greece North|deST) 
He tryharded a lot without giving any example or continue further the conversation. Its proly average autistic hltv trash anyway , who cares
2019-04-18 15:37
#32
 | 
Denmark Bal0 
Lol
2019-04-18 15:26
xD
2019-04-18 14:21
Lmao
2019-04-18 14:49
#9
BnTeT | 
Indonesia wkwk 
why pakistan? u mean the US
2019-04-18 14:10
#11
 | 
Greece North|deST) 
It was just an example men
2019-04-18 14:13
#12
BnTeT | 
Indonesia wkwk 
u must hate ppl from pakistan
2019-04-18 14:14
#16
 | 
Greece North|deST) 
Lul no , i dont hate anyone , it was just a stereotype and an example that women from Pakistan are ugly , not all but the majority at least
2019-04-18 14:45
#25
 | 
Brazil br4z1l1an_ 
i agree with you brother
2019-04-18 14:54
#17
GeT_RiGhT | 
Czech Republic J1M1 
xddddd true that
2019-04-18 14:46
yes
2019-04-18 13:55
#4
 | 
Germany hatrez 
yes
2019-04-18 13:55
#5
 | 
Germany zeolikk 
Yes)))
2019-04-18 13:56
#6
 | 
Lithuania s1mple_to_faze 
Yes
2019-04-18 13:56
#7
 | 
United States ClickHole 
Both are disgusting
2019-04-18 13:58
ha gayy
2019-04-18 15:19
#41
 | 
United States ClickHole 
Yikes
2019-04-18 15:50
#13
halo | 
United States QastLe 
Why do you find me disgusting? I'm genuinely curious. Have a good day 😊
2019-04-18 14:14
Wtf men you gay or what
2019-04-18 14:48
#22
halo | 
United States QastLe 
Well yeah, I think I've made that fairly obvious. But I also like to hear people's opinions of me. Regardless of how negative the opinion.
2019-04-18 14:51
Im okay with gay, as long as he isnt trying to stick his pee pee in my a-hole, if you know what mean
2019-04-18 15:08
#28
halo | 
United States QastLe 
Well without your consent that's rape and I have some strong opinions on that. Have a good day 😊
2019-04-18 15:16
#43
 | 
France Ocelot31 
you didn't precise if you had positive or negative strong opinion on that, that's suspisious mister a-hole raper
2019-04-18 15:53
#45
loli | 
United States credit 
haha
2019-04-18 16:33
#21
hyde | 
United Kingdom 0outof8 
+1
2019-04-18 14:50
#20
hyde | 
United Kingdom 0outof8 
no, women on women is oversexualised because you're attracted to women, it's not a good mindset to have for gays or lesbians
2019-04-18 14:50
#24
 | 
Europe crosst 
Both disgustig
2019-04-18 14:53
#30
 | 
India LodFresa 
Boob on Boob = Ok only if both are not ugly Dick on Dick = Ok only if both are trans and hot Dick on Dick = Ok if they are not trans, but they do it inside their home so that i dont have to watch Boob on Dick = Ok cause boob triggered it first Dick on Boob = Ok if said Dick got consent from the Boob or paid the Boob
2019-04-18 15:24
#33
 | 
Norway quokkadick 
wtf did i just read
2019-04-18 15:26
#35
 | 
India LodFresa 
Internet men)))
2019-04-18 15:28
yeah my thoughts exactly...…….. wtf did we just read o.O
2019-04-18 15:30
Women cant even understand themselves how u expect to understand others.
2019-04-18 15:26
women no have penis mens)) mens is have penis
2019-04-18 15:28
Ok thenks)
2019-04-18 15:40
Everyone likes women but not everyone likes men but I really, really dont care as long as gay guys arent obnoxious about it, bisexual girls can get really fucking annoying too
2019-04-18 15:36
yes it is
2019-04-18 15:37
There was a lesbian couple in my 3rd year on high school, it was kinda bizzare tbh. One of them i know has a boyfriend today
2019-04-18 16:30
Login or register to add your comment to the discussion.